Zelfspotquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:08 schreef Catch22- het volgende:
Heel erg fag dit...
En als ik met mijn 1m96 stiletto's aan zou doen... Zou ik wel een erg grote homo zijn
ik ben geen homo hoor whihihiquote:
Jah zeker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:07 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het prachtig om te zien, dus voor mij een hot.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:08 schreef Tinkepink het volgende:
Voor mij een absolute not bij mannen.
Uggs zijn vet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
na die mongolen met uggs kijk ik nergens meer van op
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Uggs zijn vet.
Schoenen met hakken niet.
quote:
quote:
quote:
Origineel, uiteraard.quote:
Mwuahahahaha die foto is al zo oud. Als je nu nog steeds dacht dat 'ie zo tof was, dan verdien je het in een illusie te levenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef LadiesMan217 het volgende:
[ afbeelding ]
Christ almighty! En ik dacht dat die kerel cool was..
a. Ze zijn vrouwelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
[..]
[..]
Origineel, uiteraard.
Maar wat is er mis met Uggs dan?
Er is niets vrouwelijks aan, buiten het feit dat vrouwen ze dragen.
Zullen we dan ook maar geen spijkerbroeken meer dragen?
"In the 1960s, ugg boots became a popular option for competitive surfers,[7] who used the boots to keep their feet warm after exiting from the surf.[14] Surfing helped popularise the boots outside Australia and New Zealand, when Brian Smith started selling the boots in the United States through the company Ugg Holdings, Inc. in 1979.[14] Ugg Holdings was sold to Deckers Outdoor Corporation in 1995. Generally worn for warmth and comfort, ugg boots had never been considered fashionable,[15] but in the late 1990s and early 2000s sheepskin boots emerged as a fashion trend in the US through Deckers' promotions of the UGG brand, with celebrities such as Kate Hudson, Sarah Jessica Parker, Cameron Diaz, Leonardo DiCaprio and Jennifer Lopez wearing the boots,[16][17][18][19] and with Oprah Winfrey featured UGG brand boots as one of her "Favorite Things" on her TV talk show."quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
a. Ze zijn vrouwelijk.
b. Het is echt een vrouwen schoen
c. Het is puur voor vrouwen en het staat gay bij een man
d. het is echt gay
Spijkerbroek is niet aanvankelijk voor een vrouw ontworpen, jouw 'argument' kun je dan ook toepassen op sokken of een muts.
Prima, whatever makes you sleep at night. Zolang je maar niet denkt dat wanneer iemand naar jou en je uggs kijkt ze je een vette dude vinden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
"In the 1960s, ugg boots became a popular option for competitive surfers,[7] who used the boots to keep their feet warm after exiting from the surf.[14] Surfing helped popularise the boots outside Australia and New Zealand, when Brian Smith started selling the boots in the United States through the company Ugg Holdings, Inc. in 1979.[14] Ugg Holdings was sold to Deckers Outdoor Corporation in 1995. Generally worn for warmth and comfort, ugg boots had never been considered fashionable,[15] but in the late 1990s and early 2000s sheepskin boots emerged as a fashion trend in the US through Deckers' promotions of the UGG brand, with celebrities such as Kate Hudson, Sarah Jessica Parker, Cameron Diaz, Leonardo DiCaprio and Jennifer Lopez wearing the boots,[16][17][18][19] and with Oprah Winfrey featured UGG brand boots as one of her "Favorite Things" on her TV talk show."
Nu laat ik er ook bij staan dat het vooral vrouwen zijn die het 'trendy' gemaakt hebben, maar ik bewijs hoe dan ook je ongelijk.
Lees anders het Wikipedia-artikel zelf, daar staat nog veel meer over de oorsprong van Uggs.
Rustig, ik ben het ook wel eens met jouquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
"In the 1960s, ugg boots became a popular option for competitive surfers,[7] who used the boots to keep their feet warm after exiting from the surf.[14] Surfing helped popularise the boots outside Australia and New Zealand, when Brian Smith started selling the boots in the United States through the company Ugg Holdings, Inc. in 1979.[14] Ugg Holdings was sold to Deckers Outdoor Corporation in 1995. Generally worn for warmth and comfort, ugg boots had never been considered fashionable,[15] but in the late 1990s and early 2000s sheepskin boots emerged as a fashion trend in the US through Deckers' promotions of the UGG brand, with celebrities such as Kate Hudson, Sarah Jessica Parker, Cameron Diaz, Leonardo DiCaprio and Jennifer Lopez wearing the boots,[16][17][18][19] and with Oprah Winfrey featured UGG brand boots as one of her "Favorite Things" on her TV talk show."
Nu laat ik er ook bij staan dat het vooral vrouwen zijn die het 'trendy' gemaakt hebben, maar ik bewijs hoe dan ook je ongelijk.
Lees anders het Wikipedia-artikel zelf, daar staat nog veel meer over de oorsprong van Uggs.
Ohja, ik moest lachen van je slechte argumenten.
Het feit dat vrijwel alleen vrouwen ze dragen is DE reden dat ze vrouwelijk zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef UltraViolence het volgende:
Er is niets vrouwelijks aan, buiten het feit dat vrouwen ze dragen.
Sowieso. Mannen die je afkraken om zoiets bewijzen alleen zelf niet lekker in hun vel te zitten. Proberen hun ego op te krikken door anderen af te kraken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Prima, whatever makes you sleep at night. Zolang je maar niet denkt dat wanneer iemand naar jou en je uggs kijkt ze je een vette dude vinden.
En eyeliner zoals o.a. Brandon Flowers dat ook weleens doet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfverzekerde mannen gaan NIET op hoge hakken lopen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Sowieso. Mannen die je afkraken om zoiets bewijzen alleen zelf niet lekker in hun vel te zitten. Proberen hun ego op te krikken door anderen af te kraken.
Zolang ik het mooi vind en vrouwen het mooi vinden, interesseert het me vrij weinig wat een ander er van denkt.
Ik snap niet zo goed welk punt je wil maken? Wil je Brandon Flowers het toppunt van mannelijkheid noemen en zijn gebruik van mascara aanvoeren als het bewijs.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef Mylene het volgende:
[..]
En eyeliner zoals o.a. Brandon Flowers dat ook weleens doet?
[ afbeelding ]
Klopt, zo werkt het namelijk. Jij zit niet goed in je vel omdat je stilleto's niet mooi vind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Sowieso. Mannen die je afkraken om zoiets bewijzen alleen zelf niet lekker in hun vel te zitten. Proberen hun ego op te krikken door anderen af te kraken.
Zolang ik het mooi vind en vrouwen het mooi vinden, interesseert het me vrij weinig wat een ander er van denkt.
Ah ja, ik snap het. Kritiek leveren op een ander betekent dat je zelf ergens tekort schiet. Nee, duidelijk. Jij hebt nooit ergens kritiek op?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Ja inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef seto het volgende:
Hoge hakken dragen als man gaat toch wel een stuk verder dan flirten.
ik blijf je nick en ui verwarrend vinden. ben jij een metro vrouw?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar goed, ik hou echt van mannelijke mannen en niet van die verwijfde tengere metrokereltjes met meer crèmes dan ik in de badkamer. Denk de meeste vrouwen trouwens wel.
Het is mijn newbie-filter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik blijf je nick en ui verwarrend vinden. ben jij een metro vrouw?
Ja ik snap dat dat mes een stiletto heet, maar je snapt ook wel dat de meeste het anders opvatten. Als je zoiets post in een topic dat nogal over vrouwelijke mannen gaat op dit moment.quote:
Er zijn genoeg dingen die niet mijn stijl zijn. Maar daar maak ik me niet zo druk om, i.t.t. jullie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah ja, ik snap het. Kritiek leveren op een ander betekent dat je zelf ergens tekort schiet. Nee, duidelijk. Jij hebt nooit ergens kritiek op?
Blijkbaar ben je een modebewuste man. Dan kijk je ongetwijfeld wel eens neer op mensen die iets aanhebben dat "écht niet kan" enzo
Maar dat is dan natuurlijk geen kritiek, maar waarheid. Ofzo....
Iedereen snapt dat ik het heb over dingen tot een bepaalde grens, maar jij ziet dat natuurlijk over het hoofd zodat je nog een keer kan reageren op mij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt, zo werkt het namelijk. Jij zit niet goed in je vel omdat je stilleto's niet mooi vind.
ow. ik ben zelf een man om het nog wat gecompliceerder te makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat mes een stiletto heet, maar je snapt ook wel dat de meeste het anders opvatten. Als je zoiets post in een topic dat nogal over vrouwelijke mannen gaat op dit moment.
Dat weet ik, heb je posts nog gezien toen je net op FOK! zat, of in ieder geval de periode dan je geen UI had e.d.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. ik ben zelf een man om het nog wat gecompliceerder te maken
Jah. In de industrie lijken de veiligheidslaarzen er heel veel op. Al die mannen lopen dan op een betere kwaliteit UGGs.quote:
Dat heeft alles te maken met het feit dat dit zo'n extreem geval is. Echt, hoerenschoenen voor mannen. Dat is niet een kwestie van "niet mijn stijl", dat is gewoon een extreem geval.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die niet mijn stijl zijn. Maar daar maak ik me niet zo druk om, i.t.t. jullie.
Uggs zijn in eerste instantie ontworpen voor mannen, om hun voeten warm te houden na het surfen.quote:
Vest past er ook goed bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat, in de bergen, het erg koud kan zijn.aight
Alsjeblieft zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef Mylene het volgende:
Ik probeer geen punt te maken hoor. Ik vind het wel leuk als een man een beetje flirt met vrouwelijk dingen, zonder schaamte.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
omdat, in de bergen, het erg koud kan zijn.aight
Vertel !quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:29 schreef Wiehoe het volgende:
Over retro gesproken! Vroeger liep de mannelijke adel ook met hoge hakken.
Ieder zijn ding, mij niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |