quote:Uit een handschriftanalyse bleek dat één persoon vele stembriefjes had ingestuurd met de naam van het spelprogramma. Dat riekte naar fraude. De AVRO-directie en de Televizier-hoofdredactie namen het zekere voor het onzekere en besloten de prijs niet uit te reiken. Een schandaal was geboren.
Mensen zoals Bert zien de echte kwaliteit, die hebben er verstand van. Vind hij zelf.quote:
Niet overdrijven nu. Bertje zegt best zinnige dingen, soms, het is alleen jammer dat hij compleet doorgeslagen is in zijn mening.quote:
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
Eens, Boer Zoekt Vrouw moet een keer winnen.
Bert is hier de slechte verliezer, terwijl hij niet eens verloren heeft.quote:
even haar keel smerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Inderdaad, ook even opgezocht.quote:
Tsja ik vind de keuringsdienst van waarde 100x beter dan de zoveelste (non)talentenshow in een megatstudio met veel licht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mensen zoals Bert zien de echte kwaliteit, die hebben er verstand van. Vind hij zelf.
Nee, Ik hou wel van kwaliteit.quote:
Als je gaat beweren dat een publieksprijs door 'kenners' moet worden bepaald mag dat ook wel...quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
even haar keel smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:
Precies. Man bijt hond heeft zelfs nog nooit bij de genomineerden gezeten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:51 schreef thettes het volgende:
[..]
Tsja ik vind de keuringsdienst van waarde 100x beter dan de zoveelste (non)talentenshow in een megatstudio met veel licht.
Maar de kvw gaat het nooit winnen, misschien ene keer de Nipkowschijf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:51 schreef thettes het volgende:
[..]
Tsja ik vind de keuringsdienst van waarde 100x beter dan de zoveelste (non)talentenshow in een megatstudio met veel licht.
Boer zoekt vrouw mag van mij best winnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:50 schreef Arcee het volgende:
Eens, Boer Zoekt Vrouw moet een keer winnen.
Als genoeg mensen dat vinden dan hádden ze toch allang gewonnen?quote:
Hoer zoekt man lijkt me beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw mag van mij best winnen
3x geneukt die snolquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
Kreunen...dat heeft ie al gedaan bij het maken van 3 kinderen.
Je zou toch homo worden als je met dat wijf moet samenleven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man kreunt tijdens voetbal international????
hahahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
nou nou rustig maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:53 schreef Rikketik het volgende:
Een openbare hockeyclub? Ik krijg visioenen van hete hockeyfeestjes met in de zweterige hoofdrol een niet-zwangere Mariska.
Ik ben bang van wel.quote:
Want mies bouwman vindt het ook.... tsjaquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef abdalfawaz het volgende:
Bah, bah en nog eens bah. Toch nog gewoon gelijk proberen te halen op het einde
Dat zal hij niet doen, nooitquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef GGMM het volgende:
Hij leek bijna toe te gaan geven dat hij fout zat maar het was slechts een opbouw naar weer een arrogante opmerking.
Morgen weer rellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Morgen gewoon weer een kabbelende uitzending met de vaste kijkers?
Ik wilde net zeggen.. Nee zij heeft de waarheid in pacht..quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef marcodej het volgende:
Dus als Mies het met hem eens is, is het waar.
Dat was echt ernstig ja. Ze schijnt nogal wat respect bij het volk te hebben, maar van mij mag ze best dood gaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef Caland het volgende:
Echt met zo'n zelfvoldane blik melden dat Lies Bouwvrouw achter zijn initiatief is gaan staan. Die dronken slettebek die de ring uitreikte aan 'dat directeurtje'
Tegen Stadionverboden!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou was leuk om hier gereld te hebben, hopelijk niet te veel SV's (bans) en blijft de schade beperkt.
VI, HOO-LI-GAN
Ik vond het wel vermakelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef Strani het volgende:
Ik stel me zo voor dat de váste P&W-kijkers huilend naar hun schermen hebben zitten staren tijdens deze topics.
En ws. denkt hij zelf dat ie het geweldig heeft gedaan. Wat een eikel.quote:
P&W is sinds afgelopen seizoen meuk geworden. Johan en Wilfred brengen daar verandering in.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Ik geloof dat dit wel de snelstlopende P&W topics sinds heel lang waren.
Even tot na het nieuws wachten. En dan op TV kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef Seam het volgende:
Wanneer wordt de uitzending meestal online gepost op uitzending gemist? Moet ik dan tot morgen wachten?
Eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
Zullen we anders gewoon een vast reluurtje ervan maken, dagelijks, in dit topic?
Nee hoor, gezelligquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef Strani het volgende:
Ik stel me zo voor dat de váste P&W-kijkers huilend naar hun schermen hebben zitten staren tijdens deze topics.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef Strani het volgende:
Geen tv op het moment, vandaar mijn vraagquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Even tot na het nieuws wachten. En dan op TV kijken.
Prima. Als jij je weer afzijdig houdt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
Morgen gewoon weer een kabbelende uitzending met de vaste kijkers?
Dat magquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als mede-VI Hooligan moet ik je helaas melden dat ik Lebbis wel goed vindt
Ach laat gaan joh, het is maar een programma, geen wetenschap.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef Strani het volgende:
KWALITEITSTVquote:Hij werd regisseur van onder andere Toppop, Tineke, de Mini-playbackshow, de Soundmixshow en de Surpriseshow.
Door mensen die er verstand van hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Het volk stemt ook op de PVV hè.. ik weet niet of Bert daar wel achter kan staan.. eigenlijk moet hij van te voren een paar partijen selecteren waarop we mogen stemmen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Prima. Als jij je weer afzijdig houdt.
Goed samengevatquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik houd wel van muziek, maar kijk nooit naar TVOH, vanwege de vreselijke setting van het programma en de irritante coaches waarvan ik na twee minuten al moet kotsen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Het volk stemt ook op de PVV hè.. ik weet niet of Bert daar wel achter kan staan.. eigenlijk moet hij van te voren een paar partijen selecteren waarop we mogen stemmen.
Ik heb een advies voor Bert:quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:55 schreef alors het volgende:
Ahhaha Bert'maar mijn mening is toch beter dan de jouwe'
![]()
100000e programma met zelfde setting, slechte zangers die het nooit makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik geef niks om voetbal, maar wel om humor en kijk daarom vaak naar VI. Ik houd wel van muziek, maar kijk nooit naar TVOH, vanwege de vreselijke setting van het programma en de irritante coaches waarvan ik na twee minuten al moet kotsen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Normaal sleept een p&w topic zich een week voort
Iedereen verwerkt zulke dingen op zijn eigen manier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:57 schreef Specularium het volgende:
Hoe lang zal dit topic last hebben van naschokken?
Ik heb gehoord dat golfer dit allemaal niet zo goed trekt.
hEERLIJKquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Haha ja.. Komen er een paar van die Hooligans dit topic verstieren. Daar is de doorsnee P&W-kijker niet blij mee. Van die op hol geslagen typmongolen die ff lekker ongemanierd losgaan.
Zo heeft dat zooitje in Carre zich dus gevoeld toen VI won. Tis net alsof je als dame in een elitaire familie met zo`n ongeschoolde Tokkie thuis komt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |