quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Reilain het volgende:
Ach arme mini... hoe is t nu draak??
Wat een leuke foto Mereltje!!
Fijn die positieve effecten van de meeting Cooki!
Hier de eerste echte drama avond/nacht gehad met mijn goede slaapster... vanaf 10 uur ging t volume open... Alles geprobeert... tv en drinken gaf even rust en uiteindelijk viel ze om 00.45 boven op me in slaap en kon ik haar om 01.30 in bed leggen.. en om 05.30 was ze weer wakker..
Nu ligt ze boven op me Uki te kijken...
Straks even naar de Ha.. ze zit weer onder t eczeem... wellicht ook jeuk gehad, maar ze krabt dit keer niet....
gelukkig is ze wel nog steeds heel knuffelig
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef Asyniur het volgende:
draak, hoe gaat het met mini?
Reilain, wat vervelend zo'n slechte nacht. En dan nog dat eczeem. Kan ze daarvan niet wakker zijn geweest?
Hier ook een slechte nacht, mede mogelijk gemaakt door dreumes. Geen drama maar wel om de paar uur even jengelen. Gisteren ook al een korte middagdut. Hier zijn de effecten van zo'n meet dus wat minder geslaagd
Hopelijk stoppen opa en oma hem een beetje op tijd in bed en slaapt hij daar wat langer dan normaal...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:55 schreef pessie het volgende:
Mereltje leuk om een update over Femke te horen! Mooie foto inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een druk weekend achter de rug. Wel heerlijk genoten! Gisteren "even" naar ons nieuwe dorp gefietst. Alvast oefenen aangezien ik dat straks 3 keer per week mag gaan doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:24 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met waterwratjes? Lars zit inmiddels behoorlijk onder, en pas vanochtend bij het zwemmen wist iemand me te vertellen wat al die bultjes waren. (Nee, was nog niet bij de huisarts geweest; Lars heeft ze al een tijdje, en leek er geen last van te hebben)quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:36 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik moest googelen, dus geen ervaring Shandaly,
Balen van de slechte nacht Asy.![]()
Draak,Arme mini. Hoe was jullie nacht?
Sofie vond het gister na de drukke middag wat moeilijk om in slaap te komen. Vanmorgen was ze om 9.15 wakker. En weer vrolijk.
Ik had gister al het nieuwe speelgoed in de kist gedaan, en ze wist vanmorgen precies het nieuwe er weer uit te vissen.
Ook heeft ze het lopen achter haar nieuwe speelhuis helemaal uitgevonden. Ze loopt steeds de kamer heen en weer..quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja hier had thomas ook waterwratjes, duurt heel lang voordat t over was... (paar jaar!)
weinig aan te doen, ik moet ff zoeken voor je, want pas veel later hoorde ik dat er wel 1 huistuinkeukenmiddeltje was, maar dat heb ik zelf nooit gebruikt, want te laat
haha: google: letterlijk: omaweetraad![]()
kijk hier maar ns:
zeezout was t geloof ik
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Waterwratjes
asy: oordoppen in ? en dagdromen van je sjengske![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:00:48 ]
Ik zeg altijd kabouter putlucht tegen Harry als die een poepluier heeft dus dat belooft nog watquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef leonieke het volgende:
Bij ons een #fail qua opvoedingAls hij nu een nieuwe pamper krijgt omdat hij kaka heeft gedaan, roept Thomas "stink! stink!"
Leuk zo van die kindjes die echt alles naäpen wat ze niet moeten nazeggen
![]()
Ik ga oefenen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
Leonieke das gewoon knap joh!![]()
En echt, als dat t ergste is wat hij in zn leventje gaat zeggen![]()
en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik![]()
en anders ook![]()
op roze jurkjes, ga je mee Elmo ?
Ik krijg geen charlottequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Cooki het volgende:
nee jij niet![]()
je charlotteke wel
ik zal m dan maar in V&A gaan zetten: voor wie mag ik n roze jurkje kopen, bij gebrek aan eigen aankleedpop![]()
Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Cooki het volgende:
Leonieke das gewoon knap joh!![]()
En echt, als dat t ergste is wat hij in zn leventje gaat zeggen![]()
en Asy, als die van jou "kabouter putlucht" teruggeeft als eerste tweewoord-uitspraak, dan trakteer ik![]()
en anders ook![]()
op roze jurkjes, ga je mee Elmo ?
je hoeft hem/haar ook geen charlotte te noemen hoor, maar t zou wel leuk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik krijg geen charlotte
Je kan toch Lucas nog wel in een jurkje hijsen?
nou ok dan, lila? weetjewat, ik vraag t tirza wel zelfquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:59 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik ga wel mee jurkjes kopen, maar geen roze!!
Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef Cooki het volgende:
Shandaly: succes met je sirene, t is echt sneu voor zon kleintje en zn mama
hey en anders geen boodschappen? of ben je n plichtsgetrouwe?
![]()
Ow dan moet je oefenen! Expres geen boodschappen doen vanmiddag maar lekker frietjes halen vanavond (of pizza of iets anders)...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:02 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Plichtsgetrouw?... check! (en perfectionisch en 'grenzeloos' (geen nee zeggen) en overbezorgd...) Deze week twee volle dagen heftige assertiviteitscursus trouwens, dus er wordt aan gewerkt!
Het gaat op dit moment iets beter met Lars lijkt het.. sirene is wat zachter gezet. Jee, het snot komt 'm bij de ogen uit... arm ventje...
* Shandaly zet tissues op het boodschappenlijstje...
hij zegt: o dat is zeker zaterdag gebeurd tijdens de invasie?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:27 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik dacht dat P geen fresco's wilde? Was hij zo in de ban van fossielen ed dat hij grottekeningen ging maken?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Cooki het volgende:
ghegeh sirenetechnisch![]()
ik ga n roze fok jurkje uitzoeken
oh reilain en: beterschap voor je meisje !!![]()
ow edit:
speweyik heb sinds 4 seconden geleden ook een fresco, mijnes is in de kamer, bruin, leuk joh
![]()
asy , is pittig zeg... gelukkig geen gespuug meerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:05 schreef Asyniur het volgende:
Bôh, ik ben gaar
Gisteravond nog tot 21 uur met huilend jongetje gezeten en vannacht dan weer wat gejengel maar wel doorgeslapen in principe en geen gespuug meer!
Alleen kon ik dus niet goed slapen (pijn, wakker van elk geluidje, denken dat je kind aan het stikken is)
Hij maakt nu wel grapjes, maar is ook jengelig en wil eigenlijk niks eten... Dus vandaag maar op de bank hangen...
Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik las zieke kindjes
En Nathan met heeeel veel kiesjes, arm ventje
Hier een sagerijnige Floris, echt weet neit wat ie heeft, maar word soms een beetje moe van m
Vandaag was ie wel heel moe (hooguit 1,5 uur geslapen, toch echt wel te weinig voor m).
Was vandaag bij mn zus (want geopereerd, mag niet tillen, man ook afwezig, handig zo'n zusje) en dan 3 kinderen, waarvan 2 veel aandacht van me willen is ook geen succes
Dus even lekker naar de speeltuin geweest met 2 van de 3 (want 1 lag te slapen en hem meenemen werkt ook nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |