Ja, maar hij wordt door heel veel winkels vandaag al verkocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Haha heb hem al binnen! voor ps3. morgen is toch pas release date?
MW2 had echt het meest waardeloze verhaal ooit... en Black Ops was aardig, maar de twist zag je ook al van verre aankomen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef Quisho het volgende:
Hm net de SP uitgespeeld, beetje teleurstellend, MW2 en black ops hadden een veel beter verhaal.
Victor Reznov, dat was vrij snel al duidelijk jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
MW2 had echt het meest waardeloze verhaal ooit... en Black Ops was aardig, maar de twist zag je ook al van verre aankomen...
Nou, Brothers In Arms had wel een leuk verhaal erachter zitten en is nog steeds een ondergesneeuwd pareltje. Maarja, de mainstream kent niet anders dan MoH of CoD.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie speelt een oorlog-FPS voor het verhaal ?
ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Wie speelt een oorlog-FPS voor het verhaal ?
alle brothers in arms gespeeld. zeer zeker goede games maar verhaal is mij niet heel sterk bijgebleven. volgens mij had het laatste deel zelfs een anti climax aan eind. over de top american feeling.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:25 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Nou, Brothers In Arms had wel een leuk verhaal erachter zitten en is nog steeds een ondergesneeuwd pareltje. Maarja, de mainstream kent niet anders dan MoH of CoD.
Bleh, ik heb hem daar in de winkel een paar weken terug al betaald, maar wordt morgen pas geleverd ben ik bangquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:39 schreef RBWO het volgende:
Ik heb ook BF3 binnen! Frs in Tiel verkocht um al!
Halen dan nu! :p ze verkopen ze sinds 16:00quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bleh, ik heb hem daar in de winkel een paar weken terug al betaald, maar wordt morgen pas geleverd ben ik bang!
Zit nog op mijn werk 100km van huis vandaan en ga pas 18:00 richting huisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef RBWO het volgende:
[..]
Halen dan nu! :p ze verkopen ze sinds 16:00
Met je vriendin of.... ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:46 schreef Vinno het volgende:
Net mijn vriendin ff naar de gameboer gestuurd, ben zelf nog aan het werk.
Eigenlijk wouden ze het spel nog niet meegeven (GamerzParadize, Arnhem). Maar met haar lieve oogjes heeft ze het toch voor elkaar gekregen (en door te zeggen dat ze bij de MM ook al ligt).
Vanavond knalluh!
Hoe zijn de graphics op de ps3 eigenlijk vergeleken met de beta ?quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:07 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
die mag ook met de joystick spelen
Heb jij de Limited Edition? Zo ja, kun je de 'Back to Karkand'-maps al spelen? Ik heb hier tot nog toe geen gameplaybeelden van gezien, dus vond ik 't wat vreemd. Alle andere maps heb ik namelijk al wel op YouTube langs zien komen.quote:
Die DLC komt later pas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij de Limited Edition? Zo ja, kun je de 'Back to Karkand'-maps al spelen? Ik heb hier tot nog toe geen gameplaybeelden van gezien, dus vond ik 't wat vreemd. Alle andere maps heb ik namelijk al wel op YouTube langs zien komen.
Op de Xbox in ieder geval wel, PS3 zal wel gelijkwaardig zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zijn de graphics op de ps3 eigenlijk vergeleken met de beta ?
Is het echt zoveel beter als gezegd wordt?
komt omdat back to karkand nog niet uit is duurt nog even.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij de Limited Edition? Zo ja, kun je de 'Back to Karkand'-maps al spelen? Ik heb hier tot nog toe geen gameplaybeelden van gezien, dus vond ik 't wat vreemd. Alle andere maps heb ik namelijk al wel op YouTube langs zien komen.
Jawel man zit er dik uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar nog láng niet in de buurt van de PC zeker?
Volgens mij is dat een unlock maar ik weet het niet zekerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Is het ook mogelijk om met jets bommen te droppen? Of hebben ze alleen een machinegeweer?
Zeg ff hoe de graphics zijn als je wilt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef Laat77 het volgende:
Ladies and Gentlemen...... We've got him!
En nu maar even spelen
Ik geloof dat je wel air to air en air to ground missiles hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:32 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een unlock maar ik weet het niet zeker
Ja maar dacht ook echt dat je bommen had ik zal wel ff op google kijken ( had ik dit niet beter eerder kunnen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wel air to air en air to ground missiles hebt
Ja, dat kan...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Is het ook mogelijk om met jets bommen te droppen? Of hebben ze alleen een machinegeweer?
Graphics ziet er best mooi uit voor de ps3, maar goed ik speel net pas 5 minuten :pquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:39 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zeg ff hoe de graphics zijn als je wilt!
Dat had ik ook vanochtend. Vandaag stond er wel al bestelling verzonden maar niets gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mailtje van wehkamp gehad met code voor spec act kit. Moet ik nu nog code krijgen voor die extra maps of heb je die maps automagisch als je de LE hebt?
Check ook nog wel ff bij wehkamp maar ben pas erg laat thuis en dacht misschien weet iemand het.
Spel is vandaag helaas niet bezorgd
Jij ook 1 code?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanochtend. Vandaag stond er wel al bestelling verzonden maar niets gehadNja afwachten maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2e missie ofzo, na rode kabelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Heb zelf nog geen code gekregen. Maar ik heb dan wel de PC versie. Hoop dat ik hem nog krijgquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mailtje van wehkamp gehad met code voor spec act kit. Moet ik nu nog code krijgen voor die extra maps of heb je die maps automagisch als je de LE hebt?
Check ook nog wel ff bij wehkamp maar ben pas erg laat thuis en dacht misschien weet iemand het.
Spel is vandaag helaas niet bezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |