quote:
Je kunt dus op z'n vroegst vrijdag spelen. Met een beetje pech pas zaterdag.quote:Verzending: Op verschijningsdatum
Succes, kan je nog even van je succes genieten totdat alle pro's hem morgen krijgen en je finaal naar de tering schieten keer op keerquote:
op andere forums zeggen dat mensen wel al bericht hebben gekregenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Je kunt dus op z'n vroegst vrijdag spelen. Met een beetje pech pas zaterdag.
Dat gevoel krijg ik ook een beetje.quote:
Dan pak je toch de heli? Of de Humvee?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:20 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook een beetje.
De maps vind ik erg groot. Ik loop me de pest, overal naartoe
Dus als ik Bayonetta en Saints Row 2 inlever krijg ik BF3 voor 35 euro.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
2 games inruilrn bij gamemaniea
dan krijg je BF3 LE voor 35,00
Oneerlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De bekende Hollywoodsterren krijgen deze toegestuurd van EA:
[ afbeelding ]
En nee, de spellen moeten allebei minstens 10 euro waard zijn ( 2e hands)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als ik Bayonetta en Saints Row 2 inlever krijg ik BF3 voor 35 euro.
Dezelfde actie was ook bij Fifa 12. Ik leverde toen Brutal Legend en Fifa 11 in. Ik neem aan dat Bayonetta en Saints Row 2 dan ook wel mogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:37 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Oneerlijk
[..]
En nee, de spellen moeten allebei minstens 10 euro waard zijn ( 2e hands)
Oh nice. Ik had eerst fifa world cup 2010 maar die vonden ze niet goedquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:52 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Dezelfde actie was ook bij Fifa 12. Ik leverde toen Brutal Legend en Fifa 11 in. Ik neem aan dat Bayonetta en Saints Row 2 dan ook wel mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat idee kreeg ik ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:24 schreef Proletariaat het volgende:
elke map is meesterlijkEn bij die Teheran canals wordt het dan lichter hoe verder de game vordert?
Dus toch?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:20 schreef Nuchterheid het volgende:
Moet zeggen dat de multiplayer op de xbox nog wel erg beta aanvoelt. Nog steeds die rare grafische foutjes. Het voelt nog niet af aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |