quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef simmu het volgende:
zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt
wel met een half oog op de k3 film van zn zusje![]()
Truus slaapt vaak wel een keer overdag tegenwoordig. Soms is dat een uurtje, soms iets langer, soms maar een half uurtje en soms slaapt ze helemaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef becky27 het volgende:
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Keshet het volgende:
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten.
Goed zo muppetje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef octopussy het volgende:
Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had![]()
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.
Zet dan niet gewoon zo'n hartje neer om dan alsnog een heel verhaal te kalkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cooki het volgende:
laat n mensch toch ns rustig editten joh![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang)
Nee, zo sterk is ie niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.
Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?
Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |