quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Reilain het volgende:
Ach arme mini... hoe is t nu draak??
Wat een leuke foto Mereltje!!
Fijn die positieve effecten van de meeting Cooki!
Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....
gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef Asyniur het volgende:
draak, hoe gaat het met mini?
Reilain, wat vervelend zo'n slechte nacht. En dan nog dat eczeem. Kan ze daarvan niet wakker zijn geweest?
Hier ook een slechte nacht, mede mogelijk gemaakt door dreumes. Geen drama maar wel om de paar uur even jengelen. Gisteren ook al een korte middagdut. Hier zijn de effecten van zo'n meet dus wat minder geslaagd
Hopelijk stoppen opa en oma hem een beetje op tijd in bed en slaapt hij daar wat langer dan normaal...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:55 schreef pessie het volgende:
Mereltje leuk om een update over Femke te horen! Mooie foto inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een druk weekend achter de rug. Wel heerlijk genoten! Gisteren "even" naar ons nieuwe dorp gefietst. Alvast oefenen aangezien ik dat straks 3 keer per week mag gaan doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moest googelen, dus geen ervaring Shandaly,
Balen van de slechte nacht Asy.![]()
Draak,Arme mini. Hoe was jullie nacht?
Sofie vond het gister na de drukke middag wat moeilijk om in slaap te komen. Vanmorgen was ze om 9.15 wakker. En weer vrolijk.
Ik had gister al het nieuwe speelgoed in de kist gedaan, en ze wist vanmorgen precies het nieuwe er weer uit te vissen.
Ook heeft ze het lopen achter haar nieuwe speelhuis helemaal uitgevonden. Ze loopt steeds de kamer heen en weer..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja hier had thomas ook waterwratjes, duurt heel lang voordat t over was... (paar jaar!)
weinig aan te doen, ik moet ff zoeken voor je, want pas veel later hoorde ik dat er wel 1 huistuinkeukenmiddeltje was, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt, want te laat
haha: google: letterlijk: omaweetraad![]()
kijk hier maar ns:
zeezout was t geloof ik
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Waterwratjes
asy: oordoppen in ? en dagdromen van je sjengske![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:00:48 ]
Ik zeg altijd kabouter putlucht tegen Harry als die een poepluier heeft dus dat belooft nog watquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef leonieke het volgende:
Bij ons een #fail qua opvoedingAls hij nu een nieuwe pamper krijgt omdat hij kaka heeft gedaan, roept Thomas "stink! stink!"
Leuk zo van die kindjes die echt alles naäpen wat ze niet moeten nazeggen
![]()
Ik ga oefenen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
Leonieke das gewoon knap joh!![]()
En echt, als dat t ergste is wat hij in zn leventje gaat zeggen![]()
en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik![]()
en anders ook![]()
op roze jurkjes, ga je mee Elmo ?
Ik krijg geen charlottequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Cooki het volgende:
nee jij niet![]()
je charlotteke wel
ik zal m dan maar in V&A gaan zetten: voor wie mag ik n roze jurkje kopen, bij gebrek aan eigen aankleedpop![]()
Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
Leonieke das gewoon knap joh!![]()
En echt, als dat t ergste is wat hij in zn leventje gaat zeggen![]()
en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik![]()
en anders ook![]()
op roze jurkjes, ga je mee Elmo ?
je hoeft hem/haar ook geen charlotte te noemen hoor, maar t zou wel leuk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik krijg geen charlotte
Je kan toch Lucas nog wel in een jurkje hijsen?
nou ok dan, lila? weetjewat, ik vraag t tirza wel zelfquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!!
Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef Cooki het volgende:
Shandaly: succes met je sirene, t is echt sneu voor zon kleintje en zn mama
hey en anders geen boodschappen? of ben je n plichtsgetrouwe?
![]()
Ow dan moet je oefenen! Expres geen boodschappen doen vanmiddag maar lekker frietjes halen vanavond (of pizza of iets anders)...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd...) Deze week twee volle dagen heftige assertiviteitscursus trouwens, dus er wordt aan gewerkt!
Het gaat op dit moment iets beter met Lars lijkt het.. sirene is wat zachter gezet. Jee, het snot komt 'm bij de ogen uit... arm ventje...
* Shandaly zet tissues op het boodschappenlijstje...
hij zegt: o dat is zeker zaterdag gebeurd tijdens de invasie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik dacht dat P geen fresco's wilde? Was hij zo in de ban van fossielen ed dat hij grottekeningen ging maken?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Cooki het volgende:
ghegeh sirenetechnisch![]()
ik ga n roze fok jurkje uitzoeken
oh reilain en: beterschap voor je meisje !!![]()
ow edit:
speweyik heb sinds 4 seconden geleden ook een fresco, mijnes is in de kamer, bruin, leuk joh
![]()
asy , is pittig zeg... gelukkig geen gespuug meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:05 schreef Asyniur het volgende:
Bôh, ik ben gaar
Gisteravond nog tot 21 uur met huilend jongetje gezeten en vannacht dan weer wat gejengel maar wel doorgeslapen in principe en geen gespuug meer!
Alleen kon ik dus niet goed slapen (pijn, wakker van elk geluidje, denken dat je kind aan het stikken is)
Hij maakt nu wel grapjes, maar is ook jengelig en wil eigenlijk niks eten... Dus vandaag maar op de bank hangen...
Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik las zieke kindjes
En Nathan met heeeel veel kiesjes, arm ventje
Hier een sagerijnige Floris, echt weet neit wat ie heeft, maar word soms een beetje moe van m
Vandaag was ie wel heel moe (hooguit 1,5 uur geslapen, toch echt wel te weinig voor m).
Was vandaag bij mn zus (want geopereerd, mag niet tillen, man ook afwezig, handig zo'n zusje) en dan 3 kinderen, waarvan 2 veel aandacht van me willen is ook geen succes
Dus even lekker naar de speeltuin geweest met 2 van de 3 (want 1 lag te slapen en hem meenemen werkt ook nog niet)
Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezen. Kun je in zn mond kijken? Ik zag het pas toen ik Nathan gisteren aan het uitkietelen was en hij aan het schateren was.
As, flesje warme melk om 6 uur en weer naar bed brengen? Nathan is ook al een tijd op 1 slaapje maar dat trekt hij als hij na 8 uur wakker is. Terwijl hij om 6 uur wel honger/dorst heeft. Hij drinkt dan lekker wat en gaat rustig weer slapen.
Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt engquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
+1quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
De dag is om en hij ligt weer in bed!
Hopelijk slaapt hij nu gewoon door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar he, morgen weer een nieuwe dag!
Ach Troeta, Mex dus ook. Bepanthen werkte hier heel goed. Volgens DML kun je bij het kruidvat ook spray kopen die goed werkt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
De dag is om en hij ligt weer in bed!
Hopelijk slaapt hij nu gewoon door.
omg Pessie, ik moest lachen om hoe weinig koekjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef pessie het volgende:
Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik duim met je mee, Reilain.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Cooki het volgende:
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ?
t komt op als .... lekker spontaan ja![]()
Lekker toch!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar.
![]()
As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Reilain het volgende:
Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
Hier alleen hooguit eens een keer een klein beetje rood, maar dan is het met sudocreme ook na de volgende verschoning wel weer weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
En kapotte billen zijn echt niet tof
Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry Dyon heeft zelden kapotte billen.
ik dacht bij jouw afrit nog: zal ik ff langsgaan,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik heb chocola nodig! Maar je bent zeker alweer thuis...![]()
Nou hij heeft al 2x gejengeld maar hij slaapt nog.
En kapotte billen zijn echt niet tof
Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry heeft zelden kapotte billen.
das dan ook fijn hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mijbij mn moeder was ie ook niet gezellig.
Dat vertelde een leidster een keer, maar is wel al even geledenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Reilain het volgende:
Joh hebben ze maizena bij t kdv meimeltje?Dat wist ik nog niet!!
Ja he! Dat was me hier ook al opgevallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:39 schreef octopussy het volgende:
Ik gebruik ook de pampers sensitive doekjes (ook voor mezelf). Maizena werkt goed bij matige luieruitslag. Bij open plekjes zou ik het niet doen.
Ik smeer bij Hannah vaak met sudocreme, en wissel het soms af met zwitsal billencreme of creme van nivea bijvoorbeeld. Bepanthen werkt voor geen meter vind ik.
Overigens is haar luieruitslag een paar keer zo erg geweest dat zelfs een dokterszalfje niet hielp. We kregen toen van de dermatoloog een zalfje met zwaveloxide erin en dat werkt als een tierelier want dat droogt de open plekjes meteen in.
Oja, die Zarqa spray heb ik ook geprobeerd. Die prikt op de schrale huid!
Dreumes is al wakker sinds 5 uur![]()
Nathan drinkt 's ochtends tussen 6 en 8 bij mij en 's avonds voor het slapengaan ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!
Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest![]()
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
Troeta, er moet niks he! Als jouw mannetje het nog 'nodig' heeft/lekker vindt dan is het toch goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!
Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(
Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest![]()
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn geblaat
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.
Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, ja als ze ziek zijn is t extra moeilijk, omdat t zo moeilijk te herkennen is (vind ik) of t standaard gedrag is, of wordt veroorzaakt door het ziekzijn...maar binnen 5 minuten slapen is goed te doen
![]()
En ik zag een dansend wasmannetje Nathan![]()
Pyjamapartiesen nog veul meer... ff denken...
oja: eet/slaapschema's
die typ ik hier niet, die zijn al weer veranderd voordat de inkt droog is![]()
nou ok dan, niet doorvertellen aan t cb he?
sochtends papfles + evt boterham met chocopasta / boterhamworst
9.30 fruit
11.30 2 boterhammen, 1 met choco 1 met smeerkaas + thuis een papfles, op kdv gewone melk
15.00 cracker, koekje, banaan, rozijntjes, wat we tegen komen
17.00/18.00 half potje olvarit als appetizer, en daarna met de pot mee (met wisselend resultaatsoms heel veel, soms heel weinig)
19.00 fles pap en naar bed
zoiets..
edit: ik heb sensitive billendoekjes gekocht: moest ik nog kiezen uit 2 soorten: fragrance free of met aloe/kamille, ik wilde bijna snoetenpoetsers meenemen uit ballorigheid
![]()
Simmu, vind ik ook hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef simmu het volgende:
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
Simmu, vind ik ook hoor!![]()
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is![]()
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet
ghe. toen selene ergens tussen de 1 en de anderhalf was, wilde ze geen brood eten. toen zeiden ze hier dat 2 x pap prima was. als ze der granen maar binnenkreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ravi wil trouwens sandwichspread op zn bammen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
Simmu, vind ik ook hoor!![]()
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is![]()
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Dan zou Mette een super prater moeten zijn want die drinkt sinds haar eerste verjaardag al niet meer uit een fles, dronk sindsdien uit een rietjesbeker en nu uit een beker. Oftewel precies zoals het zou horen om een optimale spraakontwikkeling te bevorderen. Nou.. Die praat praatontwikkeling blijft behoorlijk achter hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!!Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
de mijne!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette!![]()
![]()
Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef simmu het volgende:
zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt
wel met een half oog op de k3 film van zn zusje![]()
Truus slaapt vaak wel een keer overdag tegenwoordig. Soms is dat een uurtje, soms iets langer, soms maar een half uurtje en soms slaapt ze helemaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef becky27 het volgende:
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Keshet het volgende:
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten.
Goed zo muppetje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef octopussy het volgende:
Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had![]()
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.
Zet dan niet gewoon zo'n hartje neer om dan alsnog een heel verhaal te kalkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cooki het volgende:
laat n mensch toch ns rustig editten joh![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang)
Nee, zo sterk is ie niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.
Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?
Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
Daar heb ik dus ook last van, ik wilde altijd nog van alles, zoals relaxed tv kijken, eindelijk foto's bestellen of die enorme strijk nou eens wegwerken. Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
Octo, Lucas geeft me savonds/snachts dan een trap zoals een ruiter zn paard een hint geeft om te gaan lopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef octopussy het volgende:
Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren.
Joh, rustig aan, met de oudste moet ik er ook nog aan beginnenquote:Het echte opvoeden is begonnen
Heey jaquote:Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
Becky, ik vind dat knap johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:12 schreef becky27 het volgende:
Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.
ja uhm, correctie, vanmorgen moest t perse een blauw lapjes met bolletjes motief zijn, de andere waren niet goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:32 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, fijn dat hij geen voorkeur meer heeft. Lijkt me net iets makkelijker.
quote:Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat).
gewoon op je sinterkerst lijstje zetten, heb ik ook gedaanquote:Die webcams zijn toch wel heel erg tof
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb erzojuist eentje in bed gesodemieterd want er was geen land mee te bezeilen
ik ben toos werkeloos en mn kind wordt pas over een paar jaar opgevoed, tijd zat johquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
ik heb lang niet alles gelezen echt hoor waar halen jullie de tijd vandaan?! haha
oh ja, t advies klopt, maar soms he, op sommige dagen...quote:hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)
quote:daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
briefje op de deur, geld in de vlop, slapen maar, dat kan toch wel in het mooie zuidenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Asyniur het volgende:
Om 13 uur komt er iemand langs om iets af te geven en dan zal Harry wel wakker worden/zijn. Mooi balen dus...
Da's een mooie gedachte... Wie weet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[...]
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
(mn vader zou jarig zijn geweest gister dus ik schreef al op twitter zou jopa haar een hand hebben gegeven?)
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef octopussy het volgende:
1.Cooki, je post![]()
![]()
2.Had ik al eens gezegd dat ik superblij ben met onze webcam? Ik kijk gewoon via een app op mijn foon vanuit mijn bed wat ze aan het doen is. Hilarisch af en toe![]()
3.Cooki, mag ik hem reserveren voor dochter 1 of dochter 2? Houdt hij van ervaren vrouwen of van jongere blommen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hier promotiemateriaal:
ontopic foto van oudste ivm in beeld staan van jongste![]()
Asyzie je de lappen liggen
wat n lekkere zooi trouwens weer
![]()
![]()
Fijn! Als Yaro echt wakker is en over zijn toeren ga ikmeestal mijn man, er ook direct heen. Maar ik slaap heel licht en hoor veel geluiden. Yaro maakt ook veel geluiden 's nachts en vind het soms moeilijk te bepalen in mijn slaap of hij het zelf redt of dat hij even een aai over zijn bolletje nodig heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
Tuurlijk, als je maar een internet verbinding hebquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Cooki het volgende:
i like![]()
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord
Dat ja, maar dat kunnen we nu ook met de babyfoon met camera.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
Kijk dat soort reacties besparen me dus een hoop geld die ik dan weer aan iets anders kan uitgeven. Het is dat ik vandaag al los ben gegaan en nu echt niets meer nodig heb, anders......quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja precies, maar die heb k nietvond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk
dat doe ik wel en heel veel moeders hier met mij, you included!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken
Jawel, hartstikke goed zelfs. Op fb heb k een foto staan, das s avondsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wildequote:
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef As1981 het volgende:
[..]
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde
Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Cooki het volgende:
[..]
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oid![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Solagratia het volgende:
Ik laat deze vanavond ook gewoon 5 keer zien
wij hebben een onzin-gadget rekeningquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzo
Ja ik heb echt een knap kind hequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
meimeltje, ik las
"hij kwam deze week ook een keer zelf met zijn ledikant uit en de trap af...
Nou ja mijn vriend heeft vaker van die hobbyprojecten die dan best wat geld kosten. K koop wel a wat voor mn nichtje en.neefje. nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Cooki het volgende:
[..]
wij hebben een onzin-gadget rekening
maja, wie bepaalt of iets onzin of niet nodig is, want als t wel nodig is kan t van de andere rekening?
btw bij ons gaan de babyfoons "altijd" kapot/kwijt oid, sinds thomas zijn we nu aan de 4e of 5e set toe![]()
voor lucas hebben we nu een walkietalkie achtig iets... maar we gebruiken m niet, want thomas heeft m bij de spionnen-set liggen om mee buiten te spelen![]()
ja echt wel, maarruh trouwens: die andere dingen zijn ook knap heur:quote:
ja dat jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoel
kan Dyon svp bijles komen geven, samen met Harry graagquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:07 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een vroege vogels hier!! Ik weet niet meer hoelaat Dyon wakker werd. Hij is met zn broer gaan spelen boven, ik was nog half aan het slapen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef Reilain het volgende:
MeimelLeuke kermis bij jullie! Net ff rondje gereden en in Houten boodschappen gedaan..
Asy, omg ja dan schrik je je toch ook een ongelukquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Harry was na een flinke brulpartij gewoon weer de oude.
Vanavond ben ik even flink uit mijn slof geschoten (inclusief tik op zijn arm) omdat hij het weer deed! Ik schrok me te pletter!
En hij zegt dus echt 9 van de 10 keer dankjewel (tan-tan) als je hem iets geeft
Meimeltje, klinkt gezellig, de kermis!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef Meimeltje het volgende:
Dan heb je misschien Kyllian en papa ook wel gezien
Die waren er tussen 3 en half 5. Dyon was moe, we hadden een verjaardag gehad en hij had nog niet geslapen. Ben zelf maar even met hm naar het winkelcentrum gaan wandelen, kon hij nog even slapen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, klinkt gezellig, de kermis!
jij schrijft hm en ik lees h&m, gaat lekker hier
lees ik hier een dibs tussen de regels doorquote:
We hebben hm zelf geen kans gegeven om te slapen hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef Asyniur het volgende:
Meimel, wat rot dat hij niet wilde slapen. Slaapt hij dan wel goed in de wandelwagen/buggy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |