Of wilde zij hem pijpen maar weigerde hij kan ook en dat ze hem trolled HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er vooraf jolig gezegd: ''zul je zien dat VI die prijs wint...''
haha inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er vooraf jolig gezegd: ''zul je zien dat VI die prijs wint...''
Sv is een serieuze programma dat lult over ajax en nl elftal. Veel geslijm.quote:
Vooral die Pieter Jan Hagens baalt als een stekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt maar het IDEE is hetzelfde dus zelfde soort programma das wat ik bedoelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sv is een serieuze programma dat lult over ajax en nl elftal. Veel geslijm.
Vi is slap gelul, veel lol, soms voetbal, café gepraat, dankzij sponsors bestaan ze nog. Gewoon een top programma.
Jah, ben net thuis. Boksfilmpje nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je loopt wat achter heb ik het idee
Why? Is je moeder voor de 25ste x gescheiden of?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Aguero het volgende:
En dan hebben we zo meteen ook nog een jubileumtopic.
Kan je netzogoed rtl nieuws, nos etc weggoien. Aangezien je ook bbc kan ontvangenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt maar het IDEE is hetzelfde dus zelfde soort programma das wat ik bedoel
Gast ga bij the debatclub ofsoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt maar het IDEE is hetzelfde dus zelfde soort programma das wat ik bedoel
Idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Die denigrerende Mies BouwmanWat een kutwijf.
Deze mag er ook bij, want je gaat het niet vaker lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
heb het grote gifje alvast in de OP gezetmaar weet niet of dat de bedoeling is, GGMM?
Inderdaad, denkt dat ze beter dan anderen is, ouwe taartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Niet haten jongenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Dat zal het wel geweest zijn. Eerst beetje lacherig en daarna baalt ze welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tozzquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast ga bij the debatclub ofso![]()
WIJ VIEREN FEEST dus weg met die malaise want nu is het tijd voor de polonaise!
Is ze ook beste presentatrice ever by farquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, denkt dat ze beter dan anderen is, ouwe taart
Dementerend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet haten jongenAardige vrouw.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ga je alle topics doorlezen?Normaal doe ik dat altijd als ik VI mis haha
Indd, hoe komt dit fossiel weer op tv?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Mwa, zo is hij wel prima eigenlijk wmb. Maar laat de VBL-mods maar ff aankijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
heb het grote gifje alvast in de OP gezetmaar weet niet of dat de bedoeling is, GGMM?
Jouw UIquote:
Dat dacht ik ook altijd, maar deze reactie vond ik dieptriest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet haten jongenAardige vrouw. (volgens mij)
Omdat ze dat verdiend? Wat zij gedaan heeft voor de NL TV daar komen Linda (spuit mn bek vol) de Mol en Wendy v Dijk nieteens in de buurt, respect plzquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Indd, hoe komt dit fossiel weer op tv?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of iets groter, als hij maar niet browserverneukend groot (qua MB's) is.
Ga je nu heel stoer steeds tegen de mening van iedereen in? goed van jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Tozz
[..]
Is ze ook beste presentatrice ever by far
Wat een baas is die Boskampquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Genee
Wel jammer dat Gijpie er niet bij was met Boskamp
Boskamp wil hem een handje gevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Genee
Deze mag ook in de OPquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat me nog het meest stoort zijn al die pedante quasi-intellectuelen die jammeren over het feit dat een 'oppervlakkig' programma als Voetbal International een dergelijke 'prestigieuze' prijs heeft gewonnen. Niet wetende dat Voetbal International ware intellectualisme is waar alles door vanuit een bank in een studie wordt gade geslagen en men tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat me nog het meest stoort zijn al die pedante quasi-intellectuelen die jammeren over het feit dat een 'oppervlakkig' programma als Voetbal International een dergelijke 'prestigieuze' prijs heeft gewonnen. Niet wetende dat Voetbal International ware intellectualisme is waar alles door vanuit een bank in een studie wordt gade geslagen en men tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.
Ze hoort gewoon bij hetzelfde inteeltclubje als Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar deze reactie vond ik dieptriest.
Inderdaad, zeiken dat VI zo plat is en vervolgens niks zeggen over de Voice of Holland enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
Legendarische 101's van Teletekst - deel 6.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Type-R het volgende:
[..]
Deze mag er ook bij, want je gaat het niet vaker lezen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
Haha, Boskamp zijn reactie op Geneequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Genee
Zo is dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
$$$$$$$$$$$$$$quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Oliver23 het volgende:
Genee zou toch stoppen bij de winst van de Ring?
25 jaar terug wel. Oude glorie, heel Hilversum zet mevrouw Bouwman op een voetstuk en alles wat ze nu nog doet qua TV is automatisch geweldig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Omdat ze dat verdiend? Wat zij gedaan heeft voor de NL TV daar komen Linda (spuit mn bek vol) de Mol en Wendy v Dijk nieteens in de buurt, respect plz
Ja maar die hebben toch al dingen gewonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Posucice het volgende:
Overigens is Wie is de mol wel een kwalitatief goed programma en die vind ik ook niet zo in het hele RTL4-veerindereet-circus passen.
Heel objectief gezien had die wmb moeten winnen, maar puur om VI heb ik 4 keer op VI gestemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Posucice het volgende:
Overigens is Wie is de mol wel een kwalitatief goed programma en die vind ik ook niet zo in het hele RTL4-veerindereet-circus passen.
ik ook niet laat ff weten als het begintquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef Oliver23 het volgende:
Zo maar eens bij SBS shownieuws alle zure gezichten bekijken op de Afterparty van de Televizierring Gala
Hopelijk komt Bertje van der Veer ook in beeld
True, Wie is de Mol is inderdaad waardige televisie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Posucice het volgende:
+1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, Wie is de Mol is inderdaad waardige televisie.
23:15, SBS 6.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Cara het volgende:
ik ook niet zeg maar w
[..]
ik ook niet laat ff weten als het begint
Vet programma net zoals Fort Boyard wat VROEGER erg vet wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Wie is de mol?
Wel geboeid zitten kijken, telt dat ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Heeft er ooit iemand gelachen om Wie is de mol?
Erik vind ik ook een eindbaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
Mooi, taarten van Abel. Jammer dat die Erik de talent award niet won, maar VI maakt alles goed.
O dat kutspel met die tijgers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Vet programma net zoals Fort Boyard wat VROEGER erg vet was
Genee lol die geilt op GELD GELD GELD zijn FOHN en zijn homo bedpartnersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:04 schreef Cara het volgende:
het ultieme trouwens had ECHT geweest als mies bouwman had gezegd 'voetbal international'
en dat dan in de studio van VI doodse stilte is en Genee zegt; nou.. fijn.. bedankt. Mogen we nu weer verder met de uitzending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |