Zou inderdaad kunnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja echt té lelijk. Misschien wou blizz ze wel terugpakken voor vorig jaaromdat ze toen eigenlijk niet anders konden dan ze gelijk geven
Geen warriors =(quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hunter, Holy Pala, Warlock vs LMS.
Warrior is echt fucking gaar nu. Warriors krijgen mij never nooit onder de 70% health zelfs niet met T2 wapens terwijl ik in vicious rondloopquote:
sowieso, tweakersquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Echt grappig dat op tweakers niemand echt in het wow topic post nuzitten alleen maar nerden daar die de hele dag raiden
Jammer. Warrior in full tier 2 pvp + Sulfuras is echt wel overkill xDquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Was maar 1 team met Warrior geloof ik en die zijn heel laag geeindigd.
Wat voor class ben je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Warrior is echt fucking gaar nu. Warriors krijgen mij never nooit onder de 70% health zelfs niet met T2 wapens terwijl ik in vicious rondloop
Tegen rogue wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Warriors heb ik zoveel hekel aan. Die idioten doen pijn man.
Shaman is easy piequote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shaman is easy pieBehalve als ze me slowen en rondjes rennen om een pillar
![]()
. Maareh. FUll t2 warrior + Sulfuras HC = imba
Waarom dequote:
Raar. Warrior zou je wel moeten doden met throwdown + hs combo + recklessness/deadly calm, lijkt mij dan :pquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef TwyLight het volgende:
Maar niet alleen dan, ik deed duel tegen een warrior met T2 waar ik nergens kon los of omheen kon kiten en hij kreeg me niet dood
Shaman heeft ook cooldownsquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar. Warrior zou je wel moeten doden met throwdown + hs combo + recklessness/deadly calm, lijkt mij dan :p
Je kan trouwens ook pvp zonder ticket kijken he. In SD.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar. Warrior zou je wel moeten doden met throwdown + hs combo + recklessness/deadly calm, lijkt mij dan :p
Ja, omdat zeggen "behalve als" dom is, in arena als caster/healer en shaman is kiten en los-en wat je doet. Zo moet je spelen. Je kan niet midden in de arena gaan staan en je heals castenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom de. Ik vind het schijt irritant, maar ik neem ze he niet kwalijk ofzo
Ik zou het ook doen als shammy.
Maar ik had het niet alleen over arenas, ook over RBG, onze guild team is 2160 ratedquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, omdat zeggen "behalve als" dom is, in arena als caster/healer en shaman is kiten en los-en wat je doet. Zo moet je spelen. Je kan niet midden in de arena gaan staan en je heals castenlol
In RBG is het zelfde, je kan minder los-en maar wel kiten. Als je gewoon ergens gaat staan en gaat casten casten casten dan kom je niet op een hoge rating hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik had het niet alleen over arenas, ook over RBG, onze guild team is 2160 rated
Kiten ofc, maar het is toch met andere doeleinden, base defenden of CTF bijv. als Flag healer kun je niet altijd los-en of kiten. Het is gwn heel anders dan Arena's vooral omdat je dood kunt gaan en gewoon weer kan ressenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In RBG is het zelfde, je kan minder los-en maar wel kiten. Als je gewoon ergens gaat staan en gaat casten casten casten dan kom je niet op een hoge rating hoor
Jamaar wat bedoel je nou precies, want het komt nu een beejte op me over als "als je niks doet, dan krijg ik je makkelijk dood!"quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kiten ofc, maar het is toch met andere doeleinden, base defenden of CTF bijv. als Flag healer kun je niet altijd los-en of kiten. Het is gwn heel anders dan Arena's vooral omdat je dood kunt gaan en gewoon weer kan ressen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |