Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zaterdag 29 oktober is er de Halloween meet. Iedereen welkom
voor meer info stuur Goldfinger1963 maar een PM
kosten zijn 35 euro per koppel incl. eventueel overnachten.![]()
QFT!quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wel nu al die series daar over
En vergeet niet al de reclamespotjes met al dat speelgoed wat zoveel op elkaar lijktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]veel kinderen lopen nu alweer te hyperen ja.. En dan moet je nog ruim anderhalve maand
In dort! Daar gaan we met MiniDuck heenquote:
De Club was al op tv toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]veel kinderen lopen nu alweer te hyperen ja.. En dan moet je nog ruim anderhalve maand
ik zapte laatst langs een kinderkanaal en zag een reclame voor de poopsiewoopsiefloopsie ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet al de reclamespotjes met al dat speelgoed wat zoveel op elkaar lijkt![]()
Ja dut dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zapte laatst langs een kinderkanaal en zag een reclame voor de poopsiewoopsiefloopsie ofzono kidding
ik bedoel ook eiks kruidnoten en dan vooral choco kruidnotenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen kruidnoten en suikerbeestjes
of speculoos, das ook lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef PeZu het volgende:
grmbl nu wil ik pepernoten op brood![]()
of speculaas![]()
Ga naar de winkel en haal watquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:08 schreef PeZu het volgende:
grmbl nu wil ik pepernoten op brood![]()
of speculaas![]()
ach, dat boeit die kinderen echt niet zo hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:02 schreef Toekito het volgende:
2011: Herhaling De Club van Sinterklaas & De Speelgoeddief
In 2011 komt er ook wederom geen nieuwe serie van De Club van Sinterklaas. Dit is het tweede jaar op rij dat er een herhaling wordt uitgezonden. Wel komt er een nieuwe editie van Het Club van Sinterklaas Feest, net zoals het jaar ervoor.
Het is gewoon een herhaling............KANSLOOS want dan zijn er in de tv-serie en in Ahoy dus een andere Klaas.
ik vind echte speculaasjes op een lekker vers wit broodje met roomboter toch lekkerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of speculoos, das ook lekkerSmeerbare speculaas
quote:
ik denk dat ik het laat bezorgen.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:13 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik denk dat ik dadelijk even naar de supermarkt ga...
zomgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:14 schreef littledrummergirl het volgende:
ik raak altijd in de war van die speculoos, het ziet eruit als pindakaasen dat lust ik niet
het stomme is dat ik dus wel verzot ben op satesausquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg![]()
ik hou van pindakaas, het is zo ultiem te combineren met van alles en meer
pindakaas voor de ultieme droge bekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg![]()
Met hagelslag bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg![]()
met:quote:
je zit op mijn hoofdquote:
Hey Enfequote:
Banaan is kennelijk ook een optiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
met:
(poeder)suiker
chocla (pasta, hagel, stukjes)
nootjes (borrel, cashew)
komkommer (sambal erbij)
sambal
peper/zout
jam
zeker wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Dat valt toch wel mee
[..]
Banaan is kennelijk ook een optie
Hoi schatjequote:
Is dat zoquote:
Trevquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Dat valt toch wel mee
[..]
Banaan is kennelijk ook een optie
jij is schuwnierig en spionnigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoi schatjeHoe wist je het
uhuh muts op mijn kop en die is niet bepaald slim wel lekker, warm en tofquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat zo
[..]
Trev![]()
Uhm. Lets see. Pan komt uit de oven, oven is 200 graden.
Muts pakt pan beet.
Das niet zo slimquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is dat zo
[..]
Trev![]()
Uhm. Lets see. Pan komt uit de oven, oven is 200 graden.
Muts pakt pan beet.
Je kent me zo goedquote:
XDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh muts op mijn kop en die is niet bepaald slim wel lekker, warm en tof
To say the leastquote:
jij mij ook dus zeg nouhou..........................quote:
Satesaus is ook veel lekkerder dan pindakaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het stomme is dat ik dus wel verzot ben op satesaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |