Bron: Toch geen Battlefield 1943 bij Battlefield 3quote:Volgens de Battlefield 3-Twitter is deze content niet meer aanwezig omdat Electronic Arts en Sony een andere deal hebben gesloten. In plaats van deze content hebben PlayStation 3-gamers nu eerder beschikking over downloadable content voor Battlefield 3.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=160644quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:28 schreef MetBas het volgende:
Ligt hij al ergens in de schappen? Stoute winkels die het embargo breken?
Ik op dit moment nog niet, als de status onderstreept is dan heb je meer info, staat bij mij nog steeds op verzonden zonder streepquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef benx het volgende:
[..]
Hebben we iets van een TracknTrace nummbers bij wehkamp?
En kan ik hem vandaag al activeen of beter wachten tot morgen?
24 toch ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef deVerdeler het volgende:
Jammer dat je op de Xbox 360 maar met max 12 spelers per team kan. Ik denk dat Battlefield echt een game is waarin je met grote aantallen tegen elkaar vecht.
In Bad Company en BC2 heb ik het ook nooit gemist, wasl altijd druk genoeg, dus nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:28 schreef deVerdeler het volgende:
Jammer dat je op de Xbox 360 maar met max 12 spelers per team kan. Ik denk dat Battlefield echt een game is waarin je met grote aantallen tegen elkaar vecht.
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Verdeler, je kunt wel mooi lullen, maar je maakte wel een ninja edit
Ninja edit is dat je even snel je post aanpast vlak nadat je hem gepost hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:34 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, dus wat is een ninja edit? Ik zag dat ik je verkeerd had geciteerd....
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ninja edit is dat je even snel je post aanpast vlak nadat je hem gepost hebt.
Why.... hahahahaha... Vind het wel leuk zo scheef.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ninja edit is dat je even snel je post aanpast vlak nadat je hem gepost hebt.
En hou op met dat cursieve lettertype aub.
verkeerde topicquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:37 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Why.... hahahahaha... Vind het wel leuk zo scheef.
Wie heeft er Halo Reach?
gaan al losquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Het schijnt dat alle Gamemania-filialen los gaan vanmiddag.
BC2 heb ik op de PC gedaan dus iets meer spelers maar bij de beta heb ik er ook geen last van gehad, druk genoegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Bad Company en BC2 heb ik het ook nooit gemist, wasl altijd druk genoeg, dus nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |