Wil je mijn vader? Mag je gratis hebben. Verzendkosten betaal ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook een paar jaar geleden.
Doe eens normaal. Je doet nu alleen zo omdat je boos bent. Ik probeer je te helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wil je mijn vader? Mag je gratis hebben. Verzendkosten betaal ik.
Er hangt al weken een verschrikkelijk gespannen sfeer in huis, hij wordt om het minste geringste boos, zoekt ruzie met ons allemaal hier, kan niet normaal communiceren, wordt meteen agressief.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Je doet nu alleen zo omdat je boos bent. Ik probeer je te helpen.
spui hetquote:
Goed nummer.quote:
Ja, sowieso werkt hij teveel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:40 schreef Kutstudent het volgende:
Vraag eens wat er is zou ik zeggen.
Ik bedoel, misschien gaat het kut op z'n werk ofzo, weet jij veel.
Praten dan. Niet op een forum dingen zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja, sowieso werkt hij teveel.Beter gaat hij halve dagen werken want hij kan hier niet mee omgaan.
Was er al gezegd dat dit een goed nummer is?quote:
Wat loop jij nu weer wijs te doen allemaal man.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Praten dan. Niet op een forum dingen zeggen.
Denken dat mijn vader een redelijk gesprek kan voeren hierover.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Praten dan. Niet op een forum dingen zeggen.
Ik heb ook zo'n pa, lul.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat loop jij nu weer wijs te doen allemaal man.
Je praat er anders wel belachelijk makkelijk over. 'Praten', werkte het allemaal maar zo makkelijk, Fred.quote:
Ja, zo makkelijk werkt het. Heeft ook heel lang geduurd voordat ik daarachter kwam.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je praat er anders wel belachelijk makkelijk over. 'Praten', werkte het allemaal maar zo makkelijk, Fred.
Dat het bij jou heeft gewerkt wil niet zeggen dat het voor anderen ook werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, zo makkelijk werkt het. Heeft ook heel lang geduurd voordat ik daarachter kwam.
Ik probeer te helpen. Praten werkt in ieder geval beter dan op een forum tegen vreemden gaan lopen vertellen wat voor klootzak hij wel niet is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat het bij jou heeft gewerkt wil niet zeggen dat het voor anderen ook werkt.
Ik kan niet anders mn ei kwijt, internet is mn enige redding. Soort van therapie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen. Praten werkt in ieder geval beter dan op een forum tegen vreemden gaan lopen vertellen wat voor klootzak hij wel niet is.
Je moet je toch ergens afreageren. Moet prima kunnen, ik vloek liever hardop, maar iedereen zo z'n voorkeuren. Tevens geeft ze zelf al aan dat praten niet werkt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeer te helpen. Praten werkt in ieder geval beter dan op een forum tegen vreemden gaan lopen vertellen wat voor klootzak hij wel niet is.
Toch proberen. Was bij mij precies hetzelfde. Die werd eerst ook alleen maar bozer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef Beatles het volgende:
KS mijn vader is sowieso anders dan jouw vader.Praten werkt niet bij hem, dan wordt hij alleen maar nóg bozer.
Waarom denk je dat ik zoveel loop te kutten op internet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik kan niet anders mn ei kwijt, internet is mn enige redding. Soort van therapie.
Hoe breng ik dat thuis? Ja ik ga naar de psycholoog want ik word een beetje gek van jou, vader.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Dastan het volgende:
Je kunt ook naar een psycholoog of zo, krijg je tenminste professioneel antwoord in plaats van FOK!-wijsheden.
Psychologen weten niks. Je moet het zelf doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:09 schreef Dastan het volgende:
Je kunt ook naar een psycholoog of zo, krijg je tenminste professioneel antwoord in plaats van FOK!-wijsheden.
Vanaf je zestiende kan dat buiten je ouders om.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoe breng ik dat thuis? Ja ik ga naar de psycholoog want ik word een beetje gek van jou, vader.
Aha, daarom geef jij zo veel adviezen zeker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Psychologen weten niks. Je moet het zelf doen.
Onzin man, hulp zoeken is soms de enige oplossingquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Psychologen weten niks. Je moet het zelf doen.
Hoezo zou het bij jou liggen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Beatles het volgende:
Maar het probleem ligt niet bij mij?Of is dit wat zieke mensen als eerste zeggen?
Je denkt toch niet dat je ziek bent als je bij een psycholoog looptquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Beatles het volgende:
Maar het probleem ligt niet bij mij?Of is dit wat zieke mensen als eerste zeggen?
Waarom zou ik met een psycholoog moeten praten als mijn vader het hele huis gek maakt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo zou het bij jou liggen?
Soms ja. Meestal niet. En als haar pa al zo doet, alsof hij dan mee wil naar de psycholoog. En zo'n psycholoog kan niks als hij/zij niet met haar pa kan praten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:12 schreef Splutje het volgende:
[..]
Onzin man, hulp zoeken is soms de enige oplossing
Zodat hij je kan helpen..? Een psycholoog en psychiater zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een psycholoog moeten praten als mijn vader het hele huis gek maakt?
Ja, goede vraag. Ik zou ook niet snel naar een psycholoog gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:13 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een psycholoog moeten praten als mijn vader het hele huis gek maakt?
Jij zegt dat het oplucht om hier je gal te spuien. Dat zou je beter bij een professioneel iemand kunnen doen, dan heb je er tenminste nog wat aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:15 schreef Beatles het volgende:
Ja maar ik heb geen hulp nodig, mijn vader daarentegen wel.
De psycholoog kan je adviseren wat je ertegen zou kunnen doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:15 schreef Beatles het volgende:
Ja maar ik heb geen hulp nodig, mijn vader daarentegen wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |