Kon zijn dat ze beide geinstalleerd moeten worden zodat het spel vloeiender draait. Dat de disk alleen meedraait ter validatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:51 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
ja die kon je eigenlijk al direct busten.
2dvds zijn 15 gig bijna:P
waar zou dan alle andere data op moeten.
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
15gb ging om de 2 dvds he, wel opletten
dat bepaal je toch zelf? die HD content zou ik wel doen en dat is maar 1.5 gbquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?
als je totaal game installeert zal wel 15 gig zijn vast.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef Rauw. het volgende:
Laat maar. discussie ga ik verder ook niet aan.
Nee dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, maar moeten die beide geinstalleerd worden dan?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.Om maar een duidelijk antwoord te geven.
wat is daar niet duidelijk aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat bepaal je toch zelf? die HD content zou ik wel doen en dat is maar 1.5 gb
Doeltreffend antwoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet.Om maar een duidelijk antwoord te geven.
Naast dat de: Zelf bepalen of dat wel moet of niet keuze weg is gevallen hield ik nog steeds een mening over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
wat is daar niet duidelijk aan
Vanavond car soccer als BF3 nog niet in de winkels ligt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Naast dat de: Zelf bepalen of dat wel moet of niet keuze weg is gevallen hield ik nog steeds een mening over.
Geen slecht antwoord hoor, duidelijk genoeg. maar die van Bunta was duidelijker.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:15 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Vanavond car soccer als BF3 nog niet in de winkels ligt?
Vrouwen willen altijd alles, maar zoals de filosoof Jagger ooit zei: You can't always get what you want.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kleine kans, mevrouw wil ook wel eens wat aandacht, ik houd het forza topic in de gaten voor een volgende keer!
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u op onze website Battlefield gepreorderd.
Uw bestelling wordt op dit moment ingepakt en klaargezet voor verzending.
U ontvangt hierover vanavond een email.
De officiële releasedatum is donderdag 27 oktober.
U ontvangt uw bestelling op de dag van release.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
Nice!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kreeg zojuist dit mailtje
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je hem nou wel of niet kopen?
En dan bedoel ik dus vandaag
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img204.imageshack.us/img204/9999/bf3u.jpg (copy/paste deze link) ]
niet van mij, voordat sommige mensen dat denken
negersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img204.imageshack.us/img204/9999/bf3u.jpg (copy/paste deze link) ]
niet van mij, voordat sommige mensen dat denken
Ik vraag me echt af of die preorder dingen zoals back to karkand etc nou echt alleen gelden voor een preorder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggen
En wat dan nog, ik heb 59 betaald!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff hij heeft er gewoon 56,50 euro voor neer moeten leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |