quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bedankt iedereen, ik heb weer smakelijk gelachen
Nee, oprotten joh met je lapo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er geen LAPO regel hier
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En tot volgend jaar, VI pakt hem nog een keer!
De Hooligans domineren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet meer sinds de reeks tool erin zit, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is net zoals met Feyenoord. Als je één keer wint, doe je daarna verder nooit meer mee voor de prijzen.quote:
Niet bedacht, wel ontmaagd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus Bert heeft Bulletje bedacht?Dat maakt hem wel een held.
Ik heb Bertje twee keer horen zeggen: "Toen hield ik me daar nog niet mee bezig" en daarnaast heeft ie twee keer een roltoeter in z'n smoel gekregen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Wilfred en Johan van der Veer niet afbranden door het te hebben over bij welke kwaliteitsprogramma's hij was betrokken in het verleden.
Haha, inderdaad, welke waren dat ook weer, Over de Rooie of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Wilfred en Johan van der Veer niet afbranden door het te hebben over bij welke kwaliteitsprogramma's hij was betrokken in het verleden.
achja, dit is normaal een reeks met goeie argumenten en ontopic enzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet meer sinds de reeks tool erin zit, toch?
Alsof TVOH iets met muziek te maken heeft, beetje covers zingen zonder ook maar een instrument te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik geef niks om voetbal, maar wel om humor en kijk daarom vaak naar VI. Ik houd wel van muziek, maar kijk nooit naar TVOH, vanwege de vreselijke setting van het programma en de irritante coaches waarvan ik na twee minuten al moet kotsen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:
Wanneer in het programma DWDD is dat fragment met die mafketel?
Het waren de laatste gasten en ook nog eens aan het eind van dat segment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:
Wanneer in het programma DWDD is dat fragment met die mafketel?
Het wisselt, ik geloof afgelopen donderdag avond er niet meer dan 10 gezien te hebben tijdens de uitzending.quote:
Dat zijn zeker die ordinaire platvloerse internethooligans weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Stiggie het volgende:
http://twitter.com/#!/search/derksen
Duidelijk wie heeft gewonnen
Denk niet dat hij er slecht van slaapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb Bertje twee keer horen zeggen: "Toen hield ik me daar nog niet mee bezig" en daarnaast heeft ie twee keer een roltoeter in z'n smoel gekregen.
Bertje slaapt vannacht heel slecht.
Thnks, hoef ik iig niet het hele programma uit te zitten.quote:
Niks mis met barend en van dorp hoor! Daarom was die opmerking over dat huiskamergevoel ook wel een misser van wilfred, bertje heeft dat zo'n beetje uitgevonden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom hier alleen als er leuke gasten zijn.. maar vaak valt het tegen als ik op de site kijken en dan kom ik niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het wisselt, ik geloof afgelopen donderdag avond er niet meer dan 10 gezien te hebben tijdens de uitzending.
Hij was er bij betrokken. Dat wil niet zeggen dat het uit zijn pen kwam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks mis met barend en van dorp hoor! Daarom was die opmerking over dat huiskamergevoel ook wel een misser van wilfred, bertje heeft dat zo'n beetje uitgevonden...
Inderdaad, Mies Bouwman vindt de laatste tijd wel meer rare dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
Prachtige discussie was het. Bert had welgeteld één argument: 'Mies bouwman vindt het ook'.
Hopelijk bloedt die hele televisierring dood als het geen publieksprijs meer is.
Ach joh, die inteeltbende in Hilversum houdt dat wel in stand hoor. Was fragmenten aan het terugkijken, iedereen was helemaal geweldig en zo bijzonder. Pleurt toch op johquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
Prachtige discussie was het. Bert had welgeteld één argument: 'Mies bouwman vindt het ook'.
Hopelijk bloedt die hele televisierring dood als het geen publieksprijs meer is.
Ik kom altijd, ook als ik half in slaap val. Dan is het hier leuker dan op tv. Net als bij DWDD meestal het geval is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen als er leuke gasten zijn.. maar vaak valt het tegen als ik op de site kijken en dan kom ik niet meer
Sowieso vind ik de mening van Mies Bouwman niet zo relevant. Mens heeft in de jaren 70 televisie gemaakt, toen er nog één zender was en mensen het uberhaupt gewoon heel bijzonder vonden dat er een televisie was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, Mies Bouwman vindt de laatste tijd wel meer rare dingen.
Gaat dat gebeuren dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
TV land is echt net de katholieke kerk. Ontucht all over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, die inteeltbende in Hilversum houdt dat wel in stand hoor. Was fragmenten aan het terugkijken, iedereen was helemaal geweldig en zo bijzonder. Pleurt toch op joh
Ik ben er bang voor ja, maar dat 'tv moment van het jaar' is na die jury-uitzending ook gelijk gestopt. Hopelijk weet Bert hetzelfde aan te richten voor deze kutprijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, die inteeltbende in Hilversum houdt dat wel in stand hoor. Was fragmenten aan het terugkijken, iedereen was helemaal geweldig en zo bijzonder. Pleurt toch op joh
Ja ik kijk heel veel TV + FoK!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik kom altijd, ook als ik half in slaap val. Dan is het hier leuker dan op tv. Net als bij DWDD meestal het geval is.
Er zijn ideeën om het te veranderen als ik het goed begrepen heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat dat gebeuren dan?
Ik hoorde het Bert wel zeggen maar het was niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ideeën om het te veranderen als ik het goed begrepen heb.
Niet dat het me boeit, VI heeft hem toch al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoorde het Bert wel zeggen maar het was niet helemaal duidelijk.
En als het zo is:.
Vogelaar toch ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef DrDentz het volgende:
De internethooligans maakten ook al het 'TV-moment van het Jaar' kapot, omdat ze massaal stemden op dat GeenStijl momentje en de 'mensen die er verstand van hebben' in de eindjury toch de prijs gaven aan Paul de Leeuw die door een mongool achterna gezeten werd.
Ik computer op m'n TV en heb PiP (picture in picture ofzo) 1 beeldscherm voor tv en computer tegelijk. Scheelt ook weer stroom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik kijk heel veel TV + FoK!
Kijk nauwlijks meer alleen TV
Vorig jaar won TV kantine..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet dat het me boeit, VI heeft hem toch al.
2quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vorig jaar won TV kantine..
Serieus het enige wat ik minder grappig vind is Jeff Dunham
Helemaal gelijk heb je. Een soort bonte-avond is dat programma.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naja het is wetenschappenlijk onderzoch en bewezen dat je daar gelijk in hebt aldus Haas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er kon nu 50 keer gestemd worden door 1 iemand. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, ook niet bij een publieksprijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ideeën om het te veranderen als ik het goed begrepen heb.
HALlLLoOOo Ik BeN KiM hOllAnD dERP ZIe Je!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je. Een soort bonte-avond is dat programma.
Dan waren ze met 50% de winnaar lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Er kon nu 50 keer gestemd worden door 1 iemand. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, ook niet bij een publieksprijs.
Het valt me eigenlijk nog mee dat GeenStijl er geen stunt mee heeft uitgehaald.
Dat is het enige punt wat enigszins relevant is ja, al is dit natuurlijk niet te voorkomen. Op geen enkele manier. Er zullen altijd mensen zijn die manieren vinden om meerdere keren te stemmen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Er kon nu 50 keer gestemd worden door 1 iemand. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, ook niet bij een publieksprijs.
Is een beetje hetzelfde als toen in 2000 alle Democraten in de VS boos waren over het kiessysteem terwijl ze de vorige acht jaar de tijd hadden om het te veranderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige punt wat enigszins relevant is ja, al is dit natuurlijk niet te voorkomen. Op geen enkele manier. Er zullen altijd mensen zijn die manieren vinden om meerdere keren te stemmen.
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wel geniaal dat Genee de toeter had meegenomen![]()
Ja. Als twee druppels water, deze situatiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als toen in 2000 alle Democraten in de VS boos waren over het kiessysteem terwijl ze de vorige acht jaar de tijd hadden om het te veranderen.
Ja, maar dan anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als toen in 2000 alle Democraten in de VS boos waren over het kiessysteem terwijl ze de vorige acht jaar de tijd hadden om het te veranderen.
Niet als twee druppels water. Maar de situatie was beide malen zo dat de organisatie het kiessysteem jaren lang kon veranderen maar dat naliet. En dan klagen wanneer het niet goed uitvalt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Als twee druppels water, deze situaties
Zullen vast ook wel diehard The Voice/WIDM fans zijn die dat ook gewoon hebben geprobeerd. Er zijn namelijk ook heel veel WIDM fans op internet te vinden, zo niet evenveel of meer als VI. Die fanbase is heel groot.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk nog mee dat GeenStijl er geen stunt mee heeft uitgehaald.
qftquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zullen vast ook wel diehard The Voice/WIDM fans zijn die dat ook gewoon hebben geprobeerd. Er zijn namelijk ook heel veel WIDM fans op internet te vinden, zo niet evenveel of meer als VI. Die fanbase is heel groot.
Ik vind je punt niet zo rullevant.
Daarbij toevoegend dat TVOH-fans sowieso al SMS-addicts zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zullen vast ook wel diehard The Voice/WIDM fans zijn die dat ook gewoon hebben geprobeerd. Er zijn namelijk ook heel veel WIDM fans op internet te vinden, zo niet evenveel of meer als VI. Die fanbase is heel groot.
Ik vind je punt niet zo rullevant.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarbij toevoegend dat TVOH-fans sowieso al SMS-addicts SMS-ende Breezersletjes zijn.
Waar is de tijd gebleven dat pingen nog gewoon een vakterm voor ICT-nerds wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef DrDentz het volgende:
Kun je de mensen niet laten pingen dan? Al die BB-sletjes die The Voice kijken zullen massaal in actie komen.
Ah joh dat wijf was geniaal met al haar gelezen wetenschappelijke onderzoekenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef GGMM het volgende:
Ik wou eigenlijk gelijk de herhaling kijken, maar ik kan dat katholieke gezeik niet nogmaals aanhoren.
Of als een meisje naar je ping vraagt antwoorden: laag hoor, ik heb een goede verbindingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat pingen nog gewoon een vakterm voor ICT-nerds was.
Ik vind dit vrij racistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voorspel over zo'n 30 minuten:
TOETERTJES!
Dat was 1 ŕ 2 jaar geleden. Toen als: een verzoekje sturen naar een website.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat pingen nog gewoon een vakterm voor ICT-nerds was.
Geen SMS-addicts, gewoon verslaafd aan het spel 'Voorspel het nieuwe geluid'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarbij toevoegend dat TVOH-fans sowieso al SMS-addicts zijn.
Ben eerst maar gaan zappen, ga zo wel terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:24 schreef GGMM het volgende:
Ik wou eigenlijk gelijk de herhaling kijken, maar ik kan dat katholieke gezeik niet nogmaals aanhoren.
En dan was dit punt nog door de advocaat geleverd en niet door Bertquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het enige punt wat enigszins relevant is ja, al is dit natuurlijk niet te voorkomen. Op geen enkele manier. Er zullen altijd mensen zijn die manieren vinden om meerdere keren te stemmen.
Bert was inderdaad gefocust op het slopen van Genee en Derksen, dan vergeet je alles om je heen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dan was dit punt nog door de advocaat geleverd en niet door Bert
Kan wel zo zijn maar over 2000 jaar staat jouw huis er toch niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:50 schreef Kwaliteit het volgende:
dat wijf zou m'n huis niet eens in mogen
Fixed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Derksen niet langer losgelaten werd op die katholieke mutsextremist.
Hij had er niks van over gelaten.
You just made my day.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn maar over 2000 jaar staat jouw huis er toch niet meer.
Dat is niet erg moeilijk, dat lukt iedereen met een beetje verstand. Niet omdat ze katholiek is, maar omdat het een verschrikkelijk dom wijf is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer dat Derksen niet langer losgelaten werd op die katholieke muts.
Hij had er niks van over gelaten.
En dat vroeger alles beter wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:13 schreef Specularium het volgende:
Vaak zijn die posts van golfer, dat ie niet gaat kijken.
Johan Derksen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:57 schreef pberends het volgende:
FP: Johan Derksen overhoop met Van der Veer
Wat een Ivo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Bert van der Veer kan het gelukkig allemaal wel zelf wat relativeren.
Rinus Michels na Ierland Nederlandquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Bert van der Veer kan het gelukkig allemaal wel zelf wat relativeren.
Je moet de bundel van Gerrit Komrij eens scoren bij de slegte als TV-recencent.quote:
Komrij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet de bundel van Gerrit Komrij eens scoren bij de slegte als TV-recencent.
Hilarisch.
Deed ie een jaar en kwam met de termen Treurbuis en Ivo Niehiel.
Ik kreeg, gezien de trots en nonchalance die tussen de regels doorsijpelt en de haast waarmee het artikel op Internet is gezet, meer de indruk dat BvdV het zelf heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp het artikel niet. Wie heeft hem nou met de dood bedreigd? Een of andere internetmongool neem ik toch aan, want zoals het er nu staat lijkt het net of JD dat zelf heeft gedaan.
Ik ben Dildo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat boeiond was toch wel met opzet of niet? Of ben je echt Nico?
Ik hoop toch echt niet dat men dit vaker gaat presteren. Een stel idioten aan tafel voor hogere kijkcijfers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef Ambrosius het volgende:
Tragisch dat dit topic ineens tig topics heeft voor één uitzending, succeskijkers.
Zijn solovoorstellingen zijn belachelijk veel beter dan met die stengel erbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:52 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond Lebbis. Wordt zeker kijken dan.
Paar maanden terug in Tilburg een plek op rij 1 gezeten. Nog nooit heeft er iemand meer op me gespuugd en toch met een uitstekend gevoel de zaal verlaten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn solovoorstellingen zijn belachelijk veel beter dan met die stengel erbij.
Bij een cabaretvoorstelling op de eerste rij zitten. Ik ken verstandigere dingen om te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paar maanden terug in Tilburg een plek op rij 1 gezeten. Nog nooit heeft er iemand meer op me gespuugd en toch met een uitstekend gevoel de zaal verlaten.
Dat klinkt als een tamelijk saaie uitzending, maar misschien weet Pauw er nog wat van te maken. Ik bedoel een vrouw die over seks komt praten Jeroen heeft het niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef golfer het volgende:
Volledige line-up:
Ewald Engelen
Econoom over de top die morgen de Europese economie moet redden.
Loesewies van der Laan
Oud-D66'er was waarnemer bij de eerste verkiezingen in Tunesië.
Hans Sibbel
Cabaretier wint met zijn voorstelling 'Branding' de cabaretprijs Poelifinario.
Sunny Bergman
Maakte vierluik 'The Sunny Side of Sex' over seksualiteit in vier landen.
Amen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef DrDentz het volgende:
een legioen van analfabetische cultuurbarbaren
quote:De makers van Voetbal International Wilfred Genee en Johan Derksen wonnen vrijdag een Televizier-Ring. Tv-kenner Bert van der Veer vindt dit onterecht.
Ik weet op welke stoel ik zit: links 1. Ik weet dat Johan Derksen niet weet op welke stoel hij zit: rechts 2. Als (een van de drie) regisseur(s) van Pauw & Witteman ben ik vertrouwd met de tafelschikking. Maar ik heb er helemaal niks aan, want ik ben aan de andere kant van de camera’s beland.
Het begon allemaal na afloop van het Televizierringgala in Carré afgelopen vrijdag. In een soort anti-euforie noemde ik Voetbal International een onterechte winnaar. Zulke dingen vind ik dan vaak met een cameraploeg in de buurt. Hoe noem je wat dan losbarst? Een opinietsunamietje?
Op de redactie van Pauw & Witteman hadden ze Johan Derksen en Wilfred Genee al geregeld. Het leek wel spannend mij daar aan te voegen. Snapte ik. Terwijl ik wist dat ik alleen maar kon verliezen. Weinig ratio in mijn redenering, de welbespraakte Derksen en de feestvierende Genee tegenover me, tamelijk kansloos.
Dus moest ik nog iets anders doen. Hoe vaak heb ik niet gasten ‘gecoacht’ voor een uitzending en vooral gemaand zich met lichaamstaal te uiten en zich waar mogelijk met het gesprek te bemoeien. Ik deed ineens examen als P&W-gast. Al bij het eerste interview (met advocaat Richard Korver) schoten mij wel drie slimme vragen te binnen echter allemaal te laat. Het bleek nogal lastig te zijn in een gat te springen. Ik vergat hoe ik zat, wist niet of ik wel goed keek en had al helemaal geen idee of en wanneer ik in beeld was. Hadden die camera’s vroeger geen rode lampjes?
Ik noteerde dat mijn stoel niet stabiel was (een paar centimeter speling in de rugleuning), dat geen monitor ideaal was om de ingestarte filmpjes te bekijken (iedereen keek ook maar een andere kant uit) en dat de eindtune veel te zacht werd ingestart.
Ik had ook nog die discussie met Genee en vooral Derksen die voorspelbaar verliep (kansloos dus) en daar heb ik helemaal niets van geleerd, niet eens dat ik eens moet leren mijn grote mond te houden als ik weer eens ergens wat van vind.
Na afloop gaf ik mezelf een 6-je en de redactie (eerlijkheid kan een straf zijn) was het helemaal met me eens.
saaiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef golfer het volgende:
Volledige line-up:
Ewald Engelen
Econoom over de top die morgen de Europese economie moet redden.
saaiquote:Loesewies van der Laan
Oud-D66'er was waarnemer bij de eerste verkiezingen in Tunesië.
lachen gieren brullenquote:Hans Sibbel
Cabaretier wint met zijn voorstelling 'Branding' de cabaretprijs Poelifinario.
speciaal voor Jeroenquote:Sunny Bergman
Maakte vierluik 'The Sunny Side of Sex' over seksualiteit in vier landen.
Jij was die man?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Die man boeit het niet, omdat het zijn baas niet boeit en die hem alleen maar lastig vind dan,
ik spreek uit ervaring
Oh ja die designervaginaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Even iets irrelevants: wat een mormeltje is die Sunny Bergman zeg. Haar vagijn schijnt ook al niks te zijn
Niet die, maar als ik een verbeterpuntje aandraag kijken ze me aan van, nee dat gaat me tijd kostenquote:
Dat vindt de woonboot ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:06 schreef Hexagon het volgende:
Lousewies, dat lijkt echt een eeuwigheid geleden
Jammer inderdaad, eindelijk iemand die interessant kan vertellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:17 schreef DrDentz het volgende:
'Gaan we het zo over hebben', maar helaas zit zijn spreektijd er zo goed als op.
Hij is wel eens bij het Economenpanel van BNR, 2 uur lang economiepraat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef Fingon het volgende:
Jammer inderdaad, eindelijk iemand die interessant kan vertellen.
Die hebben geloof ik wel een groot begrotingstekort...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef Fingon het volgende:
Schuld van Spanje valt ook wel mee naar GDP...
Zelfs 3 % beter dan Nederland begreep ik laatst. Aan de andere kant heeft Spanje problemen met de banken en de arbeidsmarkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:22 schreef Fingon het volgende:
Schuld van Spanje valt ook wel mee naar GDP...
Als ze bovenop m zit gaat ze morele vragen stellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij probeert haar onzeker te maken...dan wordt het straks helemaal een gemakkelijke prooi
Ze denkt aan een trio in de boot?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:32 schreef Specularium het volgende:
Loesje lacht als een boer met Yvon Jaspers.
Waarom wordt het woordquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef marcodej het volgende:
Waarom word het woordt 'preuts' altijd met zo'n negatieve insteek uitgesproken?
jaquote:
VARA he...K&vdB komen weer in mei...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef marcodej het volgende:
Waarom word het woordt 'preuts' altijd met zo'n negatieve insteek uitgesproken?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil ook wel gesquasht worden door die griet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil ook wel gesquasht worden door die griet
van die partij die zeker was van de winst... echt knabbel & babbel meets shagrokerquote:
Zelfs Pauw doet haar niet, zit niet bij de club van 200quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
Over afgeserveerd worden gesproken.
Tunesie..
Wat een dikke neppert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Mijn God dat dat het D66 boegbeeld was. Wat een tijd was dat
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ruikt ze haar eigen windjes onder de dekens.
Die gluurt naar Lousewiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:43 schreef Specularium het volgende:
Hehe, Jeroen is totaal niet geinteresseerd.
Dat was ronduit pet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
Mijn God dat dat het D66 boegbeeld was. Wat een tijd was dat
petquote:
Dan pas?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoop dat als ik 52 word, ik geen Marxist ben.
Dat hij niet neoklassiek is wil niet zeggen dat het een Marxist is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Ik hoop dat als ik 52 word, ik geen Marxist ben.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Lebbis is echt een keiharde faler, zoooo hypocriet en goede argumenten negeren
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Die Lebbis is echt een keiharde faler, zoooo hypocriet en goede argumenten negeren
Neehoor, de mannen hier denken dat elke vrouw wel met Pauw op de woonboot wilquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Wat zei hij dan? (en ja ik ben jaloers)
Doe ik wel. Hij heeft volledig gelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lebbis, dat zeg ik toch. Wat hij net allemaal heeft gezegd kan je toch niet serieus nemen?
Wat is z'n rol denk je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Lebbis, dat zeg ik toch. Wat hij net allemaal heeft gezegd kan je toch niet serieus nemen?
wtf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:53 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat hij niet neoklassiek is wil niet zeggen dat het een Marxist is.
Alles over dat gegraai, valse trucjes van banken en de absurditeit van marketing vond ik bijzonder sterk. De eerlijkheid dat ie er zelf ook in trapt waardeer ik ook al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wie dwingt je om Microsoft- of Apple-producten te kopen? Niemand, maar Lebbis vindt van wel. Die andere man zegt dan dat niemand je ertoe dwingt maar dat je gewoon een vrije keuze hebt maar Lebbis negeert dat gewoon en zegt dat het onzin is...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Doe ik wel. Hij heeft volledig gelijk.
Let eens op de woorden die hij gebruikt want zowel je eerste als tweede argument zei hij helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wie dwingt je om Microsoft- of Apple-producten te kopen? Niemand, maar Lebbis vindt van wel. Die andere man zegt dan dat niemand je ertoe dwingt maar dat je gewoon een vrije keuze hebt maar Lebbis negeert dat gewoon en zegt dat het onzin is...
Hij heeft een hekel aan Apple en de producten ervan maar koopt vervolgens wel een iPad?
Man man man...
Dat zegt hij niet. Leer eens begrijpend lezen/luisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wie dwingt je om Microsoft- of Apple-producten te kopen? Niemand, maar Lebbis vindt van wel. Die andere man zegt dan dat niemand je ertoe dwingt maar dat je gewoon een vrije keuze hebt maar Lebbis negeert dat gewoon en zegt dat het onzin is...
Hij heeft een hekel aan Apple en de producten ervan maar koopt vervolgens wel een iPad?
Man man man...
Zelfs de overheid dwingt je om een Microsoft of Apple product te kopen. Zonder computer kun je vrij weinig in deze wereld, en Microsoft en Apple hebben daar zeker een oligopolie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Man man man...
Je behoefte naar luxe dwingt je om een computer te kopen. Of een TV. Je kunt prima zonder TV of computer leven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Zelfs de overheid dwingt je om een Microsoft of Apple product te kopen. Zonder computer kun je vrij weinig in deze wereld, en Microsoft en Apple hebben daar zeker een oligopolie.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef Applebaum het volgende:
Wat een ongelofelijk linkse dwaas die lebbis, zelden zo'n diarree aan onzin moeten aanhoren.
Wat zei hij dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zegt hij niet. Leer eens begrijpend lezen/luisteren.
Ik krijg mijn studiefinanciering dan niet meer hoor. Moet je DigiD voor hebben, met sms-activatie zelfs. Dus je moet ook nog een telefoon kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Je behoefte naar luxe dwingt je om een computer te kopen. Of een TV. Je kunt prima zonder TV of computer leven.
Maar daarom hoef je nog geen microsoft of apple product aan te schaffenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik krijg mijn studiefinanciering dan niet meer hoor. Moet je DigiD voor hebben, met sms-activatie zelfs. Dus je moet ook nog een telefoon kopen.
Stufi kun je ook schriftelijk aanvragen, tenzij dat onlangs verandert is. En je kunt anders een computer op school of bibliotheek gebruiken. Of internet cafe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:01 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik krijg mijn studiefinanciering dan niet meer hoor. Moet je DigiD voor hebben, met sms-activatie zelfs. Dus je moet ook nog een telefoon kopen.
3x raden welk besturingssysteem daar op zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Stufi kun je ook schriftelijk aanvragen, tenzij dat onlangs verandert is. En je kunt anders een computer op school of bibliotheek gebruiken.
Je behoeften zijn aangeleerd door de markt en je omgeving.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:00 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Je behoefte naar luxe dwingt je om een computer te kopen. Of een TV. Je kunt prima zonder TV of computer leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |