abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103445565
quote:
Twee medewerkers van de Explosieven Opruimingsdienst Defensie (EOD) zijn vanmorgen in Voorschoten zwaargewond geraakt toen een explosief dat aan een flitspaal hing afging.

Dat heeft de politie bekendgemaakt. Ook een technisch rechercheur van de politie raakte gewond.

Het verdachte explosief werd vannacht rond tien voor vijf aangetroffen. Iemand had iets raars zien hangen aan de paal op de kruising van de Voorschoterweg en de Leidseweg, en belde de politie. Het bleek om een zelfgemaakt explosief te gaan.

De omgeving werd afgezet en de brandweer stond, zoals gebruikelijk, standby. Het leek een routineklus, totdat het explosief tijdens de ontmanteling, rond half acht, plotseling afging.

De zwaargewonden zijn naar een ziekenhuis LUMC in Leiden gebracht. Het kruispunt is afgesloten voor onderzoek. De politie heeft geen idee wie het explosief heeft geplaatst..
Volkskrant.nl

© anp

© anp

© anp

Bizar!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_103445583
Wat ik niet snap, waarom gaat er een EOD-er naast staan, we hebben het over een flitspaal in een open ruimte. Zet dan de brandweerslang erop of gebruik een zwaar scherpschuttergeweer.
pi_103445584
Uit betrouwbare bron mogen vernemen dat 1 van de 2 EOD-ers zijn arm kwijt is, en waarschijnlijk blind zal zijn...de ander is met ademhalingsproblemen opgenomen en ligt nog in een kunstmatige slaap.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:23:57 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103445614
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:22 schreef Onverlaatje het volgende:
Wat ik niet snap, waarom gaat er een EOD-er naast staan, we hebben het over een flitspaal in een open ruimte. Zet dan de brandweerslang erop of gebruik een zwaar scherpschuttergeweer.
Omdat het in de echte wereld niet werkt zoals in de film.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:25:04 #5
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_103445647
Hij had net zijn beschermende pak uitgetrokken toch toen het explosief afging ?
pi_103445690
Dus dat ding wordt om 0500hr opgemerkt en ontploft pas 2,5 uur later?
pi_103445698
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Omdat het in de echte wereld niet werkt zoals in de film.
In de film lukt het een EOD-er om een bom onschadelijk te maken.
In de echte wereld, kan je er beter niet naast gaan staat als er geen haast is.
Dan wacht je op het zware brandweerkanon.
pi_103445750
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:26 schreef Wokkel het volgende:
Dus dat ding wordt om 0500hr opgemerkt en ontploft pas 2,5 uur later?
Ze waren bijna klaar met demontage van de bom.
pi_103445768
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:26 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

En dan? Het explosief eraf spuiten? :')
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:30:32 #10
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_103445774
What

The

Fuck.

:{
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_103445799
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

En dan? Het explosief eraf spuiten? :')
Ja. Dat doet men doorgaans met een robotje. Maar nu kan de robot er blijkbaar niet bij. Waarom schakel je dan niet de brandweer in? Die weten wel wie het krachtigste waterkanon heeft.
pi_103445815
Hopelijk pakken ze dader.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  Overall beste user 2022 zondag 23 oktober 2011 @ 11:33:24 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_103445847
WTF?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_103445910
Bizar incident dit :{. Wat halen die lui zich in hun achterlijke hoofd? is dat stoer een flitspaal opblazen :{?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  Overall beste user 2022 zondag 23 oktober 2011 @ 11:37:45 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_103445962
Degene die gepakt wordt heeft dus een bomaanslag gepleegd. Lijkt me een terrorisme wetje dat nu in gebrukt mag worden tegen de daders.

Benieuwd of Geenstijl nog flak gaat ontvangen wegens aanzetting. Dat kan ik me namelijk wel voorstellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:38:29 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_103445986
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:35 schreef du_ke het volgende:
Bizar incident dit :{. Wat halen die lui zich in hun achterlijke hoofd? is dat stoer een flitspaal opblazen :{?
Tja, het is niet goed te praten, natuurlijk. En ik vraag me inderdaad af, wat iemand bezielt. Maar ergens zal er bij iemand een stop zijn doorgeslagen na de zoveelste bekeuring voor 3 km te hard op een verlaten weg midden in de nacht. Enwaar normale mensen dan boze verhalen op verjaardagen vertellen is deze persoon dit gaan doen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_103446044
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, het is niet goed te praten, natuurlijk. En ik vraag me inderdaad af, wat iemand bezielt. Maar ergens zal er bij iemand een stop zijn doorgeslagen na de zoveelste bekeuring voor 3 km te hard op een verlaten weg midden in de nacht. Enwaar normale mensen dan boze verhalen op verjaardagen vertellen is deze persoon dit gaan doen.
Dat is minstens 10km/u te hard op de teller. Als je geen bekeuring wil riskeren moet je niet te hard rijden, punt.
pi_103446087
quote:

[..]

Aha het is niet goed te praten maar je doet toch een poging? Die boete van 12 euro is misschien best wel een paar zwaargewonden waard?
Stoer man ^O^. Ergens vind je de bermbommen van de Taliban in Afghanistan ook best wel goed te praten?
pi_103446103

Meer foto's en filmpje bij 112 Regio Leiden
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:45:13 #20
66444 Lord_Vetinari
pi_103446162
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha het is niet goed te praten maar je doet toch een poging? Die boete van 12 euro is misschien best wel een paar zwaargewonden waard?
Stoer man ^O^. Ergens vind je de bermbommen van de Taliban in Afghanistan ook best wel goed te praten?
Lezen te moeilijk voor je? Mijn gebruik van de term 'normale mensen' niet helemaal duidelijk? Deze dader is net zo gek als Tristan van der Vlis, punt. En blijkbaar is er ergens een trigger geweest die dit heeft veroorzaakt, net als bij die gek in Alphen. Puur een observatie mijnerzijds en allesbehalve een goedpraatpoging.

Oh, en bermbommen in Afghanistan? Binnenvallende troepen zijn voor de één een bevrijder en voor de ander een bezetter. Dat is altijd zo geweest. Als je er objectief naar kijkt en de parallelen uit de geschiedenis erbij pakt, zijn bermbommen voor bepaalde groepen daar een logische reactie. Uiteraard voor ons niet, omdat we aan de ontvangende kant zitten, maar voor de mensen daar, die zonder aanleiding een legermacht op hun dak krijgen die hen komt vertellen hoe ze moeten leven, zal er best een rechtvaardiging voor zijn, ja.
pi_103446163
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:22 schreef Scorpie het volgende:
Uit betrouwbare bron mogen vernemen dat 1 van de 2 EOD-ers zijn arm kwijt is, en waarschijnlijk blind zal zijn...de ander is met ademhalingsproblemen opgenomen en ligt nog in een kunstmatige slaap.
:{ wat klote zeg... mag hopen dat ze die dader te pakken krijgen.
know'm sayin?
word? word.
pi_103446183
quote:

[..]

Volgens mij is dit een roodlicht flitspaal. Als je door rood rijdt, mag je van mij per definitie altijd een bekeuring krijgen. Zoiets is gewoon gevaarlijk.
pi_103446249
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lezen te moeilijk voor je? Mijn gebruik van de term 'normale mensen' niet helemaal duidelijk? Deze dader is net zo gek als Tristan van der Vlis, punt. En blijkbaar is er ergens een trigger geweest die dit heeft veroorzaakt, net als bij die gek in Alphen. Puur een observatie mijnerzijds en allesbehalve een goedpraatpoging.
Aha, vandaar de prietpraat over "de zoveelste bekeuring voor 3 km te hard op een verlaten weg midden in de nacht. "?
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:48:26 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_103446258
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een roodlicht flitspaal. Als je door rood rijdt, mag je van mij per definitie altijd een bekeuring krijgen. Zoiets is gewoon gevaarlijk.
Tja, het hoeft niet deze paal geweest te zijn, natuurlijk. Of misschien heeft de dader gewoon een teringhekel aan flitspalen en moet hij toch ergens beginnen. We weten het pas als hij gepakt is.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:49:13 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103446282
quote:

[..]

Een combinatie van :|W en :') is hier het beste op zijn plaats.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:49:16 #26
66444 Lord_Vetinari
pi_103446285
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Aha, vandaar de prietpraat over "de zoveelste bekeuring voor 3 km te hard op een verlaten weg midden in de nacht. "?
Jij komt nooit op verjaardagen waar dit de hoofdfrustratie van veel autorijders is? Je zit nooit in een kroeg? Je snapt het gebruik van 'illustratie' om een punt te maken?
pi_103446306
quote:
EOD'ers gewond na ontploffing explosief in Voorschoten

VOORSCHOTEN - (update 10.10 uur) Twee mensen van de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) zijn zondagochtend rond 7.20 uur zwaar gewond geraakt toen een door hun ontmantelde flitspaalbom ontplofte. Ook een rechercheur van de politie Hollands Midden raakte gewond. De drie zijn naar het LUMC overgebracht.

Om half vier vannacht kreeg de politie een melding dat er in Voorschoten een pakketje aan de flitspaal bij de kruising Leidseweg en Voorschoterweg hing. De politie trof in de middenberm van de Voorschoterweg een zelfgemaakt explosief aan die naar verluid met een stok aan de flitspaal was bevestigd.

Drie man van de EOD ontmantelde de bom en legde hem een paar meter verder in het gras van de middenberm. Toen de EOD'ers en de rechercheur de zelfgemaakte bom in de berm bestudeerden ontplofte hij alsnog. De bom was op dat moment vermoedelijk al veilig verklaard.

De twee mannen van de EOD zijn, aldus de politiewoordvoerder, ernstig gewond geraakt. De rechercheur is er iets minder ernstig aan toe. Alledrie worden ze behandeld in het LUMC.

Op de plek herinnert weinig aan de ontploffing. Een paar meter naast de flitspaal liggen wat zwarte restanten in het gras. Daarnaast staat het witte busje van de gewond geraakte politieagent. Agenten lopen met paaltjes onder de arm op zoek naar sporen in de omgeving.

De knal die met de ontploffing gepaard ging was tot in de verre omgeving te horen. ,,Dit klonk wel een heel tikkie zwaarder dan de vuurwerkbommen die hier de laatste paar weken vooortdurend afgaan'', reageert een van de omwonenden die op de ontploffing is afgekomen.

De kruising van de Voorschoterweg en Leidseweg is op het moment van schrijven nog altijd afgezet voor onderzoek. Wanneer de doorgaande route weer wordt vrij gegeven is nog niet duidelijk.
De betreffende paal is al vaker te grazen genomen volgens mij..

http://g.co/maps/ejb5p
pi_103446359
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jij komt nooit op verjaardagen waar dit de hoofdfrustratie van veel autorijders is? Je zit nooit in een kroeg? Je snapt het gebruik van 'illustratie' om een punt te maken?
Ik snap dat je bewust je illustratie wat te stevig aanzet in een poging de boel een beetje goed te praten.
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:55:12 #29
66444 Lord_Vetinari
pi_103446453
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:51 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik snap dat je bewust je illustratie wat te stevig aanzet in een poging de boel een beetje goed te praten.
Ja, ik vind het volkomen begrijpelijk om een bom aan een flitspaal te hangen hoor. Nou tevreden? Misschien iets minder vanuit de onderbuik en de emotie reageren? Fijns.
pi_103446514
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, ik vind het volkomen begrijpelijk om een bom aan een flitspaal te hangen hoor. Nou tevreden? Misschien iets minder vanuit de onderbuik en de emotie reageren? Fijns.
Doe jij dan niet zo achterlijk door het goed te praten :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_103446519
Al die moeite om zo'n bom te maken, dan kan je er beter 'per ongeluk' met een shovel tegenaan rijden.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_103446541
gisteravond daar nog langs gereden, de paal flitst bij harder dan 50 en door rood licht rijden, wie daar regelmatig rijdt weet dit en kijkt dus uit, op alle tijden van de dag is er daar wel verkeer dus er moeten getuigen zijn van het bevestigen lijkt mij
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:00:08 #33
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_103446604
Waarom een bom? Je kan net zo makkelijk een spuitbus zwarte autoverf op de lens spuiten en dan is die paal ook onklaar gemaakt.
pi_103446617
Hier ook veel foto's..

ricardobakker.nl

Ook foto's van de EOD'er die zich over het projectiel buigt.
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:09:04 #35
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103446871
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:21 schreef Adolecens het volgende:
Bizar!
Mja, de tekenen begonnen bij fortuyn en van gogh
Mensen pikken blijkbaar steeds minder van media, de regeringen en nu is het dan zo ver ook buiten relletjes: de politie
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_103447163
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mensen pikken blijkbaar steeds minder van media, de regeringen en nu is het dan zo ver ook buiten relletjes: de politie
:')
pi_103447401
quote:

[..]

Ik heb (gelukkig) geen soort vrienden , collega's , familie die gaan zeiken-pochen-kankeren over flitspalen op wat voor gelegenheid ook..

Ze weten zelf wel dat de enige verantwoordelijk voor die bon hij / zij zelf is.

Deze actie is debiel , crimineel , schokkend en verwerpelijk.

Hard veroordelen , aanpakken en straffen.
pi_103447581
De maatschappij verhardt, waar is de tijd dat flitspalen geweldloos geveld werden met een grote pijpecutter? Meestal na 3 keer vellen werden ze niet meer herplaatst.
pi_103447619
quote:

[..]

Ik zit vaak zat in de kroeg en op verjaardagsfeestjes, maar daar is het nooit ze saai dat we het over flitspalen hebben :')

Hopen dat ze de dader pakken en dan maar gelijk wegens moord
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_103447705
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Een combinatie van :|W en :') is hier het beste op zijn plaats.
You tell 'em soldier boy! ^O^
Het echte leven is geen hollywood..
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:41:56 #41
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_103447836
Reportage van flitspaalbom Voorschoten. http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/video/article12018631.ece/EOD'ers-gewond-na-ontploffing-explosief-in-Voorschoten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_103447873
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:31 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Ja. Dat doet men doorgaans met een robotje. Maar nu kan de robot er blijkbaar niet bij. Waarom schakel je dan niet de brandweer in? Die weten wel wie het krachtigste waterkanon heeft.
Ehm... een robot die met een zeer precieze waterstraal op enorm hoge druk een deel van het elektrische circuit van een bom eruit schiet, is toch heel iets anders als er met een brandweerslang op spuiten :') _O-
pi_103447917
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:31 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Maar dan spuit je het explosief eraf met dat waterkanon, en dan?
Mogelijk is het kapot, maar dat weet je dan toch ook nog niet zeker...
Dan kan dat ding alsnog ontploffen als je dichterbij komt. Je zal die EOD toch echt nodig hebben om de boel zeker te weten.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_103447928
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Natuurlijk begon het niet daar. Dit is iets van alle tijden.
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:47:19 #45
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:48:51 #46
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_103448079
Jezus, je moet wel een heel zieke geest hebben om zoiets te doen... treurig! ;(
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:58:08 #47
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103448409
Vast rijke crimi's met een bovenwerelds witwasbedrijf die te vaak geïrriteerd werden met 'te snel gereden' bonnen.
Of juist een groep "arme" mensen, zeg 18-31 jaar , maar wel met haast doorgaans, die nu na te veel bonnen verkregen op een lege weg verder de koppen bij elkaar staken..
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 23 oktober 2011 @ 12:59:43 #48
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_103448448
Gelukkig hebben ze de foto's nog.
In de camera dus. Hoop maar dat de dader erop staat..

Het wordt steeds gekker blijkt wel weer....
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:26:13 #49
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_103449616
Hoe wisten ze eigenlijk dat er een bom in zat?

(voordat ie ontplofde dan he :'))

oh, hing aan de buitenkant
We zullen zien, zei de blinde.
  zondag 23 oktober 2011 @ 13:29:37 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103449794
Lekkere baan trouwens, dat moet ontzettend goed betalen me dunkt. :{

Me dunkt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Admin zondag 23 oktober 2011 @ 13:35:25 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_103450029
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:37 schreef Ulx het volgende:
Degene die gepakt wordt heeft dus een bomaanslag gepleegd. Lijkt me een terrorisme wetje dat nu in gebrukt mag worden tegen de daders.

Benieuwd of Geenstijl nog flak gaat ontvangen wegens aanzetting. Dat kan ik me namelijk wel voorstellen.
Ulx ^O^
Oh en ik ben het met je eens.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:21:53 #52
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103452511
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is een vorm van zeg 'NSB isme' dit soort baantjes.
Zelfs de criminaliteit moet al geautomatiseerd worden aangepakt.
En tja de heilige koe he, de uit-melk-koe, dus dan krijg je op termijn mensen met een hekel aan die dingen op 'nivo 10' en nu dus kennelijk al op 'nivo bom er op'. (Wat ik dus niet goedkeur)
pi_103453433
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:

Me dunkt. :{

:{²
Zeg jij alles twee keer?
De Republiek
pi_103453527
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Het is een vorm van zeg 'NSB isme' dit soort baantjes.
Zelfs de criminaliteit moet al geautomatiseerd worden aangepakt.
En tja de heilige koe he, de uit-melk-koe, dus dan krijg je op termijn mensen met een hekel aan die dingen op 'nivo 10' en nu dus kennelijk al op 'nivo bom er op'. (Wat ik dus niet goedkeur)
!? :?
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:57:18 #55
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_103454154
Is de flitspaal ook kapot?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:04:07 #56
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103454390
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:57 schreef BlaZ het volgende:
Is de flitspaal ook kapot?
Vast niet, die verdiende zichzelf al tigf keer terug, goede kwaliteit kocht men, dus die zal nog zelfs wel werken ook ! :)
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:05:40 #57
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103454442
quote:

[..]

Je maakt grapje toch?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:12:43 #58
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103454667
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:22 schreef Scorpie het volgende:
Tering :X -O-
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_103454682
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:37 schreef Ulx het volgende:
Wat heeft Geenstijl hier mee te maken?
pi_103454707
De mensen die het opblazen van flitspalen hier goedpraten als een soort strijd tegen het overheidsbeleid zijn dom tuig.
Die palen zijn structureel na een week weer vervangen en het kost de belastingbetaler iedere keer 40.000 euro.
Dan komen deze mannen er nog bij die zwaar verminkt zijn omdat een of andere volkomen incompetente tokkie aan het prutsen is geslagen met zware explosieven.
Ik hoop echt dat iemand die de dader kent nog een grammetje geweten heeft en die psychopaat aangeeft.
Er is een poepstorm op komst.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:16:41 #61
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103454793
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2011 11:45 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Rood licht moet altijd bekeurt worden, door rood licht rijden is gewoon een zeer ernstige overtreding van de verkeerswet. Vaak worden dit soort flitspalen ook uitgerust met radar om snelheidsovertreders te pakken. Ik heb zelf ook wel eens een bekeuring gekregen door zo'n ding... 3 kilometer per uur te hard is lullig maar eerlijk is eerlijk... eigen schuld dikke bult..
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:21:33 #62
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103454954
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 12:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom een bom? Je kan net zo makkelijk een spuitbus zwarte autoverf op de lens spuiten en dan is die paal ook onklaar gemaakt.
Een vuilniszak er omheen binden, een autoband met benzine eraan hangen etc... er zijn veel mogelijke manieren om zo'n ding te saboteren. Ik vind het uberhaupt krankzinnig dat mensen met explosieven dingen gaan opblazen. Zo rond oud en nieuw is het ook regelmatig raak... er lopen gewoon een hoop idioten rond.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:36:17 #63
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103455499
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:14 schreef Wapperbaard het volgende:
die psychopaat aangeeft.
Mee eens.
Hetzelfde denk ik over de politie die die file veroorzaakte aan de ene kant en een psychopathische benzinedief er in joeg aan de achterzijde.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:41:27 #64
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103455702
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:36 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mee eens.
Hetzelfde denk ik over de politie die die file veroorzaakte aan de ene kant en een psychopathische benzinedief er in joeg aan de achterzijde.
Mocht het zo zijn dat de politie opzettelijk een file veroorzaakt heeft om de daders te stoppen dan wordt het tijd dat er koppen gaan rollen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:51:56 #65
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_103456083
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Mocht het zo zijn dat de politie opzettelijk een file veroorzaakt heeft om de daders te stoppen dan wordt het tijd dat er koppen gaan rollen.
Het is toegestaan in bepaalde gevallen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')