ooh wta had je dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goooeeeed. Weer aan de beterende hand.
Daar?
Ik weet het niet, ik word al een tijdje wakker met rugpijn en steken in m'n borst. Ik zweet dan ook echt m'n bed uit en heb of hoofdpijn of ik ben misselijk. 's Middags en 's avonds gaat het eigenlijk gewoon goed, alleen 's ochtends is baggerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh wta had je dan?![]()
hier, mjamaar ook wel
![]()
dus ik ben verward
ac gewricht boven je slijmbeursquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen idee hoe die heet, het is kennelijk maar een klein gewichtje dat nauwelijks beweegt
Helaas dat niemand ze voor me wil bakkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ac gewricht boven je slijmbeursdus miss ook wel slijmbeur ontsteking en dat is wel pijnlijk ja, goe drusten en eten dus laat schnitzels voor je bakken
hmm vaag, al nd dok geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik word al een tijdje wakker met rugpijn en steken in m'n borst. Ik zweet dan ook echt m'n bed uit en heb of hoofdpijn of ik ben misselijk. 's Middags en 's avonds gaat het eigenlijk gewoon goed, alleen 's ochtends is bagger.
Leuk he, gevoelens.
je hebt toch een sletje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas dat niemand ze voor me wil bakken
Een gemiddeld restaurant wil dat best welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas dat niemand ze voor me wil bakken
Ben je gekquote:
Als jij voor mij wil betalen en dan moet ik als nog rijdenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemiddeld restaurant wil dat best wel.
[..]
Ben je gek.
zou ik ook niet doen hoor maar het klinkt toch niet helemaal jofelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een gemiddeld restaurant wil dat best wel.
[..]
Ben je gek.
justeat.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij voor mij wil betalen en dan moet ik als nog rijden
je hebt toch niks te doen dus ben je er zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas zit ik nu thuis en zijn bij haar thuis dus zo'n 180 km verder op
Grapjas, jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij voor mij wil betalen en dan moet ik als nog rijden
Nah, ik wacht wel even af, hoor. Het wordt al minder, denk dat ik gewoon eventjes een dipje hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen hoor maar het klinkt toch niet helemaal jofel
Volgens mij bezorgen ze hier nietquote:
Dat eind rijden is zeker niet fijn met mijn schouder, hoewel op de snelweg rijden wel fijner is omdat weinig schakelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt toch niks te doen dus ben je er zo
goed planquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grapjas, jij.
[..]
Nah, ik wacht wel even af, hoor. Het wordt al minder, denk dat ik gewoon eventjes een dipje had. Ik doe gewoon rustig aan.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grapjas, jij.
[..]
Nah, ik wacht wel even af, hoor. Het wordt al minder, denk dat ik gewoon eventjes een dipje had. Ik doe gewoon rustig aan.
laat je rijden, taxi, bus, trein etc etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij bezorgen ze hier niet
[..]
Dat eind rijden is zeker niet fijn met mijn schouder, hoewel op de snelweg rijden wel fijner is omdat weinig schakelen
Iets met weinig geldquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat je rijden, taxi, bus, trein etc etc
als je echt wilt kan het best
iets met als je echt wil kan het welquote:
hoe moet ik dat nu weten, het is toch niet mijn vriendin, regel dat ff lekker zelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
er wordt al aan gewerkt hooren hoezo zij niet hier?
Ik verveel me nog niet, volgens mij hoorde ik net de bel en is mijn pakketje erquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan![]()
ik verveel me een beetje, is er ergens wat te rellen?
En ik ga er niet serieus op inquote:
Doen we ook en morgen komt ze hier heenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe moet ik dat nu weten, het is toch niet mijn vriendin, regel dat ff lekker zelf
hier komt ook een pakje vd week maa rik mag niet weten wat er in zit, dat haat ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verveel me nog niet, volgens mij hoorde ik net de bel en is mijn pakketje er. Hoop ik. Zo even kijken.
[..]
En ik ga er niet serieus op in.
ok man, laat je lekker verwennenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we ook en morgen komt ze hier heen
ja verdommequote:
Nu moet ik nog langer wachten op m'n jurkjequote:
ik haat wachtenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu moet ik nog langer wachten op m'n jurkje.
ik ben vrijdag jarig en zeur al dagen om mijn kadoquote:
jij hebt zo lang gewacht met je lief dat ik dat niet helemaal geloofquote:
quote:Goede midag
Het personeel wordt gezocht voor een internationaal bedrijf.
Eisen voor de werknemer:
1. toegang tot internet
2. e-mail
3. het bijhouden van gegevens
4. de plicht en verantwoordelijkheid van de werknemer
Algemene voorwaarden van het werk:
1. flexibele werktijden
2. een goed salaris
3. carri.re mogelijkheden
4. 3 weken betaalde vakantiedagen
5. betalen belastingen en verzekeringskosten
Indien u interesse heeft, vul dan in de vorm, dat voorzien is in de brief hieronder en stuur je cv naar dit e-mail adres: anapau@hrcmsalary.com
Naam:
Het adres:
Uw leeftijd:
telefoon nummer (mobiel / thuis) met unternationale code:
Uw e-mail adres:
Zodra we uw CV onvangen hebben onze medewerkers zullen met u onmiddellijk contact opnemen.
Met vriendelijke groeten,
HR Management van CMServices
kut spam mail, di ekrijg ik de laatste dagen ook veelquote:
Het is anders wel waard geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt zo lang gewacht met je lief dat ik dat niet helemaal geloof
quote:
Oh, dat doe ik dan weer nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben vrijdag jarig en zeur al dagen om mijn kado_!
dat mag ik hopen jaquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik dan weer niet. Maar het pakketje moet deze week komen (een fucking week
) en ik wil 'm nu
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |