onderschat mijn katten niet, die krijgen zelfs die pindadingen openquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
ze verpakken er ook pindas mee voor in het vliegtuig, die krijg je nooit fatsoenlijk open
is het touw hard, dan vriest hetquote:
ooh handig voor in het vliegtuigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
onderschat mijn katten niet, die krijgen zelfs die pindadingen open
ik weet niet of ze dan wel zin hebben in pindadingen open makenquote:
nou dan maken ze maar zin hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan wel zin hebben in pindadingen open maken
misschien dat ze het vast van tevoren kunnen doen?quote:
ja maar dan zijn er anderen zakjses en die krijg ik ook wel openquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien dat ze het vast van tevoren kunnen doen?
nee joh, denk aan warme dekers, warme chomomel met honingrum en slagroom ,stamppot met worst, blaadjes schoppen, het is mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het weer buiten werkt erg demotiverend
Vanavond Boeremoos etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, denk aan warme dekers, warme chomomel met honingrum en slagroom ,stamppot met worst, blaadjes schoppen, het is mooi![]()
![]()
ik ga zo een broodje worst maken hmmquote:
shoarma hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee joh, denk aan warme dekers, warme chomomel met honingrum en slagroom ,stamppot met worst, blaadjes schoppen, het is mooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
was dat nou weer voor limbo troep??quote:
mijn katjes hadden niet zo trek in het vliegtuig..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze dan wel zin hebben in pindadingen open maken
1 uur extra slapen!quote:
ik wil een open haardquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:35 schreef PeZu het volgende:
kachel, samen dicht tegen elkander aan op de bank, in bed
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
was dat nou weer voor limbo troep??
ja die mis ik ook welquote:
das toch gewoon stampot boerenkool??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |