quote:
YAYYY FEESTJEquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Jordy is weer thuis, nu ben ik niet meer alleen
quote:
Eeuwen niet gespot meer.quote:
MANquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Beatles wil op dastan's paal zitten?
Walgelijk joch was dat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Citizen_Kane heb ik ook lang niet meer gezien.
Mijn woordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb een gingerbaard. Zwaar hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, ik ken mezelf al 3 jaar met deze baardgroei, denk je dat ik dat zelf nog nooit bedacht heb?quote:
Rustig maar mien jongquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, ik ken mezelf al 3 jaar met deze baardgroei, denk je dat ik dat zelf nog nooit bedacht heb?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
C_KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
C_KWat is dit voor gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dichtgegooid door een eckte keizer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Beatles het volgende:
Wtf hoe snel ging dat vorige topic dicht dan.
Dat wordt mijn volgende trollaccount.quote:
Goedzo!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt mijn volgende trollaccount.
ahllonquote:
waarom typ je telkens emo.gif?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met twee accounts in de dagcijferslijst.
Oepsquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die in dronken toestand berichtjes sturen. Hihihi.
Nou, die aanbieding hebben ze hier nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zondag katerdag met gratis koppijn erbij
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:36 schreef Beatles het volgende:
NIET ZO SIP ZIJN KIJK NAAR BUITEN HET ZONNETJE SCHIJNT DAAR VOOR JOUUUU
hij was niet uitquote:
laat me lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:37 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die met 2 accounts in dagcijfers staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kk eng deze wtf man doe normaal achterlijke gladioolquote:
AH JE GEEFT TOE!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
hij was niet uit
[..]
laat me lekker
[..]
kk eng deze wtf man doe normaal achterlijke gladiool
Kan ie nog steeds hebben gekotst.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
hij was niet uit
[..]
laat me lekker
[..]
kk eng deze wtf man doe normaal achterlijke gladiool
Nee. Die pi was meer in de trant van: Goh, weer een halve studiedag verneukt aan in bed liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ie nog steeds hebben gekotst.
Kutbatterij trouwens
Moet kunnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee. Die pi was meer in de trant van: Goh, weer een halve studiedag verneukt aan in bed liggen.
jeetje minaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan ie nog steeds hebben gekotst.
Kutbatterij trouwens
misschienquote:
niksquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef Splutje het volgende:
Studiegenoten van mij kijken alle colleges terug terwijl ze erbij waren![]()
Ik ga het nooit halen
Zonde van je tijd is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef Splutje het volgende:
Studiegenoten van mij kijken alle colleges terug terwijl ze erbij waren![]()
Ik ga het nooit halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:06 schreef Beatles het volgende:
Hoeveel % van de mannen valt na de sex gelijk in slaap?Hilarisch ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Ik las dit net op facebook en wilde het graag delen met jullie studenten.quote:
Ik dacht dat jij laatst al tentamens hadquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker weer een hele dag studeren terwijl iedereen vakantie heeft.
MIJN VAKANTIE IS VOORBIJ HOORquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker weer een hele dag studeren terwijl iedereen vakantie heeft.
True, maar nu moet ik gewoon weer opdrachten maken voor colleges en shit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij laatst al tentamens had
Niet zo zeuren meisje, wees blij dat je überhaupt vakantie hebt gehad.quote:
Bah. Ik ga zo hard falenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
True, maar nu moet ik gewoon weer opdrachten maken voor colleges en shit.
Hoezo?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet zo zeuren meisje, wees blij dat je überhaupt vakantie hebt gehad.
Nee man.quote:
Ja maar, ja maar, beter om thuis te zitten en niets te doen dan tentamens maken toch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]Mijn vakantie vloog voorbij, heb de hele week binnen gezeten en niks aan school gedaan.
Kutvakantie.
[..]
Nee man.Wie faalt er nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |