Heb hem net opgehaald in binnenstad van Arnhemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef RBWO het volgende:
Zit er ook een GameMania dicht bij de snelweg rond Arnhem etc?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef ikookhier het volgende:
Zit te wachten op dat Bol FRS m verstuurt
Ik ook... Bij bestelstatus staat: "op verschijningsdatum". Hopen dat ie vandaag nog verzonden word, heb wel zin (en tijd) om morgen te spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef ikookhier het volgende:
Zit te wachten op dat Bol m verstuurt
Er is onderhoud op de servers ter voorbereiding van de launch.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:23 schreef Proletariaat het volgende:
Hmm, Kan niet inloggen op ea en ik krijg mijn password niet verzonden!
Gevoeligheid even een tikje minder of deadzone instellen als het kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef Proletariaat het volgende:
Zeker nice!
één nadeel is dat als je sticks op je controller maar een kleine afwijking hebben je meteen al heel snel naar automatisch gaat bewegen, mijn controller is net nieuw en staat nog best recht maar heb er wel heel veel last van
Ga jij eens heel snel jouw UI veranderen! Bedankt voor mijn naam in de OP.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel jouw UI veranderen! Bedankt voor mijn naam in de OP.
Gaat helaas niet, zelf met een lage sensitivity heb je er last van, maar ach. Even wennen om die dingen na elke kill recht te zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Gevoeligheid even een tikje minder of deadzone instellen als het kan.
Battlefield en singleplayer in 1 zin noemen is dan ook een dikke no-no. Het is een extraatje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Quisho het volgende:
Hm net de SP uitgespeeld, beetje teleurstellend, MW2 en black ops hadden een veel beter verhaal.
Als het een machanisch iets is, zou ik effe contact opnemen met MS/ Sony.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Gaat helaas niet, zelf met een lage sensitivity heb je er last van, maar ach. Even wennen om die dingen na elke kill recht te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |