neehee want dan is het geen verrassing meeheerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij mij ook dus zeg nouhou..........................
but it would make me soooooooooooooooooo happy!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
neehee want dan is het geen verrassing meeheer
Maar je hoeft vrijdag pas blij te zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
but it would make me soooooooooooooooooo happy!
nu ook heel erg omdatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar je hoeft vrijdag pas blij te zijn
ja maar vrijdag ben je dan extra extra superblij dus dat is het toch wel waard om nog even te wachtenquote:
neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:35 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ja maar vrijdag ben je dan extra extra superblij dus dat is het toch wel waard om nog even te wachten
als ik het vertel kan je weer niet wachten tot je het krijgt, en als je het dan eerder krijgt kunnen we net zo goed het concept verjaardagscadeau maar afschaffenquote:
ja geef danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
als ik het vertel kan je weer niet wachten tot je het krijgt, en als je het dan eerder krijgt kunnen we net zo goed het concept verjaardagscadeau maar afschaffen
Kan nog niet.quote:
huuuquote:
Awwwww nu ben je schattigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu![]()
![]()
nu ga ik in de foetus houding op bed liggen met een kussentje tussne mijn benen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
huuu![]()
![]()
nu ga ik in de foetus houding op bed liggen met een kussentje tussne mijn benen
Redelijk, nog wel wat last van mijn schouderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heya Trev!
Hoe is het met jou vandaag?
Maar al wel beter?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Redelijk, nog wel wat last van mijn schouder
Gelijdelijk maar zondag had ik tot 5 uur nergens last van en begon het toen pas dus weet het nog niet zekerquote:
Mhm hoop dat het snel helemaal weg blijft dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelijdelijk maar zondag had ik tot 5 uur nergens last van en begon het toen pas dus weet het nog niet zeker
Dat zekerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm hoop dat het snel helemaal weg blijft dan.
Hey Marijkequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb volgende week donderdag 2e gesprek![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Haiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker
[..]
Hey Marijke![]()
Goed Nieuws
Goodmeurningquote:
Weet wat minder last van mijn schouder maar verder alles goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja he?Hoe is het met jou dan?
[..]
Goodmeurning
Ja![]()
![]()
Met 2 directeuren
Dus wel even shoppen voor die tijd
Goodmeurning. wat is dat toch ook een geweldig woordquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai![]()
Ja he?Hoe is het met jou dan?
[..]
Goodmeurning
Ja![]()
![]()
Met 2 directeuren
Dus wel even shoppen voor die tijd
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef xBubbles het volgende:
* Bubbles is nogal boos op beste vriendinnetje
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef xBubbles het volgende:
* Bubbles is nogal boos op beste vriendinnetje
Oehquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
deze vraag is een goedequote:
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenquote:
Dat is wel zwaar klotequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenal dat werk voor niks
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenal dat werk voor niks
zo is het leven, niks aan te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Juh..vooral omdat m'n schouder uit de kom is geweest een paar maanden terug en ik nog steeds geen stabiliteit heb in die arm en hand, dus het heeft me nogal wat moeite gekostquote:
quote:
Tering.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Goed dat je het wel gedaan hebt dan! Is ook meteen een stuk training geweest van de spieren eromheen, probeer er het positieve van in te zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Juh..vooral omdat m'n schouder uit de kom is geweest een paar maanden terug en ik nog steeds geen stabiliteit heb in die arm en hand, dus het heeft me nogal wat moeite gekost
Jij bent echt heerlijk genuanceerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:08 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
zwaar kloten is een stalen pijp van 10 cm doorsnede door je borstkas heen, dit is
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet wat minder last van mijn schouder maar verder alles goed
Vinnik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Goodmeurning. wat is dat toch ook een geweldig woord
Mooie sexy kleding.![]()
Of strak in het mantelpak?![]()
Anyways ik geloof dat het helemaal goed gaat komen
![]()
![]()
Merel!!!!quote:
Pedroquote:
Ik weet hoe kut pijn is aan je schouder, uit de kom kan ik me niet meer herinneren omdat dat lang geleden is maar flink last van de schouder is zeker niet fijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Juh..vooral omdat m'n schouder uit de kom is geweest een paar maanden terug en ik nog steeds geen stabiliteit heb in die arm en hand, dus het heeft me nogal wat moeite gekost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |