Ja en?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jezus christus man een post van 5 jaar geleden quoten.
Dus je gaat tegenwoordig door het leven als de zoon van God? Dapper hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Jezus christus man een post van 5 jaar geleden quoten.
Dat had ik dus ook.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef BB-King het volgende:
Heb eigenlijk ook totaal geen behoefte om in dit topic te reageren.
ik heb kleine letter want linux kan een hoofdletter niet aan bij accounts volgensmij.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef BB-King het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om zo recalcitrant je naam met kleine letter te spellen.
We hebben volgens mij allemaal vroeger geleerd een naam altijd met hoofdletter te beginnen.
Heb eigenlijk ook totaal geen behoefte om in dit topic te reageren.
waarvan hulde.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:36 schreef sacha het volgende:
ja hulde![]()
ik 'praat' nou eenmaal niet met hoofdletters en punten
In mijn paspoort staat gewoon vaduz met een kleine v.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:08 schreef BB-King het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om zo recalcitrant je naam met kleine letter te spellen.
We hebben volgens mij allemaal vroeger geleerd een naam altijd met hoofdletter te beginnen.
Ja, nog meer clickbaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |