quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bedankt iedereen, ik heb weer smakelijk gelachen
Nee, oprotten joh met je lapo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er geen LAPO regel hier
Kan niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En tot volgend jaar, VI pakt hem nog een keer!
De Hooligans domineren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niet meer sinds de reeks tool erin zit, toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is net zoals met Feyenoord. Als je één keer wint, doe je daarna verder nooit meer mee voor de prijzen.quote:
Niet bedacht, wel ontmaagd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus Bert heeft Bulletje bedacht?Dat maakt hem wel een held.
Ik heb Bertje twee keer horen zeggen: "Toen hield ik me daar nog niet mee bezig" en daarnaast heeft ie twee keer een roltoeter in z'n smoel gekregen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Wilfred en Johan van der Veer niet afbranden door het te hebben over bij welke kwaliteitsprogramma's hij was betrokken in het verleden.
Haha, inderdaad, welke waren dat ook weer, Over de Rooie of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer dat Wilfred en Johan van der Veer niet afbranden door het te hebben over bij welke kwaliteitsprogramma's hij was betrokken in het verleden.
achja, dit is normaal een reeks met goeie argumenten en ontopic enzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niet meer sinds de reeks tool erin zit, toch?
Alsof TVOH iets met muziek te maken heeft, beetje covers zingen zonder ook maar een instrument te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik geef niks om voetbal, maar wel om humor en kijk daarom vaak naar VI. Ik houd wel van muziek, maar kijk nooit naar TVOH, vanwege de vreselijke setting van het programma en de irritante coaches waarvan ik na twee minuten al moet kotsen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:
Wanneer in het programma DWDD is dat fragment met die mafketel?
Het waren de laatste gasten en ook nog eens aan het eind van dat segment.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef Caland het volgende:
Wanneer in het programma DWDD is dat fragment met die mafketel?
Het wisselt, ik geloof afgelopen donderdag avond er niet meer dan 10 gezien te hebben tijdens de uitzending.quote:
Dat zijn zeker die ordinaire platvloerse internethooligans weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef Stiggie het volgende:
http://twitter.com/#!/search/derksen
Duidelijk wie heeft gewonnen
Denk niet dat hij er slecht van slaapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb Bertje twee keer horen zeggen: "Toen hield ik me daar nog niet mee bezig" en daarnaast heeft ie twee keer een roltoeter in z'n smoel gekregen.
Bertje slaapt vannacht heel slecht.
Thnks, hoef ik iig niet het hele programma uit te zitten.quote:
Niks mis met barend en van dorp hoor! Daarom was die opmerking over dat huiskamergevoel ook wel een misser van wilfred, bertje heeft dat zo'n beetje uitgevonden...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom hier alleen als er leuke gasten zijn.. maar vaak valt het tegen als ik op de site kijken en dan kom ik niet meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het wisselt, ik geloof afgelopen donderdag avond er niet meer dan 10 gezien te hebben tijdens de uitzending.
Hij was er bij betrokken. Dat wil niet zeggen dat het uit zijn pen kwam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niks mis met barend en van dorp hoor! Daarom was die opmerking over dat huiskamergevoel ook wel een misser van wilfred, bertje heeft dat zo'n beetje uitgevonden...
Inderdaad, Mies Bouwman vindt de laatste tijd wel meer rare dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
Prachtige discussie was het. Bert had welgeteld één argument: 'Mies bouwman vindt het ook'.
Hopelijk bloedt die hele televisierring dood als het geen publieksprijs meer is.
Ach joh, die inteeltbende in Hilversum houdt dat wel in stand hoor. Was fragmenten aan het terugkijken, iedereen was helemaal geweldig en zo bijzonder. Pleurt toch op johquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
Prachtige discussie was het. Bert had welgeteld één argument: 'Mies bouwman vindt het ook'.
Hopelijk bloedt die hele televisierring dood als het geen publieksprijs meer is.
Ik kom altijd, ook als ik half in slaap val. Dan is het hier leuker dan op tv. Net als bij DWDD meestal het geval is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen als er leuke gasten zijn.. maar vaak valt het tegen als ik op de site kijken en dan kom ik niet meer
Sowieso vind ik de mening van Mies Bouwman niet zo relevant. Mens heeft in de jaren 70 televisie gemaakt, toen er nog één zender was en mensen het uberhaupt gewoon heel bijzonder vonden dat er een televisie was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, Mies Bouwman vindt de laatste tijd wel meer rare dingen.
Gaat dat gebeuren dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef GGMM het volgende:
TV land is echt net de katholieke kerk. Ontucht all over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, die inteeltbende in Hilversum houdt dat wel in stand hoor. Was fragmenten aan het terugkijken, iedereen was helemaal geweldig en zo bijzonder. Pleurt toch op joh
Ik ben er bang voor ja, maar dat 'tv moment van het jaar' is na die jury-uitzending ook gelijk gestopt. Hopelijk weet Bert hetzelfde aan te richten voor deze kutprijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach joh, die inteeltbende in Hilversum houdt dat wel in stand hoor. Was fragmenten aan het terugkijken, iedereen was helemaal geweldig en zo bijzonder. Pleurt toch op joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |