Oplichtersquote:New Guild Services Now Available
In a nutshell:
Guild Master Faction Change costs $40 US.
The Guild Master Realm Transfer costs $35 US.
The Guild Name Change costs $20 US.
You will receive a $10 discount when purchasing Guild Transfer and Faction Change in the same transaction, for a new total of $65 US.
Dat soort mensen moeten ze levenslang opsluiten. Dat je een spelletje speelt prima, maar ga je alsjeblieft niet kleden als een orc, troll of whatever. Vrouwelijk schoon dat Blood Elfje wil spelen vind ik prima thoughquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
Die MoP expansion....ben benieuwd naar het release filmpje, deze is van cata, in Rotterdam:
Haha. Die man die als Orc is.
"Everyone went home to discover... that the servers weren't up until 2 hours after the release."quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Skillstorm het volgende:
Die MoP expansion....ben benieuwd naar het release filmpje, deze is van cata, in Rotterdam:
Haha. Die man die als Orc is.
Ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Characters met ras/class in hun naam.![]()
/haat want gnome in de naamquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Ga niet haten op mijn gnomewarrior tauren priest
Ja echt he, vooral die gast die zichzelf blauw heeft geschimnkt. Bij 1 minuut precies. Well I shtarted off the last ekspansion ehh right awai.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
"Everyone went home to discover... that the servers weren't up until 2 hours after the release."
Die accenten van die mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een troll-ras als een dikke pandabeer gelden natuurlijk andere wettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Characters met ras/class in hun naam.![]()
soow abouwt a jeer nouquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja echt he, vooral die gast die zichzelf blauw heeft geschimnkt. Bij 1 minuut precies. Well I shtarted off the last ekspansion ehh right awai.
(ik typ het zoals hij het uitspreekt)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eén keer zag ik een mooie naam waar een class in zat: Rogueworst.
Eerste fout: Hernoem je filmpje. .wmv erachter laten op youtube is not done.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef hans1988 het volgende:
Hoewel we Ragnaros inmiddels alweer een paar keer gedood hebben, ben ik toch weer begonnen met wat filmpjes te maken voor mn guild. Moet ergens beginnen, dus waarom niet shannox
Editing-skills zijn best wel noob, maar ik ben dan ook een beginner
ooow jah, kudtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Eerste fout: Hernoem je filmpje. .wmv erachter laten op youtube is not done.
Verder wilt hij niet echt lekker streamen voor mij. Zal het zo nog eens proberen.
Trash heb ik altijd gedaan, vind persoonlijk dat het eigenlijk wel erbij hoortquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:02 schreef Pixell het volgende:
Die text in het begin is niet te lezen en de volume van die stem mag ook wel wat naar beneden.
Dan bij 1:57 ofzo, komt er een afbeelding van "Shannox" en dan doe je weer weet ik veel hoe lang een stuk film van trash (trash is niet interessant) die effecten doen lijken alsof je een epische bossfight aan het doen bent, terwijl je met een core hound staat te vechtendan bij 5:00 ongeveer 30 seconden lang zwart beeld ofzo?
Voor de rest wel redelijk, niet helemaal gezien want hij buffert zo traag als de tering op youtube af en toe en daar heb ik het geduld niet voor ^^
Heartshiver? Dat ding is echt moeilijk lelijk....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy! Na weken eindelijk de FoS dagger! En met moeite nog gesolo'd ook. Was me nog niet eerder gelukt.![]()
Dat is normal. Heroic dropt Blood Weeper. Die matched vet goed bij Rogue T5.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:21 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Heartshiver? Dat ding is echt moeilijk lelijk....
Niet slecht, als dit je eerste filmpje is is het zeker niet slecht!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:18 schreef hans1988 het volgende:
Hoewel we Ragnaros inmiddels alweer een paar keer gedood hebben, ben ik toch weer begonnen met wat filmpjes te maken voor mn guild. Moet ergens beginnen, dus waarom niet shannox
Editing-skills zijn best wel noob, maar ik ben dan ook een beginner
niet allereerste, maar ik heb verder pas 2x met sony vegas gewerktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Niet slecht, als dit je eerste filmpje is is het zeker niet slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |