Nennennennennennennennennennequote:
quote:
Hoiquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
dat, én een username met een spatie
Helleuhquote:
Vast welquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:03 schreef trovey het volgende:
Hebben we deze al niet eens eerder gehad?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef cool15 het volgende:
postNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
zquote:
quote:
Daar doe ik niet aan mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef trovey het volgende:
En zo meteen begint de discussie wie baas is....die hebben we ook al eens eerder gehad.
Bijnaquote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef SpermaDonor het volgende:
ow yvonne pls...
pas mijn username aan a.u.b. en laat mijn naam ook met een kleine letter beginnen!
Ik zag vanmiddag de Feyenoord shirtjes, bij alle spelers de naam volledig in kleine letters, alsof ze nog niet aan de grote letters toegekomen waren op school.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef Rodawa het volgende:
Je naam niet met een hoofdletter spellen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag de Feyenoord shirtjes, bij alle spelers de naam volledig in kleine letters, alsof ze nog niet aan de grote letters toegekomen waren op school.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Klaploper het volgende:
Topic voor mensen die huilie gaan doen als hun naam met hoofdletter geschreven wordt.
Het is kick-oude-topicsdag of zoquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:58 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Het is kick-oude-topicsdag of zo
Hé, dat is mijn postquote:
Niets mis met retro.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:58 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Het is kick-oude-topicsdag of zo
Daaromquote:
goede reactie weer vogeltjesdans!quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik post even namens vogeltjesdans want zijn username begint wel met een kleine letter (en hij opent altijd zulke goede topics.)
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:08 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik post even namens vogeltjesdans want zijn username begint wel met een kleine letter (en hij opent altijd zulke goede topics.)
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 15:09 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
goede reactie weer vogeltjesdans!
Flikker op joh, jij mag hier niet posten.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:01 schreef CF87 het volgende:
m.a.w.: post hier als je school niet helemaal hebt afgemaakt.. stelletje sukkels!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 00:49 schreef Geralt het volgende:
Is dit een topic om mijn oude account uit de tent te lokken of wat is deze?
nu heb je een grote letterquote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:26 schreef Anthonie24 het volgende:
ik eigenlijk ook want ik heet eigenlijk matthias....met een kleine letter.
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 21:26 schreef Anthonie24 het volgende:
ik eigenlijk ook want ik heet eigenlijk matthias....met een kleine letter.
boeiend. wat intereseerd mij dat nou weer.quote:
nee, Joh.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:21 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
boeiend. wat intereseerd mij dat nou weer.echt aloe vera......
soms heb ik echt moeite jou te volgen. vind je toch niet erg he?
erger nog! wat doe jij in dit topic.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef richolio het volgende:
Wat doen al die mensen met een hoofdletter in dit topic
Off-topic zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 22:31 schreef richolio het volgende:
Wat doen al die mensen met een hoofdletter in dit topic
Jij heet toch ook geen Lreyon?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Ireyon het volgende:
Mensen die zichzelf niet belangrijk genoeg vinden om hun naam met een hoofdletter te laten beginnen
Ja en?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jezus christus man een post van 5 jaar geleden quoten.
Dus je gaat tegenwoordig door het leven als de zoon van God? Dapper hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jezus christus man een post van 5 jaar geleden quoten.
Dat had ik dus ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef BB-King het volgende:
Heb eigenlijk ook totaal geen behoefte om in dit topic te reageren.
ik heb kleine letter want linux kan een hoofdletter niet aan bij accounts volgensmij.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef BB-King het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om zo recalcitrant je naam met kleine letter te spellen.
We hebben volgens mij allemaal vroeger geleerd een naam altijd met hoofdletter te beginnen.
Heb eigenlijk ook totaal geen behoefte om in dit topic te reageren.
waarvan hulde.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:36 schreef sacha het volgende:
ja hulde![]()
ik 'praat' nou eenmaal niet met hoofdletters en punten
In mijn paspoort staat gewoon vaduz met een kleine v.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef BB-King het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om zo recalcitrant je naam met kleine letter te spellen.
We hebben volgens mij allemaal vroeger geleerd een naam altijd met hoofdletter te beginnen.
Ja, nog meer clickbaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ksssjtquote:
Dit. Sikkepitquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Ireyon het volgende:
Mensen die zichzelf niet belangrijk genoeg vinden om hun naam met een hoofdletter te laten beginnen
quote:
quote:
Jaloersquote:
Heul nietquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 20:37 schreef RickoKun het volgende:
JULLIE ZIJN ONTZETTENDE PRUTSERS DIE GEEN AANDACHT VOOR DETAILS HEBBEN![]()
Gadverderrie
Ik doe het allebei, afhankelijk waar ik ben. Hier in Antwerpen bestel ik graag een patatje metquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb je weer zo éénOok anti vaxx zeker, en patat als friet aanduiden
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik doe het allebei, afhankelijk waar ik ben. Hier in Antwerpen bestel ik graag een patatje met
Gezelligerd
Stiekem heet ik Delano.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:10 schreef jerney het volgende:
Overigens, voor iemand die Rickardo heet, heb je wel een grote waffel
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik dig het wel als mensen zich overal een beetje laten vaccineren
Hou op hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Met een hoofdletter? Wat burgerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |