Misschien niet onder de gasten nee. Alle andere AHC verenigingen zijn bang van Virgiel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gasten uit Delft staan anders niet bekent als de meest flexe gasten
Waarom zouden ze bang voor jullie zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien niet onder de gasten nee. Alle andere AHC verenigingen zijn bang van Virgiel.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze bang voor jullie zijn?
quote:
Nee, je weet duidelijk niks van het AHC. Ik weet ook wel dat jullie de grootste vereniging zijn in Nederland, maar dit heeft ook geen betrekking op het corps.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:46 schreef Splutje het volgende:
[..]! Volgens mij hebben jij of je vereniging een beetje grootheidswaanzin
Geen idee wat een AHC isquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, je weet duidelijk niks van het AHC. Ik weet ook wel dat jullie de grootste vereniging zijn in Nederland, maar dit heeft ook geen betrekking op het corps.
Lees je in dan voordat je dingen roept.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Lees je in dan voordat je dingen roept.
Omdat wij altijd veel te hard en te lomp gaan bij invallen. Er vallen eigenlijk altijd wel wat gewonden. En laffe gasten zoals bij Veritas enzulks die kunnen er niet mee omgaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:53 schreef Splutje het volgende:
[..]Man valt echt niet te praten met jou. Ik vraag alleen waarom ze bang zouden zijn voor jullie
Ik weet wel dat de enige die hier dichtgetikt is dat ben jijquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Omdat wij altijd veel te hard en te lomp gaan bij invallen. Er vallen eigenlijk altijd wel wat gewonden. En laffe gasten zoals bij Veritas enzulks die kunnen er niet mee omgaan.
Ik sta gewoon open voor andere verenigingen hoor. Maar jij gaat er telkens zo leuk op in.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de enige die hier dichtgetikt is dat ben jij
Jij zit alleen maar op te scheppen over je verenigingetje, heb je mij dat ooit horen doen? Logisch dat ik erop inga als jij zulke idiote dingen zegtquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik sta gewoon open voor andere verenigiingen hoor. Maar jij gaat er telkens zo leuk op in.
Ik probeer je gewoon dingen te leren, het AHC is fucking bekend, ik vind het raar dat je dat niet kent.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij zit alleen maar op te scheppen over je verenigingetje, heb je mij dat ooit horen doen? Logisch dat ik erop inga als jij zulke idiote dingen zegt
Bespaar je de moeite, het interesseert me nietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon dingen te leren, het AHC is fucking bekend, ik vind het raar dat je dat niet kent.
Aha, de ontkenningsfase.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, het interesseert me niets
En toch vind ik dat we een keer ergens moeten gaan chillen. Maargoed, dat zal je wel niet willen, aangezien ik een dichtgetikte fokker ben.quote:
Je bent gewoon een vermoeiende vent man. Ik hoop voor je dat je trolltquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En toch vind ik dat we een keer ergens moeten gaan chillen. Maargoed, dat zal je wel niet willen, aangezien ik een dichtgetikte fokker ben.![]()
![]()
Sowieso.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vermoeiende vent man. Ik hoop voor je dat je trollt
Het is een mongool.quote:
Hij kan alleen maar kankeren en ruzie maken tegen ons hier.quote:
Nee.quote:
voelt goed hèquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:29 schreef Beatles het volgende:
En ik vloek normaal nooit met kanker. Bah.
Nee.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
Misschien lijkt het af en toe niet zo, maar je pa heeft altijd het beste met je voor.
Ja, dat dacht ik ook een paar jaar geleden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:34 schreef Beatles het volgende:
[..]Waarom zegt iedereen dit.
Ik haat hem echt met heel mn hart. En ik haat niet vaak mensen.
Gooi er anders nog even een cliché uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:32 schreef Kutstudent het volgende:
Misschien lijkt het af en toe niet zo, maar je pa heeft altijd het beste met je voor.
Je bent net te laat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gooi er anders nog even een cliché uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |