Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, beter om thuis te zitten en niets te doen dan tentamens maken toch.
Ik zit liever thuis niets te doen dan dat ik moet leren voor tentamens.quote:
Thuis niks doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis niets te doen dan dat ik moet leren voor tentamens.
Chill toch, beetje tv kijken, computeren, verder gewoon lui zijn, ik kan daar wel van genieten.quote:
Ik zie ook pluisjes en haartjes en een gore vlek. Leg dat maar eens uit.quote:
Oud bier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie ook pluisjes en haartjes en een gore vlek. Leg dat maar eens uit.
Uffen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Beatles het volgende:
al die juf*naam*.nl sitesjufsanne.nl jufsamantha.nl jufdit juf dat
jeeetje jeetje.
Hippe juffen.
Dat is topicwaardig gewoon. Gadverdamme.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Beatles het volgende:
al die juf*naam*.nl sitesjufsanne.nl jufsamantha.nl jufdit juf dat
jeeetje jeetje.
Hippe juffen.
Wat?quote:
Nou eigenlijk niet want leuke dingetjes staan altijd op die sites.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is topicwaardig gewoon. Gadverdamme.
Zolang je de site maar niet juf**** noemt dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nou eigenlijk niet want leuke dingetjes staan altijd op die sites.Ik ga ook zo'n site oprichten latarrrrr.
![]()
Nee, Jufklinkerbotsing.nl zoals een eckte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang je de site maar niet juf**** noemt dan.
Jullie zijn dus wel dezelfde?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee, Jufklinkerbotsing.nl zoals een eckte.
.org toch welquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Slome.quote:
Nee, oke, dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Sherlock!quote:
Als die goedkoper is, waarom niet.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, oke, dat kan ik dan wel weer waarderen.
Heb je dankzij mij;quote:
Ohh. Okeuuuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |