Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Op meerdere websites staat dat sinds 2009 er een 45 minuten limit is, maar ik kan echt helemaal NIKS vinden over het verhogen naar 75 minutenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Limit was 50 voor zover ik weet. Verder nog nooit gehaald. Altijd gewonnen bij 45 min.
Neuh, zag 299 staan en dacht, ach, waarom ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Metonae het volgende:
Hij zat er gewoon op te wachten, die Drizzt.
Topic gaat pas dicht bij 301quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, zag 299 staan en dacht, ach, waarom ook niet
Hij is gewoon aan het jokken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Op meerdere websites staat dat sinds 2009 er een 45 minuten limit is, maar ik kan echt helemaal NIKS vinden over het verhogen naar 75 minutenWat is deze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik tel de OP niet mee, dus mijn reactie was de 300e, 301e in jouw opzichtquote:
For Northrend!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:33 schreef Metonae het volgende:
En wat nou 'For the Horde'..
...FOR PANDARIA!!
Northrend zuigt apenballenquote:
Nee man, Outlands zuigt ballen!quote:
Wtfquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Dit is het WoW topic, maar ik wou dit gewoon even kwijt hier:
http://www.imdb.com/media/rm2039463424/nm2619114![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net de hele film (Super 8) lopen ergeren aan dat joch met die grote paardenbek
Mja heb toch echt net 75 minuten in die arena gezetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Op meerdere websites staat dat sinds 2009 er een 45 minuten limit is, maar ik kan echt helemaal NIKS vinden over het verhogen naar 75 minutenWat is deze!
Alliance is voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:17 schreef Bartcoah het volgende:
Horde is voor kleine kinderen die er bad ass uit willen zien.
Die heb ik gister gezien, vond het wel een leuke film!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:41 schreef TwyLight het volgende:
Dit is het WoW topic, maar ik wou dit gewoon even kwijt hier:
http://www.imdb.com/media/rm2039463424/nm2619114![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net de hele film (Super 8) lopen ergeren aan dat joch met die grote paardenbek
Dit doet me gelijk weer denken aan het begin van WoW , alle kinderen kozen toen gelukkig voor de Alliance.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:17 schreef Bartcoah het volgende:
Horde is voor kleine kinderen die er bad ass uit willen zien.
Nope , wij zitten al heel lang vast op 6/7HC.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:36 schreef DonJoris het volgende:
Iemand nog ragnaros HC gekilled of hoe zit dat?
Helaas niks gewonnen, weet ook niet welke gear er allemaal valt, moet ik nog even naar kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik lette zaterdag niet echt op in de altrun, tot we ineens *boem* allemaal dood waren op Ragnaros en ik dacht: huh, hoe kan dat nu, we oneshotten dit meestal? Hadden ze heroic aan laten staanWas niet helemaal de bedoeling, maar ging aanvankelijk eigenlijk prima
De afsraak is dat alleen de mainrun Ragnaros hc doet en aangezien ze daar weten hoe kut dat gevecht is hebben ze er geen zin meer in in de altruns. Alhoewel 1 van de 3 altruns het geloof ik wel probeert om er mee op te kunnen scheppen als het wel lukt met alts
![]()
Arena zal wel gebugged zijn dat het langer dan 45 min duurde, want dat is nu de max. Gisteren voor het eerst meer verloren dan gewonnen en ik werd er erg depri van
En tof lipjes dat je ze allebei hebt gedaan! Nog iets gewonnen?
Toevallig soort van geratel oid?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmss, mijn pc maakt vreemde geluiden bij het opstarten sinds ik terug ben van dat kamp.Na een tijdje klinkt hij dan weer vrij normaal, zoals hij hoort te zijn. Gister had ik hetzelfde probleem, daarom heb ik toen ook helemaal schoongemaakt. Vandaag doet ie het toch weer.
![]()
Hmss.....
Maar ff iemand naar laten kijken ofsow binnenkort.
Is je pc nu ook al ziek?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmss, mijn pc maakt vreemde geluiden bij het opstarten sinds ik terug ben van dat kamp.Na een tijdje klinkt hij dan weer vrij normaal, zoals hij hoort te zijn. Gister had ik hetzelfde probleem, daarom heb ik toen ook helemaal schoongemaakt. Vandaag doet ie het toch weer.
![]()
Hmss.....
Maar ff iemand naar laten kijken ofsow binnenkort.
je kan nu toch ook cross-ream real-id inviten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
Wie gaat er vanavond mee wat dungeons doen? Het is aardig stil laatste week dus laten we iets afspreken
Ik kan wel meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
Wie gaat er vanavond mee wat dungeons doen? Het is aardig stil laatste week dus laten we iets afspreken
Ik wil echt niet iedereen op mijn real-id, dat hou ik graag een beetje leeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:04 schreef lipjes het volgende:
je kan nu toch ook cross-ream real-id inviten?
snap ik, maar ik spel geloof ik op een server waarop bijna geen fokkers spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil echt niet iedereen op mijn real-id, dat hou ik graag een beetje leeg.
Oké dat is mooi dan kunnen we vanavond even level 30 wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan wel meeEn je kan me natuurlijk altijd op Mala aanspreken om mee te gaan, ik zit wel in #fok.
Gaat lekker hé?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is je pc nu ook al ziek?Even de computerdokter erbij halen
Niet echt een geratel. Dat zou ik zo wel herkennen. Het geluid is echter een beetje lastig te omschrijven, behalve dat het niet normaal klinkt zoals die hoort te zijn. Naja, nu doet ie weer gewoon. Dus kan er ook niet meer naar luisteren.quote:
hmm jammerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:21 schreef kovenant het volgende:
nee het is een wekelijkse reset.
dus pas woensdag weer
Ja want anders zou het een fan kunnen zijn waarvan de lagers kapot zijn gegaan door slechte schoonmaak (been there, done that)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Niet echt een geratel. Dat zou ik zo wel herkennen. Het geluid is echter een beetje lastig te omschrijven, behalve dat het niet normaal klinkt zoals die hoort te zijn. Naja, nu doet ie weer gewoon. Dus kan er ook niet meer naar luisteren.![]()
OT:
Ik wil me Headless Horse!
BH 10 en BH 25 zitten op dezelfde cooldown , dus dat kan helaas nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm jammer
BH25 kan dan toch nog wel of niet?
nu heb ik in ieder geval BH een keer gedaan dus weet ik hoe doe moet.
kan ik hem gewoon lekker farmen
Dan ga ik eens kijken of ik die vanavond nog even kan doen.quote:
of toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
BH 10 en BH 25 zitten op dezelfde cooldown , dus dat kan helaas niet
Ik heb geen idee verder, maar uiteindelijk was die match wel heel erg saaiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Arena zal wel gebugged zijn dat het langer dan 45 min duurde, want dat is nu de max.
Ach met een beetje slim cooldownmanagement van je stun kom je al een heel eind hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:30 schreef xSoDx het volgende:
blood dk's in arena
(oude screenshot, ondertussen een stuk beter gegeared (average ilvl equip 377).. alleen team set up is nogsteeds kudt.. (broer wil zn mage niet lvlen/gearen))
http://img64.imageshack.us/img64/2701/wowscrnshot051911232515.jpg (copy/paste deze link)
Ja dat dus zo'n 35 minuten gedaan..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach met een beetje slim cooldownmanagement van je stun kom je al een heel eind hoor
Maak iemand anders dan gleaderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn tegoed is op
Maar ik wacht tot donderdag, dan komt Battlefield 3 uit
Denk dat ik dan toch weinig WoW ga spelen, dus verleng nog maar even niet
lijkt me sterk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:08 schreef TwyLight het volgende:
Alleen heb ik wel iets heel vreemds, door die headset gaat mijn fps enorm omlaag
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef lipjes het volgende:
Trouwens best vervelend dat mijn vriendin nu ook WoW speelt.
kan ik niet meer tot laat WoWen
gisteren deed ik dan om middernacht even die BH10, liep ze te klagen dat ik te laat ging slapenquote:
/ignorequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
gisteren deed ik dan om middernacht even die BH10, liep ze te klagen dat ik te laat ging slapen
En waarom precies zou ze daarover moeten klagen? Dat moet je toch zelf wetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:21 schreef lipjes het volgende:
gisteren deed ik dan om middernacht even die BH10, liep ze te klagen dat ik te laat ging slapen
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom precies zou ze daarover moeten klagen? Dat moet je toch zelf weten
Kan je hem nog ruilen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/1965569793
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme
roccat heeft er nog wel op 3.5mm jackquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja alle goede headsets gebruiken tegenwoordig usb
omdat ik anders vandaag moe zou zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom precies zou ze daarover moeten klagen? Dat moet je toch zelf weten
Heuu Windows 7, geen probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef TwyLight het volgende:
Godverdomme
Dus? Heb je een sex marathon vandaag dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
omdat ik anders vandaag moe zou zijn
nee dat nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus? Heb je een sex marathon vandaag dan?
Die wilde ze vannacht natuurlijk....snap dat dan :pquote:
2500 resilience is niets mis mee, ik heb op mn ret pally nog maar 2233, en met een healer er bij is t tot nu toe geen probleem. Enigste probleem wat ik heb is m'n spec, aangezien ik ook nog een beetje wil PvE'en met mn retri spec en ik daar Divine Storm toch echt voor nodig hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:40 schreef Silmarwen het volgende:
Hihi 3 v 3 aan het doen nu. Met mn resi 2500![]()
50/50 so far.
Disc priest/demo lock/ret pally
Daar heb je toch dual spec voor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:59 schreef lifeblind het volgende:
Enigste probleem wat ik heb is m'n spec, aangezien ik ook nog een beetje wil PvE'en met mn retri spec en ik daar Divine Storm toch echt voor nodig heb
Ja als je Breakloose in je party hebt zitten, 200% change on survival...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Is er overigens een cap op resilience?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een hard cap op resilience, maar die kan je niet halen met de huidige gear, anders zou je ook 100% damage reduction hebben en dan worden de arenas wat saai ^^quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Is er overigens een cap op resilience?
*flashbacks naar match van gisterenavond krijgt*quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Er is een hard cap op resilience, maar die kan je niet halen met de huidige gear, anders zou je ook 100% damage reduction hebben en dan worden de arenas wat saai ^^
Ik zou helemaal geen moeite hebben met 100% dmg reductionquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:42 schreef Pixell het volgende:
Er is een hard cap op resilience, maar die kan je niet halen met de huidige gear, anders zou je ook 100% damage reduction hebben en dan worden de arenas wat saai ^^
Iets van 9.5k en een beetje was de resill cap dacht ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou helemaal geen moeite hebben met 100% dmg reduction(als ik maar de enige ben)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef redboyke het volgende:
3G netwerk heeft storing en op EDGE valt er niet te gamen
was ik gisteren en vandaag heel de tijd pvp aan het doen om een bow te kopen
en kan ik die ni kopen omdat je 7250 honor of zoiets moet hebben en ik geraak maar tot 4000
Gast je kan toch gewoon iets kopen en dan meteen weer door farmen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef redboyke het volgende:
en is huidig seisoen al lang bezig? wil weten of ik die bow nu kan kopen als ik nog veel tijd heb k'wil ni echt zo een maand met die bow rondlopen en dan zien dat er een nieuw seizoen is
Dit. Maar er zat een verschil van 1 of 2 weken ofzo tussen. Toen 4.2 uitkwam was Season 9 wel afgelopen, maar season 10 niet begonnen geloof ik. Dat was een week later.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef TwyLight het volgende:
Elke nieuwe patch is ook een nieuw seizoen. Dit seizoen begon bij de launch van 4.2, het volgende zal beginnen wanneer 4.3 uit komt
Ja begint altijd 1 week laterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dit. Maar er zat een verschil van 1 of 2 weken ofzo tussen. Toen 4.2 uitkwam was Season 9 wel afgelopen, maar season 10 niet begonnen geloof ik. Dat was een week later.
En qua leveling 80 tot 85, ook fury of juist arms? Ben nu prot met arms OS. Zal ik die switchen voor fury?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
Fury is wel leuk ja. Of warrior tanks, ook leuk. Maarja vooral fury, lomp door heroics hakken.
Hoe erg is het?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik weet nu wel hoe je stem klinkt twy
En vervolgens verliezen nadat we dik voorstonden met 3 bases.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goed, totdat hij een heel lang telefoon gesprek gaat voeren terwijl we een BG doen :"D
Jij dan, Almeloooooquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik weet nu wel hoe je stem klinkt twy
Ja sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Goed, totdat hij een heel lang telefoon gesprek gaat voeren terwijl we een BG doen :"D
lolwutquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:03 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
En vervolgens verliezen nadat we dik voorstonden met 3 bases.
Ik vond vanaf het moment dat je titan's grip kon nemen (69 geloof ik) fury fijner levellen dan arms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:46 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
En qua leveling 80 tot 85, ook fury of juist arms? Ben nu prot met arms OS. Zal ik die switchen voor fury?
Ik ook hoorquote:
Bornequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Borne jonge, fuck almelo :c. Kutstad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Borne jonge, fuck almelo :c. Kutstad
Ik had vandaag iets nuttigs. Voor het eerstquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef TwyLight het volgende:
nooit krijg ik wat tofsin die satchel of exotc goods
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oplichtersquote:New Guild Services Now Available
In a nutshell:
Guild Master Faction Change costs $40 US.
The Guild Master Realm Transfer costs $35 US.
The Guild Name Change costs $20 US.
You will receive a $10 discount when purchasing Guild Transfer and Faction Change in the same transaction, for a new total of $65 US.
Dat soort mensen moeten ze levenslang opsluiten. Dat je een spelletje speelt prima, maar ga je alsjeblieft niet kleden als een orc, troll of whatever. Vrouwelijk schoon dat Blood Elfje wil spelen vind ik prima thoughquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
Die MoP expansion....ben benieuwd naar het release filmpje, deze is van cata, in Rotterdam:
Haha. Die man die als Orc is.
"Everyone went home to discover... that the servers weren't up until 2 hours after the release."quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
Die MoP expansion....ben benieuwd naar het release filmpje, deze is van cata, in Rotterdam:
Haha. Die man die als Orc is.
Ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Characters met ras/class in hun naam.![]()
/haat want gnome in de naamquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Ga niet haten op mijn gnomewarrior tauren priest
Ja echt he, vooral die gast die zichzelf blauw heeft geschimnkt. Bij 1 minuut precies. Well I shtarted off the last ekspansion ehh right awai.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
"Everyone went home to discover... that the servers weren't up until 2 hours after the release."
Die accenten van die mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een troll-ras als een dikke pandabeer gelden natuurlijk andere wettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Characters met ras/class in hun naam.![]()
soow abouwt a jeer nouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja echt he, vooral die gast die zichzelf blauw heeft geschimnkt. Bij 1 minuut precies. Well I shtarted off the last ekspansion ehh right awai.
(ik typ het zoals hij het uitspreekt)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eén keer zag ik een mooie naam waar een class in zat: Rogueworst.
Eerste fout: Hernoem je filmpje. .wmv erachter laten op youtube is not done.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef hans1988 het volgende:
Hoewel we Ragnaros inmiddels alweer een paar keer gedood hebben, ben ik toch weer begonnen met wat filmpjes te maken voor mn guild. Moet ergens beginnen, dus waarom niet shannox
Editing-skills zijn best wel noob, maar ik ben dan ook een beginner
ooow jah, kudtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Eerste fout: Hernoem je filmpje. .wmv erachter laten op youtube is not done.
Verder wilt hij niet echt lekker streamen voor mij. Zal het zo nog eens proberen.
Trash heb ik altijd gedaan, vind persoonlijk dat het eigenlijk wel erbij hoortquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:02 schreef Pixell het volgende:
Die text in het begin is niet te lezen en de volume van die stem mag ook wel wat naar beneden.
Dan bij 1:57 ofzo, komt er een afbeelding van "Shannox" en dan doe je weer weet ik veel hoe lang een stuk film van trash (trash is niet interessant) die effecten doen lijken alsof je een epische bossfight aan het doen bent, terwijl je met een core hound staat te vechtendan bij 5:00 ongeveer 30 seconden lang zwart beeld ofzo?
Voor de rest wel redelijk, niet helemaal gezien want hij buffert zo traag als de tering op youtube af en toe en daar heb ik het geduld niet voor ^^
Heartshiver? Dat ding is echt moeilijk lelijk....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy! Na weken eindelijk de FoS dagger! En met moeite nog gesolo'd ook. Was me nog niet eerder gelukt.![]()
Dat is normal. Heroic dropt Blood Weeper. Die matched vet goed bij Rogue T5.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heartshiver? Dat ding is echt moeilijk lelijk....
Niet slecht, als dit je eerste filmpje is is het zeker niet slecht!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef hans1988 het volgende:
Hoewel we Ragnaros inmiddels alweer een paar keer gedood hebben, ben ik toch weer begonnen met wat filmpjes te maken voor mn guild. Moet ergens beginnen, dus waarom niet shannox
Editing-skills zijn best wel noob, maar ik ben dan ook een beginner
niet allereerste, maar ik heb verder pas 2x met sony vegas gewerktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Niet slecht, als dit je eerste filmpje is is het zeker niet slecht!
Sorry mijn fout! Ik zie precies wat je bedoeld, ziet er nice uit idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat is normal. Heroic dropt Blood Weeper. Die matched vet goed bij Rogue T5.
Ik zou voor Brutal/SWP set gaan als hunter met Golden Bow of Quel'Thalas. Maar ik speel geen Hunter meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:27 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Sorry mijn fout! Ik zie precies wat je bedoeld, ziet er nice uit idd.
Ik heb zelf t10.5 voor mijn hunter, zelf vind ik dat de best uitziende tier voor hunter.
Black bow of the betrayer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik zou voor Brutal/SWP set gaan als hunter met Golden Bow of Quel'Thalas. Maar ik speel geen Hunter meer.
Ik vind T10 minder mooi dan 3/7.5 voor Hunter. Maar geen slechte keuze.Welk wapen doe je erbij?
Ziet er wel nice uit inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:51 schreef Bartcoah het volgende:
Wat ik aan doe is t10.5
Black bow of the betrayer.
Abracadaver.
Tabard of the shattered sun als bijlage erop
Combine dat maar dat ziet er sowieso bruut uit
Trash = boring .... boring = skipquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:08 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Trash heb ik altijd gedaan, vind persoonlijk dat het eigenlijk wel erbij hoort
En ik weet het, dat er een stukkie zwart beeld ishad geen zin om weer 1,5 uur te wachten tot sony vegas eens een keerttje klaar was
8 firelands itemsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy! Na weken eindelijk de FoS dagger! En met moeite nog gesolo'd ook. Was me nog niet eerder gelukt.![]()
Mijn vriend heeft dus gevraagd of ik elke dag voor hem die boss wil doen, want hij probeert het al voor het 4e jaar op zijn main en heeft hem nog niet. En is nu dus een weekje naar Engeland waar hij niet kan inloggen op wow.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben bang dat ik die mount niet ga krijgen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn subscription loopt over 2 dagen af, ik ga niet meer bijbetalen denk ik.
Of ik moet wat motivatie vinden om te spelen, nu doe ik vrijwel niets ingame dus dan vind ik het zonde. Maar dungeons met jullie vind ik dan wel weer leuk maar dat doen we zo weinigquote:
Wil je wel vaker spelen dan? Want ik ben er sowieso heel erg veel, alleen doe ik niet zo veel op die warrior omdat ik die alleen gebruik voor dungeons met het fokguild...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
Of ik moet wat motivatie vinden om te spelen, nu doe ik vrijwel niets ingame dus dan vind ik het zonde. Maar dungeons met jullie vind ik dan wel weer leuk maar dat doen we zo weinig
Ja wil ik wel, op mijn mains doe ik niets ik zit in een fun guild van Gridlok waar eigenlijk niets gebeurt dus daar heb ik geen zin in eigenlijk. Wil liever samen spelen met andere dan continu alleen wat ik nu eigenlijk doe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je wel vaker spelen dan? Want ik ben er sowieso heel erg veel, alleen doe ik niet zo veel op die warrior omdat ik die alleen gebruik voor dungeons met het fokguild...
Fiets en ik doen alleen niet mer de fok guild meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Inderdaad, ik isa twy en fiets zijn heel vaak online :x
Ik zeur niet dat mensen niet vaak genoeg online zijn, ik zeg alleen maar dat ik nu vrij weinig doe ingame dus dat ik daarom niet zo veel zin heb. Misschien toch maar opnieuw beginnen op andere realm.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie jullie hier altijd zeuren, maar veel mensen zijn vaak genoeg online. Isabeau is echt heel veel online alleen zit ze dan gewoon op haar priest
Ik lees wel dat er genoeg te doen is op Auchindoun dus misschien daar gewoon beginnen. Even kijken of ik een leuke guild kan vinden ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:27 schreef TwyLight het volgende:
Was ook niet specifiek op jou gericht hoor
Jij was de druppel
Ja zat ik over te denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:31 schreef TwyLight het volgende:
Of je doet gewoon een realm-transfer
Ben nu horde ja maar dat maakt me niet uit, anders zou ik stoppen met wow en een ander spel spele (kopen) wat ook weer geld kost. Dan laat ik bijvoorbeeld BF3 schieten en blijf ik wow spelen maar dan op een andere server. En ja Auchindoun is wel leuk omdat jullie daar allemaal spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef TwyLight het volgende:
We zitten wel allemaal bij de Alliance, dus als je nu Horde bent wordt dat prijzig
Ik begrijpquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef TwyLight het volgende:
Fiets en ik doen alleen niet mer de fok guild mee
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
We hebben al een ret blijf maar weg :[[[[[
Ik vind holy leuker dus blijf holy als main, ret is offspecquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja maar die is noobquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
LOL! Dat is gewoon een tof guildquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik zit nu in een guild die Only Friends heet, social doen wel wat raiding geloof ik. En achievementruns.
Ja als jullie zo aardig willen zijn eens rond te kijken, dan zal ik vanavond wel even transferen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp
Zitten jullie anders in een leuk guild waar Patje bij in kan? Ik wil jullie allemaal wel uitnodigen, heus, maar dat kan niet
Niet veel te beleven voor een level 85 hè. En we kunnen altijd nog kletsen op ons channel FOKquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is het Fok guild alweer een zachte dood gestorven?
RBG doen is echt kut als je een nieuwe 85 hebt met 0 rating. Heb echt geen zin om met noobs te spelen en dat m'n mmr dan naar beneden gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Als er nog wat meer mensen een transfer doen kunnen we eindelijk fatsoenlijk RBG's spelen
Ik blijf wel dungeons doen met mijn char in de FOK! guild hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik had net vanavond weer eens tijd
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Mijn warrior blijft gewoon in het fokguild hoor
ik kom vanavond wel ff kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik blijf wel dungeons doen met mijn char in de FOK! guild hoor
Klinkt wel tof ja, moet ik ook nog ergens op letten bij het transferen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
En Patje, serieus. Gewoon bij Only Friends gaan. Veel Nederlanders en Belgen en super aardig. Heb gisteren nog een paar old school dingen met een paladin van hun gedaan en al eerder een FL raid toen ze een healer zochten. Ze deden me enorm aan mijn eerste guild denken: gewoon lol hebben.
Het guild waar je nu bij zit is only work, no play?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
En Patje, serieus. Gewoon bij Only Friends gaan. Veel Nederlanders en Belgen en super aardig. Heb gisteren nog een paar old school dingen met een paladin van hun gedaan en al eerder een FL raid toen ze een healer zochten. Ze deden me enorm aan mijn eerste guild denken: gewoon lol hebben.
Je impliceert dat de lol ver te zoeken is bij Immersionquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Weet ik, ik wil iets serieuzer gaan spelen en daar hoort een andere naam bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Als je een faction change doet zit daar een gratis namechange bij.
Maak daar gebruik van aub
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Wat is er mis met biertank, ik vind hem leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Ten eerste is biertank niet domquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef TwyLight het volgende:
Naast dat ik gewoon niet met zo'n domme naam wil rondlopen, wil ik ook geen 100 whispers krijgen elke dag van Nederlanders met bijdehante opmerkingen
Niet dat ik het nu beter heb, krijg serieus elke dag wel whispers waar ik vandaan kom en of het balkan is omdat ik Tesla heet
Mij lijkt het eerlijk gezegd gewoon dat je daar zit omdat je vriend daar zit, maar dat wanneer je in een andere gilde (zag je dat isa) zou zitten je veel meer plezier zou hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
De mensen in Immersion zijn overigens best aardig hoorEn heel behulpzaam en vriendelijk en heel anders (naar ik hoor) dan in andere guilds op dat level. Ze ragen niet, ze schelden niet, er wordt normaal gecommuniceerd etc. Maar...het is ook wat tam. Ik ken niet 1 opvallend persoon in de guild die er uitspringt (op mijn vriend na of course). In mijn vorige guilds waren er markante mensen, en kon ik heel veel lachen met mensen. Dat mis ik gewoon een beetje. En dat kan aan mij liggen. Maar toen ik met Only Friends meeging heb ik echt gelachen op ventrilo, dus ik betwijfel of het aan mij ligt
zag je dat Twy!
Natuurlijk zit ik daar vanwege mijn vriendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef TwyLight het volgende:
Mij lijkt het eerlijk gezegd gewoon dat je daar zit omdat je vriend daar zit, maar dat wanneer je in een andere gilde (zag je dat isa) zou zitten je veel meer plezier zou hebben
Deed eerst alleen maar PvP maar vind PvE ook wel leuk.quote:
quote:
Ik was in pvp gear.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
8 firelands items
[ afbeelding ]
gz
Holy PvP, deze man snapt het.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind holy leuker dus blijf holy als main, ret is offspec
(ik wil ook holy pvp doen was al gear aan het sparen)
Wapen en schild heb ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:36 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Holy PvP, deze man snapt het.
omg... mischien heb ik gisteren dan wel een paar potjes tegen jou gespeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens een nieuw arena team begonnen (2v2). Ik als disc priest en dezelfde vriend van me waar ik ook op mn pally mee in een team zit als shadow priest. Van de 10 matches er toch wel 1 gewonnenMaar goed, ik heb amper ervaring met PvP healen die vriend van me is eigenlijk niet zo'n fan van (caster) dps... maar al met al wel leuk om te doen
Als je een beetje doorzet heb je binnen 2 dagen full season 10 vicious. Vooral als je de Call to Arms farmedquote:
Ja weet ik zo heb ik die ret gear ook gehaald, maar ik ben niet zo snelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je een beetje doorzet heb je binnen 2 dagen full season 10 vicious. Vooral als je de Call to Arms farmed
Ik kan wel. Moet zelf ook nog ff 1650 honor hebben. Kutbeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Als nacho en fiets vanavond tijd hebben en jij bent getransfered kunnen we wel wat bg's doen. Dan boosten we je wel
Topquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Als nacho en fiets vanavond tijd hebben en jij bent getransfered kunnen we wel wat bg's doen. Dan boosten we je wel
Heb nu mijn holy pve gear aan waar ik mee bezig wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar je char?
Zat jij eerst niet in BZR?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu mijn holy pve gear aan waar ik mee bezig was
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simple
Ook al alle Mastery weg gereforged zie ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Heb nu mijn holy pve gear aan waar ik mee bezig was
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simple
Jep kloptquote:
Heb het zelf nooit gedaan, maar het is zo makkelijk! Echt heel verleidelijk, je hebt tegenwoordig ook hele goedequote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef Pixell het volgende:
[..]
Heb het zelf nooit gedaan, maar het is zo makkelijk! Echt heel verleidelijk, je hebt tegenwoordig ook hele goede
Link?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef drumstickNL het volgende:
Ik las ook dat Kul Tiras in de nieuwe expansion zit? Die zal dan wel neutral zijn.
Zit je in de Misery battlegroup? Want dan is het mogelijk idd, en de combinatie warrior/mage zijn we gisteren ook tegengekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:00 schreef Altron het volgende:
[..]
omg... mischien heb ik gisteren dan wel een paar potjes tegen jou gespeeld.
Heeft er één van jullie nog dat witte pve setje ? ( 346ilvl ofzo )
Die gasten lagen iig elke keer binnen 5 seconden
( was gisteren ook weer opnieuw begonnen met een arena team , die maat van mij als Mage , ik als Warrior )
Yep , zit op Tarren Mill ( Misery Battlegroup ) , dus dat ben jij dan geweest met je maatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:51 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zit je in de Misery battlegroup? Want dan is het mogelijk idd, en de combinatie warrior/mage zijn we gisteren ook tegengekomenNu is dit team ook maar een beetje voor de lol trouwens, op onze paladins zijn we ondertussen wat serieuzer bezig (maar daar hebben we ook veel betere gear op
). Ik ben ondertussen nog een beetje battlegrounds aan t farmen om in ieder geval meer 371 pvp gear te hebben voor mn priest, want anders schiet het nog steeds niet op.
bedankt. Ga ik eens doorkijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:05 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.media.blizzard.com/wow/promotion/wap/en-gb.html
wat heb ik toch een hekel aan vissenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
148 / 150 pets!
![]()
![]()
![]()
Ik dacht....laat ik eens een uurtje vissen voor Mr. Pinchy!Werden nog geen 5 minuutjes!
Dat heb ik net zo vaak gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:26 schreef KanNichtSehen het volgende:
Oké, nu op 7/10 winstreak met Arenahopelijk gaan we niet weer dood op het moment dat we 9/10 raken
Dat zou dan al de 4e keer zijn
![]()
Zo bagger irritant datquote:
Waarom moeten daar nou diequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:40 schreef TwyLight het volgende:
Ik wou net vragen waarom jij niet ook naar Auchindoun komt maar jij wil perséorc
zijn
Dan ben ik op tijd transfered om mee te komen klappenquote:
Ik was nog het meest blij met het AV-weekend, 4 dingen van de Vicious set gescoordquote:
Pleurt op, Orcs zijn na de Forsaken het tofste rasquote:
Ik had 'm voor de eerste keer, ik ging eigenlijk voor de achievement voor Outland Dungeon Masterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:34 schreef TwyLight het volgende:
Kut Anzu dropt nooit eens die mount ffs
ik haat jouquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:35 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Ik had 'm voor de eerste keer, ik ging eigenlijk voor de achievement voor Outland Dungeon Master
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |