quote:RTL 5 komt in het nieuwe tv-seizoen terug met Holland's Next Top Model. Vanaf maandag 5 september kun je de maandagavond weer vrij houden voor deze spraakmakende modellenwedstrijd.
Eerder wonnen Sanne Nijhof, Kim Feenstra, Cecile Sinclair en Ananda Marchildon deze populaire modellenwedstrijd, maar wie gaat er dit jaar met de hoofdprijs vandoor?
Presentatie is weer in handen van Daphne Deckers. Stylist Fred van Leer zal de modellen in spé bijstaan dit seizoen.
Ja! Ik schakelde later in dus kwas aan t bijlezen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef Character het volgende:
Hahaha we keken allemaal naar het computerscherm in plaats van de tv XD
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef Verbal het volgende:
Teruggekeken. Ze deed een soort minachtende pffft, als reactie op Tamara's "ik ben trots op mezelf", met zo'n bescheiden hand op haar hart.
V.
Heb ik toevallig wel gezien ja, maar ik zie de link met Michelle nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die serieuze snoet van Michelle doet me denken aan dat meisje van 'grenzeloos verliefd' van gister (voor degene die dat gezien hebben)
Ik vind Michelle wel leuk hoor en mooi ook, maar af en toe kijkt ze ietwat nors, vandaar, geen exacte vergelijking verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
Hmm, als het inderdaad een reactie was op Tamara (en dus NIET op Fred) snap ik Riquelle volkomen.....
[..]
Heb ik toevallig wel gezien ja, maar ik zie de link met Michelle niet
Let wel, het is gemonteerd, dus het kan van alles zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
Hmm, als het inderdaad een reactie was op Tamara (en dus NIET op Fred) snap ik Riquelle volkomen.....
Da's waar, ze houden ons natuurlijk met alles finaal voor de gek.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Let wel, het is gemonteerd, dus het kan van alles zijn.
V.
ze gaf pffft als commentaar op fredquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik zag net niet goed wat ze deed eigenlijk.
Toch wel op Fred..?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaf pffft als commentaar op fred
oh ik dacht reactie op fred en dat dacht hij ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Heb ik toevallig wel gezien ja, maar ik zie de link met Michelle niet
Het was gewoon ontzettend gezocht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Character het volgende:
Fred mag zich dan ook wel verontschuldigen...als het niet voor hem bedoeld was reageerde hij extreem overdreven boos
Ik vind haar ook we'll leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Samson het volgende:
Ik zal wel gek zijn, maar ik vind Riquelle gewoon een schatje
Yep hij was die andere meiden een veer in de kont aan het steken dat ze wel heel beleefd hun bordje hadden leeggegeten en toen deed ze pfffft...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze gaf pffft als commentaar op fred
vind dat wel meevallen, dat ze het niet wil eten, alee. Maar die enorme hautaine, ontevreden bek aan tafel kon echt niet en ook nog weglopen en gaan janken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het was gewoon ontzettend gezocht.
Helemaal als je de film LOFT hebt gezien..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef leilab het volgende:
Plus reclames blijven verschrikkelijk...
Als ze het nou op een vriendelijke normale manier had verkondigd ipv deze moeilijke bakkes, dat had veel uitgemaakt jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind dat wel meevallen, dat ze het niet wil eten, alee. Maar die enorme hautaine, ontevreden bek aan tafel kon echt niet en ook nog weglopen en gaan janken.
Nou en, ik zou ook misselijk worden als ik die rommel voorgeschoteld zou krijgen, wat boeit dat nou dat die geblondeerde zonnebank daarmee opgegroeid is...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
vind dat wel meevallen, dat ze het niet wil eten, alee. Maar die enorme hautaine, ontevreden bek aan tafel kon echt niet en ook nog weglopen en gaan janken.
Dan kun je toch ook op een respectvolle manier zeggen dat je hartelijk bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou en, ik zou ook misselijk worden als ik die rommel voorgeschoteld zou krijgen, wat boeit dat nou dat die geblondeerde zonnebank daarmee opgegroeid is...
Het grote punt is niet dat die "geblondeerde zonnebank" ermee is opgegroeid, maar het gaat over respect naar het land en de mensen toe.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou en, ik zou ook misselijk worden als ik die rommel voorgeschoteld zou krijgen, wat boeit dat nou dat die geblondeerde zonnebank daarmee opgegroeid is...
Het kind is 16.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook op een respectvolle manier zeggen dat je hartelijk bedankt
En? Ze is geen 6 hoorquote:
ze dacht vast dat ze dat ook wel kon maken, zij heeft absoluut niet door wat wel en niet kan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Yep hij was die andere meiden een veer in de kont aan het steken dat ze wel heel beleefd hun bordje hadden leeggegeten en toen deed ze pfffft...
...maar wil wel mee doen in de boze grote wereldquote:
en dan moet je maar tegen je zin dingen gaan eten waarvan je uberhaupt niet weet wat het is? Terwijl je daar gewoon bent om model te worden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:15 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Het grote punt is niet dat die "geblondeerde zonnebank" ermee is opgegroeid, maar het gaat over respect naar het land en de mensen toe.
Je kan toch proeven? Zeker als andere dat ook doen en vervolgens niet hoeven te kotsenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
en dan moet je maar tegen je zin dingen gaan eten waarvan je uberhaupt niet weet wat het is? Terwijl je daar gewoon bent om model te worden?
Precies, ze krijgt op d'r lazer in de plee en 5 minuten later doet ze dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze dacht vast dat ze dat ook wel kon maken, zij heeft absoluut niet door wat wel en niet kan.
Ze had op z'n minst een minuscuul stukje kunnen proeven. Of aangeven dat ze vegetariër is. Maar goed, er wordt niet laten zien of dat misschien ook wel gedaan heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
riquequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat modellen ook shoots moeten maken met voedsel (wat ze niet kennen of lusten).quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
en dan moet je maar tegen je zin dingen gaan eten waarvan je uberhaupt niet weet wat het is? Terwijl je daar gewoon bent om model te worden?
Je mag best hopen, dat doet iedereen... Je doet mee om te winnen. Haar arrogantie uit zich op andere manieren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef L3viathan het volgende:
Tamara rijdt in haar gedachten al rond in die Lancia
Je vergeet huilen nogquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef Lauren. het volgende:
Wedden dat riquelle weer dom en "schattig" gaat giegelen als ze comentaar krijgt..
ze snauwde die vrouw wel toe : i dont eat meat! Toen zei fred nog dat ze wel aardig moest blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ze had op z'n minst een minuscuul stukje kunnen proeven. Of aangeven dat ze vegetariër is. Maar goed, er wordt niet laten zien of dat misschien ook wel gedaan heeft.
Maar ze at ook weinig vis zei ze. Wat eet ze dan wel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze snauwde die vrouw wel toe : i dont eat meat! Toen zei fred nog dat ze wel aardig moest blijven.
Dat woordje 'weinig' verraadde haar trouwens, dat maakt haar minder geloofwaardigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze at ook weinig vis zei ze. Wat eet ze dan wel?
Deze ordinaire make-up draagt ze elke aflevering weer...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Nancy is niet echt goed met make-up...
junkfood toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze at ook weinig vis zei ze. Wat eet ze dan wel?
Ik dus ook niet maar durfde niks te zeggen haha!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef bloempje-moi het volgende:
Is zij echt zo dun? Zie het niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |