abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103491239
De dreumesjes:

27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:01:50 ]
pi_103491254
laatste posts van vanochtend:
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Reilain het volgende:
Ach arme mini... hoe is t nu draak??

Wat een leuke foto Mereltje!!

Fijn die positieve effecten van de meeting Cooki!

Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....

gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig O+
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef Asyniur het volgende:
draak, hoe gaat het met mini?

Reilain, wat vervelend zo'n slechte nacht. En dan nog dat eczeem. Kan ze daarvan niet wakker zijn geweest?

Hier ook een slechte nacht, mede mogelijk gemaakt door dreumes. Geen drama maar wel om de paar uur even jengelen. Gisteren ook al een korte middagdut. Hier zijn de effecten van zo'n meet dus wat minder geslaagd ;)
Hopelijk stoppen opa en oma hem een beetje op tijd in bed en slaapt hij daar wat langer dan normaal...
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:55 schreef pessie het volgende:
Mereltje leuk om een update over Femke te horen! Mooie foto inderdaad!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een druk weekend achter de rug. Wel heerlijk genoten! Gisteren "even" naar ons nieuwe dorp gefietst. Alvast oefenen aangezien ik dat straks 3 keer per week mag gaan doen :') .
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moest googelen, dus geen ervaring Shandaly,

Balen van de slechte nacht Asy. :*

Draak, :* Arme mini. Hoe was jullie nacht?

Sofie vond het gister na de drukke middag wat moeilijk om in slaap te komen. Vanmorgen was ze om 9.15 wakker. En weer vrolijk.
Ik had gister al het nieuwe speelgoed in de kist gedaan, en ze wist vanmorgen precies het nieuwe er weer uit te vissen.
Ook heeft ze het lopen achter haar nieuwe speelhuis helemaal uitgevonden. Ze loopt steeds de kamer heen en weer.. O+
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja hier had thomas ook waterwratjes, duurt heel lang voordat t over was... (paar jaar! -O- )
weinig aan te doen, ik moet ff zoeken voor je, want pas veel later hoorde ik dat er wel 1 huistuinkeukenmiddeltje was, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt, want te laat
haha: google: letterlijk: omaweetraad _O-
kijk hier maar ns:
zeezout was t geloof ik
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Waterwratjes

asy: oordoppen in ? en dagdromen van je sjengske :* *O*

[ Bericht 37% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:00:48 ]
pi_103491363
Ik ben op mn mobiel dus hoop dat ik zo nieuwe kan openen...

Mini gaat een stuk beter, teller stond op 38.4 vanmorgen en ze wil graag met nicht en neefjes spelen. meneer is wel ook thuis om ons te helpen

asy :*

water wratjes geen ervaring mee

fijn kj dat de dag geslaagd was en wat lief dat sofie nu zo door de kamer loopt!
pi_103491389
Nieuwe openen was niet meer nodig...
pi_103491593
Even een vraagje.

Mart zijn gezicht zit vaak helemaal vol met soort van harde kleine pukkeltjes.
En soms een paar echte kleine puistjes rond zijn mond/wangen. Maar die kleine pukkeltjes zitten vooral op zijn voorhoofd. Iemand bekend met dit? En wat is een super middel om hiervoor te gebruiken?
pi_103492021
ymme, heb je n foto? dan kunnen we samen googlen O+
pi_103492526
Heb geen foto eraf. Het is ook op een foto moeilijk te zien. Vooral van dichtbij en het is beter te voelen. Net of er een soort rijstenkorreltjes op zijn voorhoofd zitten onder zijn huid. (ja lastig uit te leggen ook dit).

Hij heeft er gelukkig ook geen last van.
pi_103492648
disclaimer: ik heb er geen verstand van hoor :{w
maar t klinkt als talgbultjes?
pi_103493118
Daar denk ik wel aan ja.
(en ik heb er ook geen verstand van helaas).
pi_103493556
Mika heeft ook waterwratjes in zijn knieholten. Je imuunsysteem moet dit zelf oplossen. Ik heb wel begrepen dat het erg besmettelijk is. Het schijnt te jeuken maar zie hem niet krabben. Hij heefy het ook al 2 jaar.
pi_103493801
VT: bij Thomas "wandelde" t over zn lichaam: als t ergens weg ging, kwam het op een andere plek terug :X Soms zag ik m krabben, maar dat viel heel erg mee.
Mika heeft t al 2 jaar, ja zie je, dan heb ik t me toch goed herinnerd, t leek zo'n eeuwigheid -O-

edit: VT misschien helpen de omaweetraad middeltjes (zeezout?), achteraf vond ik het t proberen wel waard en als Lucas t straks zou krijgen, ga ik ook wat proberen, ook ivm de overlast die mn kind er zelf mogelijk van heeft (jeuk en commentaar }:| )
pi_103494340
Lars lijkt er geen last van te hebben, maar hij heeft er wel véél: in z'n zij en op z'n buik vooral. (we grapten vandeweek al dat het wel handig is bij het douchen... beetje grip ;) )

Verder is hij vandaag heel zielig. Vol met snot icm doorkomende kiesjes. Ook al een belabberde nacht achter de rug, dus net maar een extra ochtendslaapje laten doen, maar veel vrolijker is ie er niet van geworden. Echt, er is geen land mee te bezeilen. Moet zometeen eigenlijk boodschappen halen, maar zie er zo wel tegenop. Met zo'n sirene de winkel door :(
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:21:28 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103494404
De loodgieter is bijna klaar!
(en dan komt morgen de stucadoor... :X )

Ik was helemaal vergeten te reageren op Thomas die al 'keurig' aangeeft dat hij gepoept heeft. Knap hoor! *O*

En wat een toffe update Mereltje! Leuk! :Y

Shandaly, geen ervaring met waterwratten. Tenminste, niet dat ik weet :D
pi_103494747
Reilain hoe is t nu met je meisje?

Shandaly: succes met je sirene -O- , t is echt sneu voor zon kleintje en zn mama :* hey en anders geen boodschappen? of ben je n plichtsgetrouwe? :s)

omg Asy, leuk joh :X maar t resultaat wordt vast praaaaachtig :N

Thomas die meldt dat ie heeft gepoept? heb ik gemist? wel knap heur :Y ^O^
(toen ik t las van asy dacht ik dat t over mijn thomas ging :@ die is ook knap, maar anders knap :') )
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:39:24 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103495091
Hiero staat het Cooki (niet over jouw Thomas :N )
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef leonieke het volgende:
Bij ons een #fail qua opvoeding :') Als hij nu een nieuwe pamper krijgt omdat hij kaka heeft gedaan, roept Thomas "stink! stink!" _O- Leuk zo van die kindjes die echt alles naäpen wat ze niet moeten nazeggen :D
Ik zeg altijd kabouter putlucht tegen Harry als die een poepluier heeft dus dat belooft nog wat :D
pi_103495287
Leonieke das gewoon knap joh! :Y
En echt, als dat t ergste is wat hij in zn leventje gaat zeggen :+

en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik :P
en anders ook *O* *O* op roze jurkjes, ga je mee Elmo ? >:)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:45:51 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103495359
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:

en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik :P
Ik ga oefenen... :P
ik hoef geen roze jurkjes! :(
pi_103495494
nee jij niet :W
je charlotteke wel :Y
ik zal m dan maar in V&A gaan zetten: voor wie mag ik n roze jurkje kopen, bij gebrek aan eigen aankleedpop :s)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:56:07 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103495795
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Cooki het volgende:
nee jij niet :W
je charlotteke wel :Y
ik zal m dan maar in V&A gaan zetten: voor wie mag ik n roze jurkje kopen, bij gebrek aan eigen aankleedpop :s)
Ik krijg geen charlotte :D
Je kan toch Lucas nog wel in een jurkje hijsen? O+
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:59:15 #20
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103495926
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:

Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!! :P
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103495961
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik krijg geen charlotte :D
Je kan toch Lucas nog wel in een jurkje hijsen? O+
je hoeft hem/haar ook geen charlotte te noemen hoor, maar t zou wel leuk zijn O-)
en lucas heeft vandaag iets anders aan waar hij zich voor zou schamen als ik t op de foto zet en t m later laat zien (we hebben pyjama dag hier)

quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!! :P
nou ok dan, lila? weetjewat, ik vraag t tirza wel zelf O+
pi_103496036
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef Cooki het volgende:
Shandaly: succes met je sirene -O- , t is echt sneu voor zon kleintje en zn mama :* hey en anders geen boodschappen? of ben je n plichtsgetrouwe? :s)
Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd... -O- ) Deze week twee volle dagen heftige assertiviteitscursus trouwens, dus er wordt aan gewerkt!

Het gaat op dit moment iets beter met Lars lijkt het.. sirene is wat zachter gezet. Jee, het snot komt 'm bij de ogen uit... arm ventje...
* Shandaly zet tissues op het boodschappenlijstje...
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:06:16 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103496149
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd... -O- ) Deze week twee volle dagen heftige assertiviteitscursus trouwens, dus er wordt aan gewerkt!

Het gaat op dit moment iets beter met Lars lijkt het.. sirene is wat zachter gezet. Jee, het snot komt 'm bij de ogen uit... arm ventje...
* Shandaly zet tissues op het boodschappenlijstje...
Ow dan moet je oefenen! Expres geen boodschappen doen vanmiddag maar lekker frietjes halen vanavond (of pizza of iets anders)...
Wij helpen je er wel doorheen :*
pi_103500971
Heb toch maar wel boodschappen gedaan.. ;) sorry! En het ging eigenlijk best goed, afleiding genoeg gehad blijkbaar. Lars heeft zelfs een tumtummetje van de kassamevrouw gekregen en zowaar opgegeten! (normaal moet ie niets hebben van wat vreemde mensen geven, en zoetigheid al helemaal niet ;) ) Hmm... hij is dus duidelijk ziek.. ;)

Ik heb hem nu even op bed gelegd, maar aan de babyfoon te zien vond ie dat niet zo'n goed plan...
Jee zeg, hoeveel snot kan er nou in zo'n ventje zitten?
pi_103501852
shandaly,
knap dat je toch gegaan bent _O_ ik had t al voor minder laten zitten, wat zeg ik: ik moet nog en heb mn smoezenboek erbij gepakt :P

geef je lars iets tegen t snot? vb baby-otrivin ofzo? helpt hier vaak wel iets :Y
pi_103502301
Ik heb van die baby-otrivin neusspray in huis, en heb vanochtend een poging gedaan dat in zijn neusje te spuiten... ben bang dat het bij een poging is gebleven. Ik moet nog wat oefenen in mijn houdgreep-skills...
pi_103502786
lucas vindt dat ook niet zo leuk :X
ik deed t bij thomas bijnanooit, hier zei t cb bij lucas dat t belangrijk was om te doen ivm mogelijk doortrekken naar de oortjes (das bij lucas zn gevoelige punt en bij mij inmiddels ook :P )
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:55:36 #28
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103502933
;) Cooki Je mag best eens voor Oona shoppen hoor :D
Roze staat haar wel :D

Zooo.... wij hebben er een rondje Ha & boodschappen doen op zitten.. Zag het 'sirenetechnisch' ook niet zo zitten, maar ook hier deed de afleiding goed ;) Ze heeft heerlijk zitten ouwehoeren met een oudere man in de wachtkamer van de Ha...

Ze heeft waarschijnlijk de 5de ziekte... verklaard meteen haar hangerigheid van de laatste dagen...

Beterschap met Lars Shandaly!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103503055
ghegeh sirenetechnisch :P
ik ga n roze fok jurkje uitzoeken O+
oh reilain en: beterschap voor je meisje !! :Y

ow edit:
spewey :W ik heb sinds 4 seconden geleden ook een fresco, mijnes is in de kamer, bruin, leuk joh }:|

[ Bericht 25% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 17:04:28 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:25:22 #30
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103504256
Ah ik ben er ook achter waarom Nathan zo vreselijk luieruitslag heeft en gilt. Die ene kies blijken er 4 te zijn. Ik zou ook gillen als ik 4 kiezen in 1 keer kreeg.
Leia, Nathan heeft je weer ingehaald :P .

Oh, en Bepanthen werkt hier.
pi_103505375
Serieus :o arm mannetje ;(

Hier vandaag ineens wat rode billen! Dus ik hou mijn hart ook wel vast...
pi_103506073
Sofie had ook weer rode billen.
Maar ze is ook zo verkouden. We mogen echt niet aan haar neusje komen, ze wordt dan woest. Gisteren was het zo schraal, N had het schoongemaakt, en het begon te bloeden.

Ik ben zo verliefd op dr. Ze zat vanmiddag op de fiets naar iedereen te zwaaien O+

[ Bericht 5% gewijzigd door kaatjejannie op 24-10-2011 18:19:14 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:27:43 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103506682
Mijn kaboutertje is ziek ;(
Hij heeft bij opa en oma 2x overgegeven en daarnet thuis ook nog eens. Arme kind was helemaal in paniek. Vandaag dus niks gegeten en nu ligt hij in bed met een pcm...

Shandaly, schandalig! Zieke kinderen horen geen tumtummetjes te eten! ;)
En volgende keer de drang tot boodschappen weerstaan hoor! ~O>
Ow en wat ik doe voor 's nachts is xylometazoline neusspray voor kinderen in 1 neusgat sprayen. Das maar heel eventjes en dan krijgt hij in elk geval genoeg lucht om de nacht door te slapen.

Ai, arm neusje van Sofie :{
En arme Nathan :{

Cooki, ik dacht dat P geen fresco's wilde? Was hij zo in de ban van fossielen ed dat hij grottekeningen ging maken?
pi_103506858
ff: ik lees van onder naar boven en hier moet ik ff op reageren:
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik dacht dat P geen fresco's wilde? Was hij zo in de ban van fossielen ed dat hij grottekeningen ging maken?
hij zegt: o dat is zeker zaterdag gebeurd tijdens de invasie? :{w ik: nee vent, dat doet je eigen monstertje, een uur geleden _O- hij }:|
tis maar potlood heur :')
maar hij vond t wel geinig zaterdag btw ... en hij vond t fijn dat t huis groot genoeg was (hij was ff naar boven gesneaked :P )

ok nu verder lezen / sorry voor de semi-egopost

wat lees ik: kaboutertje ziek?! :{ -O-
overgeven is ook eng, je weet toch niet wat je overkomt -O-
nou heul veel beterschap en ik hoop dat ie goed slaapt :Y ik zal duimen!

nathan: hoeveel kiezen, wow _O_

kaatjejannie: ongevraagde tip: ik smeer klodder vaseline onder de neus, zodat t iig beetje soepel blijft, korsten/wondjes zijn herkenbaar en zo pijnlijk ;(

asy: als ik mag vragen, ach wat ik vraag te gewoon: waarom eigk 1 neusgat? als ik m dan toch in de houdgreep heb, doe ik er gelijk 2 :@
magoe, dat ondw is laatst al eens langsgekomen en toen kreeg ik bijna n pak slaag :P

o en naast tekenskills heeft lucas ook 2 kiezen :? en eentje op springen :o
dus met terugwerkende kracht: het kind krijst ivm gebits-aanpassingen :+

meer weet ik ff niet

:* of *O* voor mamas/kindjes die t kunnen gebruiken

[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 18:38:03 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:44:44 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103507431
Ooh ik doe/deed maar 1 neusgat omdat ik de neusspray heb voor kindertjes vanaf 2 jaar. En ik vind het toch een beetje eng. Dus dan doe ik er er maar eentje.
Echt, ik ben een schijtluis van een mama :@
Voor mezelf kan het niet gek genoeg en bij mijn kind zie ik bij de minste dosering al vergiftegingsverschijnselen (bij wijze van spreken)...
pi_103507644
moet ik je sponsoren met baby otrivin? :D dat verkopen ze ws niet onder zitterd denk ik? :')
en je bent een leeuwin O+ van een mama, jammer dat ik je reddingsactie van zaterdag niet op film heb staan :*
pi_103508185
Al die zieke kindjes -O- Muppet is ook snotverkouden, maar mag en kan gelukkig haar neusje nog wel schoonmaken. Ze vind het tot nu toe ook nog wel best. Het stroomt :') er gelukkig ook uit, dus verder geen vastzittende verstopping.

We hebben alleen al zeker 1,5 week poep problemen :{ krampen, niet poepen.. aan haar buikje komen is een no go. Als we haar 's morgens een lepel olie geven gaat het goed (2 keer gedaan afgelopen 1,5 week) dan heeft ze binnen 2 uur daarna een goede poepbroek.

Geen idee wat we anders doen de laatste 2 weken qua eten enzo. Drinken doet ze ook prima... maar ze ligt nu ook weer wat te kermen door de babyfoon ;(
pi_103509572
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Cooki het volgende:
ghegeh sirenetechnisch :P
ik ga n roze fok jurkje uitzoeken O+
oh reilain en: beterschap voor je meisje !! :Y

ow edit:
spewey :W ik heb sinds 4 seconden geleden ook een fresco, mijnes is in de kamer, bruin, leuk joh }:|
O+ Kunstzinnige kroost hebben wij. (hier ist oranje op een grijze muur en er niet af te krijgen, ach, ik wilde die muur toch taupe hebben O+ )

:* Voor alle zieke kindjes en kindjes met kapotte billen.
Ik heb zo'n hekel aan die evil luieruitslag, Ryan heeft er 1 keer een beetje last van gehad en bij Zoë is het gewoon bij iedere tand raak, nu de kiezen-invasie en voila, kapot liesje. :'( Zelfs de cicaplast van La Roche Possay is hier niet tegenop gewassen. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 24-10-2011 19:40:53 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:38:54 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103510281
* DaviniaHR strooit wat knuffels rond voor de mama's en papa's van kindjes met tand- en luierprobleempjes :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103523052
Harry en Oona, heel veel beterschap :*

Ook voor alle andere kindjes met luierutislag, buikklachten e.d. een :*

Hier eigenlijk zelden zieke kinderen, mogen we wel afkloppen geloof ik ;) Dyon had vandaag wel een puist op z'n wang :P
pi_103525637
Ik las zieke kindjes ;(
En Nathan met heeeel veel kiesjes, arm ventje ;(

Hier een sagerijnige Floris, echt weet neit wat ie heeft, maar word soms een beetje moe van m :@
Vandaag was ie wel heel moe (hooguit 1,5 uur geslapen, toch echt wel te weinig voor m).
Was vandaag bij mn zus (want geopereerd, mag niet tillen, man ook afwezig, handig zo'n zusje :P) en dan 3 kinderen, waarvan 2 veel aandacht van me willen is ook geen succes :D Dus even lekker naar de speeltuin geweest met 2 van de 3 (want 1 lag te slapen en hem meenemen werkt ook nog niet)

[ Bericht 28% gewijzigd door Sonnetje85 op 25-10-2011 10:00:52 ]
pi_103531528
goeiemorgen :O

asy, hoe is t met harry gegaan vannacht? k hoop dat ie al weer n beetje opknapt! :*
orea, gaat t al wat beter met t buikje en de poep? hope so! :Y)
spewey, zo sneu die kiezen-ellende :{ en taupe is n heul goed idee btw :Y
dyon is in de puberteit las ik :7
floris: mooie foto's met je harem O+

hier een jochie dat de auto's verkiest boven zn knuffels, broemmmm , zo schattig (8>
ik dacht eerst dat dit dan n leuke knuffel zou zijn, maar die is dom :{w want de wielen draaien niet (zo keek lucas iig (8> , praten is voor babies lijkt t he :|W )

dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:05:06 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103531981
Bôh, ik ben gaar :{
Gisteravond nog tot 21 uur met huilend jongetje gezeten en vannacht dan weer wat gejengel maar wel doorgeslapen in principe en geen gespuug meer!
Alleen kon ik dus niet goed slapen (pijn, wakker van elk geluidje, denken dat je kind aan het stikken is :X )
Hij maakt nu wel grapjes, maar is ook jengelig en wil eigenlijk niks eten... Dus vandaag maar op de bank hangen...
pi_103532056
Dikke :* voor alle zieke en zielige kindjes.
Mette gaat vandaag trakteren op het kdv. Ik heb een bijna peuter, jeetje, donderdag wordt ze alweer 2 :o
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103532175
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:05 schreef Asyniur het volgende:
Bôh, ik ben gaar :{
Gisteravond nog tot 21 uur met huilend jongetje gezeten en vannacht dan weer wat gejengel maar wel doorgeslapen in principe en geen gespuug meer!
Alleen kon ik dus niet goed slapen (pijn, wakker van elk geluidje, denken dat je kind aan het stikken is :X )
Hij maakt nu wel grapjes, maar is ook jengelig en wil eigenlijk niks eten... Dus vandaag maar op de bank hangen...
asy , is pittig zeg... gelukkig geen gespuug meer ;)
rot dat je niet goed hebt geslapen -O-
:* zet gewoon die bioscoop aan de muur ns aan voor de heule dag :Y
pi_103532868
Beterschap voor Harry. En dat jullie maar lekker 'lui' de dag door kunnen komen.
En het morgen allemaal weer anders is :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:26:24 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103533044
Bioscoop staat al een tijdje aan :D
(en ik was half in slaap gevallen op de bank met kind op schoot).
pi_103533652
Och een hoop zieke/verkouden kindjes en doorkomende kiezen/tanden. Dat is echt niet leuk.

Leuk trakteren Mette, gewoon nog maar 2 dagen voordat je twee bent *O*

Hier is Yaro ook niet zichzelf. Slaapt al een nacht of 3/4 onrustig. Is vroeg wakker (rond kwart voor 6). Wil nog maar 1 slaapje doen, maar omdat hij zo vroeg wakker is is die ook vroeg en stort hij 's avonds helemaal in. Gevolg, vroeg naar bed, de volgende dag weer vroeg wakker.
Gisteren wilde we het doorbreken, dus zijn we er even uit geweest. Wandelen en kinderboerderij. Sliep hij om 12.15 uur tot 14.15 uur. Prima dus. Hoorde ik vannacht toen ik thuis kwam dat hij om 19.15 uur al weer sliep. Grrr.
Vind ik het een soort van niet tof na gebroken nachten en dan avonddiensten die uitlopen.

Vanmorgen was niets goed, wilde niet eten alleen drinken. Hij wilde zelfs geen Uki kijken. Hij leek doodmoe en wilde alleen bij mij zitten. Nou dat doet hij dus echt nooit. Op een gegeven moment vraag ik, wil je naar bed. Glijdt hij van mijn schoot en zegt hij "bed, bed, bed". Dus dat maar gedaan. Om 08.40 uur sliep hij al weer en hij is nog niet wakker. Heeft nog niets gegeten, zal wel echt niet lekker zijn. Vraag me af of het kiezen zijn, of misschien toch van de prikjes vorige week of misschien wel een combi.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:28:50 #49
259886 pessie
pi_103534382
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik las zieke kindjes ;(
En Nathan met heeeel veel kiesjes, arm ventje ;(

Hier een sagerijnige Floris, echt weet neit wat ie heeft, maar word soms een beetje moe van m :@
Vandaag was ie wel heel moe (hooguit 1,5 uur geslapen, toch echt wel te weinig voor m).
Was vandaag bij mn zus (want geopereerd, mag niet tillen, man ook afwezig, handig zo'n zusje :P) en dan 3 kinderen, waarvan 2 veel aandacht van me willen is ook geen succes :D Dus even lekker naar de speeltuin geweest met 2 van de 3 (want 1 lag te slapen en hem meenemen werkt ook nog niet)
Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezen :') . Kun je in zn mond kijken? Ik zag het pas toen ik Nathan gisteren aan het uitkietelen was en hij aan het schateren was.

As, flesje warme melk om 6 uur en weer naar bed brengen? Nathan is ook al een tijd op 1 slaapje maar dat trekt hij als hij na 8 uur wakker is. Terwijl hij om 6 uur wel honger/dorst heeft. Hij drinkt dan lekker wat en gaat rustig weer slapen.
pi_103534545
mondjesleed en luierleed --> tsjek!

tandjes, gevallen + tand door de lip en luieruitslag (de blaren erop ;( ). gevolgd door een gevalletje "kijk mam! ik kan aan de boxrand hangen *O*" --> glij! bats! :'( weer op het mondje. gevolgd door een incidentje met een vork.

arme wurmpies. dat het allemaal maar snel over mag zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103534911
Helaas is wakker hier meestal echt wakker Pessie en gaat hij niet meer slapen. Hij lijkt dan ook niet echt honger/dorst te hebben.
Ik denk dat hij toch gewoon niet lekker is van zijn 14 maanden prik. Hij slaapt nu dus al ruim 2 uur :o .
Hopelijk tankt hij een beetje bij en gaat hij vanmiddag ook nog even liggen als hij bij opa is.

Simmu, dat klinkt ook wel heel pijnlijk/zielig :{
pi_103535308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezen :') . Kun je in zn mond kijken? Ik zag het pas toen ik Nathan gisteren aan het uitkietelen was en hij aan het schateren was.

As, flesje warme melk om 6 uur en weer naar bed brengen? Nathan is ook al een tijd op 1 slaapje maar dat trekt hij als hij na 8 uur wakker is. Terwijl hij om 6 uur wel honger/dorst heeft. Hij drinkt dan lekker wat en gaat rustig weer slapen.
Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:17:53 #53
259886 pessie
pi_103535646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng :X ). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar. :?

As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:02:32 #54
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103537056
Zoo.... wat een hoop zieke kindjes! Tijd voor de lente!!

Hier nu een vrolijk maar hangerig meisje... Ze melde zich gisteravond rond 23.00 met 39.5...
Zetpil, tijd knuffelen... om 00.30 sliep ze weer... (Ze heeft de 5de ziekte)
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:25:29 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103550436
De dag is om en hij ligt weer in bed! *O*
Hopelijk slaapt hij nu gewoon door.
pi_103553188
Hier ook luieruitslag, wat een ramp zeg...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:43:51 #57
259886 pessie
pi_103553749
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
+1 :')

Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar he, morgen weer een nieuwe dag!

Ach Troeta, Mex dus ook :* . Bepanthen werkte hier heel goed. Volgens DML kun je bij het kruidvat ook spray kopen die goed werkt.
pi_103553814
luieruitslag das :(
mag ik de maizena nog n keer adverteren? werkt hier als n trein _O_
ik erken wel dat als t bij jouw kind niet werkt, het maizena verhaal stupide overkomt, in dat geval sorry ;)
maar geef toe, t is wel n lief en toepasselijk plaatje O+

quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
w/ fijn Asy! ik hoop met je mee, en nu kan jouw dag beginnen? heb je de popcorn al naast je staan? is er n goeie film in de bios? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef pessie het volgende:
Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
omg Pessie, ik moest lachen om hoe weinig koekjes :P je kind krijgt... vind je dat niet sielug dan :Y)
en idd morgen is er weer n dag! is t n idee om speelgoedjes/bezempje etc te leggen op de plek waar de koekjes liggen of is dat gemeen? >:)

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 19:50:58 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:56:29 #59
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554365
Wat vervelend al die luieruitslag!
Bij Oona werkt de zinkzalf nog het beste.. en ook bepanthene doet wel zijn werk..

Ik ben duimpjes aan het draaien!
Na 2 avonden een paar uur wakker hoop ik nu op een doorslapend meisje..
Ze was ook de hele dag wel weer gezellig, goed geslapen overdag... Dus ik heb goede hoop!
Ze zit nog wel steeds onder de vlekjes, maar wel minder rood al..

Ohh Pessie dat is ook wat met die koekjes!
Hier ligt het speentje op een vaste plek tijdens het spelen... Ze kan soms buien hebben dat ze net zo lang bij het traphekje (waar hij achter ligt) blijft dreinen/zeuren/hangen/bungelen/trekken/duwen/abseilen en vooral gillen totdat ik toe zou geven....
We'll have love aplenty
You and me
pi_103554473
Ondernemend mannetje heb je, Pessie. O+

Hier werkt maizena idd niet, maar het is wel een schattig plaatje, Cooki. ;)
Ik zweer bij Bepanthen en anders als laatste redmiddel Cicaplast maar zelfs dat mag niet baten op het moment. Ik ben dus ieder kwartier aan de billen van m'n dochter aan het snuffelen of ze niet weer een zure broek heeft. :')

Ik heb vandaag eindelijk haar haar helemaal uit kunnen borstelen zonder gevecht, na alle goede berichten ook maar een tangle teezer gekocht en :o het werkt echt! Ik vind het nu al de uitvinding van de eeuw, ze gaf geen kik. *O*

SPOILER
Ik duim met je mee, Reilain. :)
pi_103554524
quote ipv edit }:|
pi_103554558
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ? *O*
t komt op als .... lekker spontaan ja :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:01:46 #63
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554578
;) Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:02:11 #64
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Cooki het volgende:
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ? *O*
t komt op als .... lekker spontaan ja :P
;) hahaha Veel plezier! Woon zelf dicht bij ikea, dus kom er al wel regelmatig
We'll have love aplenty
You and me
pi_103554607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng :X ). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar. :?

As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
Lekker toch!
En hoezo even oud ;)

Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mij ;) bij mn moeder was ie ook niet gezellig. Hij was om half 6 al helemaal gaar (net als gisteren, lag ie voor half 7 al in bed).
Ik denk ook dat ie een groeispurt heeft/krijgt. Nja iig zit ie zichzelf.een beetje in de weg.
pi_103554741
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Reilain het volgende:
;) Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
:D

Ik was toch al aan het duimen ;) Het is al 15 minuten stil hier *O*

Ik moet er gewoon nog 1 kopen voor in m'n tas, als ik Zoë uit haar autostoel vis dan heeft ze zo'n bosje klitten achterop.
pi_103554746
Pessie :D
Ik had t laatst met zn lange vingers. Ik gaf m iets, liep ie naar de kast helemaal boos. Hij wilde een lange vinger :D
En dat.pak was nog dicht en de lange vingers.die hij al gehad had zaten ook nog.in een andere verpakking :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:12:13 #68
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554960
15 minutes and counting :D Moooi!
Hier is het ook altijd meteen stil... Hier is het meer de vraag rond een uur of 10/11 of ze dan nog doorslaapt...

Tangle Teeser Check! Bookmark ;)
Nu nog niet al te veel klitjes.. maar ik vrees met grote vrees met Oona's krullenkoppie
We'll have love aplenty
You and me
pi_103555195
Klitten zijn echt gemeen, Zoë zette het al op een rennen als ik met de borstel aan kwam lopen. (ze is nog best rap ook :D) Oona heeft volgens mij nog meer krullen, gaan zo fijn in elkaar draaien. :X
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:19:10 #70
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103555267
haha hier nog t voordeel dat ze niet zo hard rent,,, slimme Zoë!
Kam Oona's haar tijdens t eten... das belangrijker dan mij t moeiijk maken

helaas nu een wakker meisje! :( voordeurbel :(
We'll have love aplenty
You and me
pi_103555721
klitten nog geen last van hier :') maar mijn hormonen zeggen dat ik wel zo'n borstel moet kopen...

Cooki, waar was je bij de Ikea? Ik was vanmiddag in Amersfoort (zonder kind). Even een matras gehaald voor Hannah's Hensvik peuterbed (marktplaats). *O*

En bij de Zeeman breinaalden en wol :')

Muppet is hier trouwens ook niet helemaal lekker geweest vandaag. De hele dag hangerig en sloom en wilde alleen maar tv kijken. Mijn moeder heeft opgepast en zelfs die zei op een gegeven moment 'laat 'r maar lekker tv kijken'.
pi_103556066
Ze begint toch wel veel haar te krijgen nu, Octo? Vooral achterop was het al lang.
(en nee, ik heb geen aandelen maar ik ben gewoon helemaal weg van die borstel, dus zeker aanschaffen, bespaart je een hoop gevechten want volgens mij is Hannah net zo'n pittig ding :D)

Stoer hoor, straks in haar peuterbed, ik zit nog te twijfelen tussen een 1persoonsbed of een peuterbed, hangt van haar papa af, of hij op tijd die verdieping af heeft. Ach voorlopig ligt ze nog veilig in haar ledikant en probeert ze er nog niet uit te klimmen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:06 #73
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103558475
Pfieuwwwww.... I love Uki.... 1 afleveringetje maakte haar weer zo rustig dat ze meteen weer ging slapen gelukkig!!

@ Octo... This maar goed dat ik niet net een slok drinken op heb ;) Moest erg lachen om je hormonen!

@ Spewey... Ik zit er wel zeker aan te denken die borstel! Ziet er echt goed uit... Je houd hem gewoon in je handpalm?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103558995
Ja, gewoon in je handpalm.

Net even getest op m'n eigen natte warboel en woah, idd geen centje pijn. _O_

Fijn dat ze meteen weer is gaan slapen, hier is het ook nog rustig maar ik ga straks wel even billen snuffelen :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:42:14 #75
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103559295
;) Snuffel ze... Zo sneu is dat om ze dan wakker te moeten maken! Hopelijk ruikt het nog naar roosjes op haar kamertje ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103560357
Als ze echt diep in slaap is merkt ze gelukkig niet dat ik haar uit haar ledikantje til, als ik haar echter moet verschonen dan wordt ze uiteindelijk wakker en dat zal ik dan weten ook. :D
pi_103560507
Thanks, ik had het gezien bij de Kruidvat toevallig,maar ik wist niet dat zijn luieruitslag zo erg was, had m'n vriend even niet verteld :(
En ik vond het al zo vreemd dat ie aan het huilen was. Viel die onderweg nog in slaap en toen hij thuis wakker werd en ik ging zijn luier doen had ie nog gepoept ook waar die dus even mee had gelegen. Arm schaap.
Als de uitslag morgen nog zo erg is ga ik die spray even halen.
Bepanthen heb ik ook nog liggen ergens...ook ff zoeken zo. Maar sudocreme werkte ook nog wel, al is het potje nog smerig van z'n laatste actie:D

Billen snuffelen ga ik straks ook maar doen,hij heeft al 4x gepoept vandaag, zou het een soort virusje zijn omdat je het zoveel hoort vandaag?
pi_103560954
Aww Mex. ;(

Hier komt het puur door de kiezen die bijna door zijn, ruikt ook niet weeïg zoals bij diarree maar echt zurig.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:09:50 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103561070
Cooki, ik heb chocola nodig! Maar je bent zeker alweer thuis... -O-

Nou hij heeft al 2x gejengeld maar hij slaapt nog.

En kapotte billen zijn echt niet tof :N
Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry heeft zelden kapotte billen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:18:50 #80
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103561565
Arme Mex.. Dat doet zo'n pijn!

Hier gelukkig ook maar weinig kapotte billen... enkele keer gebeurt na een dag kdv als ze een dagje poepluiers heeft verzameld daar... met de luiers daar gebeurt het sneller..

Zo... Roze/paarse was hangt weer.. Wat blijft dat een leuk gezicht :D
Oona slaapt nog lekker... het fototopic nog even volgespammed..
Nu even lekker douchen en dan plat.. Morgen na anderhalve week weer aan t werk... Zal wel weer even wennen zijn morgenvroeg! Blehhh
We'll have love aplenty
You and me
pi_103562468
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:

Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry Dyon heeft zelden kapotte billen.
Hier alleen hooguit eens een keer een klein beetje rood, maar dan is het met sudocreme ook na de volgende verschoning wel weer weg.

Het helpt ook wel dat hij zelf aangeeft als hij gepoept heeft, zo blijft hij ook nooit lang met een poepluier zitten.
pi_103562603
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik heb chocola nodig! Maar je bent zeker alweer thuis... -O-

Nou hij heeft al 2x gejengeld maar hij slaapt nog.

Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry heeft zelden kapotte billen.
ik dacht bij jouw afrit nog: zal ik ff langsgaan,
maar ja, dan stoor ik je natuurlijk in je avondritueel :P
ikea chocola, ja?
de volgende keer gooi ik ze ff af, sta je dan wel bij de oprit klaar? :W
pi_103563077
Ikea chocola? Bestaat dat ook? :D Ik ken alleen de zweedse gehaktballetjes van de Ikea :P
pi_103563127
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mij ;) bij mn moeder was ie ook niet gezellig.
das dan ook fijn he :P

Reilain: de voordeurbel, ja, die heb ik er ook wel ns af willen gooien >:)
heb je n foto vd roze/paarse was, vinnik leuk :Y

Octo: ik was in Heerlen. Peuterbedje: heey, das toevallig wij hebben vorige week n kabouterbedje van mn zus gekregen, maar nog niet in gebruik, heb vanavond wel een hoeslakentje gekocht én een dekbedje + van alles voor zn huidige babybed O+

OK, over de sudocreme, leg mn ns uit, jullie pro-mamas:
als ik m schoon heb gemaakt met de billendoekjes, blijft er toch n beetje vochtig achter op zn billetjes, als ik er dan sudo overheen smeer, voelt dat zo nattig... en das t probleem bij rode/kapotte billetjes, dat moet toch droog zijn, toch?
vertelvertel! deppen jullie t droog ofzo? :Y) :7

Meimeltje: ja volgens mij wel, maar ik heb t nooit gegeten, dus ik zal asy ns vragen O+
pi_103563336
Cooki: tja weet niet hoe vochtig het er bij jou (naja Lucas) uit ziet dan. Het lijkt gewoon op zalf zeg maar. Gewoon een dun laagje smeren. Op het kdv gebruiken ze trouwens maizena, schijnt ook goed te werken.
pi_103563856
Ja, ik dep het wel droog met een hydrofiel en soms blaas ik ook, maar beetje suf om te vertellen :@

Ik heb sinds deze week ook AH billendoekjes,omdat de 2e gratis was, maar gebruik normaal pampers sensitive, die zijn niet zo nat. Ga morgen toch ook maar die weer halen.

Hij ging ook de hele dag staan en op z'n hurkjes zitten omdat zitten pijn deed, vond ik zielig,maar ook wel een beetje schattig.
pi_103564546
oh troeta, dat is echt zielig ja (en schattig :@ ), ok droogdeppen dus, dank voor de bevestiging :Y
ik doe dat al wel al als ik t nodig vind
en ik gebruik sudo bij matige roodheid en maizena bij brandweerrood :P

edit: troeta, die tip vd sensitive doekjes ga ik ook uitproberen, wij hebben gewone pamperdoekjes, maar dat is toch best "nat" zeg maar

meimeltje: hoe nat t bij lucas is? ligt aan de poep .... omg... t ging hier laatst over onhygiënisch, maar t snotneusje haalt t toch echt niet bij de luiers :r
ja joh, maizena bij het kdv? ^O^
k doe t eigk nooit sochtends als ie naar t kdv gaat, omdat t zo n troep in de luier geeft }:| :Y)
wel goed om te horen dat ze t daar wél doen, ik heb soms t idee dat ik gek ben :s)
pi_103564835
Ja, ik vind het heerlijke billendoekjes! Zijn wel nat hoor, maar lekker zacht en het trekt snel in het huidje.
Maizena ga ik toch ook maar even halen, hoe moet je dat erop doen dan? In de luier of gewoon op z'n billen strooien? En een beetje of veel?
Ik hoor huilen, tot morgen!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:16:26 #89
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103564898
Joh hebben ze maizena bij t kdv meimeltje? :D Dat wist ik nog niet!!

Sorry cooki ;) Ik dacht dat ik een foto had van 'het eerste roze wasje' van toen ik nog zwanger was ;) maar helaas... Kan hem niet vinden.. Als ik er aan denk zal ik morgen eens een foto maken van de huidige lading!

Hier trouwens ook pamper luierdoekjes... Die van Ah vind ik vreselijk! Heb er 103 nodig per poepluier dan... Die van Etos gaan nog wel... maar merk dat hoewel die van pampers duurder zijn ik veel langer met een pakkie doe..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103565279
ow Reilain, ik wacht rustig af hoor, als je maar opschiet O+ *O*
Ok morgen op naar de pampers sensitive doekjes _O_

Maizena:
ik heb t in zo'n kilo-strooibus vh zout gedaan (ivm groot gat) en dan mik ik t op zn brandweerplekjes en dan smeer ik t nog wat uit. De luier die ik er vooraf al onder leg :7 vangt t overtollige poeder wel op...
als ik zin heb doe ik t netjes en bij geen zin dan wordt t meer n zooitje, maar ach... :Y)

recept?/pics? :P
pi_103565647
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Reilain het volgende:
Joh hebben ze maizena bij t kdv meimeltje? :D Dat wist ik nog niet!!

Dat vertelde een leidster een keer, maar is wel al even geleden :D Volgens mij zag ik het toen ook in Dyon zn luier zitten, het was iig korrelig :P
pi_103565866
ja korrelig ja.. :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:27:57 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103570363
Hier ook droogblazen hoor :Y
Zeker als de billen echt knalrood en kapot zijn en dan pas de sudocrem erop.
Mij was ook opgevallen dat de gewone pamperdoekjes veel natter zijn dan de sensitive.

Vannacht heeft hij doorgeslapen! *O*
pi_103570503
Ik gebruik ook de pampers sensitive doekjes (ook voor mezelf :@ ). Maizena werkt goed bij matige luieruitslag. Bij open plekjes zou ik het niet doen.
Ik smeer bij Hannah vaak met sudocreme, en wissel het soms af met zwitsal billencreme of creme van nivea bijvoorbeeld. Bepanthen werkt voor geen meter vind ik.

Overigens is haar luieruitslag een paar keer zo erg geweest dat zelfs een dokterszalfje niet hielp. We kregen toen van de dermatoloog een zalfje met zwaveloxide erin en dat werkt als een tierelier want dat droogt de open plekjes meteen in.

Oja, die Zarqa spray heb ik ook geprobeerd. Die prikt op de schrale huid! |:(

Dreumes is al wakker sinds 5 uur :X
pi_103570524
Da's wel slim cooki, zo'n strooibus :D
*O* voor een goede nacht Asy

Ik heb eigenlijk nog nooit andere doekjes gebruikt dan die Pampers Sensitive. Behalve bij heel erg kapotte billetjes, toen pakten we (gekookt/afgekoeld) water en gaasjes/watjes. Gelukkig is dat al een hele tijd niet meer voorgevallen. Ik ben wel een fanatiek sudocrem-gebruiker: bij elke luier gaat er een laagje op.

Hier ging de nacht best redelijk, af en toe een heel kort jammerhuiltje, maar dat was meer tijdens z'n slaap dan bewust, dus ben er niet uit geweest. (Natuurlijk wel elk uur eventjes wakker, dus heel erg goed geslapen heb ik zelf niet) Lars heeft intussen manlief ook aangestoken, die ligt nu met hoofd-, keel- en buikpijn op bed.... terwijl Lars lekker aan het spelen is op het kinderdagverblijf.

Zelf mag ik vandaag naar de allereerste dag van mijn assertiviteitscursus. Duurt tot 20:00! Ik hoop maar dat de mannen het hier redden vanmiddag/vanavond...
Wish me luck! (Vind het doodeng, maar zoals een wijs collega me laatst zei: "Als je het niet eng zou vinden, zou het uberhaupt niet nodig zijn!")
pi_103570812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:39 schreef octopussy het volgende:
Ik gebruik ook de pampers sensitive doekjes (ook voor mezelf :@ ). Maizena werkt goed bij matige luieruitslag. Bij open plekjes zou ik het niet doen.
Ik smeer bij Hannah vaak met sudocreme, en wissel het soms af met zwitsal billencreme of creme van nivea bijvoorbeeld. Bepanthen werkt voor geen meter vind ik.

Overigens is haar luieruitslag een paar keer zo erg geweest dat zelfs een dokterszalfje niet hielp. We kregen toen van de dermatoloog een zalfje met zwaveloxide erin en dat werkt als een tierelier want dat droogt de open plekjes meteen in.

Oja, die Zarqa spray heb ik ook geprobeerd. Die prikt op de schrale huid! |:(
Dreumes is al wakker sinds 5 uur :X
Ja he! Dat was me hier ook al opgevallen.
Ik gebruik t dus tegenwoordig alleen bij roodheid, dan is t gelijk over (bij sudo blijft het langer rood). Sudo als t een klein beetje kapot is.
Gelukkig hier nooit echt erge luieruitslag. Merk wel dat als ik een andere luier gebruik hij sneller rode billen krijgt. Dus maar pampers, kruidvat gaat trouwens ook goed, maar die vind ik niet meer zo fijn bij m (lekt sneller door enzo)
pi_103573497
Asy: *O* voor het doorslapen (heb jij ook doorgeslapen? ik hoop t voor je!)
Ok, droogblazen, deppen it is :Y

Octo, Lucas heeft gelukkig pas 1 keer een open plekje gehad, geen maizena op gedaan, wel bepanthen... :P
omg, 5 uur, das best vroeg }:| Slaapt dreumes inmiddels weer ? of wordt t zon laaaaange :O dag :*

Shandaly, ja strooibus is handig, alleen moet ik r niet te hard in knijpen, want dan zit t euverall... :')
Fijn dat t vannacht redelijk ging!
Heel veel succes op de cursus, de mannen gaan t heus redden en jij ook :*

Sonnetje, hier ook pampers :Y prima dingen :P

Lucas update:
pyjama feestje: :X
snot: check :P
hyperblij met zn hondenknuffel: dubbelcheck oO< O+
heule afgesleten schoenen door het remmen met het loopwagentje }:|

en wat n mega-lief joch jaaaaaaaaah *O* O+ *;
pi_103574407
Hehe Cooki, lekker hè zo'n snotorgel :9

Dreumes slaapt nog niet, maar ze is wel heel lief aan het spelen en we hebben kinderliedjes opstaan. Na een paar bakken koffie gaat het met mij ook wel, dus ik wacht maar gewoon totdat ze vermoeidheidssignalen gaat vertonen. Op zich ook niet verkeerd als ze een beetje haar normale slaaptijd aanhoudt vandaag. Als ik verstandig was dan zou ik ook even moeten gaan liggen, maar ik wil nog zoveel dingen doen
pi_103574782
Hier verdwijnt het snot langzaam weer gelukkig!

Na haar feestje van 22:00 tot 1:30 van maandag op dinsdag, ging vannacht een stuk beter. Boos gekrijst van 22:00-23:00. We zijn 3 keer wezen troosten en als ze weer rustig was teruggelegd en daarna ging ze weer krijsen, maar het was een stuk beter te doen dan de nacht er voor. Toen hebben we alles geprobeerd en niets werkte. Ze wees alleen maar naar de deur en zei 'die die die'. Het is niet echt lekker om beneden te zitten en boven staat iemand boos te krijsen, maar we hadden alles geprobeerd (van bij ons in bed tot naast haar liggen) en dit was onze laatste oplossing. En het helpt 8)7

Shandaly, spannend zo'n cursus! Ik denk dat je er heel veel van zal leren.

Goed om te weten dat de billenspray prikt! Ik wilde het kopen toen ze open plekjes had, maar kon het niet vinden. Maar de sudocreme is dus ook prima.

Succes vandaag Octo! Lekker bijkomen met koffie en kinderliedjes klinkt goed!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:54:11 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103577845
Pfff, ook niet lekker Sola :N
Fijn dat het in elk geval werkt. Dan doe je het niet 'voor niks'.

octo, ik zou toch even gaan liggen. Je hebt je energie ook hard nodig...

SnottebellenLucas :D

En ik heb gelukkig ook doorgeslapen vannacht! :Y
en we hebben een datum waarop de nieuwe keuken geplaatst gaat worden *O*
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:11:15 #101
259886 pessie
pi_103578526
Ook hier altijd pampers. Geen zin om iets anders uit te proberen en als je de acties in de gaten houd valt de prijs ook echt wel mee.

Nathan krijgt alleen voor de nacht standaard een laagje sudo/billencreme op. En op het moment dus bijna iedere luier bepanthen. Maar het ergste lijkt achter de rug *O*
Droogmaken: In zn blote kont laten rondlopen en na afloop dweilen

Wat betreft vreetbuien. Vanochtend kwam ik uit de keuken en had Nathan kans gezien de biscuitbus open te krijgen ( :? ) en was hij 3 biscuitjes in 1 keer in zn mond aan het proppen. Help, ik weet het echt niet meer. 's Ochtends krijgt hij een hele boterham waar hij 3 stukjes van opeet, vervolgens begint hij dus te jengelen om koekjes, hij krijgt om half 11 1 koekje, om 12 uur weer een boterham waar hij misschien de helft van opeet, daarna slapen gevolgd door rozijntjes of een biscuitjes, om 4 uur fruit en om 6 uur eten. En tussendoor wil hij nu dus aan 1 stuk koekjes, rozijntjes, rijstewafels ed eten. Wat moet ik doen? Toch maar wel geven omdat hij honger lijkt te hebben? Oh ja, vanochtend toen hij weer begon te trekken aan de biscuit bus heb ik hem met zn boterham neergezet, die hoefde meneer echt niet }:| .
pi_103578781
hier doen we standaard "dit eten we op deze tijd/volgorde". als ze dan er niet van wil eten, nou ja: ook goed. maar niks anders. alleen met feestjes en uitjes enzo doen we dat niet. werkt als een speer. ook geen gegriep aan tafel. aan tafel (ontbijt en avondeten) moet iedereen ook wachten tot iedereen klaar is. daar ben ik dan wel weer heel streng in.

ons schema:

8 uur ontbijt,
9 uur, half 10 fruit,
half 12, 12 uur boterhammen (uit het handje/in de box)

slaapje

half 4, 4 uur na het slaapje 1 koekje of 1 doosje krentjes
6 uur (om en nabij) avondeten
pi_103582173
Wij doen hier om 7/8 uur ontbijt, 9:00/9:30 fruit, dan slapen. 12:00 Ligafles/pap, In de middag nog 2 tussendoortjes want we eten vaak pas om 18:00/18:15.

In totaal dus 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Qua tussendoortjes geef ik rijstewafel, rozijntjes, glutenvrije crackers, komkommer, paprika, liga 1e stap.

Zo eet ze dus elke 2 uur iets.

Pessie, misschien kan je hem (een fles) dreumesmelk/koemelk/borstvoeding geven bij de boterham? Vult ook nog lekker.

En Amy vreet ook alles wat los en vast zit als ze het ziet. Heeft niets te maken met honger, want vaak eet ze het als koekiemonster. Oftewel niets naar binnen en overal kruimels.

Asy, ik ben blij dat het hielp ja. Anders voelde ik me helemaal zo lullig :X Maar het hielp voor mij ook dat ik de laatst keer naar haar toe ging toen ze niet meer zo hard krijste. Daarna is ze lekker rustig geworden op schoot en toen ik haar daarna in bed legde, ging ze slapen. Dus is ze toch nog met een fijn gevoel in slaap gevallen :) En fijn dat je goed hebt geslapen! Helpt dat ook wat tegen de bekkenpijn? Of maakt dat niets uit?
pi_103582232
Pessie misschien wil hij geen brood? Floris had een maand geleden ofzo ook zoiets. Hij wilde geen brood meer. Nu krijgt ie s ochtends vaak brinta. En eet ie wel brood weer
pi_103582475
Fijn betere nachten voor Asy en Sola!

Hoe laat is Hannah gaan slapen Octo? En heb je zelf toch ook nog even je rust gepakt?
Hier was het vanmorgen gelukkig weer kwart voor 7 i.p.v. 6 uur. Was ik erg blij mee, want gisteravond weer een uur langer doorgewerkt i.v.m. crisis. En als ik dan pas om 1 uur thuis ben slaap ik echt niet voor 2 uur. Dan is 6 uur toch wel erg vroeg.
Yaro lag er vandaag pas laat in, voelt zich gelukkig weer iets beter. Alhoewel vanmorgen ook nog steeds niets goed was. Hij was nu wel echt moe en slaapt al weer bijna 2,5 uur. Kon ik ook nog even bijtanken.

Wij hebben ook altijd pampers, wel andere gehad maar deze bevielen toch het beste.
Over luieruitslag kan ik niet zo heel veel zeggen. Yaro heeft er bij het doorkomen van zijn kiezen wel wat meer last van, maar gelukkig niet tot open plekken aan toe. Sudocreme werkt hier eigenlijk ook goed. Als ik zie dat het wat roder is, smeer ik dat er dik op en is het bij de volgende luier eigenlijk altijd wel weg.
Net voordat wij met vakantie gingen had hij er wel meer last van en heb ik toen zalfje bij de apotheek gehaald. Gelukkig hebben we het niet nodig gehad.

Hier doe ik bijna het zelfde als Simmu Pessie. Gewoon ons schema aanhouden. Alleen als Yaro echt zijn ontbijt of lunch heeft overgeslagen bied ik dat nog wel eerst aan. Maar het komt hier regelmatig voor dat hij een maaltijd over slaat. Of geen trek, of pijn zijn mond, of te moe ofzo. Maar meestal wel maar 1 maaltijd. De volgende gaat er dan eigenlijk altijd goed in.

Als het meewerkt is ons schema:
8 uur ontbijt (afwisselend pap/brood)
10.00/10.30 uur fruit
slapen
12.30 uur brood
15.30 uur tussendoortje (koekje, rozijnen, enz)
18.15 uur avondmaaltijd

Als we op pad zijn wisselt dit wel of als hij ineens anders slaapt ook.
pi_103582845
Sofie haar eten gaat echt heel onregelmatig. het hangt er echt vanaf hoe laat ze wakker is. Vanmorgen was ze erg laat wakker (om 10.15 heb ik haar wakker gemaakt) en heeft ze dus ook laat ontbeten (voor t eerst weer pap, ze vond het heerlijk). Daarna zijn we op pad geweest samen, en rond 13.45 waren we terug. Ze heeft daarna 2 boterhammen gehad, en melk uit de rietjesbeker, en naar bed gegaan. Het ligt eraan hoe laat ze wakker is, of ze nog fruit krijgt. Als het te dicht op het avondeten rond 18.00 is, dan krijgt ze geen fruit, anders wel. Na het avondeten nog wat yoghurt, en voor het slapen nog een beetje melk (zo'n 90 cc)

Sommige dagen slaapt ze nog 2 keer, sommige dagen niet. Ik volg haar een beetje.
*poef* nu is het weg
pi_103584638
We proberen hier het eten op redelijk vaste tijden te doen. De laatste tijd wisselen de wakkerwordt tijden van de kleine man nogal, ergens tussen 6.00 en 8.00 uur wordt hij wakker (meestal eigenlijk wel tussen 6 en 7, maar afgelopen weekend was het opeens 3 ochtenden pas 7.30/8.00 uur). Op niet-werkdagen ontbijten we meestal later, maar 'standaard' hebben we de volgende tijden

7.00/7.30 ontbijt (pap)
9.00/10.30 fruit
12.00 lunch (2 boterhammen)
slapen
15.00/15.30 yoghurt en koekje
18.00/18.30 avondeten
19.00 fles
19.30/20.00 naar bed

Van die avondfles willen we eigenlijk af, maar de laatste tijd drink hij hem helemaal op (we geven 120+4).

Ik ben heel benieuw hoe het zal gaan komend weekend, met de wintertijd...
Zondagmiddag hebben we de verjaardagen van mijn ouders (tot en met het eten). Ruben is momenteel echt afgedraaid 's avonds en moet echt op tijd zijn eten krijgen en naar bed. Het eten bij mijn ouders staat vaak niet voor 19.00 uur op tafel, dus dat wordt nog wat :N :) (Ruben krijgt z'n eten wel gewoon op de voor hem normale tijd)
We hebben al gevraagd of we echt vroeg kunnen eten. Maar misschien gaan we gewoon vrijdag/zaterdag al over op wintertijd, hopelijk trekt hij het dan zondagavond wat beter.

En anders is het pech voor ons en de rest, maar dan zitten we weer op tijd in de auto terug en zien we wel wat wij die avond eten...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:43:09 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103584789
Fijn om bepaalde schema's te lezen, de onze gaat over het algemeen als volgt:
06.00 uur: papfles + daarna een boterham, eigenlijk alleen als wij thuis zijn. Op de kdv dagen alleen papfles.
09.30 uur: of fruit of koekje/rozijntjes
11.30 uur: brood, 1 a 2 boterhammen, thuis vaak met een soepje + beker sojamelk
12.30 slapen
14.30 wakker, meestal meteen wat drinken
15.30 uur: drinken en koekje/rozijntjes of fruit, soms ontbijtkoek, op het kdv bijna altijd een cracker.
17.45 uur: avondeten, het komt ook vaak voor dat we later eten omdat ik dan om 18.00 uur nog moet koken, dan krijgt ze bij thuiskomst even een snackje.
Het avondeten is altijd met een toetje.
19.15 uur: fles warme sojamelk tegenwoordig.
19.30 uur: slapen
Ze eet helaas geen komkommer/tomaat of dat soort dingen, dus zit ik vaak aan hartige dingen. Snoep wil ik echt zoveel mogelijk voorkomen nog.
pi_103584887
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!

Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(

Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest :@
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:00:30 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103585432
Ik probeerde bij te lezen maar ik kom niet zo ver nu.
Maar pessie, misschien is ander brood (of ander broodbeleg) de oplossing? Of inderdaad pap of crackers...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:18:05 #111
259886 pessie
pi_103586166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:

Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
Nathan drinkt 's ochtends tussen 6 en 8 bij mij en 's avonds voor het slapengaan ook.

Ik kan wel wat anders proberen.

Wat betreft broodbeleg, hij wil alleen nog maar vlokken (want die kun je van je brood afsnoepen) pindakaas (want dat smeert zo lekker op tafel) en speculoospasta (zelfde reden als de vorige). Ik krijg er gewoon geen kaas, kipfilet, roomkaas en noem nog wat gezonde dingen meer in.

Misschien toch maar es brinta proberen. Al had hij echt een enorme hekel aan pap, dus we zullen zien!
Bedankt voor de adviezen in ieder geval!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:30 #112
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103586367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:

Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(

Troeta, er moet niks he! Als jouw mannetje het nog 'nodig' heeft/lekker vindt dan is het toch goed.
Tirza heeft ook nog vrij lang 's ochtends een fles gekregen. Soms dronk ze 'm zo leeg en soms maar een slokje. Op een gegeven moment was het vanzelf over!

Tirza heeft sinds gisteren weer netelroosplekjes ;( Gelukkig lijkt ze er weinig last van te hebben deze keer en heeft ze afgelopen nacht ook gewoon lekker doorgeslapen.

En nog iets, zondag zat ze Bumba te kijken (dvd, dus paar afleveringen) en bij een stukje waar Nanadu gaat dansen op een zielig muziekje, trok ze ineens een pruillipje en begon te huilen. :'(
Vandaag zat ze weer te kijken en kwam dat stukje weer en toen weer pruillipje en kwam ze gelijk naar mij toe, huilen en riep al snikkend en huilend UIT!! :'( Ze zegt dus dat het het muziekje is, geen idee hoe of waar het vandaan komt. :N
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:47 #113
259886 pessie
pi_103587662
Elmo dat is inderdaad een beetje gek zeg! Zo vanuit het niets? Wat sneu -O- . Maar misschien wil ze nu wel overstappen van Bumba op Uki :Y

Mijn kind kan de was doen :+
SPOILER
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:55 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103587668
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:50:08 #115
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103587734
Troeta, Noortje krijgt 's ochtends ook nog een papfles. Ik kan 'r ook een bordje met pap geven maar dit is volgens mij sneller. ;)

Elmo, sneu die plekjes, hopelijk is het snel over.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:50:11 #116
259886 pessie
pi_103587736
Nathan slaapt 1x. Het hangt er denk ik vanaf hoe Noortje zich voelt. Aangezien jullie nachten nog steeds te gezellig zijn( :') ) is het dan wel goed om nu al over te stappen op niet slapen?

edit: Ik ben nu een filmpje aan het uploaden van een dansende Nathan :+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:54:26 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103587937
Onze nachten zijn fantastisch ;) ik denk dan maar dat het een faaaaaaase is. Ze gaat vast wel weer slapen overdag.
Ze zegt trouwens wel dat ze wil gaan slapen maar dan gebeurt het niet. Hysterisch huilen en zo. We shall see....
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:09:22 #118
259886 pessie
pi_103588587
So you think you can dance?
SPOILER
Let niet op mijn geblaat
pi_103589176
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.

Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo ;) w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:41:24 #120
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103589834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.

Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo ;) w/
:o
pi_103589976
3 november beginnen met inleiden :Y Rienk wordt grote broer!!! :o *O* *O*
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:54:37 #122
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103590299
Gaaf heur. Ik had het wel ergens gelezen maar dat het al weer zo snel is! Gaaf hoor. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt!
pi_103590707
Ik ook :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 18:50:56 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103592485
Dansende Nathan O+

Sola, goed slapen helpt me wel om fit te zijn en dus heb ik ook (iets) minder last van mijn bekken. Alleen ga je als je je fit voelt ook weer wat meer doen en dan heb je dus weer wat meer pijn. Zo blijf je aan de gang ;)
Ik vind het ook nog steeds moeilijk om Harry brullend/schreeuwend in bed te zetten en ik kijk dan ook altijd op de klok zodat ik kan zien hoe lang hij aan het schreeuwen is. Dit omdat het anders voor mijn gevoel echt heel erg lang duurt terwijl het in werkelijkheid maar 1 minuutje is waarna hij overgaat op huilen, dan jengelen en dan is het stil in 5 minuten ofzo.
Gelukkig is dit niet elke avond zo maar bijv gisteren toen hij ziek was wel... En dan vind ik het extra moeilijk... :X

becky, Harry slaapt 1x overdag variërend tussen de 2 en 3 uur.
pi_103593037
Elmo, wat naar voor Tirza, ms ergens van geschrokken, typisch dat ze t daarna weer bij t zelfde liedje dezelfde reactie geeft, lijkt me geen toeval, sneu hoor :*
En dan ook nog die netelroosplekjes, meiske toch -O-
SPOILER
Asy, ja als ze ziek zijn is t extra moeilijk, omdat t zo moeilijk te herkennen is (vind ik) of t standaard gedrag is, of wordt veroorzaakt door het ziekzijn... -O- maar binnen 5 minuten slapen is goed te doen :Y

En ik zag een dansend wasmannetje Nathan O+
Pyjamaparties }:| en nog veul meer... ff denken...

oja: eet/slaapschema's
die typ ik hier niet, die zijn al weer veranderd voordat de inkt droog is :P
nou ok dan, niet doorvertellen aan t cb he?
sochtends papfles + evt boterham met chocopasta / boterhamworst
9.30 fruit
11.30 2 boterhammen, 1 met choco 1 met smeerkaas + thuis een papfles, op kdv gewone melk
15.00 cracker, koekje, banaan, rozijntjes, wat we tegen komen
17.00/18.00 half potje olvarit als appetizer, en daarna met de pot mee (met wisselend resultaat :P soms heel veel, soms heel weinig)
19.00 fles pap en naar bed
zoiets..
:7

edit: ik heb sensitive billendoekjes gekocht: moest ik nog kiezen uit 2 soorten: fragrance free of met aloe/kamille 8)7 , ik wilde bijna snoetenpoetsers meenemen uit ballorigheid :@
pi_103593475
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
pi_103595064
Leuk om al die schema's te lezen en wat de kindjes eten. Hier krijg ik er juist geen zoet in op brood. Alleen kaas en worst blieft meneer. Zelfs de jam is nu echt uit.
Vind ik op zich prima hoor, want met die plakzooi zit hij echt helemaal onder :P
Cooki, dat schema is toch een beetje wat iedereen in grove lijnen lijkt te hanteren.

FIjn Vlinder dat je een datum hebt. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden als grote broer.

Arme Tirza weer netelroos en dan ook nog zo schrikken van de liedje. Sneu hoor.

Hier doet Yaro ook 1 slaapje. Ik krijg er niet meer in. Ook niet als eens vroeg slaapt, ziek is of kort slaapt.
pi_103595097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef simmu het volgende:
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
Simmu, vind ik ook hoor! *O*
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is }:|
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet :7

SPOILER
pi_103595193
Hier krijgt Yaro nog steeds drinken uit een fles, anders krijg ik er geen vocht in. We bieden het elke dag aan, maar jammer dan hoor. Meneer kletst de oren van mijn kop, dus dat zal wel goed zijn.
Ik heb het wel bij het cb aangegeven vorige week. Haar reactie, als je er echt vanaf wilt kan je hem twee dagen drinken niet op een andere manier aanbieden. Alleen nog de melk in een fles. Toen ze mijn reactie zag, dimde ze wel wat in. Vind dat echt niet nodig.

Pap heeft hij nooit uit een fles gekregen, maar hij is niet echt een liefhebber van pap.
pi_103595378
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:

[..]

dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet :7

SPOILER
ghe. toen selene ergens tussen de 1 en de anderhalf was, wilde ze geen brood eten. toen zeiden ze hier dat 2 x pap prima was. als ze der granen maar binnenkreeg ;)

ravi wil trouwens sandwichspread op zn bammen :Y)
pi_103595804
oeh sandwichspread, dat heb ik hier ook in de koelkast staan, zal ik ns proberen, ter afwisseling :Y
verder nog aan broodbeleg: lucas eet ook nog wel ns snijworst :9
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:04:49 #132
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103595862
O+ Nathan wat een briljant filmpje :D Kom je met Oona dansen? Die is daar ook helemaal gek op :D

@ Elmo... Oh wat sneu!!

@ Vlinder... Oh nog maar een weekje.. Spannend zeg! Bijzonder hè zo bewust aftellen.. (kreeg een geplande keizersnee, dus heb ook heel bewust afgetelt)

Leuk om te lezen al die schema's!
Mijn kliko gaat voor het volgende menu:

Meld ze zich errug vroeg (voor 6) smorgens:
Flesje opvolgmelk 120+3 & dan weer terug in bed..
Als ze dan opnieuw wakker wordt (meestal tussen 8&9 dan)
Een boterhammetje met boter & klein stukje fruit zoals een kiwi & water...

Meld ze zich rond half 7 of later:
100 ml halfvolle melk, boterhammetje met boter, stukkie fruit en vaak ook nog wat water

Rond 10/10.30
Fruit + water

Middageten:
100ml melk (tuitbeker)... en ook water meestal nog (rietjesbeker)
1.5 boterham... ze lust er alles op, maar het liefste kaas... (verder eet ze jam, appelstroop, tartex (vega), sandwichspread, tahin, amandelpasta, pindakaas.... maar bv farmersalade vind ze ook heerlijk.

Tussendoor:
tuitbeker diksap & 'iets lekkers'
Rijstwafel, soepstengel, komkommer, tomaat, fruit, rozijntjes... of van organix goodies iets.

Avondeten:
Met de pot mee... Alles behalve broccoli gaat erin... (en sla ergens doorheen, maar los niet)
+ water

Voor het slapen rond 19.00 nog een klein flesje 90+2 opvolgmelk
We'll have love aplenty
You and me
pi_103595986
Oh en ik vergeet Nathan helemaal. Stoer hoor mama helpen met de was. En dat dansen is zo O+
pi_103600357
M'n meisje wordt morgen 2 :o *O*

Cadeautjes ingepakt, dadelijk slingers ophangen.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:32:02 #135
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103600719
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:

[..]

dus papfles met speen is n no go
, dus dat noem ik daar gewoon niet :7

SPOILER
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!! :N Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
pi_103600747
Oh spannend wicky, heb je leuke kadootjes gekocht? Fijne dag alvast morgen :)
pi_103601083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!! :N Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
Dan zou Mette een super prater moeten zijn want die drinkt sinds haar eerste verjaardag al niet meer uit een fles, dronk sindsdien uit een rietjesbeker en nu uit een beker. Oftewel precies zoals het zou horen om een optimale spraakontwikkeling te bevorderen. Nou.. Die praat praatontwikkeling blijft behoorlijk achter hier :') komt nu pas een klein beetje op gang.
Moraal van het verhaal, je kan er geen pijl op trekken. Gewoon doen wat goed voor jullie is :)
pi_103601486
Wickie alvast gefeliciteerd met de tweede verjaardag van je meisje morgen. Hopelijk hebben jullie een zeer geslaagde dag.
pi_103601656
Een fijne dag morgen Wickie. Je oudste alweer 2!!
*poef* nu is het weg
pi_103613484
Wickie van harte met je grote dame: 2 jaar alweer! O+
Mette: hieperdepiep je bent jarig!! *O*
Een hele fijne dag gewenst!

pi_103613593
*O* Wickie van harte gefeliciteerd met je peuter! Hele fijne dag :*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:23:41 #142
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103613679
Wickie, R. ( en rubbereend :P) van harte gefeliciteerd met Mette! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben. :*
A grand adventure has begun.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:39:26 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103613826
mette, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! *O*
Maak er een leuke dag van met papa, mama en Wies O+
pi_103613842
Jaaaah, Mette is een peuter *O* *O* *O*

Wickie, R. en Wies, gefeliciteerd met dochter en zus!
pi_103614242
gefeliciteerd mette, wickie & wickieman & wies *O* *O* *O*
tot bij de peuters!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 09:28:43 #146
265732 Keshet
pi_103614546
Wies! Ik ben gewoon vergeten om Wiesje te feliciteren! :o Van harte met je grote zus! :D
pi_103614886
Mette is peuter *O* Gefeliciteerd :*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:05:54 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103615364
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette! *O* *O* *O*

Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen? }:| :O
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103615466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette! *O* *O* *O*

Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen? }:| :O
de mijne! *O* *O* *O*
eerste nacht doorgeslapen in 3 weken *O*

en de sneeuwlaarsjes zijn vanochtend gearriveerd, ik paste ze bij hem aan en nu wil hij ze niet meer uit (die andere ook niet trouwens) :P zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt O+

wel met een half oog op de k3 film van zn zusje :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:20:54 #150
259886 pessie
pi_103615737
Wickie van harte met Mette!
pi_103615748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef simmu het volgende:
zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt O+
wel met een half oog op de k3 film van zn zusje :P
O+ simmu: pics! :Y
pi_103616996
Wickie gefeliciteerd met Mette! *O*

Simmu, leuke outfit! Amy heeft vandaag een wijde spijkerbroek met vestje aan. Doet me denken aan mijn skatebroek fase O+ Normaal heeft ze meer jurkjes en rokjes aan.

Slapen ging hier goed vannacht! Geen strijd gehad om 22:00 en heel de nacht doorgeslapen. Dat was heul lang geleden dat ze doorgeslapen heeft. Je zou dus denken dat ze blij is, want lekker geslapen. Maar nee, ze kan alleen maar huilen vandaag :?
pi_103617922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef becky27 het volgende:
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
Truus slaapt vaak wel een keer overdag tegenwoordig. Soms is dat een uurtje, soms iets langer, soms maar een half uurtje en soms slaapt ze helemaal niet.

En een vette felicitatie voor Mette *O*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:38 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103618276
Harry lijkt weer de oude. Hij heeft vannacht weer als vanouds doorgeslapen tot vanmorgen ruim na 8 uur! En dat terwijl de tegelaar al begonnen was slijpen/snijden/etc.
Nu is hij weer lekker spelen bij opa en oma.
pi_103619936
Hiep Hiep Hoera voor Mette.
Een hele fijne dag voor jullie allen!
pi_103620537
*O* Mette gefeliciteerd met je verjaardag *O* (en de rest van de familie ook ;))

Wij hadden hier een vannacht een Floris die wakker was. Ik denk iets van kiesjes, want hij zat op zn vinger te kauwen, achterin zn mond waar laatst al iets aan t doorkomen was.
Gelukkig ging ie ook zo weer slapen (even dentinox in zn mond gedaan en een zetpil gegeven) Vanochtend vond ie t alleen niet zo geweldig om wakker gemaakt te worden.
pi_103622075
Het was hier weer prutter dan prut -O- om 4 uur wakker en daarna niet meer naar bed willen. Huilbuien, weetikwat. Ze heeft ergens last van. Misschien haar buik, want al anderhalve dag niet gepoept. Maar kunnen ook de oortjes zijn want ze is verkouden. Ik weet het niet...
Geen koorts of lamlendigheid dus we hebben haar toch maar naar het KDV gebracht (ze zouden me bellen als het niet ging). Maar ik ben zelf ook niet helemaal lekker en heb me maar ziekgemeld en een gat in de dag geslapen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:26:24 #158
265732 Keshet
pi_103625968
Hoe gaat 't nu met jou en Hannah Octo? :*

Mijn muppetje is vandaag gewogen en gemeten. *)

pi_103626197
hier past enkel het volgende op:

_O_ _O_
*O* *O* *O*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:34:29 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103626239
Check her out! *O*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:34:51 #161
265732 Keshet
pi_103626251
'De mijne is 20 keer haar geboortegewicht. En de jouwe? :{w'

Die doet het tegenwoordig goed als er weer eens iemand reageert met 'Jaaaa, al anderhalf joh? Dan is ze best klein en licht he!'

:@
pi_103626261
Fantastisch Keshet! O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:36:09 #163
265732 Keshet
pi_103626287
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten. :Y)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:44:41 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103626593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Keshet het volgende:
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten. :Y)
Ze scheelt maar een heel klein beetje met Harry en dat was wel een a terme kindje. Dus zo klein en licht is ze nou ook weer niet. Gewoon lekker handzaam :Y)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:54:51 #165
265732 Keshet
pi_103627064
Das waar. :D

Wat zijn Harry's specs?
Emma is nu 9115gram en 79 centimeter.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:09:33 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103627666
Met precies 19 maanden was hij 9355 gram en zou hij 78cm zijn, maar ik denk dat de lengte niet helemaal klopt. Hij wilde toen niet meewerken, maar ik merk in zijn kleding en ook zijn reikwijdte dat hij echt wel meer gegroeid moet zijn dan 3 cm :D
Ik heb hem een keertje thuis tegen de muur gezet en toen kwam ik op 80cm uit.

Misschien moeten we ze gewoon aan elkaar koppelen *;
pi_103627701
Oh Keshet, wat doet Emma het goed!
Ik vind d'r specs heel erg mooi. En wat nu klein en licht...ik heb er net zo eentje (18 maanden: 8515 gram en 78 cm). Ik denk dat Marit het gewicht van Emma niet eens gaat halen met 20 maanden. In mijn beleving klopt Emma met precies ;)
pi_103630404
Wow Keshet, wat doet ze het goed _O_
Echt prachtig om te zien O+
pi_103631870
Zo, de muppet opgehaald van het KDV. Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had :')
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.

Keshet, wat een fantastische curves *O* Ze heeft echt een giga groeispurt gehad! Nog even zo door en ze gaat mijn miss-average inhalen _O-
pi_103634425
Wow Keshet, wat een curves! *O* Fijn dat t zo goed gaat :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef octopussy het volgende:
Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had :')
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.
Goed zo muppetje! ^O^ Octo, dat scheelt je iig 1 vieze luier *O*
gaat t nu beter met r? O+
pi_103634529
O+ Lucas update: tja uhm... wat zal ik zeggen: geen cooki monster maar n penne-monster :Y) , 2 bakjes leeggeschranst :D en nu vrolijk met de duplo trein aan het spelen met grote broer *;
én bij de h&m een heule leuke muts gekocht (had ik nog geen mutsen dan, jawel :P ) uit het dierenthema *O* foto volgt in kleertjestopic denk ik(?)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 18:50:46 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103634718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:46 schreef Cooki het volgende:
Lucas update: O+
O+

octo, hopelijk heeft het opgelucht, voelt ze zich wat beter en slaapt ze vannacht beter :*
pi_103634757
laat n mensch toch ns rustig editten joh }:| O+ :*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 18:58:20 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103635053
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cooki het volgende:
laat n mensch toch ns rustig editten joh }:| O+ :*
Zet dan niet gewoon zo'n hartje neer om dan alsnog een heel verhaal te kalken :{w
pi_103635230
ik zal t wel weer weghalen en dan een nieuwe post maken, ivm mn post aantal vd dag! :P
of toch maar niet
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:09:36 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103635564
Maar fijn dat hij zo goed gegeten heeft :Y
Harry eet ook graag alle soorten pasta.
pi_103636135
doe ns n harry update O+

en de muts/wantjes: leuk he?
lucas houdt van beren, daarom is t ontopic hier :P

donderdag 27 oktober 2011 @ 19:44:34 #178
259886 pessie
pi_103637198
Keshet wat doet ze het goed zeg!!! *O* *O* *O*

Pastamonsters O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:51:54 #179
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103637560
Tis weer gezellig hier zie ik! ;-)

Wauw wat een vette curves van Emma!! *O* Je meisje doet het goed keshet!!

Leuke muts en wantjes Cooki! Laat de sneeuw maar komen!

Wickie gefeliciteerd met de verjaardag van je peutermeisje!! O+

[ Bericht 23% gewijzigd door Elmo76 op 27-10-2011 20:34:37 ]
pi_103639265
Wickie, van harte gefeliciteerd met Mette!! *O* *O*
pi_103639523
*O* Go *O* Emma *O* Go *O*

Hier is het de derde avond op rij dat madame niet gaat slapen als ik haar in haar bedje leg maar gaat staan gillen en roepen tot ik haar weer in kom stoppen, aai over het bolletje, muziekje weer aan. Hier heb ik over gelezen, niet gedacht dat Zoë het ook voor mij in petto zou hebben. :D
(knap irritant :'))
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:34:56 #182
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103639580
Keshet, wauw wat goed!!! Die Emma toch, echt ik ben gewoon bijna plaatsvervangend trots.

Octo, toch wel fijn dat het buikpijn was en niet iets anders. Noortje heeft dat van de week ook een paar dagen gehad. Nu is het weer over. Best gek.

Wickie, gefeliciteerd met jullie grote Mette!! Een hele fijne dag vandaag.
pi_103639587
Emma, wat ga je goed!!!
*poef* nu is het weg
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:42:37 #184
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103639962
Hebben jullie kindjes trouwens ook wel eens last van aanstelleritus? Mensenkinderen, wat kan mijn kind zich aanstellen zeg. Er waren hier wat mannen over de vloer ivm onze uitvloer, madam wilde al niet slapen (hysterisch huilen en papa roepen) dus maar naar beneden. Toen ging ze helemaal los, rondjes rennen om de poefjes, op de grond gaan liggen en dan zogenaamd huilen.... ik moest er erg hard om lachen maar eigenlijk is het pure aandachtvragerij.
pi_103640109
Ik begin ook weer steeds meer respect te krijgen voor de mama's van slecht slapende kindjes. Hoe houden jullie dat vol?! Lars is nu al de hele week snip- en snipverkouden, en het kost 's avonds een paar uur voordat hij echt rustig slaapt, en dan nog word ik gedurende de nacht elk uur wakker van een huiltje of kreetje in zijn slaap. Beide oogjes zitten 's ochtends helemaal dicht van aangekoekt snot, en zijn de rest van de dag knalrood :(

Hij heeft nu ook al bijna een week vrijwel geen avondeten gehad. Hij rent wel enthousiast naar zijn stoel toe als ik met zijn bordje aankom, is nog blij als z'n slabbertje omgeknoopt wordt, maar zodra ik het eerste hapje op de lepel heb is het draaaaamaaa! Ik hoop zo dat hij snel een beetje opknapt..

SPOILER
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:47:45 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103640256
Ik heb op het internet een hele suffe maar toch wel handige tip gevonden tegen het hoesten 's nachts. Voor het slapen Luuf onder de voetjes en dan sokken aan. Gister gedaan en madam sliep door en tot 07.00 uur (en dat is nog nooit gebeurt!) en nu ligt ze ook weer heel fijn te tukken.
pi_103643071
Wickie gefeliciteerd!!

De luieruitslag gaat goed, hij heeft nu een beetje schrale billen,maar het is geen drama meer met schoonvegen. Hij heeft nog wel diarree alleen..
Ik heb vandaag echt 15 luiers verschoond! Niet elke keer diarree hoor,maar wil gewoon van die uitslag af.

Spewey, ik zou het al heel tof vinden als ik Mex wakker in bed kon leggen met een aai over zijn bolletje en een muziekje. Hij slaapt nooit zelf in,alleen op schoot.
Ik ga denk ik eens op zoek naar een lampje, want hij vond het draailampje van het buurjongetje zo mooi, maar dat was een losse lamp. Ik wil er 1 die je vast kan maken in bed,zodat hij het kan aanraken en kan blijven liggen. Weet iemand toevallig iets?

Ik hou dit vol omdat ik heel weinig werk trouwens, ik zou het echt niet aankunnen als ik 4 dagen zou moeten werken ofzo. En mijn vriend en ik doen het om en om, ene dag staat hij 6 uur op, ik de andere dag. M'n vriend moet half 9 weg naar werk,dus kan ik die dag slapen tot half 9, scheelt echt enorm.
De nachten doe ik wel altijd, want voordat hij wakker is....
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:34:21 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103643588
Troeta, het went ook bij vier dagen werken hoor. Ik sta vier dagen in de week voor 6-en op, ook omdat man 's avonds werkt. Ik kan 2 dagen tot 07.30 uur slapen en eens in de twee weken uitslapen tot een uurtje of 9.
Het meest zware vind ik de dagen dat man ook 's avonds werkt, dan sta ik om 05.45 op en doe het ochtendritueel met Noortje. Dan breng ik haar weg en ga werken, meestal een uurtje een of 9, dan haal ik haar op en doe ik het avondritueel, eten, bad, boekje lezen etc etc. Die dagen duren echt lang, van 05.45 tot 20.30 uur ben ik in touw, dan is het even chillen en om 22.00 uur weer slapen.
Saaaaaaaaaaaaaaai, maar ook heel dankbaar!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:34:51 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103643618
Oh en de nachten deed ik altijd, maar ik was er op een gegeven moment klaar mee en nu schop ik vent ook het bed uit.
pi_103643907
Is dit niets voor Mex?
Knuffel, muziek en lampje ineen, hier echt een uitkomst gebleken. 's Nachts word ik wel eens wakker en dan hoor ik zachte zeegeluidjes over de babyfoon, heeft 1 van de kinders zelf z'n zeepaard aangeknuffeld. O+

Weet eigenlijk niet of hij nog ergens te koop is.
pi_103644011
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang) :@
*poef* nu is het weg
pi_103644219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang) :@

Ryan heeft de turquoise en Zoë de roze. (en een hele stash AA batterijen, anders drama :D)
pi_103644433
Sofie heeft een tijd erg veel gespuugd. En ik was altijd bang dat het zeepaard vies zou worden. (Sofie sliep superslecht, en na de komst van het zeepaard was dat verleden tijd)
uiteindelijk is dat beest nooit vies geworden.

Nu zit haar labeldoekje aan de staart vast. Die gooide ze steeds uit bed, dat lukt nu niet meer
(al probeert ze het wel)

[ Bericht 27% gewijzigd door kaatjejannie op 29-10-2011 08:53:27 ]
*poef* nu is het weg
pi_103644738
:D Die foto. ^O^

Labeldoekjes, nog zo'n drama ding, als ze 's nachts wakker wordt en ze kan 2 bepaalde snooze labeldoekjes niet vinden dan is het blehren. Vannacht hoorde ik m'n man slaapdronken mompelen dat hij ze aan haar handjes ging vasttapen. :') Ze heeft er 5! maar alleen de grijze en bruine (van haar broer geweest) moet ze altijd hebben...
pi_103644946
Sofie heeft gelukkig nog geen voorkeur voor een bepaalde kleur. Ze heeft er ook 5, in 5 verschillende kleuren.
*poef* nu is het weg
pi_103645338
Die twee had ze als eerste, na een nacht opzitten omdat ze ze onder had gespuugd en vervolgens dus niet zonder die krengen ging slapen extra bij gekocht maar die zijn niet goed genoeg. (snap niet hoe ze in het donker het verschil merkt }:| ik was ze tegelijkertijd, ruiken dus allemaal hetzelfde)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:51 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103647560
Harry is vanavond ook weer even beneden geweest. Klein kwartiertje. Toen vond hij het erg gezellig worden (hij wilde ook borrelnootjes ;) ). Dus ik zet de tv op pauze en meneer zet het op een krijsen! :o Wijzend met zijn vingertje naar de tv. Dus ik zeg: mooi niet, je gaat naar bed. Nou echt, de hel brak los! J heeft hem naar boven gedragen, we hebben muziekje aangezet en hem echt krijsend achtergelaten. Binnen 1 minuut was het snikken en binnen 5 min sliep meneer weer maar echt, het dra-ma... :X

Maar verder is hij wel heel erg lief en leuk O+
Sinds vandaag kan hij ook een varkentje nadoen :D

Ow en aanstelleritus kennen we hier ook wel hoor becky :Y
pi_103647578
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.

Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?

Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D

kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
pi_103648072
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.

Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?

Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D

kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
Nee, zo sterk is ie niet.

Is een webcam troeta. Ik had gezien dat Orea er een heeft, en heb hem zelf ook besteld op ebay. Is erg leuk :D

[ Bericht 10% gewijzigd door kaatjejannie op 29-10-2011 08:55:26 ]
*poef* nu is het weg
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:42:58 #200
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103648310
Mette gefeliciteerd met je verjaardag!!

Keshet wat een mooie lijntjes zijn dat zeg! Geweldig!!

KJ... welke webcam issut precies?? Ik wil er ook 1 ;)

Wij hadden net 10 min gesprek (=25 min als je de laatste bent ;) ) op t kdv..
Altijd leuk om zo even rustig samen over je meissie te praten!
Ging gelukkig prima daar... Soms even lastig met het wachten tijdens het eten, maar dat heeft ze altijd al gehad... Ze geeft nu ook heel goed aan als de drukte van de groep haar eventjes teveel wordt (ze is de jongste) en ze eventjes alleen/rustig wil spelen... Fijn :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103648331
Woah Harry! :D

Zeepaard heeft een zwak lichtje in z'n buikje, het is niet zo'n projector, die kun je idd aan het ledikant vast maken, dat lijkt me dan meer Mex proof. :P

Ik wil 's avonds ook niet slapen, hoe moe ik ook ben, eindelijk even 'me'-time :')
pi_103648345
ooo, goed idee zo'n webcam. En ik zie dat het zeepaard best wel gloeit. Ik weet echt niet of het zeepaard zou werken bij hem, maar ik ga het gewoon proberen,wie weet.
En laten huilen ook maar weer eens proberen,maar hij kan het echt 3 uur volhouden,in slaap vallen van vermoeidheid om het dan weer te doen en op dat moment neem ik hem dus bij me in bed,want ik ben dan ook op van vermoeidheid.
pi_103648453
@Troeta en heel gek een hemd/t-shirt wat jij gedragen hebt, bij hem in bed leggen zodat hij jou geur ruikt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103649461
ik hou t hier niet meer bij :'(

spewey en troeta: die me-time: heul herkenbaar! :Y *O*

nu ff proberen bij te lezen }:|

Shandaly: ms wil Lars nu liever koud eten: vb paprika, komkommer, banaan, brood oid? Lucas heeft soms tussendoor dorst, dus dan drinkt hij wat water of sap en dan kan ie weer een paar happen eten :Y)
en ^O^ voor je cursus-ervaring! klinkt toch goed :Y

labeldoekjes/knuffels: Lucas heeft hier de hydrofieldoek als snifbox... heul handig, ik heb er tientallen en sinds kort heeft ie geen voorkeur meer voor kleur/patroontje, dus altijd goed :Y
alleen jammer dat ie soms een doekje met snot op mij deponeert :N toch ns opvoeden dat menneke O+

Asy: er zit genoeg pit in he? O+ t is en blijft n heul schattig jungske O+ :* *O*

morgen verder :P :Y truste :z
een hele goede nacht voor iedereen gewenst! :Z

[ Bericht 30% gewijzigd door -Caroline- op 27-10-2011 23:09:10 ]
pi_103653071
Asy, herkenbaar gedrag hoor. En ze weten echt precies wat ze willen die kleine opdonders van ons. Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren. Ze kan de liedjes van Dora en Diego al deels meezingen 8)7
Het stomme is dat ik toegeef en even 15 minuten met haar tv ga kijken omdat ze dan meestal zonder problemen weer naar bed gaat en slapen. Doe ik dat niet, dan hebben we denk ik binnen de kortste keren burenruzies...

Nooit gedacht dat mijn kind zo koppig en vasthoudend kon zijn. Zo mag ze in principe alleen in bed of in de autostoel een speentje. Maar tegenwoordig MOET ze de speen ook beneden in. Afleiden en snel de speen verstoppen helpt niet want ze kan HEEL lang doorzeuren om dat ding ("Peen, peen, peen, isse niet peen?, peen bed?, peen maaaaaama, peen, weeeeehhhh").

Het echte opvoeden is begonnen :'(

Oja, wat ik nog wilde vertellen. Soms weigert mevrouw te gaan slapen. Ik moet haar dan echt even overtuigen dat ze wel HEEEL MOE is. Op een gegeven moment gaat ze het wel een beetje geloven en dan legt ze haar hoofd op mijn schouder. Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:12:58 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103658238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
Daar heb ik dus ook last van, ik wilde altijd nog van alles, zoals relaxed tv kijken, eindelijk foto's bestellen of die enorme strijk nou eens wegwerken. Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.

Reilain, altijd fijn om even over je meisje te kletsen!
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:32:06 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103658820
Ik denk dat die me-time voor alle mama's wel geldt :Y

Cooki, fijn dat hij geen voorkeur meer heeft. Lijkt me net iets makkelijker.
Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat :X ).

Die webcams zijn toch wel heel erg tof O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:52:05 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103661531
Ik heb erzojuist eentje in bed gesodemieterd want er was geen land mee te bezeilen :X
pi_103662242
Mette nog gefeliciteerd *G* hebben jullie een fijne dag gehad?

asy :* slaapt ie wel een beetje nu?

ik heb lang niet alles gelezen echt hoor waar halen jullie de tijd vandaan?! haha

pessie ik zag mooie foto en filmpje van nathan, wat vervelend dat hij geen brood meer wil
hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)

mijn mini is na het ziek zijn weer goed opgeknapt nu en heeft gelukkig nog met haar nichtje en neefjes kunnen spelen!
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
(mn vader zou jarig zijn geweest gister dus ik schreef al op twitter zou jopa haar een hand hebben gegeven?)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:17:36 #210
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103664290
Fijn dat jouw mini weer is opgeknapt draakje! *O*

Harry slaapt, daar was ik ook niet echt bang voor. Alleen had ik ook nog even willen gaan slapen en dat gaat nu niet. Om 13 uur komt er iemand langs om iets af te geven en dan zal Harry wel wakker worden/zijn. Mooi balen dus...
pi_103665420
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 00:06 schreef octopussy het volgende:
Als wanneer Hannah 's nachts wakker wordt is meestal het eerste wat ze roept: "kola kola" (Dora) en probeert je uit alle macht naar het trapgat te sleuren.
Octo, Lucas geeft me savonds/snachts dan een trap zoals een ruiter zn paard een hint geeft om te gaan lopen }:| _O-
quote:
Het echte opvoeden is begonnen :'(
Joh, rustig aan, met de oudste moet ik er ook nog aan beginnen :P gewoon doen als je n keer tijd over hebt :s)
quote:
Ook helpt het als ik vertel dat iedereen slaapt. Papa slaapt, oma slaapt, opa slaapt, nijntje slaapt, dora slaapt, mama gaat ook slapen, Hannah gaat ook slapen enz.
Heey ja :Y dat doe ik ook: maar ik zeg: Papa slaapt }:| , thomas slaapt *; , hond slaapt, mama wil heul graag slapen :X en lucas gaat nu ook slapen toch :? :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 07:12 schreef becky27 het volgende:
Maar ik was zo moe dat ik toch voor mezelf moet kiezen en de rest kan wel blijven liggen.
Becky, ik vind dat knap joh ^O^ t lukt me nu ook al beter, maar ik heb tijden dat ik op mn tandvlees nog van alles loopt te doen wat zogenaamd moet.... en dan bekaf naar bed... slaat nergens op, maja...
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 08:32 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, fijn dat hij geen voorkeur meer heeft. Lijkt me net iets makkelijker.
ja uhm, correctie, vanmorgen moest t perse een blauw lapjes met bolletjes motief zijn, de andere waren niet goed }:|
quote:
Harry drinkt ook onder het eten wat slokken om dan weer verder te eten. Meestal 'vraagt' hij er zelf om (wijzend met vingertje en hoog gillen en dan mag je raden of hij de curry bedoelt of het water of iets anders dat op tafel staat :X ).
_O- doe t die van mij nooit joh :X
quote:
Die webcams zijn toch wel heel erg tof O+
gewoon op je sinterkerst lijstje zetten, heb ik ook gedaan *O*
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:52 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb erzojuist eentje in bed gesodemieterd want er was geen land mee te bezeilen :X
^O^ goed gedaan , wie eigenlijk harry of je man :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
ik heb lang niet alles gelezen echt hoor waar halen jullie de tijd vandaan?! haha
ik ben toos werkeloos en mn kind wordt pas over een paar jaar opgevoed, tijd zat joh :7
maar idd draculettetje, soms vraag ik me dat ook af _O- :W
quote:
hier werd dan advies gegeven dit is wat hij (nou ja zij) krijgt, eet ze het niet op dan niet
dan heeft ze pech, volgende keer weer beter
klinkt hard maar steeds maar geven wat hij wel wil is misschien toch ook niet fijn
(ik heb het nooit hoeven toepassen dus geen idee of het echt effect heeft en het "de strijd" waard is)
oh ja, t advies klopt, maar soms he, op sommige dagen... :X :P dan is t "pick your battle day" :P
quote:
daarnaast zag ik haar zelfvertrouwen wbt lopen groeien en gister besloot ze dat ze zo 3 tot 4 meter los ging lopen!
*O*
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:17 schreef Asyniur het volgende:
Om 13 uur komt er iemand langs om iets af te geven en dan zal Harry wel wakker worden/zijn. Mooi balen dus...
briefje op de deur, geld in de vlop, slapen maar, dat kan toch wel in het mooie zuiden :P :*
ik hoop dat harry je vanmiddag wat downtime geeft :Y

lucas update:
kijk n omkoopkoekje:
pi_103665832
Cooki, je post :D _O_

Mijn mevrouwtje heeft goed geslapen vannacht. Ik ben er 1 keer even uitgeweest omdat ze het toch niet zo tof vond om met haar rug tegen het hoofdboard te liggen zonder dekbed en zonder peen, maar dat was snel verholpen. Daarna werd ik pas om 6.45 wakker door het geluid van botsende speelgoedautootjes en verhalen over nijntje in bad enzo. Had ik al eens gezegd dat ik superblij ben met onze webcam? Ik kijk gewoon via een app op mijn foon vanuit mijn bed wat ze aan het doen is. Hilarisch af en toe _O-

Ni hao Lucas! :W O+
Cooki, mag ik hem reserveren voor dochter 1 of dochter 2? Houdt hij van ervaren vrouwen of van jongere blommen?
pi_103665989
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[...]
(mn vader zou jarig zijn geweest gister dus ik schreef al op twitter zou jopa haar een hand hebben gegeven?)
Da's een mooie gedachte... Wie weet...
Ik vraag me ook wel eens af of mijn schoonvader op de een of andere manier nog iets meekrijgt van zijn kleinzoon.
pi_103666191
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:57 schreef octopussy het volgende:
1.Cooki, je post :D _O_
2.Had ik al eens gezegd dat ik superblij ben met onze webcam? Ik kijk gewoon via een app op mijn foon vanuit mijn bed wat ze aan het doen is. Hilarisch af en toe _O-
3.Cooki, mag ik hem reserveren voor dochter 1 of dochter 2? Houdt hij van ervaren vrouwen of van jongere blommen?
:( ga ik quoten terwijl ik n post klaar heb staan... post weg...

ok opnieuw: }:|
1. heb ik de langste post vd dag :@ ? zeg ja *O*
2. die cam _O- kun je daar ook mee shoppen dan? dat je gewoon af en toe ff kijkt via je phone?
3. jij mag lucas reserveren :Y kom ik weer terug in a-b! *O*
SPOILER
ik heb hier promotiemateriaal:
ontopic foto van oudste ivm in beeld staan van jongste *;

Asy :W zie je de lappen liggen :P wat n lekkere zooi trouwens weer *O* :s)
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:54:34 #215
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103681522
Zooi is het hier ook (inclusief krassende vloer ivm gruis ed door de verbouwing met witte voetstappen door de kamer O+ )

Het was mijn zeun die ik in bed had gedumpt na de zoveelste brulpartij ;)
Mijn man is best lief momenteel ;)

Wat voor een camera hebben jullie ook alweer octo? Voor evt op mijn sinterkerstlijstje O+
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:07:15 #216
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103682252
Me time... Ohhhh zo herkenbaar... Kan gewoon echt niet opstaan 'savonds! Bijna elke avond is het later dan ik met mezelf had afgesproken!

@ doeken/lappen/geur....
Hier ook veel gedaan toen Oona jong was... Ze is verliefd op haar knuffelpopje... Heb er 9 van ;) Bijna elke dag krijgt ze een schone en ik had regelmatig een paar bij ons in bed liggen voor de geur.. Werkte best aardig! Nu doe ik het nog wel eens als ze een onrustige slaapperiode heeft..

Wat een leuke foto's Cooki!!

@ Webcam..
Staat hier nu op mijn verlanglijstje voor kerst ;)
Al duurt me dat toch nog wel lang... Hmmm.. Misschien toch maar eerder ;)

*O*
Oona gaat zo hard ineens met het lopen!
Net bijna de hele tijd tussen het avondeten en voordat ze naar bed ging bezig met stapjes... van de bank naar ons lopen... Zelfs op de bank probeerde ze los te staan!
Haar record staat nu op een stapje of 8/9
We'll have love aplenty
You and me
pi_103683173
onze webcam: Foscam FI8918W
kostwelvuelcentjes, maar wel heeeeel erg leuk!

ter promotie O+ mijn muppet in haar peuterbed

vrijdag 28 oktober 2011 @ 20:53:11 #218
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103684663
Grom!! Onze babyfoon begeeft het zojuist!

Die webcam's ;) Zit daar ook geluid bij?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103684796
Ja, en ook een terugpraatknop.
*poef* nu is het weg
pi_103686513
Oh, 92 euro, valt me nog wel mee. * Spewey zet 'm ook op lijstje
pi_103686795
Die van ons kostte geen 92 euro hoor. Geloof dat het 50 was.
*poef* nu is het weg
pi_103686900
Oh, ik had wat Octo had doorgegeven even gegoogled :
http://www.foscam.nl/inde(...)ge.tpl&product_id=13

Jouw prijs is nog leuker. :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:39:09 #223
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103687039
Wij zitten nu toch richting babyfoon met camera te denken... Willen hem ook mee naar opa/oma kunnen nemen en das met zo'n webcam weer lastig... (en beide wordt nu wat duur na een al dure babyfoon die het loodje legt)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103687156
Deze hebben wij

Met dank aan Orea voor de tip.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:46:42 #225
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103687408
KJ werkt ie ook goed dan? Is zo goedkoop :D Wij zitten ook te zoeken naar zo'n webcam dus ben benieuwd naar je ervaring ermee :)
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_103687665
Werkt prima dat ding!
Wij hebben m ook :)
pi_103687822
Even geen puf om terug te lezen en te reageren, maar vind de ervaringen omtrent de webcam toch wel interessant. Wij hebben echter al een babyfoon met camera en kijken er vooral 's avonds en 's nachts op (is het nodig om er heen te gaan of niet).
Maar een webcam is 's nachts natuurlijk niet haalbaar, hoe doen jullie dat dan?
pi_103687867
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
*poef* nu is het weg
pi_103687926
Even kijken op je smartphone als ik Octo goed begrepen heb.
pi_103688104
Wij hebben een systeem (in progress, programmeerprojectje van R) waarmee we de lampen aan kunnen sturen enzo. De camera's staan er ook op. Daarmee kunnen we dat op zijn telefoon zien (staat niet op se mijne). Ook schijn je er apps voor te hebben. Sowieso zou k ook via t ip adres kunnen inloggen, zo doe k dat op mn laptop
pi_103688107
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie wordt nooit wakker in de nacht. Als ze dan wel wakker wordt ga ik er heen.
Fijn! Als Yaro echt wakker is en over zijn toeren ga ikmeestal mijn man, er ook direct heen. Maar ik slaap heel licht en hoor veel geluiden. Yaro maakt ook veel geluiden 's nachts en vind het soms moeilijk te bepalen in mijn slaap of hij het zelf redt of dat hij even een aai over zijn bolletje nodig heeft.
Voor het geluid zelf hoeft het niet eens, ik hoor hem eerder dan de camera aangaat en toch "durf" ik hem nog niet weg te doen.

Bedankt voor de reacties, ik denk er nog even over. Weet niet of het nou handig is voor waar wij hem voor gebruiken. Hou het wel bij mijn camera.
pi_103688123
i like ^O^
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord :P
pi_103688166
volgens mij kan je ook op de iphone kijken. Dus ook als je aan het shoppen bent .
*poef* nu is het weg
pi_103688264
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
pi_103688292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:00 schreef Cooki het volgende:
i like ^O^
alleen mn vraag "kan ik dan met de iphone-achtige ook inloggen als ik aan t shoppen ben?"
blijft nog altijd onbeantwoord :P
Tuurlijk, als je maar een internet verbinding heb :P
pi_103688348
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 22:07:23 #237
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103688449
*O* Babyfoon doet het weer! Na een hoop getimmer erop... !
Naja.. Hij is niet meer helemaal lekker natuurlijk... Wij gaan brainstormen.. ws een webcam en als de babyfoon het wel echt begeeft een simpele nieuwe
We'll have love aplenty
You and me
pi_103688495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t wel fijn dat k kan kijken of hij staat in zn bed of ligt als ie wakker wordt. Voor mn gevoel ging k wel s te vroeg en dan was ie helemaal wakker en viel ie minder makkelijk in slaap. Soms huilt ie 5 a 10 minuten en dan valt ie weer in slaap
Dat ja, maar dat kunnen we nu ook met de babyfoon met camera.
pi_103688626
Ja precies, maar die heb k niet :) vond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk :D
pi_103688642
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
pi_103688748
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja precies, maar die heb k niet :) vond k.toen onzin.
K zie ook geen meerwaarde voor de webcam als.je.al een babyfoon met camera heb. Ja de snapshot functie is erg leuk :D
Kijk dat soort reacties besparen me dus een hoop geld die ik dan weer aan iets anders kan uitgeven. Het is dat ik vandaag al los ben gegaan en nu echt niets meer nodig heb, anders......
pi_103688780
Ik wil hem, maar J hapt nog niet :+
pi_103688855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Spewey het volgende:
Nee Cooki, jij gaat niet shoppen terwijl je kind ligt te tukken :D
dat doe ik wel en heel veel moeders hier met mij, you included!
maar das online, dat telt niet he, voor de amk-award :P
pi_103688876
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met die webcam niets in het donker zien KJ en Sonnetje?
Jawel, hartstikke goed zelfs. Op fb heb k een foto staan, das s avonds
pi_103688894
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Solagratia het volgende:
Ik wil hem, maar J hapt nog niet :+
Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde :P
pi_103688934
Ok, nieuwsgierig, wat is amk-award?
pi_103688985
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef As1981 het volgende:

[..]

Staat er niet nog iets duurders op zijn verlanglijst? Dat werkt hier meestal. Coen wilde een nieuwe auto, toen kon hij toch echt niet zeuren dat ik een nieuwe telefoon wilde :P
whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oid _O-
pi_103688988
As, nou hij is bezig met een aquarium, maar ik heb net schoenen van hem gekregen (had hij als verrassing voor mij besteld nadat ik ze op 1 avond vijf keer had laten zien :P ) dus dat gaat nog niet echt lukken.
pi_103689018
spewey: ik ben in de race voor de slechte grap award :@
SPOILER
pi_103689023
Oh hier was t R die hem.wilde...ik vond het niet nodig. Uiteindelijk is er gekomen doordat ie andere camera's aan t bestellen was en deze ook wilde testen. Deze was toen over dus als test in zn kamer :D

As graag gedaan ;) nee maar tis onzin om te zeggen dat t echt nodig is als je al een camera babyfoon heb. Enige aanvulling is gewoon echt de snapshot functie
pi_103689077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Cooki het volgende:
algemeen meldpunt kindermishandeling :')
pi_103689087
Ik laat deze vanavond ook gewoon 5 keer zien :+
pi_103689101
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef Cooki het volgende:

[..]

whoehahah, dat gooi ik hier vriend ook altijd voor de voeten: hij koopt 1 x per <insert periode> iets gadgets-achtigs waarvan ik veul vaker iets kan kopen, als in "100 keer" oid _O-
Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzo
pi_103689125
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Solagratia het volgende:
Ik laat deze vanavond ook gewoon 5 keer zien :+
^O^
pi_103689146
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Daar hebben wij de eigen rekeningen voor, voor alle gadgets, onzin die niet nodig is enzo
wij hebben een onzin-gadget rekening :+
maja, wie bepaalt of iets onzin of niet nodig is, want als t wel nodig is kan t van de andere rekening?

btw bij ons gaan de babyfoons "altijd" kapot/kwijt oid, sinds thomas zijn we nu aan de 4e of 5e set toe :?
voor lucas hebben we nu een walkietalkie achtig iets... maar we gebruiken m niet, want thomas heeft m bij de spionnen-set liggen om mee buiten te spelen _O-

[ Bericht 31% gewijzigd door -Caroline- op 28-10-2011 22:37:41 ]
pi_103689766
Handig die babyfoons met camera!!
Alhoewel we hier niet lang meer een babyfoon nodig gaan hebben. Ik hoor hm ook wel zonder en hij kwam deze week ook een keer zelf zijn ledikant uit en de trap af...kwam hij dus ineens de woonkamer binnen :D Als we nou die camera op de babyfoon gehad zouden hebben he ;)

Gisteravond 10 minuten gesprekje gehad op het kdv. Alles was eigenlijk prima. Een bijna altijd vrolijk kind, erg snel qua motoriek (kon opvallend goed een bal in de goede richting gooien/ rollen), is erg enthousiast, komt overal bij kijken, weet goed wat hij wel en niet wil, begrijpt veel, kan goed kletsen en begint nu steeds meer met andere kindjes te spelen. We kunnen trots zijn geloof ik :D
Ze vroegen zich alleen af of we al wilden beginnen met potjestraining. Aangezien ik hier ook regelmatig lees dat er best al wat voor hun tweede jaar mee bezig zijn ga ik nu toch twijfelen...maar Dyon toont alleen maar interesse in het potje, er komt echt nog niets uit. Kyllian was 2,5 toen we begonnen en was ook binnen een paar weken zindelijk.We kunnen hem natuurlijk wel vaker op het potje zetten, maar of dat nut heeft?!

Owja...en Dyon kan de koprol :D Hij deed z'n broer na en deed toen zelf achter elkaar de koprol. Ik vind het best knap :P

Zo dit was mijn trotse ego praatje O+
pi_103689864
meimeltje, ik las
"hij kwam deze week ook een keer zelf met zijn ledikant uit en de trap af... 8)7
pi_103689892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:39 schreef Cooki het volgende:
meimeltje, ik las
"hij kwam deze week ook een keer zelf met zijn ledikant uit en de trap af... 8)7
Ja ik heb echt een knap kind he :D :P
pi_103690043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef Cooki het volgende:

[..]

wij hebben een onzin-gadget rekening :+
maja, wie bepaalt of iets onzin of niet nodig is, want als t wel nodig is kan t van de andere rekening?

btw bij ons gaan de babyfoons "altijd" kapot/kwijt oid, sinds thomas zijn we nu aan de 4e of 5e set toe :?
voor lucas hebben we nu een walkietalkie achtig iets... maar we gebruiken m niet, want thomas heeft m bij de spionnen-set liggen om mee buiten te spelen _O-
Nou ja mijn vriend heeft vaker van die hobbyprojecten die dan best wat geld kosten. K koop wel a wat voor mn nichtje en.neefje. nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoel
pi_103690046
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef Meimeltje het volgende:
Ja ik heb echt een knap kind he :D :P
ja echt wel, maarruh trouwens: die andere dingen zijn ook knap heur:
koprollen, kletsen, ballen gooien, interesse in t potje :Y
lekker joch is t O+ k vond m zaterdag zo leuk, ook zo lief samen met Kyllian! *;
(maar dat had ik vast al gezegd)

over zindelijkheidstraining: als Kyllian t binnen 2 weken kon, dan doe je t toch lekker weer zo ^O^
ik geloof wel in dat een kind er aan toe moet zijn :@
ik herinner me thomas nog: die interesseerde t nix en opeens wel :?
en toen was t ook in een week klaar *O*
toen was ie wel "al" 2,5 idd....

omg, wat kijk ik daar naar uit, vandaag 12 poepluiers geloof ik }:|

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
nou ja kan niemand zeuren over wat er gekocht wordt. Tis ook niet heel strikt ofzo, gaat beetje op gevoel
ja dat ja ^O^
(hier wordt niet gezeurd hoor ;) en we hebben wel onze eigen rekeningen, maar ik heb t pasje vd gezamenlijke rekening, dat is vriend kwijt >:) )
pi_103690292
Cooki: ik weet niet of het 2 weken waren, ik denk eerder na 6 weken :P Maar ik vind de zomerperiode eigenlijk ook veel handiger. Gewoon in een onderbroekje laten lopen...
Ach we zien wel, potje staat al een tijdje in de badkamer en hij mag er zovaak op als hij wil ;) Wc verkleiner met trappetje ook maar weer eens tevoorschijn halen.

Ik vond al die broers zo lief samen met hun zusjes/ broertjes O+
Thomas ook! Hoe Thomas het ook zo in de gaten hield :D "Ze maken ruzie" :D (Dyon en Lucas wilden geloof ik dezelfde stift/potlood).

12 poepluiers, woww! Hier hebben we nog een luiervoorraadje, dus hij mag nog niet zindfelijk worden :P We hadden van Kyllian nog luiers maat 5 over en Dyon heeft nog 4+ ;)
pi_103690626
ja nou ja, 12... sommige waren neppers: ..dan was t alleen "luchtvervuiling" zeg maar... maar ja, dan verschoon ik toch maar :|W
heb je de fotos met de muts gezien _O- ik ga de provincie denk ik niet uit met m w/

oja thomas ja, "ze maken ruzie" ! :D schattig toch O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:26:37 #263
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103694471
Meimeltje... :D Leuk hè zo'n 10 minutengesprekje! Wij waren de laatste... (moesten daarom ook wel even wachten omdat dat natuurlijk uitloopt) maar t was meer een 25 min gesprekje ;) Wel heel leuk om te horen hoe het gaat..

@ Cam...
M is al om *O* al gaat de cam ws op mijn kerstwensenlijstje..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103698703
*O* gooooodmorning }:|
pi_103699077
Morning? Dat was nog meer goodnight ;)
pi_103699093
dat zei ik ook tegen lucas, maar hij luistert niet en gehoorzamen al heulemaal niet :D
pi_103699104
Wij zijn ook al vanaf half zeven op, maar ik heb wel het idee dat het ietsjes beter begint te gaan met Lars... minder rode oogjes, iets minder snot...
Straks nog maar gewoon een ochtenddutje erbij, en dan komen we de dag wel door hoop ik.
pi_103699106
oh, gelukkig Shandaly, fijn dat t met Lars iets beter gaat! roep ns heel hard ochtenddutje, ms hoort lucas t >:)
pi_103699147
Hmm... je wil niet weten hoe hij nu stervende zwaan speelt... dat ochtenddutje kon wel eens heel vroeg alweer ingezet gaan worden.

Maar: Lucas!! Ga eens lekker een dutje doen jongen!

Ow dear.. en vannacht de tijd verzetten... dan is er hier helemaal niets meer van ritme over
pi_103699536
Zo Cooki jij was er op tijd bij :O ligt hij alweer te slapen?

Babyfoon heeft van ons ook wat kuren en dat na een dik jaar, dat is toch niet normaal. Wij hebben de Alecto Babyfoon DBX89ECO.
pi_103699596
Raar hoor wakker worden zonder mn mini, ze is uit logeren bij opa en oma en das voor het eerst gelukt!

Ga dr zo halen....

Altijd fijn als 10min gesprek goed gaat!
Onzin aankopen ach als er geld over is...
Zindelijkheid heb ik nog niet over nagedacht... maar ook geen 12 luiers!

Cooki is er al tijd voor een dutje ?
Shandaly fijn dat het met lars beter gaat!
pi_103699650
Ik lig nu in bed , lucas speelt vrolijk beneden :X
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:03:42 #273
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103700875
Hier ook een vroege vogel... zaten om 6 uur te eten... alleen is ze nu nog wakker en total loss... slapen lukt niet, alleen aan ons plakken is goed.. (Dit is dus ook een 1hand berichtje :') )
We'll have love aplenty
You and me
pi_103700970
Reilain, met Oona was vast ook alles goed he :D Hier was het wel een 10 minutengesprekje, maar zelf had ik ook niet meer te vertellen :P We waren al om 19.15 uur.

Wat een vroege vogels hier!! Ik weet niet meer hoelaat Dyon wakker werd. Hij is met zn broer gaan spelen boven, ik was nog half aan het slapen ;)
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:13:41 #275
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103701081
Ja hoor alles was prima.. ze krijgt eindelijk wat meer geduld met eten, kletst veel, ook losse stapjes daar... ook tijd over vega eten gepraat omdat dat nieuw voor ze is (bij een kindje dan)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103701333
Oona eet dus ook vega?
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 11:31:17 #277
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103701477
Jeps...
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:12:44 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103702523
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat als je zelf vegetarisch eet, dat je (jonge) kind dat dan ook doet. Harry is gek op vlees. Sterker nog, soms smokkel ik er een hap in waarbij ik dan iets donkers aanwijs en zeg: kijk, vlees! Waarop hij keurig zijn mond weer open doet :D
Maar ik neem de vegetarische burgers ook gewoon vlees ;)

Harry maakt sinds gisteren helemaal in zijn uppie een houten vormenpuzzel! *O*
Ik zal straks even kijken of ik het filmpje kan bewerken en uploaden...
Als je vraagt hoe doet de auto, zegt hij toetoe O+
Bij de filmpjes die hij kijkt, klapt hij in de handen als iemand iets goed doet of als ze daar klappen en hij roept ook al voordat zij dat doen hoera O+
En hij zet zojuist de mediacenter aan omdat hij tv wil kijken :D

Ik hou zoveel van hem.... *;

[ Bericht 9% gewijzigd door Asyniur op 29-10-2011 12:33:42 ]
pi_103703121
ja hullo, k ben er weer :O

asy: je vergeet deze smiley nog: *;
wat een schatje is t ook, je harry :Y
pi_103703133
heeyyyyy! :D
kun jij gedachtenlezen! :D
pi_103703163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:07 schreef Meimeltje het volgende:
Wat een vroege vogels hier!! Ik weet niet meer hoelaat Dyon wakker werd. Hij is met zn broer gaan spelen boven, ik was nog half aan het slapen ;)
kan Dyon svp bijles komen geven, samen met Harry graag O+
lucas schijnt om half 11 met zn slaapzak zijn komen aanlopen en is toen gaan slapen tot 12 uur... *O*
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:37:07 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103703192
Cooks, heb je nog een beetje kunnen slapen?

Ik ga even kijken of de laptop hier beneden ligt om de filmpjes te bewerken en te uploaden..
Verdeurie, manlief heeft hem nodig. Nou dat houden jullie dan tegoed
pi_103703229
ja van 10-12 denk ik, dus das prima! alleen werd is dus weer wakker van een jongetje dat heel hard stond te huilen in zijn bed }:| sielug he :P

asy, t mediacenter? tegen ons zei je nog popcorn, is dat voor dummies 8)7

heuj, man van asy :W , wij hebben m ook neudig! :+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 12:40:19 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103703278
Ow :X
Ik heb medelijden met je...
Ik heb er zojuist eentje weer in bed gelegd (dat heet mijn dreumes want anders kon ik de laptop wél gebruiken ;) ). Hopelijk slaapt die ook nog mooi 3 uurtjes...

Het heet ook popcorn :D Maar als ik nou ga zeggen dat hij de popcorn heeft aangezet dan denkt iedereen dat hij mais is gaan poffen :D
manlief leest niet op Fok en daarnaast vindt hij dat hij hem harder nodig heeft (deels terecht ;) )
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:28:08 #285
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103704594
Idd Asy... Het zou lastiger zijn om speciaal voor haar vlees klaar te maken dan dat ze met ons mee-eet... Ben wel bij een dietist geweest voordat we de knoop doorhakte of het verantwoord was e.d.... M eet niet volledig vegetarisch, maar thuis eigenlijk wel op heel af en toe en bakkie filet american of een plakje ham na.. Met uit eten gaan of bij de frietjes heeft hij wel vlees...

Als zij er voor kiest later om wel vlees te eten.. Prima.. dan krijgt ze van ons biologisch..
Maar voor nu voelt het heel goed dat ze het niet krijgt..
We'll have love aplenty
You and me
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 13:46:17 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103705109
Ik probeer ook zoveel mogelijk biologisch vlees te kopen, maar ben afhankelijk van de supermarkt. Ik zou niet weten waar hier een biologische slager zit :N
Vleesbeleg heb ik dus niet biologisch omdat de keuze dan heel erg beperkt is (ik geloof alleen ham en kipfilet zo'n beetje :D ). Maar gehakt en kip enzo heb ik altijd biologisch of vrije uitloop.
Ook eten we minstens 1x per week iets van vis en een vleesvervanger.
Maar als je je kind met de pot laat mee-eten dan is het toch sowieso wel verantwoord? Anders zou je jezelf toch ook structureel tekort doen?

Twinly, R en Niels eten ook vegetarisch.
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:16:18 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103709793
Kut, meneer was net heel erg boos en zette zich af tegen de tafel. Valt hij met kinderstoel en al achterover :{
Mama weer 10 jaar ouder...
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:30:27 #288
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103710242
Owwww gatsie Asy..... Flinke bult??

;) Enne ik moet eerlijk zijn.... Ik deed mezelf denk ik ook wel tekort... las er wel regelmatig over.. maar nu met Oona nog veel meer me erin verdiept en voor mezelf ook dingen verbeterd nu..

Meimel ;) Leuke kermis bij jullie! Net ff rondje gereden en in Houten boodschappen gedaan..

Hier al de hele ochtend een meisje van de rel.. ontdek ik net een nieuw tandje! (Nr 7, ze heeft er 4 boven en 2 onder... en nu dus nr 3 onder)
Geven we die maar de schuld..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103713357
Asy wat een heerlijke eerste post over je mannetje, maar daarna zo'n val das schrikken! Hoe gaat het nu?

Wij hebben geen popcorn maar twijfelen al wil ik dan een htpc...
pi_103713387
Tanden zijn ook vervelend rellain....
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 18:41:20 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103713886
Harry was na een flinke brulpartij gewoon weer de oude.
Vanavond ben ik even flink uit mijn slof geschoten (inclusief tik op zijn arm :@ ) omdat hij het weer deed! Ik schrok me te pletter!

En hij zegt dus echt 9 van de 10 keer dankjewel (tan-tan) als je hem iets geeft O+
pi_103714506
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:30 schreef Reilain het volgende:
Meimel ;) Leuke kermis bij jullie! Net ff rondje gereden en in Houten boodschappen gedaan..

:D Dan heb je misschien Kyllian en papa ook wel gezien :P Die waren er tussen 3 en half 5. Dyon was moe, we hadden een verjaardag gehad en hij had nog niet geslapen. Ben zelf maar even met hm naar het winkelcentrum gaan wandelen, kon hij nog even slapen.
pi_103714541
Gelukkig is Harry weer de oude! En wat klinkt dat lief tan-tan!

Vervelend die tandjes he Oona :*
pi_103715084
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 18:41 schreef Asyniur het volgende:
Harry was na een flinke brulpartij gewoon weer de oude.
Vanavond ben ik even flink uit mijn slof geschoten (inclusief tik op zijn arm :@ ) omdat hij het weer deed! Ik schrok me te pletter!
En hij zegt dus echt 9 van de 10 keer dankjewel (tan-tan) als je hem iets geeft O+
Asy, omg ja dan schrik je je toch ook een ongeluk :(
welke stoel is dat, toch niet DE ikea stoel he :P
fijn dat t weer beter gaat, en O+ voor de goedmaakpraatjes van Harry :D

ik heb trouwens een kinderstoel op wielen, daarmee kan ie niet achterover vallen *O* ,
maar wat wél kan:
- er in gaan staan en dan heel hard wiebelen zodat je er toch bijna uit kukelt }:|
- er mee door de hele kamer rijden als een soort maxi-rollator |:(
oja
- en ook nog in eten, als ie zin heeft :Y :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:02 schreef Meimeltje het volgende:
:D Dan heb je misschien Kyllian en papa ook wel gezien :P Die waren er tussen 3 en half 5. Dyon was moe, we hadden een verjaardag gehad en hij had nog niet geslapen. Ben zelf maar even met hm naar het winkelcentrum gaan wandelen, kon hij nog even slapen.
Meimeltje, klinkt gezellig, de kermis!
jij schrijft hm en ik lees h&m, gaat lekker hier :@
pi_103715339
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef Cooki het volgende:

Meimeltje, klinkt gezellig, de kermis!
jij schrijft hm en ik lees h&m, gaat lekker hier :@
:D Verslaafde!!
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:29:00 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103715390
Nee het is niet de IKEA kinderstoel ;)
Oja, die enorme rollator van jullie :D

Meimel, wat rot dat hij niet wilde slapen. Slaapt hij dan wel goed in de wandelwagen/buggy?

Jullie hadden nog wat filmpjes tegoed O+
pi_103715565
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef Asyniur het volgende:
Oja, die enorme rollator van jullie :D
lees ik hier een dibs tussen de regels door >:)
is toch leuk, kan harry zn zusje duwen *O*

so ff filmpkes kieeke O+
pi_103715611
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 19:29 schreef Asyniur het volgende:

Meimel, wat rot dat hij niet wilde slapen. Slaapt hij dan wel goed in de wandelwagen/buggy?
We hebben hm zelf geen kans gegeven om te slapen hoor :D Om 1 uur naar een verjaardag en dan houdt hij zichzelf wel wakker ;) Alleen daarna was hij dus bekaf en viel in de auto in slaap. Al slapend thuis even op de bank gelegd en na een kwartiertje slapend in de wagen gelegd omdat ik nog een boodschapjes moest halen :P

Lieve filmpjes!!
pi_103715651
Wordt het een zusje Asy? :D O+
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:39:44 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103715783
Azo Meimel, dan had ik het verkeerd begrepen.

Ik weet nog niet wat het is. Cooki heeft een soort wishfull thinking. Die wil gewoon los met meidenspul ;)
23 nov hebben we de 20wekenecho. Dan maken we wereldkundig wat ik aan het afbakken ben ;)
pi_103715995
en dicht
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')