quote:
YAYYY FEESTJEquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef Etsu het volgende:
Jordy is weer thuis, nu ben ik niet meer alleen
quote:
Eeuwen niet gespot meer.quote:
MANquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Kutstudent het volgende:
Beatles wil op dastan's paal zitten?
Walgelijk joch was dat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef Ezell het volgende:
Citizen_Kane heb ik ook lang niet meer gezien.
Mijn woordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef Kutstudent het volgende:
Ik heb een gingerbaard. Zwaar hipster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, ik ken mezelf al 3 jaar met deze baardgroei, denk je dat ik dat zelf nog nooit bedacht heb?quote:
Rustig maar mien jongquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gozer, ik ken mezelf al 3 jaar met deze baardgroei, denk je dat ik dat zelf nog nooit bedacht heb?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
C_KSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
C_KWat is dit voor gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dichtgegooid door een eckte keizer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Beatles het volgende:
Wtf hoe snel ging dat vorige topic dicht dan.
Dat wordt mijn volgende trollaccount.quote:
Goedzo!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt mijn volgende trollaccount.
ahllonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |