abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103491239
De dreumesjes:

27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:01:50 ]
pi_103491254
laatste posts van vanochtend:
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Reilain het volgende:
Ach arme mini... hoe is t nu draak??

Wat een leuke foto Mereltje!!

Fijn die positieve effecten van de meeting Cooki!

Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....

gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig O+
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef Asyniur het volgende:
draak, hoe gaat het met mini?

Reilain, wat vervelend zo'n slechte nacht. En dan nog dat eczeem. Kan ze daarvan niet wakker zijn geweest?

Hier ook een slechte nacht, mede mogelijk gemaakt door dreumes. Geen drama maar wel om de paar uur even jengelen. Gisteren ook al een korte middagdut. Hier zijn de effecten van zo'n meet dus wat minder geslaagd ;)
Hopelijk stoppen opa en oma hem een beetje op tijd in bed en slaapt hij daar wat langer dan normaal...
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:55 schreef pessie het volgende:
Mereltje leuk om een update over Femke te horen! Mooie foto inderdaad!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een druk weekend achter de rug. Wel heerlijk genoten! Gisteren "even" naar ons nieuwe dorp gefietst. Alvast oefenen aangezien ik dat straks 3 keer per week mag gaan doen :') .
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moest googelen, dus geen ervaring Shandaly,

Balen van de slechte nacht Asy. :*

Draak, :* Arme mini. Hoe was jullie nacht?

Sofie vond het gister na de drukke middag wat moeilijk om in slaap te komen. Vanmorgen was ze om 9.15 wakker. En weer vrolijk.
Ik had gister al het nieuwe speelgoed in de kist gedaan, en ze wist vanmorgen precies het nieuwe er weer uit te vissen.
Ook heeft ze het lopen achter haar nieuwe speelhuis helemaal uitgevonden. Ze loopt steeds de kamer heen en weer.. O+
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja hier had thomas ook waterwratjes, duurt heel lang voordat t over was... (paar jaar! -O- )
weinig aan te doen, ik moet ff zoeken voor je, want pas veel later hoorde ik dat er wel 1 huistuinkeukenmiddeltje was, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt, want te laat
haha: google: letterlijk: omaweetraad _O-
kijk hier maar ns:
zeezout was t geloof ik
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Waterwratjes

asy: oordoppen in ? en dagdromen van je sjengske :* *O*

[ Bericht 37% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:00:48 ]
pi_103491363
Ik ben op mn mobiel dus hoop dat ik zo nieuwe kan openen...

Mini gaat een stuk beter, teller stond op 38.4 vanmorgen en ze wil graag met nicht en neefjes spelen. meneer is wel ook thuis om ons te helpen

asy :*

water wratjes geen ervaring mee

fijn kj dat de dag geslaagd was en wat lief dat sofie nu zo door de kamer loopt!
pi_103491389
Nieuwe openen was niet meer nodig...
pi_103491593
Even een vraagje.

Mart zijn gezicht zit vaak helemaal vol met soort van harde kleine pukkeltjes.
En soms een paar echte kleine puistjes rond zijn mond/wangen. Maar die kleine pukkeltjes zitten vooral op zijn voorhoofd. Iemand bekend met dit? En wat is een super middel om hiervoor te gebruiken?
pi_103492021
ymme, heb je n foto? dan kunnen we samen googlen O+
pi_103492526
Heb geen foto eraf. Het is ook op een foto moeilijk te zien. Vooral van dichtbij en het is beter te voelen. Net of er een soort rijstenkorreltjes op zijn voorhoofd zitten onder zijn huid. (ja lastig uit te leggen ook dit).

Hij heeft er gelukkig ook geen last van.
pi_103492648
disclaimer: ik heb er geen verstand van hoor :{w
maar t klinkt als talgbultjes?
pi_103493118
Daar denk ik wel aan ja.
(en ik heb er ook geen verstand van helaas).
pi_103493556
Mika heeft ook waterwratjes in zijn knieholten. Je imuunsysteem moet dit zelf oplossen. Ik heb wel begrepen dat het erg besmettelijk is. Het schijnt te jeuken maar zie hem niet krabben. Hij heefy het ook al 2 jaar.
pi_103493801
VT: bij Thomas "wandelde" t over zn lichaam: als t ergens weg ging, kwam het op een andere plek terug :X Soms zag ik m krabben, maar dat viel heel erg mee.
Mika heeft t al 2 jaar, ja zie je, dan heb ik t me toch goed herinnerd, t leek zo'n eeuwigheid -O-

edit: VT misschien helpen de omaweetraad middeltjes (zeezout?), achteraf vond ik het t proberen wel waard en als Lucas t straks zou krijgen, ga ik ook wat proberen, ook ivm de overlast die mn kind er zelf mogelijk van heeft (jeuk en commentaar }:| )
pi_103494340
Lars lijkt er geen last van te hebben, maar hij heeft er wel véél: in z'n zij en op z'n buik vooral. (we grapten vandeweek al dat het wel handig is bij het douchen... beetje grip ;) )

Verder is hij vandaag heel zielig. Vol met snot icm doorkomende kiesjes. Ook al een belabberde nacht achter de rug, dus net maar een extra ochtendslaapje laten doen, maar veel vrolijker is ie er niet van geworden. Echt, er is geen land mee te bezeilen. Moet zometeen eigenlijk boodschappen halen, maar zie er zo wel tegenop. Met zo'n sirene de winkel door :(
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:21:28 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103494404
De loodgieter is bijna klaar!
(en dan komt morgen de stucadoor... :X )

Ik was helemaal vergeten te reageren op Thomas die al 'keurig' aangeeft dat hij gepoept heeft. Knap hoor! *O*

En wat een toffe update Mereltje! Leuk! :Y

Shandaly, geen ervaring met waterwratten. Tenminste, niet dat ik weet :D
pi_103494747
Reilain hoe is t nu met je meisje?

Shandaly: succes met je sirene -O- , t is echt sneu voor zon kleintje en zn mama :* hey en anders geen boodschappen? of ben je n plichtsgetrouwe? :s)

omg Asy, leuk joh :X maar t resultaat wordt vast praaaaachtig :N

Thomas die meldt dat ie heeft gepoept? heb ik gemist? wel knap heur :Y ^O^
(toen ik t las van asy dacht ik dat t over mijn thomas ging :@ die is ook knap, maar anders knap :') )
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:39:24 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103495091
Hiero staat het Cooki (niet over jouw Thomas :N )
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef leonieke het volgende:
Bij ons een #fail qua opvoeding :') Als hij nu een nieuwe pamper krijgt omdat hij kaka heeft gedaan, roept Thomas "stink! stink!" _O- Leuk zo van die kindjes die echt alles naäpen wat ze niet moeten nazeggen :D
Ik zeg altijd kabouter putlucht tegen Harry als die een poepluier heeft dus dat belooft nog wat :D
pi_103495287
Leonieke das gewoon knap joh! :Y
En echt, als dat t ergste is wat hij in zn leventje gaat zeggen :+

en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik :P
en anders ook *O* *O* op roze jurkjes, ga je mee Elmo ? >:)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:45:51 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103495359
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:

en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik :P
Ik ga oefenen... :P
ik hoef geen roze jurkjes! :(
pi_103495494
nee jij niet :W
je charlotteke wel :Y
ik zal m dan maar in V&A gaan zetten: voor wie mag ik n roze jurkje kopen, bij gebrek aan eigen aankleedpop :s)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:56:07 #19
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103495795
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Cooki het volgende:
nee jij niet :W
je charlotteke wel :Y
ik zal m dan maar in V&A gaan zetten: voor wie mag ik n roze jurkje kopen, bij gebrek aan eigen aankleedpop :s)
Ik krijg geen charlotte :D
Je kan toch Lucas nog wel in een jurkje hijsen? O+
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:59:15 #20
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103495926
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:

Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!! :P
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103495961
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik krijg geen charlotte :D
Je kan toch Lucas nog wel in een jurkje hijsen? O+
je hoeft hem/haar ook geen charlotte te noemen hoor, maar t zou wel leuk zijn O-)
en lucas heeft vandaag iets anders aan waar hij zich voor zou schamen als ik t op de foto zet en t m later laat zien (we hebben pyjama dag hier)

quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!! :P
nou ok dan, lila? weetjewat, ik vraag t tirza wel zelf O+
pi_103496036
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef Cooki het volgende:
Shandaly: succes met je sirene -O- , t is echt sneu voor zon kleintje en zn mama :* hey en anders geen boodschappen? of ben je n plichtsgetrouwe? :s)
Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd... -O- ) Deze week twee volle dagen heftige assertiviteitscursus trouwens, dus er wordt aan gewerkt!

Het gaat op dit moment iets beter met Lars lijkt het.. sirene is wat zachter gezet. Jee, het snot komt 'm bij de ogen uit... arm ventje...
* Shandaly zet tissues op het boodschappenlijstje...
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:06:16 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103496149
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd... -O- ) Deze week twee volle dagen heftige assertiviteitscursus trouwens, dus er wordt aan gewerkt!

Het gaat op dit moment iets beter met Lars lijkt het.. sirene is wat zachter gezet. Jee, het snot komt 'm bij de ogen uit... arm ventje...
* Shandaly zet tissues op het boodschappenlijstje...
Ow dan moet je oefenen! Expres geen boodschappen doen vanmiddag maar lekker frietjes halen vanavond (of pizza of iets anders)...
Wij helpen je er wel doorheen :*
pi_103500971
Heb toch maar wel boodschappen gedaan.. ;) sorry! En het ging eigenlijk best goed, afleiding genoeg gehad blijkbaar. Lars heeft zelfs een tumtummetje van de kassamevrouw gekregen en zowaar opgegeten! (normaal moet ie niets hebben van wat vreemde mensen geven, en zoetigheid al helemaal niet ;) ) Hmm... hij is dus duidelijk ziek.. ;)

Ik heb hem nu even op bed gelegd, maar aan de babyfoon te zien vond ie dat niet zo'n goed plan...
Jee zeg, hoeveel snot kan er nou in zo'n ventje zitten?
pi_103501852
shandaly,
knap dat je toch gegaan bent _O_ ik had t al voor minder laten zitten, wat zeg ik: ik moet nog en heb mn smoezenboek erbij gepakt :P

geef je lars iets tegen t snot? vb baby-otrivin ofzo? helpt hier vaak wel iets :Y
pi_103502301
Ik heb van die baby-otrivin neusspray in huis, en heb vanochtend een poging gedaan dat in zijn neusje te spuiten... ben bang dat het bij een poging is gebleven. Ik moet nog wat oefenen in mijn houdgreep-skills...
pi_103502786
lucas vindt dat ook niet zo leuk :X
ik deed t bij thomas bijnanooit, hier zei t cb bij lucas dat t belangrijk was om te doen ivm mogelijk doortrekken naar de oortjes (das bij lucas zn gevoelige punt en bij mij inmiddels ook :P )
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:55:36 #28
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103502933
;) Cooki Je mag best eens voor Oona shoppen hoor :D
Roze staat haar wel :D

Zooo.... wij hebben er een rondje Ha & boodschappen doen op zitten.. Zag het 'sirenetechnisch' ook niet zo zitten, maar ook hier deed de afleiding goed ;) Ze heeft heerlijk zitten ouwehoeren met een oudere man in de wachtkamer van de Ha...

Ze heeft waarschijnlijk de 5de ziekte... verklaard meteen haar hangerigheid van de laatste dagen...

Beterschap met Lars Shandaly!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103503055
ghegeh sirenetechnisch :P
ik ga n roze fok jurkje uitzoeken O+
oh reilain en: beterschap voor je meisje !! :Y

ow edit:
spewey :W ik heb sinds 4 seconden geleden ook een fresco, mijnes is in de kamer, bruin, leuk joh }:|

[ Bericht 25% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 17:04:28 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:25:22 #30
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103504256
Ah ik ben er ook achter waarom Nathan zo vreselijk luieruitslag heeft en gilt. Die ene kies blijken er 4 te zijn. Ik zou ook gillen als ik 4 kiezen in 1 keer kreeg.
Leia, Nathan heeft je weer ingehaald :P .

Oh, en Bepanthen werkt hier.
pi_103505375
Serieus :o arm mannetje ;(

Hier vandaag ineens wat rode billen! Dus ik hou mijn hart ook wel vast...
pi_103506073
Sofie had ook weer rode billen.
Maar ze is ook zo verkouden. We mogen echt niet aan haar neusje komen, ze wordt dan woest. Gisteren was het zo schraal, N had het schoongemaakt, en het begon te bloeden.

Ik ben zo verliefd op dr. Ze zat vanmiddag op de fiets naar iedereen te zwaaien O+

[ Bericht 5% gewijzigd door kaatjejannie op 24-10-2011 18:19:14 ]
*poef* nu is het weg
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:27:43 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103506682
Mijn kaboutertje is ziek ;(
Hij heeft bij opa en oma 2x overgegeven en daarnet thuis ook nog eens. Arme kind was helemaal in paniek. Vandaag dus niks gegeten en nu ligt hij in bed met een pcm...

Shandaly, schandalig! Zieke kinderen horen geen tumtummetjes te eten! ;)
En volgende keer de drang tot boodschappen weerstaan hoor! ~O>
Ow en wat ik doe voor 's nachts is xylometazoline neusspray voor kinderen in 1 neusgat sprayen. Das maar heel eventjes en dan krijgt hij in elk geval genoeg lucht om de nacht door te slapen.

Ai, arm neusje van Sofie :{
En arme Nathan :{

Cooki, ik dacht dat P geen fresco's wilde? Was hij zo in de ban van fossielen ed dat hij grottekeningen ging maken?
pi_103506858
ff: ik lees van onder naar boven en hier moet ik ff op reageren:
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik dacht dat P geen fresco's wilde? Was hij zo in de ban van fossielen ed dat hij grottekeningen ging maken?
hij zegt: o dat is zeker zaterdag gebeurd tijdens de invasie? :{w ik: nee vent, dat doet je eigen monstertje, een uur geleden _O- hij }:|
tis maar potlood heur :')
maar hij vond t wel geinig zaterdag btw ... en hij vond t fijn dat t huis groot genoeg was (hij was ff naar boven gesneaked :P )

ok nu verder lezen / sorry voor de semi-egopost

wat lees ik: kaboutertje ziek?! :{ -O-
overgeven is ook eng, je weet toch niet wat je overkomt -O-
nou heul veel beterschap en ik hoop dat ie goed slaapt :Y ik zal duimen!

nathan: hoeveel kiezen, wow _O_

kaatjejannie: ongevraagde tip: ik smeer klodder vaseline onder de neus, zodat t iig beetje soepel blijft, korsten/wondjes zijn herkenbaar en zo pijnlijk ;(

asy: als ik mag vragen, ach wat ik vraag te gewoon: waarom eigk 1 neusgat? als ik m dan toch in de houdgreep heb, doe ik er gelijk 2 :@
magoe, dat ondw is laatst al eens langsgekomen en toen kreeg ik bijna n pak slaag :P

o en naast tekenskills heeft lucas ook 2 kiezen :? en eentje op springen :o
dus met terugwerkende kracht: het kind krijst ivm gebits-aanpassingen :+

meer weet ik ff niet

:* of *O* voor mamas/kindjes die t kunnen gebruiken

[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 18:38:03 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:44:44 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103507431
Ooh ik doe/deed maar 1 neusgat omdat ik de neusspray heb voor kindertjes vanaf 2 jaar. En ik vind het toch een beetje eng. Dus dan doe ik er er maar eentje.
Echt, ik ben een schijtluis van een mama :@
Voor mezelf kan het niet gek genoeg en bij mijn kind zie ik bij de minste dosering al vergiftegingsverschijnselen (bij wijze van spreken)...
pi_103507644
moet ik je sponsoren met baby otrivin? :D dat verkopen ze ws niet onder zitterd denk ik? :')
en je bent een leeuwin O+ van een mama, jammer dat ik je reddingsactie van zaterdag niet op film heb staan :*
pi_103508185
Al die zieke kindjes -O- Muppet is ook snotverkouden, maar mag en kan gelukkig haar neusje nog wel schoonmaken. Ze vind het tot nu toe ook nog wel best. Het stroomt :') er gelukkig ook uit, dus verder geen vastzittende verstopping.

We hebben alleen al zeker 1,5 week poep problemen :{ krampen, niet poepen.. aan haar buikje komen is een no go. Als we haar 's morgens een lepel olie geven gaat het goed (2 keer gedaan afgelopen 1,5 week) dan heeft ze binnen 2 uur daarna een goede poepbroek.

Geen idee wat we anders doen de laatste 2 weken qua eten enzo. Drinken doet ze ook prima... maar ze ligt nu ook weer wat te kermen door de babyfoon ;(
pi_103509572
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Cooki het volgende:
ghegeh sirenetechnisch :P
ik ga n roze fok jurkje uitzoeken O+
oh reilain en: beterschap voor je meisje !! :Y

ow edit:
spewey :W ik heb sinds 4 seconden geleden ook een fresco, mijnes is in de kamer, bruin, leuk joh }:|
O+ Kunstzinnige kroost hebben wij. (hier ist oranje op een grijze muur en er niet af te krijgen, ach, ik wilde die muur toch taupe hebben O+ )

:* Voor alle zieke kindjes en kindjes met kapotte billen.
Ik heb zo'n hekel aan die evil luieruitslag, Ryan heeft er 1 keer een beetje last van gehad en bij Zoë is het gewoon bij iedere tand raak, nu de kiezen-invasie en voila, kapot liesje. :'( Zelfs de cicaplast van La Roche Possay is hier niet tegenop gewassen. -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 24-10-2011 19:40:53 ]
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:38:54 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103510281
* DaviniaHR strooit wat knuffels rond voor de mama's en papa's van kindjes met tand- en luierprobleempjes :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103523052
Harry en Oona, heel veel beterschap :*

Ook voor alle andere kindjes met luierutislag, buikklachten e.d. een :*

Hier eigenlijk zelden zieke kinderen, mogen we wel afkloppen geloof ik ;) Dyon had vandaag wel een puist op z'n wang :P
pi_103525637
Ik las zieke kindjes ;(
En Nathan met heeeel veel kiesjes, arm ventje ;(

Hier een sagerijnige Floris, echt weet neit wat ie heeft, maar word soms een beetje moe van m :@
Vandaag was ie wel heel moe (hooguit 1,5 uur geslapen, toch echt wel te weinig voor m).
Was vandaag bij mn zus (want geopereerd, mag niet tillen, man ook afwezig, handig zo'n zusje :P) en dan 3 kinderen, waarvan 2 veel aandacht van me willen is ook geen succes :D Dus even lekker naar de speeltuin geweest met 2 van de 3 (want 1 lag te slapen en hem meenemen werkt ook nog niet)

[ Bericht 28% gewijzigd door Sonnetje85 op 25-10-2011 10:00:52 ]
pi_103531528
goeiemorgen :O

asy, hoe is t met harry gegaan vannacht? k hoop dat ie al weer n beetje opknapt! :*
orea, gaat t al wat beter met t buikje en de poep? hope so! :Y)
spewey, zo sneu die kiezen-ellende :{ en taupe is n heul goed idee btw :Y
dyon is in de puberteit las ik :7
floris: mooie foto's met je harem O+

hier een jochie dat de auto's verkiest boven zn knuffels, broemmmm , zo schattig (8>
ik dacht eerst dat dit dan n leuke knuffel zou zijn, maar die is dom :{w want de wielen draaien niet (zo keek lucas iig (8> , praten is voor babies lijkt t he :|W )

dinsdag 25 oktober 2011 @ 08:05:06 #43
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103531981
Bôh, ik ben gaar :{
Gisteravond nog tot 21 uur met huilend jongetje gezeten en vannacht dan weer wat gejengel maar wel doorgeslapen in principe en geen gespuug meer!
Alleen kon ik dus niet goed slapen (pijn, wakker van elk geluidje, denken dat je kind aan het stikken is :X )
Hij maakt nu wel grapjes, maar is ook jengelig en wil eigenlijk niks eten... Dus vandaag maar op de bank hangen...
pi_103532056
Dikke :* voor alle zieke en zielige kindjes.
Mette gaat vandaag trakteren op het kdv. Ik heb een bijna peuter, jeetje, donderdag wordt ze alweer 2 :o
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103532175
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 08:05 schreef Asyniur het volgende:
Bôh, ik ben gaar :{
Gisteravond nog tot 21 uur met huilend jongetje gezeten en vannacht dan weer wat gejengel maar wel doorgeslapen in principe en geen gespuug meer!
Alleen kon ik dus niet goed slapen (pijn, wakker van elk geluidje, denken dat je kind aan het stikken is :X )
Hij maakt nu wel grapjes, maar is ook jengelig en wil eigenlijk niks eten... Dus vandaag maar op de bank hangen...
asy , is pittig zeg... gelukkig geen gespuug meer ;)
rot dat je niet goed hebt geslapen -O-
:* zet gewoon die bioscoop aan de muur ns aan voor de heule dag :Y
pi_103532868
Beterschap voor Harry. En dat jullie maar lekker 'lui' de dag door kunnen komen.
En het morgen allemaal weer anders is :)
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 09:26:24 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103533044
Bioscoop staat al een tijdje aan :D
(en ik was half in slaap gevallen op de bank met kind op schoot).
pi_103533652
Och een hoop zieke/verkouden kindjes en doorkomende kiezen/tanden. Dat is echt niet leuk.

Leuk trakteren Mette, gewoon nog maar 2 dagen voordat je twee bent *O*

Hier is Yaro ook niet zichzelf. Slaapt al een nacht of 3/4 onrustig. Is vroeg wakker (rond kwart voor 6). Wil nog maar 1 slaapje doen, maar omdat hij zo vroeg wakker is is die ook vroeg en stort hij 's avonds helemaal in. Gevolg, vroeg naar bed, de volgende dag weer vroeg wakker.
Gisteren wilde we het doorbreken, dus zijn we er even uit geweest. Wandelen en kinderboerderij. Sliep hij om 12.15 uur tot 14.15 uur. Prima dus. Hoorde ik vannacht toen ik thuis kwam dat hij om 19.15 uur al weer sliep. Grrr.
Vind ik het een soort van niet tof na gebroken nachten en dan avonddiensten die uitlopen.

Vanmorgen was niets goed, wilde niet eten alleen drinken. Hij wilde zelfs geen Uki kijken. Hij leek doodmoe en wilde alleen bij mij zitten. Nou dat doet hij dus echt nooit. Op een gegeven moment vraag ik, wil je naar bed. Glijdt hij van mijn schoot en zegt hij "bed, bed, bed". Dus dat maar gedaan. Om 08.40 uur sliep hij al weer en hij is nog niet wakker. Heeft nog niets gegeten, zal wel echt niet lekker zijn. Vraag me af of het kiezen zijn, of misschien toch van de prikjes vorige week of misschien wel een combi.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:28:50 #49
259886 pessie
pi_103534382
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik las zieke kindjes ;(
En Nathan met heeeel veel kiesjes, arm ventje ;(

Hier een sagerijnige Floris, echt weet neit wat ie heeft, maar word soms een beetje moe van m :@
Vandaag was ie wel heel moe (hooguit 1,5 uur geslapen, toch echt wel te weinig voor m).
Was vandaag bij mn zus (want geopereerd, mag niet tillen, man ook afwezig, handig zo'n zusje :P) en dan 3 kinderen, waarvan 2 veel aandacht van me willen is ook geen succes :D Dus even lekker naar de speeltuin geweest met 2 van de 3 (want 1 lag te slapen en hem meenemen werkt ook nog niet)
Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezen :') . Kun je in zn mond kijken? Ik zag het pas toen ik Nathan gisteren aan het uitkietelen was en hij aan het schateren was.

As, flesje warme melk om 6 uur en weer naar bed brengen? Nathan is ook al een tijd op 1 slaapje maar dat trekt hij als hij na 8 uur wakker is. Terwijl hij om 6 uur wel honger/dorst heeft. Hij drinkt dan lekker wat en gaat rustig weer slapen.
pi_103534545
mondjesleed en luierleed --> tsjek!

tandjes, gevallen + tand door de lip en luieruitslag (de blaren erop ;( ). gevolgd door een gevalletje "kijk mam! ik kan aan de boxrand hangen *O*" --> glij! bats! :'( weer op het mondje. gevolgd door een incidentje met een vork.

arme wurmpies. dat het allemaal maar snel over mag zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103534911
Helaas is wakker hier meestal echt wakker Pessie en gaat hij niet meer slapen. Hij lijkt dan ook niet echt honger/dorst te hebben.
Ik denk dat hij toch gewoon niet lekker is van zijn 14 maanden prik. Hij slaapt nu dus al ruim 2 uur :o .
Hopelijk tankt hij een beetje bij en gaat hij vanmiddag ook nog even liggen als hij bij opa is.

Simmu, dat klinkt ook wel heel pijnlijk/zielig :{
pi_103535308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezen :') . Kun je in zn mond kijken? Ik zag het pas toen ik Nathan gisteren aan het uitkietelen was en hij aan het schateren was.

As, flesje warme melk om 6 uur en weer naar bed brengen? Nathan is ook al een tijd op 1 slaapje maar dat trekt hij als hij na 8 uur wakker is. Terwijl hij om 6 uur wel honger/dorst heeft. Hij drinkt dan lekker wat en gaat rustig weer slapen.
Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:17:53 #53
259886 pessie
pi_103535646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng :X ). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar. :?

As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:02:32 #54
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103537056
Zoo.... wat een hoop zieke kindjes! Tijd voor de lente!!

Hier nu een vrolijk maar hangerig meisje... Ze melde zich gisteravond rond 23.00 met 39.5...
Zetpil, tijd knuffelen... om 00.30 sliep ze weer... (Ze heeft de 5de ziekte)
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:25:29 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103550436
De dag is om en hij ligt weer in bed! *O*
Hopelijk slaapt hij nu gewoon door.
pi_103553188
Hier ook luieruitslag, wat een ramp zeg...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:43:51 #57
259886 pessie
pi_103553749
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
+1 :')

Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar he, morgen weer een nieuwe dag!

Ach Troeta, Mex dus ook :* . Bepanthen werkte hier heel goed. Volgens DML kun je bij het kruidvat ook spray kopen die goed werkt.
pi_103553814
luieruitslag das :(
mag ik de maizena nog n keer adverteren? werkt hier als n trein _O_
ik erken wel dat als t bij jouw kind niet werkt, het maizena verhaal stupide overkomt, in dat geval sorry ;)
maar geef toe, t is wel n lief en toepasselijk plaatje O+

quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
w/ fijn Asy! ik hoop met je mee, en nu kan jouw dag beginnen? heb je de popcorn al naast je staan? is er n goeie film in de bios? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef pessie het volgende:
Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
omg Pessie, ik moest lachen om hoe weinig koekjes :P je kind krijgt... vind je dat niet sielug dan :Y)
en idd morgen is er weer n dag! is t n idee om speelgoedjes/bezempje etc te leggen op de plek waar de koekjes liggen of is dat gemeen? >:)

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 19:50:58 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:56:29 #59
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554365
Wat vervelend al die luieruitslag!
Bij Oona werkt de zinkzalf nog het beste.. en ook bepanthene doet wel zijn werk..

Ik ben duimpjes aan het draaien!
Na 2 avonden een paar uur wakker hoop ik nu op een doorslapend meisje..
Ze was ook de hele dag wel weer gezellig, goed geslapen overdag... Dus ik heb goede hoop!
Ze zit nog wel steeds onder de vlekjes, maar wel minder rood al..

Ohh Pessie dat is ook wat met die koekjes!
Hier ligt het speentje op een vaste plek tijdens het spelen... Ze kan soms buien hebben dat ze net zo lang bij het traphekje (waar hij achter ligt) blijft dreinen/zeuren/hangen/bungelen/trekken/duwen/abseilen en vooral gillen totdat ik toe zou geven....
We'll have love aplenty
You and me
pi_103554473
Ondernemend mannetje heb je, Pessie. O+

Hier werkt maizena idd niet, maar het is wel een schattig plaatje, Cooki. ;)
Ik zweer bij Bepanthen en anders als laatste redmiddel Cicaplast maar zelfs dat mag niet baten op het moment. Ik ben dus ieder kwartier aan de billen van m'n dochter aan het snuffelen of ze niet weer een zure broek heeft. :')

Ik heb vandaag eindelijk haar haar helemaal uit kunnen borstelen zonder gevecht, na alle goede berichten ook maar een tangle teezer gekocht en :o het werkt echt! Ik vind het nu al de uitvinding van de eeuw, ze gaf geen kik. *O*

SPOILER
Ik duim met je mee, Reilain. :)
pi_103554524
quote ipv edit }:|
pi_103554558
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ? *O*
t komt op als .... lekker spontaan ja :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:01:46 #63
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554578
;) Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:02:11 #64
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Cooki het volgende:
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ? *O*
t komt op als .... lekker spontaan ja :P
;) hahaha Veel plezier! Woon zelf dicht bij ikea, dus kom er al wel regelmatig
We'll have love aplenty
You and me
pi_103554607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng :X ). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar. :?

As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
Lekker toch!
En hoezo even oud ;)

Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mij ;) bij mn moeder was ie ook niet gezellig. Hij was om half 6 al helemaal gaar (net als gisteren, lag ie voor half 7 al in bed).
Ik denk ook dat ie een groeispurt heeft/krijgt. Nja iig zit ie zichzelf.een beetje in de weg.
pi_103554741
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Reilain het volgende:
;) Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
:D

Ik was toch al aan het duimen ;) Het is al 15 minuten stil hier *O*

Ik moet er gewoon nog 1 kopen voor in m'n tas, als ik Zoë uit haar autostoel vis dan heeft ze zo'n bosje klitten achterop.
pi_103554746
Pessie :D
Ik had t laatst met zn lange vingers. Ik gaf m iets, liep ie naar de kast helemaal boos. Hij wilde een lange vinger :D
En dat.pak was nog dicht en de lange vingers.die hij al gehad had zaten ook nog.in een andere verpakking :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:12:13 #68
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554960
15 minutes and counting :D Moooi!
Hier is het ook altijd meteen stil... Hier is het meer de vraag rond een uur of 10/11 of ze dan nog doorslaapt...

Tangle Teeser Check! Bookmark ;)
Nu nog niet al te veel klitjes.. maar ik vrees met grote vrees met Oona's krullenkoppie
We'll have love aplenty
You and me
pi_103555195
Klitten zijn echt gemeen, Zoë zette het al op een rennen als ik met de borstel aan kwam lopen. (ze is nog best rap ook :D) Oona heeft volgens mij nog meer krullen, gaan zo fijn in elkaar draaien. :X
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:19:10 #70
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103555267
haha hier nog t voordeel dat ze niet zo hard rent,,, slimme Zoë!
Kam Oona's haar tijdens t eten... das belangrijker dan mij t moeiijk maken

helaas nu een wakker meisje! :( voordeurbel :(
We'll have love aplenty
You and me
pi_103555721
klitten nog geen last van hier :') maar mijn hormonen zeggen dat ik wel zo'n borstel moet kopen...

Cooki, waar was je bij de Ikea? Ik was vanmiddag in Amersfoort (zonder kind). Even een matras gehaald voor Hannah's Hensvik peuterbed (marktplaats). *O*

En bij de Zeeman breinaalden en wol :')

Muppet is hier trouwens ook niet helemaal lekker geweest vandaag. De hele dag hangerig en sloom en wilde alleen maar tv kijken. Mijn moeder heeft opgepast en zelfs die zei op een gegeven moment 'laat 'r maar lekker tv kijken'.
pi_103556066
Ze begint toch wel veel haar te krijgen nu, Octo? Vooral achterop was het al lang.
(en nee, ik heb geen aandelen maar ik ben gewoon helemaal weg van die borstel, dus zeker aanschaffen, bespaart je een hoop gevechten want volgens mij is Hannah net zo'n pittig ding :D)

Stoer hoor, straks in haar peuterbed, ik zit nog te twijfelen tussen een 1persoonsbed of een peuterbed, hangt van haar papa af, of hij op tijd die verdieping af heeft. Ach voorlopig ligt ze nog veilig in haar ledikant en probeert ze er nog niet uit te klimmen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:06 #73
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103558475
Pfieuwwwww.... I love Uki.... 1 afleveringetje maakte haar weer zo rustig dat ze meteen weer ging slapen gelukkig!!

@ Octo... This maar goed dat ik niet net een slok drinken op heb ;) Moest erg lachen om je hormonen!

@ Spewey... Ik zit er wel zeker aan te denken die borstel! Ziet er echt goed uit... Je houd hem gewoon in je handpalm?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103558995
Ja, gewoon in je handpalm.

Net even getest op m'n eigen natte warboel en woah, idd geen centje pijn. _O_

Fijn dat ze meteen weer is gaan slapen, hier is het ook nog rustig maar ik ga straks wel even billen snuffelen :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:42:14 #75
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103559295
;) Snuffel ze... Zo sneu is dat om ze dan wakker te moeten maken! Hopelijk ruikt het nog naar roosjes op haar kamertje ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103560357
Als ze echt diep in slaap is merkt ze gelukkig niet dat ik haar uit haar ledikantje til, als ik haar echter moet verschonen dan wordt ze uiteindelijk wakker en dat zal ik dan weten ook. :D
pi_103560507
Thanks, ik had het gezien bij de Kruidvat toevallig,maar ik wist niet dat zijn luieruitslag zo erg was, had m'n vriend even niet verteld :(
En ik vond het al zo vreemd dat ie aan het huilen was. Viel die onderweg nog in slaap en toen hij thuis wakker werd en ik ging zijn luier doen had ie nog gepoept ook waar die dus even mee had gelegen. Arm schaap.
Als de uitslag morgen nog zo erg is ga ik die spray even halen.
Bepanthen heb ik ook nog liggen ergens...ook ff zoeken zo. Maar sudocreme werkte ook nog wel, al is het potje nog smerig van z'n laatste actie:D

Billen snuffelen ga ik straks ook maar doen,hij heeft al 4x gepoept vandaag, zou het een soort virusje zijn omdat je het zoveel hoort vandaag?
pi_103560954
Aww Mex. ;(

Hier komt het puur door de kiezen die bijna door zijn, ruikt ook niet weeïg zoals bij diarree maar echt zurig.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:09:50 #79
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103561070
Cooki, ik heb chocola nodig! Maar je bent zeker alweer thuis... -O-

Nou hij heeft al 2x gejengeld maar hij slaapt nog.

En kapotte billen zijn echt niet tof :N
Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry heeft zelden kapotte billen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:18:50 #80
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103561565
Arme Mex.. Dat doet zo'n pijn!

Hier gelukkig ook maar weinig kapotte billen... enkele keer gebeurt na een dag kdv als ze een dagje poepluiers heeft verzameld daar... met de luiers daar gebeurt het sneller..

Zo... Roze/paarse was hangt weer.. Wat blijft dat een leuk gezicht :D
Oona slaapt nog lekker... het fototopic nog even volgespammed..
Nu even lekker douchen en dan plat.. Morgen na anderhalve week weer aan t werk... Zal wel weer even wennen zijn morgenvroeg! Blehhh
We'll have love aplenty
You and me
pi_103562468
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:

Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry Dyon heeft zelden kapotte billen.
Hier alleen hooguit eens een keer een klein beetje rood, maar dan is het met sudocreme ook na de volgende verschoning wel weer weg.

Het helpt ook wel dat hij zelf aangeeft als hij gepoept heeft, zo blijft hij ook nooit lang met een poepluier zitten.
pi_103562603
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik heb chocola nodig! Maar je bent zeker alweer thuis... -O-

Nou hij heeft al 2x gejengeld maar hij slaapt nog.

Ik zweer bij Sudocrem maar goed, Harry heeft zelden kapotte billen.
ik dacht bij jouw afrit nog: zal ik ff langsgaan,
maar ja, dan stoor ik je natuurlijk in je avondritueel :P
ikea chocola, ja?
de volgende keer gooi ik ze ff af, sta je dan wel bij de oprit klaar? :W
pi_103563077
Ikea chocola? Bestaat dat ook? :D Ik ken alleen de zweedse gehaktballetjes van de Ikea :P
pi_103563127
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mij ;) bij mn moeder was ie ook niet gezellig.
das dan ook fijn he :P

Reilain: de voordeurbel, ja, die heb ik er ook wel ns af willen gooien >:)
heb je n foto vd roze/paarse was, vinnik leuk :Y

Octo: ik was in Heerlen. Peuterbedje: heey, das toevallig wij hebben vorige week n kabouterbedje van mn zus gekregen, maar nog niet in gebruik, heb vanavond wel een hoeslakentje gekocht én een dekbedje + van alles voor zn huidige babybed O+

OK, over de sudocreme, leg mn ns uit, jullie pro-mamas:
als ik m schoon heb gemaakt met de billendoekjes, blijft er toch n beetje vochtig achter op zn billetjes, als ik er dan sudo overheen smeer, voelt dat zo nattig... en das t probleem bij rode/kapotte billetjes, dat moet toch droog zijn, toch?
vertelvertel! deppen jullie t droog ofzo? :Y) :7

Meimeltje: ja volgens mij wel, maar ik heb t nooit gegeten, dus ik zal asy ns vragen O+
pi_103563336
Cooki: tja weet niet hoe vochtig het er bij jou (naja Lucas) uit ziet dan. Het lijkt gewoon op zalf zeg maar. Gewoon een dun laagje smeren. Op het kdv gebruiken ze trouwens maizena, schijnt ook goed te werken.
pi_103563856
Ja, ik dep het wel droog met een hydrofiel en soms blaas ik ook, maar beetje suf om te vertellen :@

Ik heb sinds deze week ook AH billendoekjes,omdat de 2e gratis was, maar gebruik normaal pampers sensitive, die zijn niet zo nat. Ga morgen toch ook maar die weer halen.

Hij ging ook de hele dag staan en op z'n hurkjes zitten omdat zitten pijn deed, vond ik zielig,maar ook wel een beetje schattig.
pi_103564546
oh troeta, dat is echt zielig ja (en schattig :@ ), ok droogdeppen dus, dank voor de bevestiging :Y
ik doe dat al wel al als ik t nodig vind
en ik gebruik sudo bij matige roodheid en maizena bij brandweerrood :P

edit: troeta, die tip vd sensitive doekjes ga ik ook uitproberen, wij hebben gewone pamperdoekjes, maar dat is toch best "nat" zeg maar

meimeltje: hoe nat t bij lucas is? ligt aan de poep .... omg... t ging hier laatst over onhygiënisch, maar t snotneusje haalt t toch echt niet bij de luiers :r
ja joh, maizena bij het kdv? ^O^
k doe t eigk nooit sochtends als ie naar t kdv gaat, omdat t zo n troep in de luier geeft }:| :Y)
wel goed om te horen dat ze t daar wél doen, ik heb soms t idee dat ik gek ben :s)
pi_103564835
Ja, ik vind het heerlijke billendoekjes! Zijn wel nat hoor, maar lekker zacht en het trekt snel in het huidje.
Maizena ga ik toch ook maar even halen, hoe moet je dat erop doen dan? In de luier of gewoon op z'n billen strooien? En een beetje of veel?
Ik hoor huilen, tot morgen!
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:16:26 #89
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103564898
Joh hebben ze maizena bij t kdv meimeltje? :D Dat wist ik nog niet!!

Sorry cooki ;) Ik dacht dat ik een foto had van 'het eerste roze wasje' van toen ik nog zwanger was ;) maar helaas... Kan hem niet vinden.. Als ik er aan denk zal ik morgen eens een foto maken van de huidige lading!

Hier trouwens ook pamper luierdoekjes... Die van Ah vind ik vreselijk! Heb er 103 nodig per poepluier dan... Die van Etos gaan nog wel... maar merk dat hoewel die van pampers duurder zijn ik veel langer met een pakkie doe..
We'll have love aplenty
You and me
pi_103565279
ow Reilain, ik wacht rustig af hoor, als je maar opschiet O+ *O*
Ok morgen op naar de pampers sensitive doekjes _O_

Maizena:
ik heb t in zo'n kilo-strooibus vh zout gedaan (ivm groot gat) en dan mik ik t op zn brandweerplekjes en dan smeer ik t nog wat uit. De luier die ik er vooraf al onder leg :7 vangt t overtollige poeder wel op...
als ik zin heb doe ik t netjes en bij geen zin dan wordt t meer n zooitje, maar ach... :Y)

recept?/pics? :P
pi_103565647
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 23:16 schreef Reilain het volgende:
Joh hebben ze maizena bij t kdv meimeltje? :D Dat wist ik nog niet!!

Dat vertelde een leidster een keer, maar is wel al even geleden :D Volgens mij zag ik het toen ook in Dyon zn luier zitten, het was iig korrelig :P
pi_103565866
ja korrelig ja.. :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 08:27:57 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103570363
Hier ook droogblazen hoor :Y
Zeker als de billen echt knalrood en kapot zijn en dan pas de sudocrem erop.
Mij was ook opgevallen dat de gewone pamperdoekjes veel natter zijn dan de sensitive.

Vannacht heeft hij doorgeslapen! *O*
pi_103570503
Ik gebruik ook de pampers sensitive doekjes (ook voor mezelf :@ ). Maizena werkt goed bij matige luieruitslag. Bij open plekjes zou ik het niet doen.
Ik smeer bij Hannah vaak met sudocreme, en wissel het soms af met zwitsal billencreme of creme van nivea bijvoorbeeld. Bepanthen werkt voor geen meter vind ik.

Overigens is haar luieruitslag een paar keer zo erg geweest dat zelfs een dokterszalfje niet hielp. We kregen toen van de dermatoloog een zalfje met zwaveloxide erin en dat werkt als een tierelier want dat droogt de open plekjes meteen in.

Oja, die Zarqa spray heb ik ook geprobeerd. Die prikt op de schrale huid! |:(

Dreumes is al wakker sinds 5 uur :X
pi_103570524
Da's wel slim cooki, zo'n strooibus :D
*O* voor een goede nacht Asy

Ik heb eigenlijk nog nooit andere doekjes gebruikt dan die Pampers Sensitive. Behalve bij heel erg kapotte billetjes, toen pakten we (gekookt/afgekoeld) water en gaasjes/watjes. Gelukkig is dat al een hele tijd niet meer voorgevallen. Ik ben wel een fanatiek sudocrem-gebruiker: bij elke luier gaat er een laagje op.

Hier ging de nacht best redelijk, af en toe een heel kort jammerhuiltje, maar dat was meer tijdens z'n slaap dan bewust, dus ben er niet uit geweest. (Natuurlijk wel elk uur eventjes wakker, dus heel erg goed geslapen heb ik zelf niet) Lars heeft intussen manlief ook aangestoken, die ligt nu met hoofd-, keel- en buikpijn op bed.... terwijl Lars lekker aan het spelen is op het kinderdagverblijf.

Zelf mag ik vandaag naar de allereerste dag van mijn assertiviteitscursus. Duurt tot 20:00! Ik hoop maar dat de mannen het hier redden vanmiddag/vanavond...
Wish me luck! (Vind het doodeng, maar zoals een wijs collega me laatst zei: "Als je het niet eng zou vinden, zou het uberhaupt niet nodig zijn!")
pi_103570812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 08:39 schreef octopussy het volgende:
Ik gebruik ook de pampers sensitive doekjes (ook voor mezelf :@ ). Maizena werkt goed bij matige luieruitslag. Bij open plekjes zou ik het niet doen.
Ik smeer bij Hannah vaak met sudocreme, en wissel het soms af met zwitsal billencreme of creme van nivea bijvoorbeeld. Bepanthen werkt voor geen meter vind ik.

Overigens is haar luieruitslag een paar keer zo erg geweest dat zelfs een dokterszalfje niet hielp. We kregen toen van de dermatoloog een zalfje met zwaveloxide erin en dat werkt als een tierelier want dat droogt de open plekjes meteen in.

Oja, die Zarqa spray heb ik ook geprobeerd. Die prikt op de schrale huid! |:(
Dreumes is al wakker sinds 5 uur :X
Ja he! Dat was me hier ook al opgevallen.
Ik gebruik t dus tegenwoordig alleen bij roodheid, dan is t gelijk over (bij sudo blijft het langer rood). Sudo als t een klein beetje kapot is.
Gelukkig hier nooit echt erge luieruitslag. Merk wel dat als ik een andere luier gebruik hij sneller rode billen krijgt. Dus maar pampers, kruidvat gaat trouwens ook goed, maar die vind ik niet meer zo fijn bij m (lekt sneller door enzo)
pi_103573497
Asy: *O* voor het doorslapen (heb jij ook doorgeslapen? ik hoop t voor je!)
Ok, droogblazen, deppen it is :Y

Octo, Lucas heeft gelukkig pas 1 keer een open plekje gehad, geen maizena op gedaan, wel bepanthen... :P
omg, 5 uur, das best vroeg }:| Slaapt dreumes inmiddels weer ? of wordt t zon laaaaange :O dag :*

Shandaly, ja strooibus is handig, alleen moet ik r niet te hard in knijpen, want dan zit t euverall... :')
Fijn dat t vannacht redelijk ging!
Heel veel succes op de cursus, de mannen gaan t heus redden en jij ook :*

Sonnetje, hier ook pampers :Y prima dingen :P

Lucas update:
pyjama feestje: :X
snot: check :P
hyperblij met zn hondenknuffel: dubbelcheck oO< O+
heule afgesleten schoenen door het remmen met het loopwagentje }:|

en wat n mega-lief joch jaaaaaaaaah *O* O+ *;
pi_103574407
Hehe Cooki, lekker hè zo'n snotorgel :9

Dreumes slaapt nog niet, maar ze is wel heel lief aan het spelen en we hebben kinderliedjes opstaan. Na een paar bakken koffie gaat het met mij ook wel, dus ik wacht maar gewoon totdat ze vermoeidheidssignalen gaat vertonen. Op zich ook niet verkeerd als ze een beetje haar normale slaaptijd aanhoudt vandaag. Als ik verstandig was dan zou ik ook even moeten gaan liggen, maar ik wil nog zoveel dingen doen
pi_103574782
Hier verdwijnt het snot langzaam weer gelukkig!

Na haar feestje van 22:00 tot 1:30 van maandag op dinsdag, ging vannacht een stuk beter. Boos gekrijst van 22:00-23:00. We zijn 3 keer wezen troosten en als ze weer rustig was teruggelegd en daarna ging ze weer krijsen, maar het was een stuk beter te doen dan de nacht er voor. Toen hebben we alles geprobeerd en niets werkte. Ze wees alleen maar naar de deur en zei 'die die die'. Het is niet echt lekker om beneden te zitten en boven staat iemand boos te krijsen, maar we hadden alles geprobeerd (van bij ons in bed tot naast haar liggen) en dit was onze laatste oplossing. En het helpt 8)7

Shandaly, spannend zo'n cursus! Ik denk dat je er heel veel van zal leren.

Goed om te weten dat de billenspray prikt! Ik wilde het kopen toen ze open plekjes had, maar kon het niet vinden. Maar de sudocreme is dus ook prima.

Succes vandaag Octo! Lekker bijkomen met koffie en kinderliedjes klinkt goed!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 12:54:11 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103577845
Pfff, ook niet lekker Sola :N
Fijn dat het in elk geval werkt. Dan doe je het niet 'voor niks'.

octo, ik zou toch even gaan liggen. Je hebt je energie ook hard nodig...

SnottebellenLucas :D

En ik heb gelukkig ook doorgeslapen vannacht! :Y
en we hebben een datum waarop de nieuwe keuken geplaatst gaat worden *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')