Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mijn kat heeft mijn deken gestolen. Ik wilde me chill inwikkelen in mijn deken, komt mijn kat: He, komt eens even heel gauw terug daarmee. Nu heb ik het koud en chillt hij hem hard op mijn deken.
Mja daarvoor was ook een disconnect terwijl yas dik voorstond en die moest ook over en toen hadden ze verloren dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Vorig jaar heeft Yas onterecht gewonnen door te whinen dat de timer om was toen ze verloren en Skill Capped won. Kregen ze rematch en wonnen ze. Te triest.
Ik ben altijd tegen Fabs nu.
Waarom? Als warrior vind ik 'm chill. Je kunt je tenminste niet verstoppen of schuilen achter een pillar of balkquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:42 schreef TwyLight het volgende:
ring of valor is ook echt een retarded arenaecht een kut arena
Dat is juist essentieel voor de meeste classes. Dat jij als Warrior nou constant op de offense bent, betekent dat niet dat anderen die LOS abuse niet nodig hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Als warrior vind ik 'm chill. Je kunt je tenminste niet verstoppen of schuilen achter een pillar of blak.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom? Als warrior vind ik 'm chill. Je kunt je tenminste niet verstoppen of schuilen achter een pillar of balk
Ik zeg toch, ik. Kan ik tenminste chargen en aanvallen, ipv fing druid of shammy die bij en pillar rondjes gaat lopen en dan ff slow of CCquote:
Ligt eraan wat voor team ik in zit. Lock kill ik echt in no time met ilvl 391 weapn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat is juist essentieel voor de meeste classes. Dat jij als Warrior nou constant op de offense bent, betekent dat niet dat anderen die LOS abuse niet nodig hebben.
Als je een keer tegen een caster team komt zoals LMS vind je hem niet zo leuk meer.
Blijft een US feestje heh.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Weer Ring. Is dit corrupt ofzo?
Lekker het EU team uitschakelen omdat ze te gevaarlijk zijn voor Skill Capped die Amerikaans zijn?
Ja echt té lelijk. Misschien wou blizz ze wel terugpakken voor vorig jaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Yas was veel beter. Dat zag je in Blade's Edge. En dan krijgen ze precies weer die voordeel maps.
Zou inderdaad kunnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja echt té lelijk. Misschien wou blizz ze wel terugpakken voor vorig jaaromdat ze toen eigenlijk niet anders konden dan ze gelijk geven
Geen warriors =(quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hunter, Holy Pala, Warlock vs LMS.
Warrior is echt fucking gaar nu. Warriors krijgen mij never nooit onder de 70% health zelfs niet met T2 wapens terwijl ik in vicious rondloopquote:
sowieso, tweakersquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Echt grappig dat op tweakers niemand echt in het wow topic post nuzitten alleen maar nerden daar die de hele dag raiden
Jammer. Warrior in full tier 2 pvp + Sulfuras is echt wel overkill xDquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Was maar 1 team met Warrior geloof ik en die zijn heel laag geeindigd.
Wat voor class ben je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Warrior is echt fucking gaar nu. Warriors krijgen mij never nooit onder de 70% health zelfs niet met T2 wapens terwijl ik in vicious rondloop
Tegen rogue wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Warriors heb ik zoveel hekel aan. Die idioten doen pijn man.
Shaman is easy piequote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shaman is easy pieBehalve als ze me slowen en rondjes rennen om een pillar
![]()
. Maareh. FUll t2 warrior + Sulfuras HC = imba
Waarom dequote:
Raar. Warrior zou je wel moeten doden met throwdown + hs combo + recklessness/deadly calm, lijkt mij dan :pquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef TwyLight het volgende:
Maar niet alleen dan, ik deed duel tegen een warrior met T2 waar ik nergens kon los of omheen kon kiten en hij kreeg me niet dood
Shaman heeft ook cooldownsquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar. Warrior zou je wel moeten doden met throwdown + hs combo + recklessness/deadly calm, lijkt mij dan :p
Je kan trouwens ook pvp zonder ticket kijken he. In SD.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar. Warrior zou je wel moeten doden met throwdown + hs combo + recklessness/deadly calm, lijkt mij dan :p
Ja, omdat zeggen "behalve als" dom is, in arena als caster/healer en shaman is kiten en los-en wat je doet. Zo moet je spelen. Je kan niet midden in de arena gaan staan en je heals castenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom de. Ik vind het schijt irritant, maar ik neem ze he niet kwalijk ofzo
Ik zou het ook doen als shammy.
Maar ik had het niet alleen over arenas, ook over RBG, onze guild team is 2160 ratedquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, omdat zeggen "behalve als" dom is, in arena als caster/healer en shaman is kiten en los-en wat je doet. Zo moet je spelen. Je kan niet midden in de arena gaan staan en je heals castenlol
In RBG is het zelfde, je kan minder los-en maar wel kiten. Als je gewoon ergens gaat staan en gaat casten casten casten dan kom je niet op een hoge rating hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik had het niet alleen over arenas, ook over RBG, onze guild team is 2160 rated
Kiten ofc, maar het is toch met andere doeleinden, base defenden of CTF bijv. als Flag healer kun je niet altijd los-en of kiten. Het is gwn heel anders dan Arena's vooral omdat je dood kunt gaan en gewoon weer kan ressenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In RBG is het zelfde, je kan minder los-en maar wel kiten. Als je gewoon ergens gaat staan en gaat casten casten casten dan kom je niet op een hoge rating hoor
Jamaar wat bedoel je nou precies, want het komt nu een beejte op me over als "als je niks doet, dan krijg ik je makkelijk dood!"quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kiten ofc, maar het is toch met andere doeleinden, base defenden of CTF bijv. als Flag healer kun je niet altijd los-en of kiten. Het is gwn heel anders dan Arena's vooral omdat je dood kunt gaan en gewoon weer kan ressen
Als mensen rogues zien met lolwings gelijk /leavequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ga die Legendary daggers halen en vette luls hebben in arena volgende patch.
Het gaat even duren, maar het is het waard.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik ben sronken en gal morgen werr spelen en kijken wat er is geburd in de arenas doei
Nee, je zeiquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jamaar wat bedoel je nou precies, want het komt nu een beejte op me over als "als je niks doet, dan krijg ik je makkelijk dood!"
En ik zeiquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, omdat zeggen "behalve als" dom is, in arena als caster/healer en shaman is kiten en los-en wat je doet. Zo moet je spelen. Je kan niet midden in de arena gaan staan en je heals castenlol
Dus wat ik bedoelde, , uit mijn ervaring, is dat shammy easy is in RBG/Duel behalve in arena's als ze me slowen en rondjes gaan rennen om een pillar. In RBG/duels komt dat gewoon niet voor, bij maps als AB enz kan dat ook niet. Slowen wel ofc, en wat CC. Maar met charge en HL counter ik dat makkelijk , en met wat HS erbijquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shaman is easy pieBehalve als ze me slowen en rondjes rennen om een pillar
![]()
. Maareh. FUll t2 warrior + Sulfuras HC = imba
Vaak duels.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:22 schreef Wolve000 het volgende:
Wat zijn die lui eigenlijk al druk/snel/gestresst op die knoppen aan het drukken voor er iets gebeurt? Zijn ze dan een warming-up potje aan het doen ofzo?
You send a ghostly soul into the target, dealing X Shadow damage and increasing all damage done by your damage-over-time effects on the target by 20% for 12 sec. When the Haunt spell ends or is dispelled, the soul returns to you, healing you for 100% of the damage it did to the target.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat doet Haunt nou precies?
echt hequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Uiteraard Nagrand, zodat de Hunter lekker in z'n aars geraped wordt door die judges,
Daarom zeg ik, recup is niet OP vergeleken met andere classes maar ik had liever dat geen enkele dps class self healing hadquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Elke class heeft self healing tegenwoordig. Maar ik ben het wel met je eens.
Kan er mee doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lekker wijf met die blauwe haren.
Worthless without pics enzo...quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Lekker wijf met die blauwe haren.
Waarom wil je pvp gear als je toch geen pvp doet. Ik ga toch ook geen valor cap halen voor pve gear terwijl ik dat toch niet doe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap de helft van de shit hier niet, maar ik doe dan ook gene pvp (alleen call to arms voor easy gear)
quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom wil je pvp gear als je toch geen pvp doet. Ik ga toch ook geen valor cap halen voor pve gear terwijl ik dat toch niet doe?
Ik wil ook wel eens een setje epic meuk hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom wil je pvp gear als je toch geen pvp doet. Ik ga toch ook geen valor cap halen voor pve gear terwijl ik dat toch niet doe?
Alleen heb je aan pvp gear niet veel in pve...quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens een setje epic meuk hebbenVerder doe ik totaal niet aan raiden, dus is dit een easy-peasy manier om toch aan meuk te komen
Meegaan met normals/hc'squote:Op zondag 23 oktober 2011 03:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Wat heb je aan die meuk als je helemaal niks doet.
Boeit me ook nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alleen heb je aan pvp gear niet veel in pve...
mja vind ik echt super saaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:08 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die Starcraft tournament heeft ziek publiek. Misschien moet ik maar even verdiepen, lijkt me best tof om te kijken.
Totalbiscuit zegt ook dat het een toffe spectator sport is.
Oh jij bent er zo 1 die pvp gear haalt voor het ilvl en dan random HCs queued om 7k dps te doenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1 die pvp gear haalt voor het ilvl en dan random HCs queued om 7k dps te doen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo 1 die pvp gear haalt voor het ilvl en dan random HCs queued om 7k dps te doen
Dps halen? Zelfs dat boeit me geen fuckquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:08 schreef Pixell het volgende:
[..]
Zou je op blizzcon legendaries mogen gebruiken?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Volgend jaar sta ik met Twy en nog iemand op dat podium met 75k.
Jij welquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Volgend jaar sta ik met Twy en nog iemand op dat podium met 75k.
die 75k is voor 3 spelers, die 50k voor 1 spelerquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:10 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Best raar dat WoW 75k krijgt, en SC2 maar 50k terwijl dat veel meer toeschouwers heeft.
nopequote:Op zondag 23 oktober 2011 03:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou je op blizzcon legendaries mogen gebruiken?
Volgend jaar is 4.3. Ze laten ons in Season 12 spelen denk ik. Dus ook met Legendaries.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou je op blizzcon legendaries mogen gebruiken?
Oja, dat is waar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
die 75k is voor 3 spelers, die 50k voor 1 speler
er zijn toch gewoon tournament rules? volgens mij zijn legendaries niet toegestaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:11 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Volgend jaar is 4.3. Ze laten ons in Season 12 spelen denk ik. Dus ook met Legendaries.
Is dat zo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
er zijn toch gewoon tournament rules? volgens mij zijn legendaries niet toegestaan
Ze spelen in season 9 he. Patch 4.1.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Lijkt me eerlijk gezegd niet toegestaan. Anders was het wel erg faceroll. En dan hadden die mages van vanavond ook allemaal wel een dikke staff
Om je te kwalificeren speel je ook op speciale arena tournament servers, waar je gear vendors hebt waar je alles krijgen gelimiteerd tot bepaalde items en ilvlquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wist ik niet.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ze spelen in season 9 he. Patch 4.1.
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Om je te kwalificeren speel je ook op speciale arena tournament servers, waar je gear vendors hebt waar je alles krijgen gelimiteerd tot bepaalde items en ilvl
Inb4 "metalquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:15 schreef TwyLight het volgende:
Al die baardmannen gaan nu los op deze gare muziek
Denk dat het ze meer gaat om het feit dat ze niet willen dat hun game met addons gespeeld wordt live op tv. Dan geven ze dus eigenlijk al toe dat hun eigen interface niet goed genoeg isquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:18 schreef Pixell het volgende:
anders wordt het te makkelijk, er zitten ook een paar gare addons bij tegenwoordig..
Precies ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hmm. Slapen of inloggen. Ben niet moe.
Top40quote:
Al voorbij gekomen? Zou echt vet zijn als die weer komt. Vond zijn einde namelijk bagger..quote:What happened to Arthas's body? What happened to Illidan's body? What about Kael'thas?
It is likely we will bring Illidan back, not so much for Kael'thas, he already had his come back. Arthas's body is somewhere but we don't really know where.
screen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die mount van Annual Pass is wel mooi trouwens.
Gewoon dezelfde mount voor beide faction zoals altijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:07 schreef Zeroku het volgende:
Beetje een pala mount. Is hij vóór horde anders?
Woon jij in de buurt van Hengeloquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:29 schreef Pixell het volgende:
ik ben ook nog niet moe, ik heb net een hockeyfeest gehad![]()
ik zit zelf in heren 1, wij daar met het halve team tussen de 14/15 jarige meisjes te veel bier drinken ^^
Mijn allereerste guildmaster was dik (systeembeheerder) en had zo'n ringbaardje! Maar dat was echt een supertoffe niet-autistische vent zonder rare gezichtstrekkingen haha.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:21 schreef Chau het volgende:
Verbaast mij altijd hoe ze echt allemaal dezelfde facial features hebben. Maar er zit idd een wereld van verschil tussen spelers. Ik ken er iig niemand die er zo uit ziet
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn allereerste guildmaster was dik (systeembeheerder) en had zo'n ringbaardje! Maar dat was echt een supertoffe niet-autistische vent zonder rare gezichtstrekkingen haha.
Ik gebruik al een tijdje Elvui bevalt mij prima.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:33 schreef SoraAoi het volgende:
Is er een mod dat mij zeg maar van die balken geeft waarin ik zie hoeveel cooldown ik heb? Maar ook dat ik zie hoe lang mijn polymorph nog duurt? Thanks
Welke UI gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb nu LUI ui pack en die is echt te ziek >BD
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Chau het volgende:
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoingame full epic en IRL gewoon useless..
Haha ja, da's vaak zo. Van die gasten die IRL niets kunnen bereiken maar ingame de grootste mond hebben. Hilarische types.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoingame full epic en IRL gewoon useless..
Klinkt interessant!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Die gasten wat in sc2 tot de top beghoren zien er wel normaal uit (in korea dan) en zijn stinkend rijk dus irl maken ze er ook vast geen potje vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Het is een internationale organisatie en ze geven ook allerlei cursussen op het gebied van zelfontplooiing (hele weekenden en dergelijke). De blahblah is niet zo aan mij besteed, maar als ze er op die manier mensen mee weten te helpen dan is dat natuurlijk heel mooi. Grappige is dus dat zij daarbij betrokken is en volgens mij zelf alleen ooit patience op de computer heeft gespeeldquote:
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef SoraAoi het volgende:
Die gasten wat in sc2 tot de top beghoren zien er wel normaal uit (in korea dan) en zijn stinkend rijk dus irl maken ze er ook vast geen potje van
Ey weet jij misschien een goede mod voor datgene wat ik eventjes hierboven ergens schreef?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uit(incl de achternaam Kim). Maar goed, de netniettop moet waarschijnlijk wel ongelofelijk veel gamen en verdient er net niets mee.
Blijft het verbazingwekkende gegeven dat al die Amerikaanse gamers een uniforme look hebben. En net als vorig jaar roep ik heel hard: Van gamen word je dik!! (of misschien is het 'van Amerikaan zijn word je dik')
Nee, want dat heb ik zelf ook ooit gezochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef SoraAoi het volgende:
Ey weet jij misschien een goede mod voor datgene wat ik eventjes hierboven ergens schreef?
Ps de net niet top (destiny bijv) verdient veel geld door zijn streams. Elke dag 4k+ kijkers, laat soms wat reclame zien en je cashedquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uit(incl de achternaam Kim). Maar goed, de netniettop moet waarschijnlijk wel ongelofelijk veel gamen en verdient er net niets mee.
Blijft het verbazingwekkende gegeven dat al die Amerikaanse gamers een uniforme look hebben. En net als vorig jaar roep ik heel hard: Van gamen word je dik!! (of misschien is het 'van Amerikaan zijn word je dik')
oh, slim! Ja, dan verdien je ook welquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef SoraAoi het volgende:
Ps de net niet top (destiny bijv) verdient veel geld door zijn streams. Elke dag 4k+ kijkers, laat soms wat reclame zien en je cashedwww.teamliquid.com heeft echt heel veel streams waar mensen dagelijks op intunen. Toernooien winnen doet ie niet echt maar hij cashed m wel
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef SoraAoi het volgende:
Overigens vind ik het heel saai en vervelend om WoW arena streams te kijken. Ik zie liever raids en PvE want PvP in WoW vind ik persoonlijk maar niks
Maar goed, als iemand een suggestie voor een mod weet dan graag
Ik heb er een paar uitgeprobeerd en ze doen allemaal net niet wat ik wil. Misschien ben ik moeilijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.
Ik ben op curse en nu? Verder weet ik ook niet hoe die mods gaan samenwerken met LUI want ik hoef in principe alleen maar de cooldowns en debuff/buff durations en niet de actionbars of castingbars etc. die heb ik alquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.
Denk dat je dan deze moet hebben; http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcistquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:02 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik ben op curse en nu? Verder weet ik ook niet hoe die mods gaan samenwerken met LUI want ik hoef in principe alleen maar de cooldowns en debuff/buff durations en niet de actionbars of castingbars etc. die heb ik al
Ik ga die proberen ook al is ie voor warlocks (mainly). tnx, zal laten weten hoe t ging kkquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Denk dat je dan deze moet hebben; http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcist
Hij is voor iedereen in principe alleen heeft die hem voor een reden bij warlock,dk gezet waarschijnlijk omdat die zelf ook lock speelt (vandaar de screens).quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:33 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik ga die proberen ook al is ie voor warlocks (mainly). tnx, zal laten weten hoe t ging kk
Doet wat het moet doen en werkt perfect samen met LUI (lui had er een profile voor) dus tnxquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:34 schreef Chau het volgende:
[..]
Hij is voor iedereen in principe alleen heeft die hem voor een reden bij warlock,dk gezet waarschijnlijk omdat die zelf ook lock speelt (vandaar de screens).
YOU TAKE THAT BACK!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:11 schreef TwyLight het volgende:
Gister tijdens die costume contest in slaap gesukkeldwerd ik om 6 uur ineens wakker. Nog maar ff in bed gaan liggen
kwam er na die contest nog wat, of alleen stomme foo fightters?
MoP slaat retri's keihard in het gezicht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef TwyLight het volgende:
http://www.wowhead.com/mists-of-pandaria-talent-calculator#w
Heb je een printscreen voor me? Ben wel benieuwd, ben erg uitgekeken op wat ik nu hebquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef SoraAoi het volgende:
LUI met Fortexcorcist is echt vetste UI wat ik tot nu toe gezien hebaanradertje
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:49 schreef SoraAoi het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/9827/luiuinice.jpg (copy/paste deze link) ]
zoiets
Je kunt het in principe zo kaal maken als je wilt. Google er eens op dan zie je wat andere voorbeelden. Ik heb idd wat dingen aanstaan zoals dps meter etc etc maar de basis is gewoon cleanquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.
Misschien is Elvui iets voor jou, gebruik het zelf ook heel clean en overzichtelijk met veel ruimte over in beeld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.
Mooiquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:55 schreef SoraAoi het volgende:
http://www.wowinterface.com/downloads/info14130-LUIv3.html
zo clean kan t zijn
Succes hè!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:56 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Vessper/advanced
Met deze heb ik overigens geoefend op rogue pvp:quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:56 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Vessper/advanced
Oh dus als me opleiding niks wordt kan ik bij jouwn vriendin terecht? Haha!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja die heeft nu z'n pve gear aan dus weet niet of die T2 heeft, denk het niet gezien z'n rating. Normaal kunnen rogues mij echt niet dood krijgen maar die van net had daar vrij weinigmoeite mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met deze heb ik overigens geoefend op rogue pvp:
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/nethiri/advanced
Ik kon weinig
Dit heb ik dus ook, voor 5-mans en 10-mans past het prima maar dna kom ik in AV en ben ik de helft van n scherm kwijtquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet altijd mijn grid nog ergens kwijt en dat is al een vrij groot vlak in 25-man raids (net alterac valley neemt wel heel erg veel plek in: 40 man). Lastig gedoe, dat healen.
Kijk naar LUI rechtsonder op mijn foto. Tel daar 4 kolommen bij naar rechts en je hebt een grid die gewoon klein isquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet altijd mijn grid nog ergens kwijt en dat is al een vrij groot vlak in 25-man raids (net alterac valley neemt wel heel erg veel plek in: 40 man). Lastig gedoe, dat healen.
Ik heb altijd problemen met roguesquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:15 schreef TwyLight het volgende:
ja die heeft nu z'n pve gear aan dus weet niet of die T2 heeft, denk het niet gezien z'n rating. Normaal kunnen rogues mij echt niet dood krijgen maar die van net had daar vrij weinigmoeite mee.
Ja dat is inderdaad best lullig. Zat ik ook al te denken laatstquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met rogues![]()
Wel flauw eigenlijk, die wickerman-quest. Voor Alliance moet je die in Undercity doven in een gebied waar eigenlijk sowieso amper Horde is. En Horde moet naar Stormwind naar de plek waar alle pvp-ers zijn.
Ben jij nu Horde?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:30 schreef Chau het volgende:
Zat toch net in AV mijn nieuwe macro's/keybinds te plaatsen. Let niet op de rommel kwa keybinds dit is zometeen allemaal verborgen als ik er eenmaal aangewend ben
[ afbeelding ]
y, ben naar Kazzak gegaan en toen ook voor horde gekozen aangezien daar meer aan PvP werd gedaanquote:
Waarom ben je dan niet naar Auchindoun gekomen waar iedereen zitquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:41 schreef Chau het volgende:
[..]
y, ben naar Kazzak gegaan en toen ook voor horde gekozen aangezien daar meer aan PvP werd gedaan
Ben met een paar vrienden naar Kazzak gegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet naar Auchindoun gekomen waar iedereen zitof heb je vrienden op Kazzak
tip: remove names(niet nameplates) scheelt al heel veelquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:49 schreef SoraAoi het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/9827/luiuinice.jpg (copy/paste deze link) ]
zoiets
Kazzak is wel een sterke server, geen slecht keus imo, heb er vroeger ook een tijd gezeten!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:46 schreef Chau het volgende:
[..]
Ben met een paar vrienden naar Kazzak gegaan.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap de aversie wel. Je hebt natuurlijk nog geen baardgroei.
Een 2-3 dagen baardje is geen baard, dat is dikke stoppels. Dat heb ik ook wel eens. Zodra het een baard is waar eten in kan blijven zitten dan bah bah. Of zo'n vies sikje. Een snor is ook bah trouwensquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Een 2-3 dagen baardje goed bijgehouden? Sowieso niet.
Die Blizzcon baarden wel.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:16 schreef Silmarwen het volgende:
Gewoon een mooie volle net gekapte baard ala Bob Ross of ho je dat spelt.
Deze kan er nog wel mee door ja, hij is dan ook geen bleekscheet en ziet er voor de rest ook verzorgd uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef Chau het volgende:
Baard alleen indien je haar zoals
[ afbeelding ]
Met een S godverdommequote:Op zondag 23 oktober 2011 14:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
TWY!
http://www.facebook.com/Soe.Penski!!!!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |