quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:08 schreef delano.888 het volgende:
FUCK THIS SHIT ik ben helemaal klaar met de SP.SPOILER: 2e missie ofzo, na rode kabelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechter dan je dacht ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:47 schreef Sala-adin het volgende:
De graphics op de xbox360 zijn niet echt wat ik er van had verwacht
Serieus, mooie graphics op de PS3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef delano.888 het volgende:
FUUUUUUUUUUUU zoooooooo mooie graphics (PS3)
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]Ja goh, wordt al aan gort geknald voordat ik uberhaubt die kans krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Hmm vreemd, had ik geen last van (Hard) en je geeft je teammaten denk ik ook genoeg tijd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja goh, wordt al aan gort geknald voordat ik uberhaubt die kans krijg.
Wat dan, moet ik gewoon eerst wachten tot hun wat doen voordat ik naar boven ren ofzo? Meestal gebeurt er niet zo veel als ik op hun wacht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:28 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Hmm vreemd, had ik geen last van (Hard) en je geeft je teammaten denk ik ook genoeg tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grafisch is het op hetzelfde niveau als BC2 maar de stijl is geheel anders.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Koopsie het volgende:
ik heb het beeld voor me van BFBC2 dus komt wel goed dacht ik zo
IDDquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Laat77 het volgende:
Multiplayer is tof, alleen moet je die spelen met vrienden of mensen waarmee je tenminste fatsoenlijk kan communiceren...
quote:Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling.
Ik krijg hem waarschijnlijk pas volgende week binnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]Ach, komt morgen vast wel binnen
Oh ja ik ben de platoon leader hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef 67Impala het volgende:
Werkt trouwens de battlelog weer? FOK! Platoon reunite hoo-ah
2 games inruilrn bij gamemanieaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie net dat ik nog maar 130 euro heb en moet ook kleren kopen, hmm hmm maar ik moet deze game hebben!!
Duur, bij Zavvi was het 35 pond, en je kreeg er gratis 3 RKNY onderbroekken bijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
2 games inruilrn bij gamemaniea
dan krijg je BF3 LE voor 35,00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |