Als mensen rogues zien met lolwings gelijk /leavequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ga die Legendary daggers halen en vette luls hebben in arena volgende patch.
Het gaat even duren, maar het is het waard.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik ben sronken en gal morgen werr spelen en kijken wat er is geburd in de arenas doei
Nee, je zeiquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jamaar wat bedoel je nou precies, want het komt nu een beejte op me over als "als je niks doet, dan krijg ik je makkelijk dood!"
En ik zeiquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, omdat zeggen "behalve als" dom is, in arena als caster/healer en shaman is kiten en los-en wat je doet. Zo moet je spelen. Je kan niet midden in de arena gaan staan en je heals castenlol
Dus wat ik bedoelde, , uit mijn ervaring, is dat shammy easy is in RBG/Duel behalve in arena's als ze me slowen en rondjes gaan rennen om een pillar. In RBG/duels komt dat gewoon niet voor, bij maps als AB enz kan dat ook niet. Slowen wel ofc, en wat CC. Maar met charge en HL counter ik dat makkelijk , en met wat HS erbijquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shaman is easy pieBehalve als ze me slowen en rondjes rennen om een pillar
![]()
. Maareh. FUll t2 warrior + Sulfuras HC = imba
Vaak duels.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:22 schreef Wolve000 het volgende:
Wat zijn die lui eigenlijk al druk/snel/gestresst op die knoppen aan het drukken voor er iets gebeurt? Zijn ze dan een warming-up potje aan het doen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |