Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
XBLA:
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
[ Bericht 15% gewijzigd door SoldMayor op 26-10-2011 01:31:17 ]
?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef delano.888 het volgende:
MOEILIJK HE OP OPEN NIEUW DEEL KLIKKEN
Als je dat had gedaan, stond hij nu automatisch in myat van iedereen van het vorige topic. Maar dat heb je dus niet gedaan.quote:
Daar heb ik toch op geklikt ofniet dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je dat had gedaan, stond hij nu automatisch in myat van iedereen van het vorige topic. Maar dat heb je dus niet gedaan.
Nou waarom stond hij dan niet in myat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar heb ik toch op geklikt ofniet dan.
Oke.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Zet mij ook maar in de OP in het Xbox lijstje
Gamertag: Rossdale
Verkapte, ik heb een JTAG of modded drive reactie...quote:
GZquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zo... de sharkoon X-tatic 5.1 Digital headphone is binne....
Komende donderdag en vrijdag vrij......
En nou nog ff wachten tot donderdagmorgen
Nee dank je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef JediSimons het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook allemaal gelijk Hardcore-mode gaan spelen?
quote:First up is the PS3 version. Judging by the screenshot below, first published by GamersMint, Battlefield 3 will require a total of 2 GB of Hard Drive space. Not bad at all.
bronquote:Next up is the Xbox 360. TrendyGamers has confirmed the size of both discs — disc one needs 7.3 GB of your Xbox 360 Hard Drive, while disc two (or the multiplayer disc) will need 6.7 GB. The screen below also shows “Battlefield 3 HD Content” from the “Maketplace” weighing in at 1.5 GB. This brings the size of the complete install on the Xbox 360 to 15.5 GBs — IF you choose to install disc one and two.
Zeker niet idd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Blijepeen het volgende:
Hey Mun volgens mij zal het met BF3 voorlopig niet moeilijk zijn om een squad vol te krijgen.
Niemand die het weet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef Dven het volgende:
Weet iemand of je ook met z'n tweeën op één console multiplayer kan spelen met BF3?
Pussyquote:
Ik weet het! Kan niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef Dven het volgende:
Weet iemand of je ook met z'n tweeën op één console multiplayer kan spelen met BF3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dus eerst een hele middag installeren en pas 's avonds spelenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:50 schreef FL_Freak het volgende:
Ga jij eens lekker in je pc-draadje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik de SP ga installen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat wordt dus eerst een hele middag installeren en pas 's avonds spelen
Kun je ze afzonderlijk installeren? Bij Forza 4 kan dat bijvoorbeeld ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker in je pc-draadje...
[..]
Alsof ik de SP ga installen...
Lijkt me wel. Ala LA Noir hoop ik... Gewoon per dvd. Anders heb ik een probleem. Kan niet op stick en heb maar een 20gh HDD...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je ze afzonderlijk installeren? Bij Forza 4 kan dat bijvoorbeeld ook niet
Die heb ik al een tijdje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zo... de sharkoon X-tatic 5.1 Digital headphone is binne....
Komende donderdag en vrijdag vrij......
En nou nog ff wachten tot donderdagmorgen
Die 15Gb was weer zo'n haterfabeltje zeg maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef corkydiggles het volgende:
lees dat bevestigd is dat de texture pack maar 1.5gb ruimte beslag neemt.
was al bang met mijn 20 gig hdd waar uiteindelijk maar 13 gb van overbleef.
http://bf3blog.com/2011/1(...)gh-res-texture-pack/
ja die kon je eigenlijk al direct busten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die 15Gb was weer zo'n haterfabeltje zeg maar
15gb ging om de 2 dvds he, wel oplettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die 15Gb was weer zo'n haterfabeltje zeg maar
Kon zijn dat ze beide geinstalleerd moeten worden zodat het spel vloeiender draait. Dat de disk alleen meedraait ter validatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ja die kon je eigenlijk al direct busten.
2dvds zijn 15 gig bijna:P
waar zou dan alle andere data op moeten.
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
15gb ging om de 2 dvds he, wel opletten
dat bepaal je toch zelf? die HD content zou ik wel doen en dat is maar 1.5 gbquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?
als je totaal game installeert zal wel 15 gig zijn vast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef Rauw. het volgende:
Laat maar. discussie ga ik verder ook niet aan.
Nee dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.Om maar een duidelijk antwoord te geven.
wat is daar niet duidelijk aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat bepaal je toch zelf? die HD content zou ik wel doen en dat is maar 1.5 gb
Doeltreffend antwoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.Om maar een duidelijk antwoord te geven.
Naast dat de: Zelf bepalen of dat wel moet of niet keuze weg is gevallen hield ik nog steeds een mening over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
wat is daar niet duidelijk aan
Vanavond car soccer als BF3 nog niet in de winkels ligt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Naast dat de: Zelf bepalen of dat wel moet of niet keuze weg is gevallen hield ik nog steeds een mening over.
Geen slecht antwoord hoor, duidelijk genoeg. maar die van Bunta was duidelijker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vanavond car soccer als BF3 nog niet in de winkels ligt?
Vrouwen willen altijd alles, maar zoals de filosoof Jagger ooit zei: You can't always get what you want.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kleine kans, mevrouw wil ook wel eens wat aandacht, ik houd het forza topic in de gaten voor een volgende keer!
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u op onze website Battlefield gepreorderd.
Uw bestelling wordt op dit moment ingepakt en klaargezet voor verzending.
U ontvangt hierover vanavond een email.
De officiële releasedatum is donderdag 27 oktober.
U ontvangt uw bestelling op de dag van release.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Nice!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg zojuist dit mailtje
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je hem nou wel of niet kopen?
En dan bedoel ik dus vandaag
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img204.imageshack.us/img204/9999/bf3u.jpg (copy/paste deze link) ]
niet van mij, voordat sommige mensen dat denken
negersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img204.imageshack.us/img204/9999/bf3u.jpg (copy/paste deze link) ]
niet van mij, voordat sommige mensen dat denken
Ik vraag me echt af of die preorder dingen zoals back to karkand etc nou echt alleen gelden voor een preorder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggen
En wat dan nog, ik heb 59 betaald!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een amerikaan zeker?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:09 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[ afbeelding ]
iemand van facebook heeft em al dus
Was een flauwe opmerkinging om mijn jaloezie te verbergenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik heb 59 betaald!![]()
Hollanders...
Uhm... Ik dank dat je hem de 8e wel heb...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
OMG
iemand ook bij zavvi besteld, en zo ja, wanneer verzenden zij die krengen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhm... Ik dank dat je hem de 8e wel heb...
En jij voor 50?! Zo erg is het toch niet?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
lol naam komt me bekend voor iig...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef ELnacho het volgende:
wie is hier Duuc-nl want jou heb ik in mn lijst staan ik ben El_nacho1991 xD
Heb je ff via playstation een bericht gestuurd xDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
lol naam komt me bekend voor iig...
haha wat een toeval ;pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:03 schreef ELnacho het volgende:
[..]
Heb je ff via playstation een bericht gestuurd xD
Keek naar de eerste 15 minuten gameplay en daar zit ook zo'n faal in volgens mij, waar een vijand achter de persoon die speelt staat om vervolgens recht door een muur te lopen om te vluchtenquote:
Staan al een aantal op internet. IGN, 1up en nog een aantal. Final verdict ligt volgens mij rond de 9vd10.quote:
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/battlefield-3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:24 schreef Rauw. het volgende:
Staan al een aantal op internet. IGN, 1up en nog een aantal. Final verdict ligt volgens mij rond de 9vd10.
Godver wat kan ik toch goed schatten.quote:
Hebben we iets van een TracknTrace nummbers bij wehkamp?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:26 schreef Catkiller het volgende:
Bij mij staat er ook verzonden
[ afbeelding ]
Te lui om m'n PC te upgraden voor de release
Bron: Toch geen Battlefield 1943 bij Battlefield 3quote:Volgens de Battlefield 3-Twitter is deze content niet meer aanwezig omdat Electronic Arts en Sony een andere deal hebben gesloten. In plaats van deze content hebben PlayStation 3-gamers nu eerder beschikking over downloadable content voor Battlefield 3.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160644quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef MetBas het volgende:
Ligt hij al ergens in de schappen? Stoute winkels die het embargo breken?
Ik op dit moment nog niet, als de status onderstreept is dan heb je meer info, staat bij mij nog steeds op verzonden zonder streepquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef benx het volgende:
[..]
Hebben we iets van een TracknTrace nummbers bij wehkamp?
En kan ik hem vandaag al activeen of beter wachten tot morgen?
24 toch ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef deVerdeler het volgende:
Jammer dat je op de Xbox 360 maar met max 12 spelers per team kan. Ik denk dat Battlefield echt een game is waarin je met grote aantallen tegen elkaar vecht.
In Bad Company en BC2 heb ik het ook nooit gemist, wasl altijd druk genoeg, dus nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef deVerdeler het volgende:
Jammer dat je op de Xbox 360 maar met max 12 spelers per team kan. Ik denk dat Battlefield echt een game is waarin je met grote aantallen tegen elkaar vecht.
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Verdeler, je kunt wel mooi lullen, maar je maakte wel een ninja edit
Ninja edit is dat je even snel je post aanpast vlak nadat je hem gepost hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, dus wat is een ninja edit? Ik zag dat ik je verkeerd had geciteerd....
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ninja edit is dat je even snel je post aanpast vlak nadat je hem gepost hebt.
Why.... hahahahaha... Vind het wel leuk zo scheef.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ninja edit is dat je even snel je post aanpast vlak nadat je hem gepost hebt.
En hou op met dat cursieve lettertype aub.
verkeerde topicquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Why.... hahahahaha... Vind het wel leuk zo scheef.
Wie heeft er Halo Reach?
gaan al losquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Het schijnt dat alle Gamemania-filialen los gaan vanmiddag.
BC2 heb ik op de PC gedaan dus iets meer spelers maar bij de beta heb ik er ook geen last van gehad, druk genoegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Bad Company en BC2 heb ik het ook nooit gemist, wasl altijd druk genoeg, dus nee.
Heb hem net opgehaald in binnenstad van Arnhemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef RBWO het volgende:
Zit er ook een GameMania dicht bij de snelweg rond Arnhem etc?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef ikookhier het volgende:
Zit te wachten op dat Bol FRS m verstuurt
Ik ook... Bij bestelstatus staat: "op verschijningsdatum". Hopen dat ie vandaag nog verzonden word, heb wel zin (en tijd) om morgen te spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef ikookhier het volgende:
Zit te wachten op dat Bol m verstuurt
Er is onderhoud op de servers ter voorbereiding van de launch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:23 schreef Proletariaat het volgende:
Hmm, Kan niet inloggen op ea en ik krijg mijn password niet verzonden!
Gevoeligheid even een tikje minder of deadzone instellen als het kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef Proletariaat het volgende:
Zeker nice!
één nadeel is dat als je sticks op je controller maar een kleine afwijking hebben je meteen al heel snel naar automatisch gaat bewegen, mijn controller is net nieuw en staat nog best recht maar heb er wel heel veel last van
Ga jij eens heel snel jouw UI veranderen! Bedankt voor mijn naam in de OP.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel jouw UI veranderen! Bedankt voor mijn naam in de OP.
Gaat helaas niet, zelf met een lage sensitivity heb je er last van, maar ach. Even wennen om die dingen na elke kill recht te zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Gevoeligheid even een tikje minder of deadzone instellen als het kan.
Battlefield en singleplayer in 1 zin noemen is dan ook een dikke no-no. Het is een extraatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Quisho het volgende:
Hm net de SP uitgespeeld, beetje teleurstellend, MW2 en black ops hadden een veel beter verhaal.
Als het een machanisch iets is, zou ik effe contact opnemen met MS/ Sony.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, zelf met een lage sensitivity heb je er last van, maar ach. Even wennen om die dingen na elke kill recht te zetten
Samequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef ikookhier het volgende:
Zit te wachten op dat Bol m verstuurt
Goed plan!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Als het een machanisch iets is, zou ik effe contact opnemen met MS/ Sony.Mijn pookjes gaan altijd strak terug naar het midden zonder enige offset.
haha ik ik vind de storyline van MW2 echt het slechtste wat de game industrie is overkomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Battlefield en singleplayer in 1 zin noemen is dan ook een dikke no-no. Het is een extraatje.
Battlefield 1942 t/m Battlefield 2 hadden helemaal geen SP. Alleen Bad Company.
Ja, maar hij wordt door heel veel winkels vandaag al verkocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Haha heb hem al binnen! voor ps3. morgen is toch pas release date?
MW2 had echt het meest waardeloze verhaal ooit... en Black Ops was aardig, maar de twist zag je ook al van verre aankomen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Quisho het volgende:
Hm net de SP uitgespeeld, beetje teleurstellend, MW2 en black ops hadden een veel beter verhaal.
Victor Reznov, dat was vrij snel al duidelijk jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2 had echt het meest waardeloze verhaal ooit... en Black Ops was aardig, maar de twist zag je ook al van verre aankomen...
Nou, Brothers In Arms had wel een leuk verhaal erachter zitten en is nog steeds een ondergesneeuwd pareltje. Maarja, de mainstream kent niet anders dan MoH of CoD.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie speelt een oorlog-FPS voor het verhaal ?
ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie speelt een oorlog-FPS voor het verhaal ?
alle brothers in arms gespeeld. zeer zeker goede games maar verhaal is mij niet heel sterk bijgebleven. volgens mij had het laatste deel zelfs een anti climax aan eind. over de top american feeling.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nou, Brothers In Arms had wel een leuk verhaal erachter zitten en is nog steeds een ondergesneeuwd pareltje. Maarja, de mainstream kent niet anders dan MoH of CoD.
Bleh, ik heb hem daar in de winkel een paar weken terug al betaald, maar wordt morgen pas geleverd ben ik bangquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef RBWO het volgende:
Ik heb ook BF3 binnen! Frs in Tiel verkocht um al!
Halen dan nu! :p ze verkopen ze sinds 16:00quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bleh, ik heb hem daar in de winkel een paar weken terug al betaald, maar wordt morgen pas geleverd ben ik bang!
Zit nog op mijn werk 100km van huis vandaan en ga pas 18:00 richting huisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef RBWO het volgende:
[..]
Halen dan nu! :p ze verkopen ze sinds 16:00
Met je vriendin of.... ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:46 schreef Vinno het volgende:
Net mijn vriendin ff naar de gameboer gestuurd, ben zelf nog aan het werk.
Eigenlijk wouden ze het spel nog niet meegeven (GamerzParadize, Arnhem). Maar met haar lieve oogjes heeft ze het toch voor elkaar gekregen (en door te zeggen dat ze bij de MM ook al ligt).
Vanavond knalluh!
Hoe zijn de graphics op de ps3 eigenlijk vergeleken met de beta ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
die mag ook met de joystick spelen
Heb jij de Limited Edition? Zo ja, kun je de 'Back to Karkand'-maps al spelen? Ik heb hier tot nog toe geen gameplaybeelden van gezien, dus vond ik 't wat vreemd. Alle andere maps heb ik namelijk al wel op YouTube langs zien komen.quote:
Die DLC komt later pas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij de Limited Edition? Zo ja, kun je de 'Back to Karkand'-maps al spelen? Ik heb hier tot nog toe geen gameplaybeelden van gezien, dus vond ik 't wat vreemd. Alle andere maps heb ik namelijk al wel op YouTube langs zien komen.
Op de Xbox in ieder geval wel, PS3 zal wel gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zijn de graphics op de ps3 eigenlijk vergeleken met de beta ?
Is het echt zoveel beter als gezegd wordt?
komt omdat back to karkand nog niet uit is duurt nog even.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij de Limited Edition? Zo ja, kun je de 'Back to Karkand'-maps al spelen? Ik heb hier tot nog toe geen gameplaybeelden van gezien, dus vond ik 't wat vreemd. Alle andere maps heb ik namelijk al wel op YouTube langs zien komen.
Jawel man zit er dik uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar nog láng niet in de buurt van de PC zeker?
Volgens mij is dat een unlock maar ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Is het ook mogelijk om met jets bommen te droppen? Of hebben ze alleen een machinegeweer?
Zeg ff hoe de graphics zijn als je wilt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef Laat77 het volgende:
Ladies and Gentlemen...... We've got him!
En nu maar even spelen
Ik geloof dat je wel air to air en air to ground missiles hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een unlock maar ik weet het niet zeker
Ja maar dacht ook echt dat je bommen had ik zal wel ff op google kijken ( had ik dit niet beter eerder kunnen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wel air to air en air to ground missiles hebt
Ja, dat kan...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Is het ook mogelijk om met jets bommen te droppen? Of hebben ze alleen een machinegeweer?
Graphics ziet er best mooi uit voor de ps3, maar goed ik speel net pas 5 minuten :pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:39 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zeg ff hoe de graphics zijn als je wilt!
Dat had ik ook vanochtend. Vandaag stond er wel al bestelling verzonden maar niets gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mailtje van wehkamp gehad met code voor spec act kit. Moet ik nu nog code krijgen voor die extra maps of heb je die maps automagisch als je de LE hebt?
Check ook nog wel ff bij wehkamp maar ben pas erg laat thuis en dacht misschien weet iemand het.
Spel is vandaag helaas niet bezorgd
Jij ook 1 code?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanochtend. Vandaag stond er wel al bestelling verzonden maar niets gehadNja afwachten maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2e missie ofzo, na rode kabelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Heb zelf nog geen code gekregen. Maar ik heb dan wel de PC versie. Hoop dat ik hem nog krijgquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mailtje van wehkamp gehad met code voor spec act kit. Moet ik nu nog code krijgen voor die extra maps of heb je die maps automagisch als je de LE hebt?
Check ook nog wel ff bij wehkamp maar ben pas erg laat thuis en dacht misschien weet iemand het.
Spel is vandaag helaas niet bezorgd
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef delano.888 het volgende:
FUCK THIS SHIT ik ben helemaal klaar met de SP.SPOILER: 2e missie ofzo, na rode kabelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechter dan je dacht ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:47 schreef Sala-adin het volgende:
De graphics op de xbox360 zijn niet echt wat ik er van had verwacht
Serieus, mooie graphics op de PS3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUUU zoooooooo mooie graphics (PS3)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]Ja goh, wordt al aan gort geknald voordat ik uberhaubt die kans krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Hmm vreemd, had ik geen last van (Hard) en je geeft je teammaten denk ik ook genoeg tijd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja goh, wordt al aan gort geknald voordat ik uberhaubt die kans krijg.
Wat dan, moet ik gewoon eerst wachten tot hun wat doen voordat ik naar boven ren ofzo? Meestal gebeurt er niet zo veel als ik op hun wacht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Hmm vreemd, had ik geen last van (Hard) en je geeft je teammaten denk ik ook genoeg tijd?
Grafisch is het op hetzelfde niveau als BC2 maar de stijl is geheel anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Koopsie het volgende:
ik heb het beeld voor me van BFBC2 dus komt wel goed dacht ik zo
IDDquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Laat77 het volgende:
Multiplayer is tof, alleen moet je die spelen met vrienden of mensen waarmee je tenminste fatsoenlijk kan communiceren...
quote:Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.
Ik krijg hem waarschijnlijk pas volgende week binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ach, komt morgen vast wel binnen
Oh ja ik ben de platoon leader hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef 67Impala het volgende:
Werkt trouwens de battlelog weer? FOK! Platoon reunite hoo-ah
2 games inruilrn bij gamemanieaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie net dat ik nog maar 130 euro heb en moet ook kleren kopen, hmm hmm maar ik moet deze game hebben!!
Duur, bij Zavvi was het 35 pond, en je kreeg er gratis 3 RKNY onderbroekken bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
2 games inruilrn bij gamemaniea
dan krijg je BF3 LE voor 35,00
quote:
Je kunt dus op z'n vroegst vrijdag spelen. Met een beetje pech pas zaterdag.quote:Verzending: Op verschijningsdatum
Succes, kan je nog even van je succes genieten totdat alle pro's hem morgen krijgen en je finaal naar de tering schieten keer op keerquote:
op andere forums zeggen dat mensen wel al bericht hebben gekregenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Je kunt dus op z'n vroegst vrijdag spelen. Met een beetje pech pas zaterdag.
Dat gevoel krijg ik ook een beetje.quote:
Dan pak je toch de heli? Of de Humvee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:20 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook een beetje.
De maps vind ik erg groot. Ik loop me de pest, overal naartoe
Dus als ik Bayonetta en Saints Row 2 inlever krijg ik BF3 voor 35 euro.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
2 games inruilrn bij gamemaniea
dan krijg je BF3 LE voor 35,00
Oneerlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De bekende Hollywoodsterren krijgen deze toegestuurd van EA:
[ afbeelding ]
En nee, de spellen moeten allebei minstens 10 euro waard zijn ( 2e hands)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik Bayonetta en Saints Row 2 inlever krijg ik BF3 voor 35 euro.
Dezelfde actie was ook bij Fifa 12. Ik leverde toen Brutal Legend en Fifa 11 in. Ik neem aan dat Bayonetta en Saints Row 2 dan ook wel mogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Oneerlijk
[..]
En nee, de spellen moeten allebei minstens 10 euro waard zijn ( 2e hands)
Oh nice. Ik had eerst fifa world cup 2010 maar die vonden ze niet goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Dezelfde actie was ook bij Fifa 12. Ik leverde toen Brutal Legend en Fifa 11 in. Ik neem aan dat Bayonetta en Saints Row 2 dan ook wel mogen.
Ja dat idee kreeg ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:24 schreef Proletariaat het volgende:
elke map is meesterlijkEn bij die Teheran canals wordt het dan lichter hoe verder de game vordert?
Dus toch?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Moet zeggen dat de multiplayer op de xbox nog wel erg beta aanvoelt. Nog steeds die rare grafische foutjes. Het voelt nog niet af aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |