quote:RTL 5 komt in het nieuwe tv-seizoen terug met Holland's Next Top Model. Vanaf maandag 5 september kun je de maandagavond weer vrij houden voor deze spraakmakende modellenwedstrijd.
Eerder wonnen Sanne Nijhof, Kim Feenstra, Cecile Sinclair en Ananda Marchildon deze populaire modellenwedstrijd, maar wie gaat er dit jaar met de hoofdprijs vandoor?
Presentatie is weer in handen van Daphne Deckers. Stylist Fred van Leer zal de modellen in spé bijstaan dit seizoen.
Ja! Ik schakelde later in dus kwas aan t bijlezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef Character het volgende:
Hahaha we keken allemaal naar het computerscherm in plaats van de tv XD
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef Verbal het volgende:
Teruggekeken. Ze deed een soort minachtende pffft, als reactie op Tamara's "ik ben trots op mezelf", met zo'n bescheiden hand op haar hart.
V.
Heb ik toevallig wel gezien ja, maar ik zie de link met Michelle nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die serieuze snoet van Michelle doet me denken aan dat meisje van 'grenzeloos verliefd' van gister (voor degene die dat gezien hebben)
Ik vind Michelle wel leuk hoor en mooi ook, maar af en toe kijkt ze ietwat nors, vandaar, geen exacte vergelijking verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
Hmm, als het inderdaad een reactie was op Tamara (en dus NIET op Fred) snap ik Riquelle volkomen.....
[..]
Heb ik toevallig wel gezien ja, maar ik zie de link met Michelle niet
Let wel, het is gemonteerd, dus het kan van alles zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
Hmm, als het inderdaad een reactie was op Tamara (en dus NIET op Fred) snap ik Riquelle volkomen.....
Da's waar, ze houden ons natuurlijk met alles finaal voor de gek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Let wel, het is gemonteerd, dus het kan van alles zijn.
V.
ze gaf pffft als commentaar op fredquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zag net niet goed wat ze deed eigenlijk.
Toch wel op Fred..?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaf pffft als commentaar op fred
oh ik dacht reactie op fred en dat dacht hij ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Heb ik toevallig wel gezien ja, maar ik zie de link met Michelle niet
Het was gewoon ontzettend gezocht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Character het volgende:
Fred mag zich dan ook wel verontschuldigen...als het niet voor hem bedoeld was reageerde hij extreem overdreven boos
Ik vind haar ook we'll leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Samson het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar ik vind Riquelle gewoon een schatje
Yep hij was die andere meiden een veer in de kont aan het steken dat ze wel heel beleefd hun bordje hadden leeggegeten en toen deed ze pfffft...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaf pffft als commentaar op fred
vind dat wel meevallen, dat ze het niet wil eten, alee. Maar die enorme hautaine, ontevreden bek aan tafel kon echt niet en ook nog weglopen en gaan janken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het was gewoon ontzettend gezocht.
Helemaal als je de film LOFT hebt gezien..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef leilab het volgende:
Plus reclames blijven verschrikkelijk...
Als ze het nou op een vriendelijke normale manier had verkondigd ipv deze moeilijke bakkes, dat had veel uitgemaakt jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind dat wel meevallen, dat ze het niet wil eten, alee. Maar die enorme hautaine, ontevreden bek aan tafel kon echt niet en ook nog weglopen en gaan janken.
Nou en, ik zou ook misselijk worden als ik die rommel voorgeschoteld zou krijgen, wat boeit dat nou dat die geblondeerde zonnebank daarmee opgegroeid is...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind dat wel meevallen, dat ze het niet wil eten, alee. Maar die enorme hautaine, ontevreden bek aan tafel kon echt niet en ook nog weglopen en gaan janken.
Dan kun je toch ook op een respectvolle manier zeggen dat je hartelijk bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou en, ik zou ook misselijk worden als ik die rommel voorgeschoteld zou krijgen, wat boeit dat nou dat die geblondeerde zonnebank daarmee opgegroeid is...
Het grote punt is niet dat die "geblondeerde zonnebank" ermee is opgegroeid, maar het gaat over respect naar het land en de mensen toe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou en, ik zou ook misselijk worden als ik die rommel voorgeschoteld zou krijgen, wat boeit dat nou dat die geblondeerde zonnebank daarmee opgegroeid is...
Het kind is 16.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook op een respectvolle manier zeggen dat je hartelijk bedankt
En? Ze is geen 6 hoorquote:
ze dacht vast dat ze dat ook wel kon maken, zij heeft absoluut niet door wat wel en niet kan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep hij was die andere meiden een veer in de kont aan het steken dat ze wel heel beleefd hun bordje hadden leeggegeten en toen deed ze pfffft...
...maar wil wel mee doen in de boze grote wereldquote:
en dan moet je maar tegen je zin dingen gaan eten waarvan je uberhaupt niet weet wat het is? Terwijl je daar gewoon bent om model te worden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Het grote punt is niet dat die "geblondeerde zonnebank" ermee is opgegroeid, maar het gaat over respect naar het land en de mensen toe.
Je kan toch proeven? Zeker als andere dat ook doen en vervolgens niet hoeven te kotsenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
en dan moet je maar tegen je zin dingen gaan eten waarvan je uberhaupt niet weet wat het is? Terwijl je daar gewoon bent om model te worden?
Precies, ze krijgt op d'r lazer in de plee en 5 minuten later doet ze dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze dacht vast dat ze dat ook wel kon maken, zij heeft absoluut niet door wat wel en niet kan.
Ze had op z'n minst een minuscuul stukje kunnen proeven. Of aangeven dat ze vegetariër is. Maar goed, er wordt niet laten zien of dat misschien ook wel gedaan heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
riquequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat modellen ook shoots moeten maken met voedsel (wat ze niet kennen of lusten).quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
en dan moet je maar tegen je zin dingen gaan eten waarvan je uberhaupt niet weet wat het is? Terwijl je daar gewoon bent om model te worden?
Je mag best hopen, dat doet iedereen... Je doet mee om te winnen. Haar arrogantie uit zich op andere manieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef L3viathan het volgende:
Tamara rijdt in haar gedachten al rond in die Lancia
Je vergeet huilen nogquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Lauren. het volgende:
Wedden dat riquelle weer dom en "schattig" gaat giegelen als ze comentaar krijgt..
ze snauwde die vrouw wel toe : i dont eat meat! Toen zei fred nog dat ze wel aardig moest blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ze had op z'n minst een minuscuul stukje kunnen proeven. Of aangeven dat ze vegetariër is. Maar goed, er wordt niet laten zien of dat misschien ook wel gedaan heeft.
Maar ze at ook weinig vis zei ze. Wat eet ze dan wel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze snauwde die vrouw wel toe : i dont eat meat! Toen zei fred nog dat ze wel aardig moest blijven.
Dat woordje 'weinig' verraadde haar trouwens, dat maakt haar minder geloofwaardigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze at ook weinig vis zei ze. Wat eet ze dan wel?
Deze ordinaire make-up draagt ze elke aflevering weer...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Nancy is niet echt goed met make-up...
junkfood toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze at ook weinig vis zei ze. Wat eet ze dan wel?
Ik dus ook niet maar durfde niks te zeggen haha!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef bloempje-moi het volgende:
Is zij echt zo dun? Zie het niet echt
altijd weer veel te veel paarse make up. En dan wel helemaal flippen toen Thirza haar lippen zwart hadquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Sosha het volgende:
[..]
Deze ordinaire make-up draagt ze elke aflevering weer...
Ze werkt hard en maakt de mooiste foto's, dus ja ik wel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Character het volgende:
Is er hier ook maar één iemand die het Tamara gunt?
Ik ook niet. Zeker niet terugdenkend aan Ann, van ANTM:quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef bloempje-moi het volgende:
Is zij echt zo dun? Zie het niet echt
Zelfverzekerdheid is wat anders dan arrogantie... Bij haar uit het zich in achterbaks en vernederend gedrag naar de andere meiden toe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef Ripley het volgende:
Tamara is gewoon de beste. En mentaliteit is ook echt heel belangrijk. Tamara weet dat ze goed is, maar ze presteert ook.
Ik vind Elise net zo'n krengetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Sosha het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid is wat anders dan arrogantie... Bij haar uit het zich in achterbaks en vernederend gedrag naar de andere meiden toe.
Dan hebben ze een 180 gedaan want in de vorige editie vond Bastiaan de meiden maar koeien. Dat was volgens mij trouwens bij Benelux Next Top Model.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij pikken ze bij voorbaat iemand eruit die wat dunner is zodat de jury goed de nadruk legt op dat ze geen anorexiameiden promoten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Riquelle is de baby van t programma, dus kiezen ze haar
Wel een erg leuke meid jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Idgnkb het volgende:
MiekeZo jammer dat ze eruit is, ik vond haar als enige écht leuk.
Mag toch hopen van niet, vind haar meer een Wehkamp-meisjequote:
Oh dat vind ik juist helemáál niet, ik vind haar koppie juist echt heel mooi en high fashionquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet, vind haar meer een Wehkamp-meisje
Naar mijn mening te veel, maar misschien dat er volgende week er twee uitgaan en alsnog een finale wordt met 3 kandidaten.quote:
Ik!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Sosha het volgende:
Wie gaat er mee naar het topic van Project Catwalk? Het is daar steeds zo stil
Ik kijk vaak wel, maar dan staat het op de achtergrondquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Sosha het volgende:
Wie gaat er mee naar het topic van Project Catwalk? Het is daar steeds zo stil
ik vind haar niet doorsnee, maar ze is nog niet rijp genoeg, elke keer dat gejank, een opsrachtgever wil gewoon mooie foto's, geen dramaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet, vind haar meer een Wehkamp-meisje
Aaaah, bedankt voor de uitleg, dat moet je maar net wetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef SuperPoekie het volgende:
Verder, voor wat betreft de 'pudding' - 'worst' vertaling: er is een traditioneel Brits gerecht, genaamd black pudding, wat gebakken bloedworst is. Ik denk dat dat IJslandse goedje vrijwel hetzelfde was en dat die vrouw naar de Britse variant verwees.
Wehkamp is voor mij niet doorsnee, maar gewoon niet mooi genoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind haar niet doorsnee, maar ze is nog niet rijp genoeg, elke keer dat gejank, een opsrachtgever wil gewoon mooie foto's, geen drama
Ik ga mee naar project catwalk
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik gun het Tamara ook totaal niet, elke keer snap ik niet dat zíj niet een keer op haar gedrag wordt aangesproken. Haar reactie op dat ze niet gewonnen had bij het lopen sprak echt boekdelen. Ugh.
Ik gun het eigenlijk geen van de meiden, ze zijn allemaal achterbaks, gemeen en arrogant. Maar als er iemand moet winnen, dan maar Riquelle, omdat ze zo jong is kan dat gedrag nog wel veranderen. Of Nancy, maar die is een beetje eng.
Verder, voor wat betreft de 'pudding' - 'worst' vertaling: er is een traditioneel Brits gerecht, genaamd black pudding, wat gebakken bloedworst is. Ik denk dat dat IJslandse goedje vrijwel hetzelfde was en dat die vrouw naar de Britse variant verwees.
tamara is fijn om mee te werken, ze doet wat je vraagt, zeikt niet, jankt niet, hoeft ook niet alles voorgekauwd te krijgen, veel fotos zijn goed, weinig missers...weet zich te gedragen op feestjes, aan tafel en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik gun het Tamara ook totaal niet, elke keer snap ik niet dat zíj niet een keer op haar gedrag wordt aangesproken. Haar reactie op dat ze niet gewonnen had bij het lopen sprak echt boekdelen. Ugh.
Ik gun het eigenlijk geen van de meiden, ze zijn allemaal achterbaks, gemeen en arrogant. Maar als er iemand moet winnen, dan maar Riquelle, omdat ze zo jong is kan dat gedrag nog wel veranderen. Of Nancy, maar die is een beetje eng.
Ik gun het Nancy veel meer dan Riquelle, omdat ze naar mening het gewoon beter doet. Echter denk ik dat Tamara gaat winnen. In haar zie ik het meest een model.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef SuperPoekie het volgende:
persoonlijk hou ik van klassieke gezichtenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wehkamp is voor mij niet doorsnee, maar gewoon niet mooi genoeg.
Nancy is ook niet doorsnee, en heeft aparte foto's, maar vind ik ook niet mooi genoeg.
Smaken verschillen, dat blijkt wel weer
Ik vond die foto van Tamara vandaag weer super
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:38 schreef inZanity het volgende:
Wat een ontzettend triest programma zeg. Beetje iemand gaan dwingen om vleest te eten. Echt walgelijk gewoon
En dan die hysterische kutflikker met z'n 'je pffft in m'n gezicht' die heeft echt een paar tikken nodig..
Hehe, eindelijk iemand die op mijn lijn zitquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:38 schreef inZanity het volgende:
Wat een ontzettend triest programma zeg. Beetje iemand gaan dwingen om vleest te eten. Echt walgelijk gewoon
En dan die hysterische kutflikker met z'n 'je pffft in m'n gezicht' die heeft echt een paar tikken nodig..
Ja, slecht he, als je iemand hebt opgevoed met een eigen wil en die niet zomaar alles doet wat een ander zegt als een mak schaap, schande!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 04:22 schreef female81 het volgende:
Zouden de ouders van Riquelle nu niet het gevoel hebben dat ze ernstig gefaald hebben in de opvoeding?
En waar gaat het nu idd om, alsof die Mieke met haar voorbeeldige gedrag nu in de finale staat, niet dus, dus het gedrag is gewoon bijzaak, het gaat om de juiste looks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:49 schreef julia22 het volgende:
Riquelle was niet echt slim bezig (en dat is dan nog een understatement), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een PFT geluid had moeten onderdrukken toen Fred die andere dames zo de hemel in prees.
Vooral die Mieke vind ik zo'n heilige
Ben jij nu gewoon constant aan het trollen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:14 schreef Samson het volgende:
En waar gaat het nu idd om, alsof die Mieke met haar voorbeeldige gedrag nu in de finale staat, niet dus, dus het gedrag is gewoon bijzaak, het gaat om de juiste looks.
Oh, ik dacht om de hoeveelheid drama die je kunt toevoegen aan het programma :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:14 schreef Samson het volgende:
[..]
En waar gaat het nu idd om, alsof die Mieke met haar voorbeeldige gedrag nu in de finale staat, niet dus, dus het gedrag is gewoon bijzaak, het gaat om de juiste looks.
Naomi was een uitzondering. De overige 99% van de modellen moet gewoon netjes, beleefd en geduldig zijn anders zijn er zo 100 anderen die je plaats zo in willen én kunnen nemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens mij valt dat met attitude hebben en geen opdrachten krijgen best mee zeker als je éénmaal een beetje doorgebroken bent. Denk maar eens aan Naomi Campbell.
Ook assertiviteit kan op een beschaafde manier. Ja echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, slecht he, als je iemand hebt opgevoed met een eigen wil en die niet zomaar alles doet wat een ander zegt als een mak schaap, schande!
Dát, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook assertiviteit kan op een beschaafde manier. Ja echt.
Eens. Sowieso dat geroddel allemaal, ze weten toch dat het op tv komt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:33 schreef SuperPoekie het volgende:
Ja echt zo verschrikkelijk grappig dat die Tamara dan iedere keer durft te zeggen dat het zo kinderachtig is hoe Riquelle zich gedraagt maar dan zelf iedere keer zo kinderachtig weer daarover begintquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. Sowieso dat geroddel allemaal, ze weten toch dat het op tv komt.Ook niet erg professioneel.
Ik vind Tamara echt verschrikkelijk, iedere keer zeuren over dat anderen niet goed zijn en Riquelle wel erg kinderachtig is. Dat meisje is 16!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Dát, inderdaad.
Tamara snapt het wel, ook al lijkt het me niet zo'n aardig persoon. Maar ze weet een professionele (doch niet slaafse) houding aan te nemen als het erop aan komt.
Tagteam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:17 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja echt zo verschrikkelijk grappig dat die Tamara dan iedere keer durft te zeggen dat het zo kinderachtig is hoe Riquelle zich gedraagt maar dan zelf iedere keer zo kinderachtig weer daarover begint
Ik zou me er ook niks van aantrekken als Daphne en Bastiaan zoiets tegen me zouden zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:49 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Riquelle helemaal niet meevallen. Niet alleen gedraagt ze zich onbeschoft en ondankbaar, maar ook trekt ze zich er geen moer van aan als ze er door de jury op wordt aangesproken.
Ze doet mee met zo'n programma, dan moet je je jury ook respecteren. Bovendien beslissen zij voor een groot deel of je een aardig geldbedrag wint.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niks van aantrekken als Daphne en Bastiaan zoiets tegen me zouden zeggenNee Amerikaanse jury zou dit veel beter hebben aangepakt volgens mij. En volgens mij wordt het gewoon ontzettend uitvergroot wat betreft haar gedrag.
Zijn er dan mensen die Bastiaan respecteren? De jury is gewoon een aanfluiting alleen Marianna hoort er wat mij betreft wel thuis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze doet mee met zo'n programma, dan moet je je jury ook respecteren. Bovendien beslissen zij voor een groot deel of je een aardig geldbedrag wint.
Uitvergroten gebeurt alleen als er iets is om uit te vergroten. Uiteraard is televisie geen een op een weergave van de werkelijkheid, maar dergelijke verhaallijnen worden niet verzonnen en kunnen niet gemaakt worden als riquelle zich niet beneden de maat gedraagt
Maar ze doen niet negatief omdat riquelle eigenlijk heel lief is. En alles is uitvergroot op televisie, maar je kunt alleen uitvergroten wat er isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die Bastiaan respecteren? De jury is gewoon een aanfluiting alleen Marianna hoort er wat mij betreft wel thuis.
Ach tuurlijk wordt het wel uitvergroot dat zie je toch aan die reacties van andere anderen tussen door steeds. Die worden gewoon steeds om een reactie gevraagd en natuurlijk doen die even lekker negatief
Ja dat snap ik. Ik zeg ook helemaal niet dat ik haar gedrag zo geweldig vind hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ze doen niet negatief omdat riquelle eigenlijk heel lief is. En alles is uitvergroot op televisie, maar je kunt alleen uitvergroten wat er is
Het blijft persoonlijk wat je mooi vindt en volgens mij lopen er alle denkbare types rond in de modellenwereld hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:13 schreef BrigitteFontaine het volgende:
Nancy en Michelle, sorry maar ik heb nooit een echt succesvol topmodel gezien die echt een paardenbek heeft! Ookal maakt Michelle wel goede foto's, er echt komen gaat niet gebeuren.. Ookal is dat bij dit soort programma's toch nauwelijks (nooit) het geval
Dat je geen vlees eet en een eigen wil hebt is ook prima, maar wat Riquelle deed was gewoon ronduit onbeleefd en onbeschoft. Je kunt ook op een nette manier nee zeggen en uitleggen waarom je het niet wilt. Dus nee, daar zou ik als ouder ook niet trots op zijn hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, slecht he, als je iemand hebt opgevoed met een eigen wil en die niet zomaar alles doet wat een ander zegt als een mak schaap, schande!
Nee, ik ben niet aan het trollen. Ik vind het een leuk programma om te kijken maar heb weinig bewondering voor modellen omdat het qua werk gewoon weinig voorstelt. Gewoon een leuk baantje als je toevallig mooi bent en een beetje over een runway kunt huppelen. Typisch een meidenberoep, in het rijtje van stewardes, hostes etc. Degenen die het allemaal opkloppen zijn de modellen zelf. Natuurlijk kun je lange dagen moeten maken, met vervelende mensen moeten werken, behandeld worden als een levende kapstok, maar dat maakt het werk op zich niet meteen een uitdagend/zwaar beroep. Leuke bijkomstigheid dat het veel geld oplevert als je het juist speelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij nu gewoon constant aan het trollen?
Realiteit is dat je met zo'n nare attitude geen tweede keer wordt gevraagd voor een opdracht. En dat je bankability even snel afneemt als dat je slechte reputatie toeneemt.
Oh wacht, jij was ook diegene die 100% zeker weet dat het modellenbestaan een luizenleventje is, toch?
Meningen verschillen, ik zou blij zijn als ik mn kind met een eigen wil terug zag op tv. Ik vind het meer onbeschoft om die meiden van die rare dingen te laten eten terwijl ze niet weten wat het is. Als goede gastvrouw stem je eea op je bezoek af.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef June. het volgende:
[..]
Dat je geen vlees eet en een eigen wil hebt is ook prima, maar wat Riquelle deed was gewoon ronduit onbeleefd en onbeschoft. Je kunt ook op een nette manier nee zeggen en uitleggen waarom je het niet wilt. Dus nee, daar zou ik als ouder ook niet trots op zijn hoor.
Waar heb je het ooit over...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef leilab het volgende:
Tamara zij over Riquelle de gedrag als het niet bij de jury komt zeg ik het we'll tegen ze. Toen dacht ik echt doe maar niet herrineren jullie nog dat blonde meisje dat een andere meisje daar verrader met ja het is niet eerlijk dat zij eruit gaat want die andere meisje zei tegen mij dat ze naar huis wou. Haha , toen was ze uitgejouwd door de jury dat ze zich moest bemoeien met der eigen zaken moeten ze ook hier doen joh.....
Dat valt toch weer tegen hoor. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die Tamara of Riquelle wel mogen. Dat is gewoon niet te baseren op internetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:17 schreef female81 het volgende:
Ja, je moet wel een beetje een mooie lach hebben, in plaats van het-lijkt-wel-alsof-je-paardenpis-gedronken-hebt (élke keer als ze een poging tot lachen doet).
Ik zie Michelle trouwens gemakkelijk winnen, omdat het van de vijf overgeblevenen de enige is met een redelijke 'gun-factor'. Maar het hangt wel af van of het publiek mag meestemmen of niet.
Maar als dat het geval is, lijkt het me voor Michelle een eitje. Tamara en Riquelle mogen qua foto's en catwalken dan wel het beste zijn, bijna geen enkele kijker mag die twee.
Ik hoop zelf nog steeds op Nancy, juist ook op basis van haar vele werk vóór HNTM, maar die maakt natuurlijk geen schijn van kans. Bijna iedereen vindt het een spook, op Twitter wordt ze week na week aan de schandpaal genageld...
En nu in het Nederlands graag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef leilab het volgende:
Tamara zij over Riquelle de gedrag als het niet bij de jury komt zeg ik het we'll tegen ze. Toen dacht ik echt doe maar niet herrineren jullie nog dat blonde meisje dat een andere meisje daar verrader met ja het is niet eerlijk dat zij eruit gaat want die andere meisje zei tegen mij dat ze naar huis wou. Haha , toen was ze uitgejouwd door de jury dat ze zich moest bemoeien met der eigen zaken moeten ze ook hier doen joh.....
Ja qua innerlijk is ze als enige geen draakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind nancy wel leuk. Niet zo'n huppelkut zoals de rest.
Mijn god die lippen ik blijf er maar naar kijken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:01 schreef Probability het volgende:
[ afbeelding ]
Elise met gestraight haar, vind die krulletjes toch leuker!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Mijn god die lippen ik blijf er maar naar kijken!
En Kim Feenstra staat ook tussen haar foto's! Eeuwig zonde dat ze haar haar hebben geknipt!! Slechte kledingsmaak heeft ze zo te zien al jaren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:22 schreef Probability het volgende:
Zonder die rare make up en zonder kort haar is Nancy best leuk:
[ afbeelding ]
en ze kende bastiaan aloeh
[ afbeelding ]
(wel 2008 dus was ze 16/17)
Huh waar dan? Laat eens zien?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
En Kim Feenstra staat ook tussen haar foto's! Eeuwig zonde dat ze haar haar hebben geknipt!! Slechte kledingsmaak heeft ze zo te zien al jaren...
Zit op mijn mobiel te facebooken dus kan het niet plaatsen. Maar ze staat bij de Parijsfoto's en dan onderaan ze is in het zwart. Ik herkende haar eerst niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Huh waar dan? Laat eens zien?
Als ze nou even een beugel had genomen in de tussentijd en haar haar wat langer en een kledingsmaak en mooie make up en eh.. Haha
Volgens mij heeft ze al 100.000 shoots gedaan en 1000 shows gelopen dus snap niet echt dat ze dat nog niet kan.. je ziet wel op iedere foto dat ze raar loopt haha
Ze is wel dun maar niet te dun: https://fbcdn-sphotos-a.a(...)0301_850512728_n.jpg
Er klopt iets niet aan haar hoofd maar kan niet echt zeggen wat: https://fbcdn-sphotos-a.a(...)0304_813180561_n.jpg
oja, nu je het zegt zie ik het wel hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zit op mijn mobiel te facebooken dus kan het niet plaatsen. Maar ze staat bij de Parijsfoto's en dan onderaan ze is in het zwart. Ik herkende haar eerst niet.
Wat andersquote:
...en een poosje naar de nonnen in Vught, voor wat Engelse les. Wat een medeoorzaak kan zijn voor het feit dat haar modellencarrière in eerste instantie stuk gelopen is. Zo jammer als je met niemand kunt communiceren als je naar het buitenland gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:22 schreef Madame_Paon het volgende:
En Nancy ... dat gebit kan écht niet. Die lelijke make-up en dat korte haar helpen ook niet mee.
Een bezoekje aan de tandarts, een lesje visagie en wat extensions en ze ziet er ongetwijfeld veel beter uit.
Ze heeft van die uitgesproken slaperige hangende ogen, dat ik haar met lang haar ook nog steeds geen dozijntje vind.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ben wellicht 1 van de weinigen die het korte haar van Nancy best leuk vind, zeker nu ze er al iets langer meer rond loopt. Haar gezicht komt veel mooier uit bij dit korte koppie. Met dat lange haar vind ik haar 10 uit een dozijn en niet echt iets speciaals hebben. Hadden ze die kerel met dat lange haar en die enorme wenkbrauwen (Tamara) maar die manen geknipt. Die was vast suicidaal geworden
Volgens mij over America's Next Topmodel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef BrigitteFontaine het volgende:
[..]
Waar heb je het ooit over...
Het is bij mij ook iets in de blik wat m'n aandacht vasthoudt. Alsof er heel veel achter zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft van die uitgesproken slaperige hangende ogen, dat ik haar met lang haar ook nog steeds geen dozijntje vind.![]()
En ik gun haar ook wel een finaleplek, gewoon omdat...
Doutzen Kroes heeft het exacte mondje zoals op foto 2quote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:25 schreef livelink het volgende:
Nancy straalt voor mij domheid uit. Dat vind ik ook bij bovenstaande foto's.
Volgens mij is het haar mond waardoor ze zo overkomt. Ik kan het niet helemaal benoemen, maar vooral bij die middelste foto vind ik dat. Bij die onderste waarbij ze haar mond bedekt zie ik dat bijvoorbeeld niet.
Ik vind ze ook erg herkenbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is bij mij ook iets in de blik wat m'n aandacht vasthoudt. Alsof er heel veel achter zit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig is ze nog te jong voor hangtieten, dan was het feest compleetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef Probability het volgende:
Ik denk dat én dat hangende mondje én die hangende oogjes net iets te veel van het goede is..!
Elise 'tagteam' sympathiek? Gekkie!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:32 schreef Karina het volgende:
Ik moet het nog steeds terugkijken, meestal komt dat er pas in het weekend van. Mijn favoriet is trouwens Elise.
Leuk om te zien en komt ook sympathiek over.
Nancy vind ik helemaal niet leuk.
Dit inderdaadquote:
Tuurlijk, maar de echte karakters zie je toch heus wel een tikkie terug in zoveel afleveringen en situatiesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef Blossom86 het volgende:
Ik geloof echt wel dat er behoorlijk wat in scene wordt gezet.
Ja okee dat is ook wel zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de echte karakters zie je toch heus wel een tikkie terug in zoveel afleveringen en situaties![]()
En zij zijn ook bewust dat men hun FB afstruint en leest
Want? Dat maak ik hier niet uit op hoor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:56 schreef Blossom86 het volgende:
Blijkbaar valt het allemaal wel mee met de bitcherigheid van Elise. Toen ze in een aflevering samen met Riquelle onder een poncho zat schreven ze op facebook:
Elise Winklaar: Ja echt omg hahahha . Hey zag je ons onder die poncho ? Hahahahaha
Riquelle Pals: Haha heel twitter in rep en roer, lachte me kapot !
Elise Winklaar: Hahhaaha jaa iedereeeen hoe kan dit bla bla bla ik dacht echt als jullie nou eens maar wisten hahahahaha .
Riquelle Pals: Het is wel een beeeetje irritant dat NL denkt dat wij een stel arrogante wijven zijn. Maar anyway donderdag wordt gezellig ! Hoelaat moet jij er zijn ?
Ik geloof echt wel dat er behoorlijk wat in scene wordt gezet.
kletskoek. Je hebt je gewoon te gedragen. Dan kun je nog steeds een eigen wil hebben. Als Riquelle mijn ouders had gehad dan was ze hiervoor gestraft (ja op haar 16e nog)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:10 schreef Samson het volgende:
[..]
laat maar ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
kletskoek. Je hebt je gewoon te gedragen. Dan kun je nog steeds een eigen wil hebben. Als Riquelle mijn ouders had gehad dan was ze hiervoor gestraft (ja op haar 16e nog)
ik stoor me dan ook aan jouw reacties op het hele gebeuren. Waarschijnlijk redeneert Riquelle hetzelfde --> "ik weet wat ik wil en daar wijk ik niet vanaf" als excuus gebruiken voor onbeschoft gedrag
Denk ik ook. De makers zullen inderdaad wel uit zijn op sensatie en geruzie, maar sommige opmerkingen komen toch echt uit hun eigen mond gerold.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de echte karakters zie je toch heus wel een tikkie terug in zoveel afleveringen en situaties![]()
En zij zijn ook bewust dat men hun FB afstruint en leest
Haha ja lijkt mij ook wel een toffe actie! Zolang Riquelle maar afvalt vanavond vind ik het eigenlijk al snel goed!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:27 schreef roos85 het volgende:
Vallen er vandaag 2 meiden af?
Ik hoop zo dat Nancy naar de finale gaat! alleen maar om die zure wijven het nakijken te geven
Neeeee Riquelle moet doooorrr.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:56 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Haha ja lijkt mij ook wel een toffe actie! Zolang Riquelle maar afvalt vanavond vind ik het eigenlijk al snel goed!
Photoshop?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef alors het volgende:
op die foto op tv had Nancy opeens een coltrui aan...
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Samson het volgende:
Michele met commentaaar over een mond, met haar scheve bek...
Dat!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:39 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een zeur en een verwend nest
Ik vond haar pose op 't eind wel raar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Idgnkb het volgende:
Tamara loopt prachtig maar oh, het is zo'n vervelende bitch.
Ze komt alleen nu al erg ouwelijk over en heeft een oude uitstraling, dat is het laatste wat een agent wil....quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef June. het volgende:
Naja, Tamara doet het ook wel goed, dus ze kan het zich permitteren.
Oh, toen keek ik nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vond haar pose op 't eind wel raar.
Ik hoop het niet, live kan Daphne al helemaal niet presenteren...!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wordt zeker weer een live uitzending.
quote:Er worden mogelijk audiovisuele opnamen gemaakt tijdens de show.
Toen ik zaterdag keek waren ze uitverkocht..?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Wel live, kaarten zijn nog te koop. Dit vind ik trouwens wel heel apart:
[..]
Ja sorry, ik zie het nu ook, even te snel gekeken en las er over heen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef Sosha het volgende:
[..]
Toen ik zaterdag keek waren ze uitverkocht..?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Crohnjurist het volgende:
Wel live, kaarten zijn nog te koop. Dit vind ik trouwens wel heel apart:
[..]
Een stukje dichter bij Usher en Beyoncequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef Crohnjurist het volgende:
Nooit meer je hand wassen Elise...!!!
Inderdaad. Ze heeft wel mooi lef, "met haar slechte Engels".quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:52 schreef Day het volgende:
Alle 4 een grote bek over Nancy, maar zij is wel degene die een ontmoeiting met Paris regelt.
Zeker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef Idgnkb het volgende:
Nancy ziet er wel beter uit trouwens, met haar haar iets langer, iets bruiner en zonder make-up of in iets zachtere kleurtjes.
nou iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:53 schreef Idgnkb het volgende:
Nancy ziet er wel beter uit trouwens, met haar haar iets langer, iets bruiner en zonder make-up of in iets zachtere kleurtjes.
Ze is wel de minste van de 5quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:59 schreef Sosha het volgende:
Hmm, misschien is het toch Riquelle die weg moet. Al zou ik dat eeuwig zonde vinden.
Nou! Wat een arrogant kutwijf is dat, zeg!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Samson het volgende:
Kon die koelkast niet op slot met Tamara erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |