Trash = boring .... boring = skipquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:08 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Trash heb ik altijd gedaan, vind persoonlijk dat het eigenlijk wel erbij hoort
En ik weet het, dat er een stukkie zwart beeld ishad geen zin om weer 1,5 uur te wachten tot sony vegas eens een keerttje klaar was
8 firelands itemsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Twy! Na weken eindelijk de FoS dagger! En met moeite nog gesolo'd ook. Was me nog niet eerder gelukt.![]()
Mijn vriend heeft dus gevraagd of ik elke dag voor hem die boss wil doen, want hij probeert het al voor het 4e jaar op zijn main en heeft hem nog niet. En is nu dus een weekje naar Engeland waar hij niet kan inloggen op wow.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben bang dat ik die mount niet ga krijgen
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn subscription loopt over 2 dagen af, ik ga niet meer bijbetalen denk ik.
Of ik moet wat motivatie vinden om te spelen, nu doe ik vrijwel niets ingame dus dan vind ik het zonde. Maar dungeons met jullie vind ik dan wel weer leuk maar dat doen we zo weinigquote:
Wil je wel vaker spelen dan? Want ik ben er sowieso heel erg veel, alleen doe ik niet zo veel op die warrior omdat ik die alleen gebruik voor dungeons met het fokguild...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
Of ik moet wat motivatie vinden om te spelen, nu doe ik vrijwel niets ingame dus dan vind ik het zonde. Maar dungeons met jullie vind ik dan wel weer leuk maar dat doen we zo weinig
Ja wil ik wel, op mijn mains doe ik niets ik zit in een fun guild van Gridlok waar eigenlijk niets gebeurt dus daar heb ik geen zin in eigenlijk. Wil liever samen spelen met andere dan continu alleen wat ik nu eigenlijk doe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je wel vaker spelen dan? Want ik ben er sowieso heel erg veel, alleen doe ik niet zo veel op die warrior omdat ik die alleen gebruik voor dungeons met het fokguild...
Fiets en ik doen alleen niet mer de fok guild meequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:22 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Inderdaad, ik isa twy en fiets zijn heel vaak online :x
Ik zeur niet dat mensen niet vaak genoeg online zijn, ik zeg alleen maar dat ik nu vrij weinig doe ingame dus dat ik daarom niet zo veel zin heb. Misschien toch maar opnieuw beginnen op andere realm.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:20 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie jullie hier altijd zeuren, maar veel mensen zijn vaak genoeg online. Isabeau is echt heel veel online alleen zit ze dan gewoon op haar priest
Ik lees wel dat er genoeg te doen is op Auchindoun dus misschien daar gewoon beginnen. Even kijken of ik een leuke guild kan vinden ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:27 schreef TwyLight het volgende:
Was ook niet specifiek op jou gericht hoor
Jij was de druppel
Ja zat ik over te denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:31 schreef TwyLight het volgende:
Of je doet gewoon een realm-transfer
Ben nu horde ja maar dat maakt me niet uit, anders zou ik stoppen met wow en een ander spel spele (kopen) wat ook weer geld kost. Dan laat ik bijvoorbeeld BF3 schieten en blijf ik wow spelen maar dan op een andere server. En ja Auchindoun is wel leuk omdat jullie daar allemaal spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:33 schreef TwyLight het volgende:
We zitten wel allemaal bij de Alliance, dus als je nu Horde bent wordt dat prijzig
Ik begrijpquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:23 schreef TwyLight het volgende:
Fiets en ik doen alleen niet mer de fok guild mee
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
We hebben al een ret blijf maar weg :[[[[[
Ik vind holy leuker dus blijf holy als main, ret is offspecquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja maar die is noobquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
LOL! Dat is gewoon een tof guildquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik zit nu in een guild die Only Friends heet, social doen wel wat raiding geloof ik. En achievementruns.
Ja als jullie zo aardig willen zijn eens rond te kijken, dan zal ik vanavond wel even transferen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp
Zitten jullie anders in een leuk guild waar Patje bij in kan? Ik wil jullie allemaal wel uitnodigen, heus, maar dat kan niet
Niet veel te beleven voor een level 85 hè. En we kunnen altijd nog kletsen op ons channel FOKquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is het Fok guild alweer een zachte dood gestorven?
RBG doen is echt kut als je een nieuwe 85 hebt met 0 rating. Heb echt geen zin om met noobs te spelen en dat m'n mmr dan naar beneden gaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Als er nog wat meer mensen een transfer doen kunnen we eindelijk fatsoenlijk RBG's spelen
Ik blijf wel dungeons doen met mijn char in de FOK! guild hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik had net vanavond weer eens tijd
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Isabeau het volgende:
Mijn warrior blijft gewoon in het fokguild hoor
ik kom vanavond wel ff kijkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik blijf wel dungeons doen met mijn char in de FOK! guild hoor
Klinkt wel tof ja, moet ik ook nog ergens op letten bij het transferen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
En Patje, serieus. Gewoon bij Only Friends gaan. Veel Nederlanders en Belgen en super aardig. Heb gisteren nog een paar old school dingen met een paladin van hun gedaan en al eerder een FL raid toen ze een healer zochten. Ze deden me enorm aan mijn eerste guild denken: gewoon lol hebben.
Het guild waar je nu bij zit is only work, no play?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
En Patje, serieus. Gewoon bij Only Friends gaan. Veel Nederlanders en Belgen en super aardig. Heb gisteren nog een paar old school dingen met een paladin van hun gedaan en al eerder een FL raid toen ze een healer zochten. Ze deden me enorm aan mijn eerste guild denken: gewoon lol hebben.
Je impliceert dat de lol ver te zoeken is bij Immersionquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Weet ik, ik wil iets serieuzer gaan spelen en daar hoort een andere naam bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Als je een faction change doet zit daar een gratis namechange bij.
Maak daar gebruik van aub
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Als je een faction change doet zit daar een gratis namechange bij.
Maak daar gebruik van aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |