quote:
YAYYY FEESTJEquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Jordy is weer thuis, nu ben ik niet meer alleen
quote:
Eeuwen niet gespot meer.quote:
MANquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Beatles wil op dastan's paal zitten?
Walgelijk joch was dat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Citizen_Kane heb ik ook lang niet meer gezien.
Mijn woordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb een gingerbaard. Zwaar hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, ik ken mezelf al 3 jaar met deze baardgroei, denk je dat ik dat zelf nog nooit bedacht heb?quote:
Rustig maar mien jongquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, ik ken mezelf al 3 jaar met deze baardgroei, denk je dat ik dat zelf nog nooit bedacht heb?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
C_KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
C_KWat is dit voor gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dichtgegooid door een eckte keizer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Beatles het volgende:
Wtf hoe snel ging dat vorige topic dicht dan.
Dat wordt mijn volgende trollaccount.quote:
Goedzo!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt mijn volgende trollaccount.
ahllonquote:
waarom typ je telkens emo.gif?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met twee accounts in de dagcijferslijst.
Oepsquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die in dronken toestand berichtjes sturen. Hihihi.
Nou, die aanbieding hebben ze hier nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zondag katerdag met gratis koppijn erbij
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef Beatles het volgende:
NIET ZO SIP ZIJN KIJK NAAR BUITEN HET ZONNETJE SCHIJNT DAAR VOOR JOUUUU
hij was niet uitquote:
laat me lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:37 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die met 2 accounts in dagcijfers staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kk eng deze wtf man doe normaal achterlijke gladioolquote:
AH JE GEEFT TOE!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
hij was niet uit
[..]
laat me lekker
[..]
kk eng deze wtf man doe normaal achterlijke gladiool
Kan ie nog steeds hebben gekotst.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
hij was niet uit
[..]
laat me lekker
[..]
kk eng deze wtf man doe normaal achterlijke gladiool
Nee. Die pi was meer in de trant van: Goh, weer een halve studiedag verneukt aan in bed liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ie nog steeds hebben gekotst.
Kutbatterij trouwens
Moet kunnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Die pi was meer in de trant van: Goh, weer een halve studiedag verneukt aan in bed liggen.
jeetje minaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ie nog steeds hebben gekotst.
Kutbatterij trouwens
misschienquote:
niksquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef Splutje het volgende:
Studiegenoten van mij kijken alle colleges terug terwijl ze erbij waren![]()
Ik ga het nooit halen
Zonde van je tijd is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef Splutje het volgende:
Studiegenoten van mij kijken alle colleges terug terwijl ze erbij waren![]()
Ik ga het nooit halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:06 schreef Beatles het volgende:
Hoeveel % van de mannen valt na de sex gelijk in slaap?Hilarisch ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik las dit net op facebook en wilde het graag delen met jullie studenten.quote:
Ik dacht dat jij laatst al tentamens hadquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker weer een hele dag studeren terwijl iedereen vakantie heeft.
MIJN VAKANTIE IS VOORBIJ HOORquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker weer een hele dag studeren terwijl iedereen vakantie heeft.
True, maar nu moet ik gewoon weer opdrachten maken voor colleges en shit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij laatst al tentamens had
Niet zo zeuren meisje, wees blij dat je überhaupt vakantie hebt gehad.quote:
Bah. Ik ga zo hard falenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
True, maar nu moet ik gewoon weer opdrachten maken voor colleges en shit.
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo zeuren meisje, wees blij dat je überhaupt vakantie hebt gehad.
Nee man.quote:
Ja maar, ja maar, beter om thuis te zitten en niets te doen dan tentamens maken toch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]Mijn vakantie vloog voorbij, heb de hele week binnen gezeten en niks aan school gedaan.
Kutvakantie.
[..]
Nee man.Wie faalt er nou.
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, beter om thuis te zitten en niets te doen dan tentamens maken toch.
Ik zit liever thuis niets te doen dan dat ik moet leren voor tentamens.quote:
Thuis niks doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis niets te doen dan dat ik moet leren voor tentamens.
Chill toch, beetje tv kijken, computeren, verder gewoon lui zijn, ik kan daar wel van genieten.quote:
Ik zie ook pluisjes en haartjes en een gore vlek. Leg dat maar eens uit.quote:
Oud bier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie ook pluisjes en haartjes en een gore vlek. Leg dat maar eens uit.
Uffen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Beatles het volgende:
al die juf*naam*.nl sitesjufsanne.nl jufsamantha.nl jufdit juf dat
jeeetje jeetje.
Hippe juffen.
Dat is topicwaardig gewoon. Gadverdamme.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Beatles het volgende:
al die juf*naam*.nl sitesjufsanne.nl jufsamantha.nl jufdit juf dat
jeeetje jeetje.
Hippe juffen.
Wat?quote:
Nou eigenlijk niet want leuke dingetjes staan altijd op die sites.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is topicwaardig gewoon. Gadverdamme.
Zolang je de site maar niet juf**** noemt dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nou eigenlijk niet want leuke dingetjes staan altijd op die sites.Ik ga ook zo'n site oprichten latarrrrr.
![]()
Nee, Jufklinkerbotsing.nl zoals een eckte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang je de site maar niet juf**** noemt dan.
Jullie zijn dus wel dezelfde?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee, Jufklinkerbotsing.nl zoals een eckte.
.org toch welquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Slome.quote:
Nee, oke, dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Sherlock!quote:
Als die goedkoper is, waarom niet.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, oke, dat kan ik dan wel weer waarderen.
Heb je dankzij mij;quote:
Ohh. Okeuuuquote:
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Heb je dankzij mij;
[..]
Ohh. Okeuuu
Is dat niet binnenkort pas? Zoniet, kut. Dan heb ik het gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ben je laatst naar Kittige Katjes geweest
Was afgelopen maandag. Wat bedoel je precies, inworp?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is dat niet binnenkort pas? Zoniet, kut. Dan heb ik het gemist.
Ik wilde laatst wel naar "de inkom" van de uffen, maar toen had ik geen geld. Hoe heette dat ook alweer.
quote:
Die mag mijn kinderen geen taalles geven.quote:Ik spring tegenwoordig om de week in de springles en rijd iedere week in de dressuurles, zomers gaat deze les met mooi weer altijd het bos in.
En ze is dik. Zie je zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Die mag mijn kinderen geen taalles geven.
Brr, dat is wel stuitend inderdaad. Kindertjes dingen moeten leren waar je zelf geen verstand van hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Die mag mijn kinderen geen taalles geven.
Ja weet niet precies meer hoe het heette, was ervoor uitgenodigd. De eerste keer dat de nieuwe uffen naar de Woo mogen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Was afgelopen maandag. Wat bedoel je precies, inworp?
Jij had die taaltoets toch ook niet feilloos gemaakt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brr, dat is wel stuitend inderdaad. Kindertjes dingen moeten leren waar je zelf geen verstand van hebt.
Pijnlijke zaak.
Nee, niemand heeft de taaltoets feilloos gemaakt. Probeer jij maar eens een taaltoets feilloos te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij had die taaltoets toch ook niet feilloos gemaakt?
scan maar inquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft de taaltoets feilloos gemaakt. Probeer jij maar eens een taaltoets feilloos te maken.
Denken dat ik die taaltoets hier heb.quote:
waar was jannie?quote:
Gasten uit Delft staan anders niet bekent als de meest flexe gastenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja weet niet precies meer hoe het heette, was ervoor uitgenodigd. De eerste keer dat de nieuwe uffen naar de Woo mogen.
Zo'n gast van het USC die zat te blaten dat wij niet mochten komen, dat dat uitsluitend voor ouderejaars USC'ers was.Rot eens op, die chicks hebben allemaal veel liever een Delftse gast dan zo'n laffe Utrechtenaar.
Als ze allemaal zoals Kutstudent zijn lijken ze me inderdaad niet flex.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gasten uit Delft staan anders niet bekent als de meest flexe gasten
bekent?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Misschien niet onder de gasten nee. Alle andere AHC verenigingen zijn bang van Virgiel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze bang voor jullie zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien niet onder de gasten nee. Alle andere AHC verenigingen zijn bang van Virgiel.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze bang voor jullie zijn?
quote:
Nee, je weet duidelijk niks van het AHC. Ik weet ook wel dat jullie de grootste vereniging zijn in Nederland, maar dit heeft ook geen betrekking op het corps.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:46 schreef Splutje het volgende:
[..]! Volgens mij hebben jij of je vereniging een beetje grootheidswaanzin
Geen idee wat een AHC isquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, je weet duidelijk niks van het AHC. Ik weet ook wel dat jullie de grootste vereniging zijn in Nederland, maar dit heeft ook geen betrekking op het corps.
Lees je in dan voordat je dingen roept.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees je in dan voordat je dingen roept.
Omdat wij altijd veel te hard en te lomp gaan bij invallen. Er vallen eigenlijk altijd wel wat gewonden. En laffe gasten zoals bij Veritas enzulks die kunnen er niet mee omgaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:53 schreef Splutje het volgende:
[..]Man valt echt niet te praten met jou. Ik vraag alleen waarom ze bang zouden zijn voor jullie
Ik weet wel dat de enige die hier dichtgetikt is dat ben jijquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat wij altijd veel te hard en te lomp gaan bij invallen. Er vallen eigenlijk altijd wel wat gewonden. En laffe gasten zoals bij Veritas enzulks die kunnen er niet mee omgaan.
Ik sta gewoon open voor andere verenigingen hoor. Maar jij gaat er telkens zo leuk op in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de enige die hier dichtgetikt is dat ben jij
Jij zit alleen maar op te scheppen over je verenigingetje, heb je mij dat ooit horen doen? Logisch dat ik erop inga als jij zulke idiote dingen zegtquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik sta gewoon open voor andere verenigiingen hoor. Maar jij gaat er telkens zo leuk op in.
Ik probeer je gewoon dingen te leren, het AHC is fucking bekend, ik vind het raar dat je dat niet kent.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar op te scheppen over je verenigingetje, heb je mij dat ooit horen doen? Logisch dat ik erop inga als jij zulke idiote dingen zegt
Bespaar je de moeite, het interesseert me nietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon dingen te leren, het AHC is fucking bekend, ik vind het raar dat je dat niet kent.
Aha, de ontkenningsfase.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, het interesseert me niets
En toch vind ik dat we een keer ergens moeten gaan chillen. Maargoed, dat zal je wel niet willen, aangezien ik een dichtgetikte fokker ben.quote:
Je bent gewoon een vermoeiende vent man. Ik hoop voor je dat je trolltquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch vind ik dat we een keer ergens moeten gaan chillen. Maargoed, dat zal je wel niet willen, aangezien ik een dichtgetikte fokker ben.![]()
![]()
Sowieso.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vermoeiende vent man. Ik hoop voor je dat je trollt
Het is een mongool.quote:
Hij kan alleen maar kankeren en ruzie maken tegen ons hier.quote:
Nee.quote:
voelt goed hèquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef Beatles het volgende:
En ik vloek normaal nooit met kanker. Bah.
Nee.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
Misschien lijkt het af en toe niet zo, maar je pa heeft altijd het beste met je voor.
Ja, dat dacht ik ook een paar jaar geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:34 schreef Beatles het volgende:
[..]Waarom zegt iedereen dit.
Ik haat hem echt met heel mn hart. En ik haat niet vaak mensen.
Gooi er anders nog even een cliché uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
Misschien lijkt het af en toe niet zo, maar je pa heeft altijd het beste met je voor.
Je bent net te laat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gooi er anders nog even een cliché uit.
Wil je mijn vader? Mag je gratis hebben. Verzendkosten betaal ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook een paar jaar geleden.
Doe eens normaal. Je doet nu alleen zo omdat je boos bent. Ik probeer je te helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wil je mijn vader? Mag je gratis hebben. Verzendkosten betaal ik.
Er hangt al weken een verschrikkelijk gespannen sfeer in huis, hij wordt om het minste geringste boos, zoekt ruzie met ons allemaal hier, kan niet normaal communiceren, wordt meteen agressief.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Je doet nu alleen zo omdat je boos bent. Ik probeer je te helpen.
spui hetquote:
Goed nummer.quote:
Ja, sowieso werkt hij teveel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:40 schreef Kutstudent het volgende:
Vraag eens wat er is zou ik zeggen.
Ik bedoel, misschien gaat het kut op z'n werk ofzo, weet jij veel.
Praten dan. Niet op een forum dingen zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja, sowieso werkt hij teveel.Beter gaat hij halve dagen werken want hij kan hier niet mee omgaan.
Was er al gezegd dat dit een goed nummer is?quote:
Wat loop jij nu weer wijs te doen allemaal man.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Praten dan. Niet op een forum dingen zeggen.
Denken dat mijn vader een redelijk gesprek kan voeren hierover.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Praten dan. Niet op een forum dingen zeggen.
Ik heb ook zo'n pa, lul.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer wijs te doen allemaal man.
Je praat er anders wel belachelijk makkelijk over. 'Praten', werkte het allemaal maar zo makkelijk, Fred.quote:
Ja, zo makkelijk werkt het. Heeft ook heel lang geduurd voordat ik daarachter kwam.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je praat er anders wel belachelijk makkelijk over. 'Praten', werkte het allemaal maar zo makkelijk, Fred.
Dat het bij jou heeft gewerkt wil niet zeggen dat het voor anderen ook werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk werkt het. Heeft ook heel lang geduurd voordat ik daarachter kwam.
Ik probeer te helpen. Praten werkt in ieder geval beter dan op een forum tegen vreemden gaan lopen vertellen wat voor klootzak hij wel niet is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat het bij jou heeft gewerkt wil niet zeggen dat het voor anderen ook werkt.
Ik kan niet anders mn ei kwijt, internet is mn enige redding. Soort van therapie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen. Praten werkt in ieder geval beter dan op een forum tegen vreemden gaan lopen vertellen wat voor klootzak hij wel niet is.
Je moet je toch ergens afreageren. Moet prima kunnen, ik vloek liever hardop, maar iedereen zo z'n voorkeuren. Tevens geeft ze zelf al aan dat praten niet werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen. Praten werkt in ieder geval beter dan op een forum tegen vreemden gaan lopen vertellen wat voor klootzak hij wel niet is.
Toch proberen. Was bij mij precies hetzelfde. Die werd eerst ook alleen maar bozer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef Beatles het volgende:
KS mijn vader is sowieso anders dan jouw vader.Praten werkt niet bij hem, dan wordt hij alleen maar nóg bozer.
Waarom denk je dat ik zoveel loop te kutten op internet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik kan niet anders mn ei kwijt, internet is mn enige redding. Soort van therapie.
Hoe breng ik dat thuis? Ja ik ga naar de psycholoog want ik word een beetje gek van jou, vader.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Dastan het volgende:
Je kunt ook naar een psycholoog of zo, krijg je tenminste professioneel antwoord in plaats van FOK!-wijsheden.
Psychologen weten niks. Je moet het zelf doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Dastan het volgende:
Je kunt ook naar een psycholoog of zo, krijg je tenminste professioneel antwoord in plaats van FOK!-wijsheden.
Vanaf je zestiende kan dat buiten je ouders om.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe breng ik dat thuis? Ja ik ga naar de psycholoog want ik word een beetje gek van jou, vader.
Aha, daarom geef jij zo veel adviezen zeker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Psychologen weten niks. Je moet het zelf doen.
Onzin man, hulp zoeken is soms de enige oplossingquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoezo zou het bij jou liggen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Beatles het volgende:
Maar het probleem ligt niet bij mij?Of is dit wat zieke mensen als eerste zeggen?
Je denkt toch niet dat je ziek bent als je bij een psycholoog looptquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Beatles het volgende:
Maar het probleem ligt niet bij mij?Of is dit wat zieke mensen als eerste zeggen?
Waarom zou ik met een psycholoog moeten praten als mijn vader het hele huis gek maakt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo zou het bij jou liggen?
Soms ja. Meestal niet. En als haar pa al zo doet, alsof hij dan mee wil naar de psycholoog. En zo'n psycholoog kan niks als hij/zij niet met haar pa kan praten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Onzin man, hulp zoeken is soms de enige oplossing
Zodat hij je kan helpen..? Een psycholoog en psychiater zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een psycholoog moeten praten als mijn vader het hele huis gek maakt?
Ja, goede vraag. Ik zou ook niet snel naar een psycholoog gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een psycholoog moeten praten als mijn vader het hele huis gek maakt?
Jij zegt dat het oplucht om hier je gal te spuien. Dat zou je beter bij een professioneel iemand kunnen doen, dan heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:15 schreef Beatles het volgende:
Ja maar ik heb geen hulp nodig, mijn vader daarentegen wel.
De psycholoog kan je adviseren wat je ertegen zou kunnen doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:15 schreef Beatles het volgende:
Ja maar ik heb geen hulp nodig, mijn vader daarentegen wel.
Dan heb je er nog wat aan, dat breng je als een feit, maar dat is een mening. Valt helemaal niet te zeggen of je er iets aan zal hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jij zegt dat het oplucht om hier je gal te spuien. Dat zou je beter bij een professioneel iemand kunnen doen, dan heb je er tenminste nog wat aan.
Meer dan hier in ieder geval.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je er nog wat aan, dat breng je als een feit, maar dat is een mening. Valt helemaal niet te zeggen of je er iets aan zal hebben.
Valt ook niet te zeggen.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lijkt mij evident, maar goed, blijf jij maar bij je eigen starre mening.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt ook niet te zeggen.
Pot verwijt de ketel. En ja, ik blijf zeker bij mijn eigen, blijkbaar starre mening.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Lijkt mij evident, maar goed, blijf jij maar bij je eigen starre mening.
Wat heb je dan allemaal gezegd e.d.? Desnoods PM je me maar even.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef Kutstudent het volgende:
Een psycholoog helpt echt niks in zo'n situatie. Je moet het zelf doen. En iedereen loopt hier wel weer te zeuren over dat ik wat advies geef, maar ik heb een soortgelijke situatie gehad, die verdacht veel op die van jou lijkt, en het enige wat hielp was op hem inpraten totdat hij eindelijk een keer ging luisteren.
Waarschijnlijk (hij is arts zeg je) is hij gewoon zwaar overspannen ofzo, dat was mijn pa ook soort van. En dat reageerde die op ons af.
Niet echt. Ik stel dat een psycholoog, iemand die geleerd heeft voor het behandelen van psychische/emotionele problemen, Klinker beter zou kunnen helpen dan een aantal jongeren op FOK!, hetgeen mijns inziens niet echt in twijfel te trekken valt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel. En ja, ik blijf zeker bij mijn eigen, blijkbaar starre mening.
Jij zegt dat je er sowieso iets aan hebt als je naar een psycholoog gaat, ik betwijfel dat, aangezien ik verhalen ken van mensen die naar de psycholoog zijn geweest en er helemaal niets mee opgeschoten zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet echt. Ik stel dat een psycholoog, iemand die geleerd heeft voor het behandelen van psychische/emotionele problemen, Klinker beter zou kunnen helpen dan een aantal jongeren op FOK!, hetgeen mijns inziens niet echt in twijfel te trekken valt.
Mijn broertje liep ook bij de psycholoog.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er sowieso iets aan hebt als je naar een psycholoog hebt, ik betwijfel dat, aangezien ik verhalen ken van mensen die naar de psycholoog zijn geweest en er helemaal niets mee opgeschoten zijn.
Jouw ouders.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:24 schreef Beatles het volgende:
[..]
Mijn broertje liep ook bij de psycholoog.Die zei dat het aan mn ouders lag dat hij zo 'raar' is. En mijn ouders helemaal verontwaardigd en alles. Meteen dat ook gestopt.
Mijn ouders.
Heb ik niet gezegd. Ik heb enkel geschreven dat je er waarschijnlijk meer aan hebt dan het hier op FOK! te plaatsen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er sowieso iets aan hebt als je naar een psycholoog gaat, ik betwijfel dat, aangezien ik verhalen ken van mensen die naar de psycholoog zijn geweest en er helemaal niets mee opgeschoten zijn.
Een buitenstaander hierbij betrekken, hoe geleerd ook, is het domste wat je kunt doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet echt. Ik stel dat een psycholoog, iemand die geleerd heeft voor het behandelen van psychische/emotionele problemen, Klinker beter zou kunnen helpen dan een aantal jongeren op FOK!, hetgeen mijns inziens niet echt in twijfel te trekken valt.
Begrijp die angst of afkeer van psychologen hier niet zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een buitenstaander hierbij betrekken, hoe geleerd ook, is het domste wat je kunt doen.
Dat is ook zo, weet eigenlijk ook niet waarom ik het hier plaatste. Want jullie kunnen het ook niet verhelpen oid. Meer even mn frustraties kwijt ofzo. En ik ben best makkelijk daarin, plemp het zo op het forum. Ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Ik heb enkel geschreven dat je er waarschijnlijk meer aan hebt dan het hier op FOK! te plaatsen.
ik heb structureel iets tegen zequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Begrijp die angst of afkeer van psychologen hier niet zo.
Zelfde. Misschien hebben ze er een beeld bij dat je erheen gaat als je depressief bent of een mentaal probleem hebt ofzo, dat is juist waar de psychiater voor is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik ben er nog nooit mee in aanraking geweestquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar om het belang van ze nu helemaal af te schrijven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb structureel iets tegen ze
maar ik gaat, tot vanavond menschen
Ben een tijdje in aanraking geweest met een psycholoog en ik had er verder niets aan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het sommigen erg helpt ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef tdrone het volgende:
sommige mensen hebben er iets aan, andere mensen niet. Ligt maar aan je klacht en het type persoon dat je bent denk ik.
Om te beginnen net zolang blijven zeiken dat hij een tijdje moet kappen met werken tot hij dat ook echt deed. Vervolgens werd het al wat minder en werd hij iets meer voor rede vatbaar, en toen hebben we gewoon heel veel familieshizzle gedaan. Het is belangrijk dat je het niet alleen doet, maar ook de rest van het gezin erbij betrekt. Gewoon dagjes uit en dergelijke waarbij je moeder en jullie alles bepalen, en je pa eigenlijk alleen maar hoeft te genieten en nergens aan te denken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:21 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal gezegd e.d.? Desnoods PM je me maar even.
Een psycholoog is prima, als het een persoonlijk probleem is. Maar als het een probleem tussen meerdere mensen is, kan het die mensen net zo goed verder uit elkaar drijven omdat er een buitenstaander zonder voorkennis of wat dan ook van de situatie ineens zich ermee bemoeit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mehh. Ik zie mijn vader niet zo lang thuis zitten. Dat mag hij niet eens want zijn partner waarmee hij werkt moet dan al zijn patienten overnemen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Om te beginnen net zolang blijven zeiken dat hij een tijdje moet kappen met werken tot hij dat ook echt deed. Vervolgens werd het al wat minder en werd hij iets meer voor rede vatbaar, en toen hebben we gewoon heel veel familieshizzle gedaan. Het is belangrijk dat je het niet alleen doet, maar ook de rest van het gezin erbij betrekt. Gewoon dagjes uit en dergelijke waarbij je moeder en jullie alles bepalen, en je pa eigenlijk alleen maar hoeft te genieten en nergens aan te denken.
Toen was hij weer normaal, en ging hij weer aan het werk en zorgde er zelf voor dat hij minder hoefde te werken zodat hij dit niet weer kreeg, want hij had vrij snel zelf door dat hij echt een eikel was geweest.
Als je helemaal strak staat van de stress denk je daar totaal niet meer over na namelijk.
Alles bij elkaar is hij een week of 3 thuis geweest.
Hoe kan ik daar voor zorgen? Hij begint om acht uur 's ochtends en komt iets na zessen thuis. 's Middags eet hij thuis. Hij kan niet minder werken, omdat het een praktijk is met maar twee artsen en veel patiënten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
Probeer er dan in ieder geval voor te zorgen dat hij minder lang per dag hoeft te werken ofzo.
Minder patiënten nemen, dat soort dingen zijn wel op te lossen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar voor zorgen? Hij begint om acht uur 's ochtends en komt iets na zessen thuis. 's Middags eet hij thuis. Hij kan niet minder werken, omdat het een praktijk is met maar twee artsen en veel patiënten.
Ze kunnen toch niet tegen mensen zeggen: Ja we hebben teveel patiënten dus ga jij maar naar de andere praktijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Minder patiënten nemen, dat soort dingen zijn wel op te lossen hoor
Ja dat weet ik niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar voor zorgen? Hij begint om acht uur 's ochtends en komt iets na zessen thuis. 's Middags eet hij thuis. Hij kan niet minder werken, omdat het een praktijk is met maar twee artsen en veel patiënten.
Jawel, dat kunnen ze wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet tegen mensen zeggen: Ja we hebben teveel patiënten dus ga jij maar naar de andere praktijk.
Ze hebben altijd zo'n groep samenwerkende huisartsen in dezelfde regio, even de naam kwijtquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet tegen mensen zeggen: Ja we hebben teveel patiënten dus ga jij maar naar de andere praktijk.
quote:
Kost ze geld en dat gaat ze dan niet doen, denk ik. Ik weet het allemaal niet joh.quote:
Kost ze geen geld hoor. Ze krijgen niet per patiënt betaald geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:40 schreef Beatles het volgende:
[..]Bedankt!
[..]
Kost ze geld en dat gaat ze dan niet doen, denk ik. Ik weet het allemaal niet joh.
Oh ok. Zoals ik al zei: Ik weet dat allemaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kost ze geen geld hoor. Ze krijgen niet per patiënt betaald geloof ik.
Nouja het is heel simpel, als ze per patiënt betaald zouden krijgen, gaan ze natuurlijk allemaal in grote steden zitten, en dat is fucking kut voor mensen op het platteland.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:42 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oh ok. Zoals ik al zei: Ik weet dat allemaal niet.
Haha, ja das waar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nouja het is heel simpel, als ze per patiënt betaald zouden krijgen, gaan ze natuurlijk allemaal in grote steden zitten, en dat is fucking kut voor mensen op het platteland.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:49 schreef Beatles het volgende:
Wat doen mannen met vaseline? wordt de nieuwe TT.
Ja, vertel mij nou het geheim erachter?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat natuurlijk om zo'n potje.
Die heb ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat natuurlijk om zo'n potje.
pics.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:55 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb een potje vaseline voor me maar het is een andere dan op het plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |