Daar heb je trouwens wel een goed punt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je het wel gedaan hebt dan! Is ook meteen een stuk training geweest van de spieren eromheen, probeer er het positieve van in te zien
Oh my lord...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben gisteren van 13.30 tot 23.55 bezig geweest met haar vlechtjes, met korte pauzes en een iets langere eetpauze erbij..heb haar gisteren om 1 uur nog naar huis moeten brengen met de scooter, want er reden geen bussen meer, grote omleiding dus pas om 3 uur thuis..stuurt ze vandaag een Whatsapp dat ze de vlechtjes eruit wil halen omdat het jeukt..had al van tevoren gezegd dat dat zou gebeurenal dat werk voor niks
Marijkjeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Vinnik ook
Weet ik nog niet, geen mantelpakje in elk geval... Gewoon iets nets
Dat hoop ik
[..]
Merel!!!!![]()
![]()
Hoe is het met jou?
En HR assistent / PA van de directie![]()
[..]
Pedro![]()
![]()
Hoe is het met jou?
Dankje mopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tering.
Dat is inderdaad niet echt fijn om te horen.
En zeker als je al van tevoren had gewaarschuwd.
En ik weet dat je best wel veel last van je handen hebt gehad gister.
* Masseert jouw handjes en plaatst er een kusje op *
kom op zeg als dit je enige tegenslag in je leven moet je niet zeiken en je er overheen zetten, zo is de mens nu eenmaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij bent echt heerlijk genuanceerd.
kut maar wel goed en met u?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Vinnik ook
Weet ik nog niet, geen mantelpakje in elk geval... Gewoon iets nets
Dat hoop ik
[..]
Merel!!!!![]()
![]()
Hoe is het met jou?
En HR assistent / PA van de directie![]()
[..]
Pedro![]()
![]()
Hoe is het met jou?
Probeer ik ook welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed dat je het wel gedaan hebt dan! Is ook meteen een stuk training geweest van de spieren eromheen, probeer er het positieve van in te zien
quote:
Last van je schouder is nie fijn neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet hoe kut pijn is aan je schouder, uit de kom kan ik me niet meer herinneren omdat dat lang geleden is maar flink last van de schouder is zeker niet fijn
Iets waar je soms niet goed van wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Last van je schouder is nie fijn nee
Dat dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar heb je trouwens wel een goed punt.
Maar maakt het niet minder vervelend dat je uren aan iets gewerkt hebt en het de volgende dag eruit gehaald word.
Zie het als een werkproject waar je uren aan hebt besteed en het word goedgekeurd om daarna te horen " Tja sorry maar eh we gaan voor optie B "
Snap heel goed wat je bedoeltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets waar je soms niet goed van wordt
Kan het eigenlijk alleen maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom op zeg als dit je enige tegenslag in je leven moet je niet zeiken en je er overheen zetten, zo is de mens nu eenmaal![]()
hoe is het met uw thunderbelly?
[..]
kut maar wel goed en met u?
Sssssssshtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:17 schreef PeZu het volgende:
ooh tis ene vrouwtjuh vandaar dat d eherne zo verdacht meelevend zijn
ik ben er om te realtiverenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan het eigenlijk alleen maar met je eens zijn.![]()
Maar dat neemt niet weg dat het voor bubbles extreem vervelend kan zijn.
Ze heeft de halve dag kramp in haar handen gehad.
Dus ze heeft best even het recht om te zeuren.
Met mij moah.
Twee uur slaap in twee dagen.
Dus voel mij nogal verrot.
Met jou nog steeds kut zo te zien?
dude, je had me aan moeten vallen dan had je de schone jonkvrouw de eer verdedigd en nog makkelijekr gescoord, damn hoe kun je zo'n voorzet missenquote:
Ik heb een chronische slaapstoornis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er om te realtiveren![]()
ja weinig slapen zuigt![]()
ik ben de afgelopen nachten wakker gemaakt door mijn stomme buik dus ik heb ook niet veel slaap gehad terwijl ik eiks wel aan to eben
Omdat ik maar twee uur geslapen heb in twee nachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude, je had me aan moeten vallen dan had je de schone jonkvrouw de eer verdedigd en nog makkelijekr gescoord, damn hoe kun je zo'n voorzet missen
ik slaap ook al mijn leven slecht en weinigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een chronische slaapstoornis.
Dus ik slaap al decennia slecht![]()
Dus ik voel je pijn broeder.
Wat is er met je buik dan als ik vragen mag ?
Dat lijkt mij uiterst onprettig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik slaap ook al mijn leven slecht en weinig![]()
tik hem aan ouwe
ja ik heb cronische onstoken darmen dat is zo lekker, wakker worden met het gevoel alsof iemand je met een mes in je buik steekt en je nd plee moet rennen om niet de onderboks vol te kakken om half zes
Soliciousquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef Solique het volgende:
Tijd om te lunchen.![]()
Weer even een moment van rust.
Geniet van je Lunchquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:24 schreef Solique het volgende:
Tijd om te lunchen.![]()
Weer even een moment van rust.
ik let op wat ik eet dat helpt erg goed, ik ben niet zo van onneindig medicijn pompen terwijl eht niets oplost alleen maar maskeert en een aanval vermindert maar soms is een lekker ijsje of spareribs gewoon zo verleidelijk dat ik wel pijn voor lijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat lijkt mij uiterst onprettig.
Krijg je veel prednison tegen de ontstekingen?
Of pompen ze je vol met wat anders?
Dat is wel een goede instelling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik let op wat ik eet dat helpt erg goed, ik ben niet zo van onneindig medicijn pompen terwijl eht niets oplost alleen maar maskeert en een aanval vermindert maar soms is een lekker ijsje of spareribs gewoon zo verleidelijk dat ik wel pijn voor lijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |