Wat is er mis met biertank, ik vind hem leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Als je een faction change doet zit daar een gratis namechange bij.
Maak daar gebruik van aub
Ten eerste is biertank niet domquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:47 schreef TwyLight het volgende:
Naast dat ik gewoon niet met zo'n domme naam wil rondlopen, wil ik ook geen 100 whispers krijgen elke dag van Nederlanders met bijdehante opmerkingen
Niet dat ik het nu beter heb, krijg serieus elke dag wel whispers waar ik vandaan kom en of het balkan is omdat ik Tesla heet
Mij lijkt het eerlijk gezegd gewoon dat je daar zit omdat je vriend daar zit, maar dat wanneer je in een andere gilde (zag je dat isa) zou zitten je veel meer plezier zou hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:48 schreef Isabeau het volgende:
De mensen in Immersion zijn overigens best aardig hoorEn heel behulpzaam en vriendelijk en heel anders (naar ik hoor) dan in andere guilds op dat level. Ze ragen niet, ze schelden niet, er wordt normaal gecommuniceerd etc. Maar...het is ook wat tam. Ik ken niet 1 opvallend persoon in de guild die er uitspringt (op mijn vriend na of course). In mijn vorige guilds waren er markante mensen, en kon ik heel veel lachen met mensen. Dat mis ik gewoon een beetje. En dat kan aan mij liggen. Maar toen ik met Only Friends meeging heb ik echt gelachen op ventrilo, dus ik betwijfel of het aan mij ligt
zag je dat Twy!
Natuurlijk zit ik daar vanwege mijn vriendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:50 schreef TwyLight het volgende:
Mij lijkt het eerlijk gezegd gewoon dat je daar zit omdat je vriend daar zit, maar dat wanneer je in een andere gilde (zag je dat isa) zou zitten je veel meer plezier zou hebben
Deed eerst alleen maar PvP maar vind PvE ook wel leuk.quote:
quote:
Ik was in pvp gear.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
8 firelands items
[ afbeelding ]
gz
Holy PvP, deze man snapt het.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind holy leuker dus blijf holy als main, ret is offspec
(ik wil ook holy pvp doen was al gear aan het sparen)
Wapen en schild heb ik alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:36 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Holy PvP, deze man snapt het.
omg... mischien heb ik gisteren dan wel een paar potjes tegen jou gespeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens een nieuw arena team begonnen (2v2). Ik als disc priest en dezelfde vriend van me waar ik ook op mn pally mee in een team zit als shadow priest. Van de 10 matches er toch wel 1 gewonnenMaar goed, ik heb amper ervaring met PvP healen die vriend van me is eigenlijk niet zo'n fan van (caster) dps... maar al met al wel leuk om te doen
Als je een beetje doorzet heb je binnen 2 dagen full season 10 vicious. Vooral als je de Call to Arms farmedquote:
Ja weet ik zo heb ik die ret gear ook gehaald, maar ik ben niet zo snelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je een beetje doorzet heb je binnen 2 dagen full season 10 vicious. Vooral als je de Call to Arms farmed
Ik kan wel. Moet zelf ook nog ff 1650 honor hebben. Kutbeltquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Als nacho en fiets vanavond tijd hebben en jij bent getransfered kunnen we wel wat bg's doen. Dan boosten we je wel
Topquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef TwyLight het volgende:
Als nacho en fiets vanavond tijd hebben en jij bent getransfered kunnen we wel wat bg's doen. Dan boosten we je wel
Heb nu mijn holy pve gear aan waar ik mee bezig wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar je char?
Zat jij eerst niet in BZR?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nu mijn holy pve gear aan waar ik mee bezig was
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simple
Ook al alle Mastery weg gereforged zie ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Heb nu mijn holy pve gear aan waar ik mee bezig was
http://eu.battle.net/wow/en/character/bloodscalp/Biertank/simple
Jep kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |