Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
XBLA:
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
[ Bericht 15% gewijzigd door SoldMayor op 26-10-2011 01:31:17 ]
?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef delano.888 het volgende:
MOEILIJK HE OP OPEN NIEUW DEEL KLIKKEN
Als je dat had gedaan, stond hij nu automatisch in myat van iedereen van het vorige topic. Maar dat heb je dus niet gedaan.quote:
Daar heb ik toch op geklikt ofniet dan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je dat had gedaan, stond hij nu automatisch in myat van iedereen van het vorige topic. Maar dat heb je dus niet gedaan.
Nou waarom stond hij dan niet in myat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Daar heb ik toch op geklikt ofniet dan.
Oke.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Rossdale het volgende:
Zet mij ook maar in de OP in het Xbox lijstje
Gamertag: Rossdale
Verkapte, ik heb een JTAG of modded drive reactie...quote:
GZquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zo... de sharkoon X-tatic 5.1 Digital headphone is binne....
Komende donderdag en vrijdag vrij......
En nou nog ff wachten tot donderdagmorgen
Nee dank je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef JediSimons het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook allemaal gelijk Hardcore-mode gaan spelen?
quote:First up is the PS3 version. Judging by the screenshot below, first published by GamersMint, Battlefield 3 will require a total of 2 GB of Hard Drive space. Not bad at all.
bronquote:Next up is the Xbox 360. TrendyGamers has confirmed the size of both discs — disc one needs 7.3 GB of your Xbox 360 Hard Drive, while disc two (or the multiplayer disc) will need 6.7 GB. The screen below also shows “Battlefield 3 HD Content” from the “Maketplace” weighing in at 1.5 GB. This brings the size of the complete install on the Xbox 360 to 15.5 GBs — IF you choose to install disc one and two.
Zeker niet idd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef Blijepeen het volgende:
Hey Mun volgens mij zal het met BF3 voorlopig niet moeilijk zijn om een squad vol te krijgen.
Niemand die het weet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef Dven het volgende:
Weet iemand of je ook met z'n tweeën op één console multiplayer kan spelen met BF3?
Pussyquote:
Ik weet het! Kan niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef Dven het volgende:
Weet iemand of je ook met z'n tweeën op één console multiplayer kan spelen met BF3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dus eerst een hele middag installeren en pas 's avonds spelenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:50 schreef FL_Freak het volgende:
Ga jij eens lekker in je pc-draadje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof ik de SP ga installen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat wordt dus eerst een hele middag installeren en pas 's avonds spelen
Kun je ze afzonderlijk installeren? Bij Forza 4 kan dat bijvoorbeeld ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker in je pc-draadje...
[..]
Alsof ik de SP ga installen...
Lijkt me wel. Ala LA Noir hoop ik... Gewoon per dvd. Anders heb ik een probleem. Kan niet op stick en heb maar een 20gh HDD...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je ze afzonderlijk installeren? Bij Forza 4 kan dat bijvoorbeeld ook niet
Die heb ik al een tijdje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef -CRASH- het volgende:
Zo... de sharkoon X-tatic 5.1 Digital headphone is binne....
Komende donderdag en vrijdag vrij......
En nou nog ff wachten tot donderdagmorgen
Die 15Gb was weer zo'n haterfabeltje zeg maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef corkydiggles het volgende:
lees dat bevestigd is dat de texture pack maar 1.5gb ruimte beslag neemt.
was al bang met mijn 20 gig hdd waar uiteindelijk maar 13 gb van overbleef.
http://bf3blog.com/2011/1(...)gh-res-texture-pack/
ja die kon je eigenlijk al direct busten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die 15Gb was weer zo'n haterfabeltje zeg maar
15gb ging om de 2 dvds he, wel oplettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die 15Gb was weer zo'n haterfabeltje zeg maar
Kon zijn dat ze beide geinstalleerd moeten worden zodat het spel vloeiender draait. Dat de disk alleen meedraait ter validatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ja die kon je eigenlijk al direct busten.
2dvds zijn 15 gig bijna:P
waar zou dan alle andere data op moeten.
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
15gb ging om de 2 dvds he, wel opletten
dat bepaal je toch zelf? die HD content zou ik wel doen en dat is maar 1.5 gbquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?
als je totaal game installeert zal wel 15 gig zijn vast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef Rauw. het volgende:
Laat maar. discussie ga ik verder ook niet aan.
Nee dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.Om maar een duidelijk antwoord te geven.
wat is daar niet duidelijk aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat bepaal je toch zelf? die HD content zou ik wel doen en dat is maar 1.5 gb
Doeltreffend antwoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.Om maar een duidelijk antwoord te geven.
Naast dat de: Zelf bepalen of dat wel moet of niet keuze weg is gevallen hield ik nog steeds een mening over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
wat is daar niet duidelijk aan
Vanavond car soccer als BF3 nog niet in de winkels ligt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Naast dat de: Zelf bepalen of dat wel moet of niet keuze weg is gevallen hield ik nog steeds een mening over.
Geen slecht antwoord hoor, duidelijk genoeg. maar die van Bunta was duidelijker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vanavond car soccer als BF3 nog niet in de winkels ligt?
Vrouwen willen altijd alles, maar zoals de filosoof Jagger ooit zei: You can't always get what you want.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kleine kans, mevrouw wil ook wel eens wat aandacht, ik houd het forza topic in de gaten voor een volgende keer!
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u op onze website Battlefield gepreorderd.
Uw bestelling wordt op dit moment ingepakt en klaargezet voor verzending.
U ontvangt hierover vanavond een email.
De officiële releasedatum is donderdag 27 oktober.
U ontvangt uw bestelling op de dag van release.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Nice!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg zojuist dit mailtje
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je hem nou wel of niet kopen?
En dan bedoel ik dus vandaag
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img204.imageshack.us/img204/9999/bf3u.jpg (copy/paste deze link) ]
niet van mij, voordat sommige mensen dat denken
negersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img204.imageshack.us/img204/9999/bf3u.jpg (copy/paste deze link) ]
niet van mij, voordat sommige mensen dat denken
Ik vraag me echt af of die preorder dingen zoals back to karkand etc nou echt alleen gelden voor een preorder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggen
En wat dan nog, ik heb 59 betaald!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een amerikaan zeker?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:09 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[ afbeelding ]
iemand van facebook heeft em al dus
Was een flauwe opmerkinging om mijn jaloezie te verbergenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:55 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
En wat dan nog, ik heb 59 betaald!![]()
Hollanders...
Uhm... Ik dank dat je hem de 8e wel heb...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:13 schreef TheGreatHooD het volgende:
OMG
iemand ook bij zavvi besteld, en zo ja, wanneer verzenden zij die krengen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:16 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Uhm... Ik dank dat je hem de 8e wel heb...
En jij voor 50?! Zo erg is het toch niet?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |