Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, beter om thuis te zitten en niets te doen dan tentamens maken toch.
Ik zit liever thuis niets te doen dan dat ik moet leren voor tentamens.quote:
Thuis niks doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zit liever thuis niets te doen dan dat ik moet leren voor tentamens.
Chill toch, beetje tv kijken, computeren, verder gewoon lui zijn, ik kan daar wel van genieten.quote:
Ik zie ook pluisjes en haartjes en een gore vlek. Leg dat maar eens uit.quote:
Oud bier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:34 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik zie ook pluisjes en haartjes en een gore vlek. Leg dat maar eens uit.
Uffen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Beatles het volgende:
al die juf*naam*.nl sitesjufsanne.nl jufsamantha.nl jufdit juf dat
jeeetje jeetje.
Hippe juffen.
Dat is topicwaardig gewoon. Gadverdamme.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Beatles het volgende:
al die juf*naam*.nl sitesjufsanne.nl jufsamantha.nl jufdit juf dat
jeeetje jeetje.
Hippe juffen.
Wat?quote:
Nou eigenlijk niet want leuke dingetjes staan altijd op die sites.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is topicwaardig gewoon. Gadverdamme.
Zolang je de site maar niet juf**** noemt dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nou eigenlijk niet want leuke dingetjes staan altijd op die sites.Ik ga ook zo'n site oprichten latarrrrr.
![]()
Nee, Jufklinkerbotsing.nl zoals een eckte.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang je de site maar niet juf**** noemt dan.
Jullie zijn dus wel dezelfde?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee, Jufklinkerbotsing.nl zoals een eckte.
.org toch welquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Slome.quote:
Nee, oke, dat kan ik dan wel weer waarderen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Sherlock!quote:
Als die goedkoper is, waarom niet.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, oke, dat kan ik dan wel weer waarderen.
Heb je dankzij mij;quote:
Ohh. Okeuuuquote:
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Heb je dankzij mij;
[..]
Ohh. Okeuuu
Is dat niet binnenkort pas? Zoniet, kut. Dan heb ik het gemist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:50 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ben je laatst naar Kittige Katjes geweest
Was afgelopen maandag. Wat bedoel je precies, inworp?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Is dat niet binnenkort pas? Zoniet, kut. Dan heb ik het gemist.
Ik wilde laatst wel naar "de inkom" van de uffen, maar toen had ik geen geld. Hoe heette dat ook alweer.
quote:
Die mag mijn kinderen geen taalles geven.quote:Ik spring tegenwoordig om de week in de springles en rijd iedere week in de dressuurles, zomers gaat deze les met mooi weer altijd het bos in.
En ze is dik. Zie je zo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Die mag mijn kinderen geen taalles geven.
Brr, dat is wel stuitend inderdaad. Kindertjes dingen moeten leren waar je zelf geen verstand van hebt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
Die mag mijn kinderen geen taalles geven.
Ja weet niet precies meer hoe het heette, was ervoor uitgenodigd. De eerste keer dat de nieuwe uffen naar de Woo mogen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Was afgelopen maandag. Wat bedoel je precies, inworp?
Jij had die taaltoets toch ook niet feilloos gemaakt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brr, dat is wel stuitend inderdaad. Kindertjes dingen moeten leren waar je zelf geen verstand van hebt.
Pijnlijke zaak.
Nee, niemand heeft de taaltoets feilloos gemaakt. Probeer jij maar eens een taaltoets feilloos te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij had die taaltoets toch ook niet feilloos gemaakt?
scan maar inquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft de taaltoets feilloos gemaakt. Probeer jij maar eens een taaltoets feilloos te maken.
Denken dat ik die taaltoets hier heb.quote:
waar was jannie?quote:
Gasten uit Delft staan anders niet bekent als de meest flexe gastenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja weet niet precies meer hoe het heette, was ervoor uitgenodigd. De eerste keer dat de nieuwe uffen naar de Woo mogen.
Zo'n gast van het USC die zat te blaten dat wij niet mochten komen, dat dat uitsluitend voor ouderejaars USC'ers was.Rot eens op, die chicks hebben allemaal veel liever een Delftse gast dan zo'n laffe Utrechtenaar.
Als ze allemaal zoals Kutstudent zijn lijken ze me inderdaad niet flex.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gasten uit Delft staan anders niet bekent als de meest flexe gasten
bekent?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gasten uit Delft staan anders niet bekent als de meest flexe gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |