neehee want dan is het geen verrassing meeheerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij mij ook dus zeg nouhou..........................
but it would make me soooooooooooooooooo happy!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
neehee want dan is het geen verrassing meeheer
Maar je hoeft vrijdag pas blij te zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
but it would make me soooooooooooooooooo happy!
nu ook heel erg omdatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar je hoeft vrijdag pas blij te zijn
ja maar vrijdag ben je dan extra extra superblij dus dat is het toch wel waard om nog even te wachtenquote:
neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ja maar vrijdag ben je dan extra extra superblij dus dat is het toch wel waard om nog even te wachten
als ik het vertel kan je weer niet wachten tot je het krijgt, en als je het dan eerder krijgt kunnen we net zo goed het concept verjaardagscadeau maar afschaffenquote:
ja geef danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
als ik het vertel kan je weer niet wachten tot je het krijgt, en als je het dan eerder krijgt kunnen we net zo goed het concept verjaardagscadeau maar afschaffen
Kan nog niet.quote:
huuuquote:
Awwwww nu ben je schattigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu![]()
![]()
nu ga ik in de foetus houding op bed liggen met een kussentje tussne mijn benen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu![]()
![]()
nu ga ik in de foetus houding op bed liggen met een kussentje tussne mijn benen
Redelijk, nog wel wat last van mijn schouderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heya Trev!
Hoe is het met jou vandaag?
Maar al wel beter?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Redelijk, nog wel wat last van mijn schouder
Gelijdelijk maar zondag had ik tot 5 uur nergens last van en begon het toen pas dus weet het nog niet zekerquote:
Mhm hoop dat het snel helemaal weg blijft dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelijdelijk maar zondag had ik tot 5 uur nergens last van en begon het toen pas dus weet het nog niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |