Top40quote:
Al voorbij gekomen? Zou echt vet zijn als die weer komt. Vond zijn einde namelijk bagger..quote:What happened to Arthas's body? What happened to Illidan's body? What about Kael'thas?
It is likely we will bring Illidan back, not so much for Kael'thas, he already had his come back. Arthas's body is somewhere but we don't really know where.
screen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die mount van Annual Pass is wel mooi trouwens.
Gewoon dezelfde mount voor beide faction zoals altijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:07 schreef Zeroku het volgende:
Beetje een pala mount. Is hij vóór horde anders?
Woon jij in de buurt van Hengeloquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:29 schreef Pixell het volgende:
ik ben ook nog niet moe, ik heb net een hockeyfeest gehad![]()
ik zit zelf in heren 1, wij daar met het halve team tussen de 14/15 jarige meisjes te veel bier drinken ^^
Mijn allereerste guildmaster was dik (systeembeheerder) en had zo'n ringbaardje! Maar dat was echt een supertoffe niet-autistische vent zonder rare gezichtstrekkingen haha.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:21 schreef Chau het volgende:
Verbaast mij altijd hoe ze echt allemaal dezelfde facial features hebben. Maar er zit idd een wereld van verschil tussen spelers. Ik ken er iig niemand die er zo uit ziet
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn allereerste guildmaster was dik (systeembeheerder) en had zo'n ringbaardje! Maar dat was echt een supertoffe niet-autistische vent zonder rare gezichtstrekkingen haha.
Ik gebruik al een tijdje Elvui bevalt mij prima.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:33 schreef SoraAoi het volgende:
Is er een mod dat mij zeg maar van die balken geeft waarin ik zie hoeveel cooldown ik heb? Maar ook dat ik zie hoe lang mijn polymorph nog duurt? Thanks
Welke UI gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb nu LUI ui pack en die is echt te ziek >BD
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Chau het volgende:
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoingame full epic en IRL gewoon useless..
Haha ja, da's vaak zo. Van die gasten die IRL niets kunnen bereiken maar ingame de grootste mond hebben. Hilarische types.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoingame full epic en IRL gewoon useless..
Klinkt interessant!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Die gasten wat in sc2 tot de top beghoren zien er wel normaal uit (in korea dan) en zijn stinkend rijk dus irl maken ze er ook vast geen potje vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).
Het is een internationale organisatie en ze geven ook allerlei cursussen op het gebied van zelfontplooiing (hele weekenden en dergelijke). De blahblah is niet zo aan mij besteed, maar als ze er op die manier mensen mee weten te helpen dan is dat natuurlijk heel mooi. Grappige is dus dat zij daarbij betrokken is en volgens mij zelf alleen ooit patience op de computer heeft gespeeldquote:
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef SoraAoi het volgende:
Die gasten wat in sc2 tot de top beghoren zien er wel normaal uit (in korea dan) en zijn stinkend rijk dus irl maken ze er ook vast geen potje van
Ey weet jij misschien een goede mod voor datgene wat ik eventjes hierboven ergens schreef?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uit(incl de achternaam Kim). Maar goed, de netniettop moet waarschijnlijk wel ongelofelijk veel gamen en verdient er net niets mee.
Blijft het verbazingwekkende gegeven dat al die Amerikaanse gamers een uniforme look hebben. En net als vorig jaar roep ik heel hard: Van gamen word je dik!! (of misschien is het 'van Amerikaan zijn word je dik')
Nee, want dat heb ik zelf ook ooit gezochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef SoraAoi het volgende:
Ey weet jij misschien een goede mod voor datgene wat ik eventjes hierboven ergens schreef?
Ps de net niet top (destiny bijv) verdient veel geld door zijn streams. Elke dag 4k+ kijkers, laat soms wat reclame zien en je cashedquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die koreanen zien er ook allemaal hetzelfde uit(incl de achternaam Kim). Maar goed, de netniettop moet waarschijnlijk wel ongelofelijk veel gamen en verdient er net niets mee.
Blijft het verbazingwekkende gegeven dat al die Amerikaanse gamers een uniforme look hebben. En net als vorig jaar roep ik heel hard: Van gamen word je dik!! (of misschien is het 'van Amerikaan zijn word je dik')
oh, slim! Ja, dan verdien je ook welquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef SoraAoi het volgende:
Ps de net niet top (destiny bijv) verdient veel geld door zijn streams. Elke dag 4k+ kijkers, laat soms wat reclame zien en je cashedwww.teamliquid.com heeft echt heel veel streams waar mensen dagelijks op intunen. Toernooien winnen doet ie niet echt maar hij cashed m wel
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef SoraAoi het volgende:
Overigens vind ik het heel saai en vervelend om WoW arena streams te kijken. Ik zie liever raids en PvE want PvP in WoW vind ik persoonlijk maar niks
Maar goed, als iemand een suggestie voor een mod weet dan graag
Ik heb er een paar uitgeprobeerd en ze doen allemaal net niet wat ik wil. Misschien ben ik moeilijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.
Ik ben op curse en nu? Verder weet ik ook niet hoe die mods gaan samenwerken met LUI want ik hoef in principe alleen maar de cooldowns en debuff/buff durations en niet de actionbars of castingbars etc. die heb ik alquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoek op curse. Daar kan je alles vinden.
Denk dat je dan deze moet hebben; http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcistquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:02 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik ben op curse en nu? Verder weet ik ook niet hoe die mods gaan samenwerken met LUI want ik hoef in principe alleen maar de cooldowns en debuff/buff durations en niet de actionbars of castingbars etc. die heb ik al
Ik ga die proberen ook al is ie voor warlocks (mainly). tnx, zal laten weten hoe t ging kkquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:27 schreef Chau het volgende:
[..]
Denk dat je dan deze moet hebben; http://www.curse.com/addons/wow/fortexorcist
Hij is voor iedereen in principe alleen heeft die hem voor een reden bij warlock,dk gezet waarschijnlijk omdat die zelf ook lock speelt (vandaar de screens).quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:33 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Ik ga die proberen ook al is ie voor warlocks (mainly). tnx, zal laten weten hoe t ging kk
Doet wat het moet doen en werkt perfect samen met LUI (lui had er een profile voor) dus tnxquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:34 schreef Chau het volgende:
[..]
Hij is voor iedereen in principe alleen heeft die hem voor een reden bij warlock,dk gezet waarschijnlijk omdat die zelf ook lock speelt (vandaar de screens).
YOU TAKE THAT BACK!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:11 schreef TwyLight het volgende:
Gister tijdens die costume contest in slaap gesukkeldwerd ik om 6 uur ineens wakker. Nog maar ff in bed gaan liggen
kwam er na die contest nog wat, of alleen stomme foo fightters?
MoP slaat retri's keihard in het gezicht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef TwyLight het volgende:
http://www.wowhead.com/mists-of-pandaria-talent-calculator#w
Heb je een printscreen voor me? Ben wel benieuwd, ben erg uitgekeken op wat ik nu hebquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef SoraAoi het volgende:
LUI met Fortexcorcist is echt vetste UI wat ik tot nu toe gezien hebaanradertje
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:49 schreef SoraAoi het volgende:
[ http://img716.imageshack.us/img716/9827/luiuinice.jpg (copy/paste deze link) ]
zoiets
Je kunt het in principe zo kaal maken als je wilt. Google er eens op dan zie je wat andere voorbeelden. Ik heb idd wat dingen aanstaan zoals dps meter etc etc maar de basis is gewoon cleanquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.
Misschien is Elvui iets voor jou, gebruik het zelf ook heel clean en overzichtelijk met veel ruimte over in beeld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oei, druk & rommelig, daar zou iok aardig wat van weg halen. Die bars in het midden onder zijn wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |