quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat me nog het meest stoort zijn al die pedante quasi-intellectuelen die jammeren over het feit dat een 'oppervlakkig' programma als Voetbal International een dergelijke 'prestigieuze' prijs heeft gewonnen. Niet wetende dat Voetbal International ware intellectualisme is waar alles door vanuit een bank in een studie wordt gade geslagen en men tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.
Haha, Boskamp zijn reactie op Geneequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Genee
Wel jammer dat Gijpie er niet bij was met Boskamp
Zo is dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
Wat me nog het meest stoort zijn al die pedante quasi-intellectuelen die jammeren over het feit dat een 'oppervlakkig' programma als Voetbal International een dergelijke 'prestigieuze' prijs heeft gewonnen. Niet wetende dat Voetbal International ware intellectualisme is waar alles door vanuit een bank in een studie wordt gade geslagen en men tot de conclusie komt dat de enige remedie tegen al die belachelijkheid humor en zelfspot is.
$$$$$$$$$$$$$$quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:00 schreef Oliver23 het volgende:
Genee zou toch stoppen bij de winst van de Ring?
25 jaar terug wel. Oude glorie, heel Hilversum zet mevrouw Bouwman op een voetstuk en alles wat ze nu nog doet qua TV is automatisch geweldig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Omdat ze dat verdiend? Wat zij gedaan heeft voor de NL TV daar komen Linda (spuit mn bek vol) de Mol en Wendy v Dijk nieteens in de buurt, respect plz
Ja maar die hebben toch al dingen gewonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Posucice het volgende:
Overigens is Wie is de mol wel een kwalitatief goed programma en die vind ik ook niet zo in het hele RTL4-veerindereet-circus passen.
Heel objectief gezien had die wmb moeten winnen, maar puur om VI heb ik 4 keer op VI gestemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Posucice het volgende:
Overigens is Wie is de mol wel een kwalitatief goed programma en die vind ik ook niet zo in het hele RTL4-veerindereet-circus passen.
ik ook niet laat ff weten als het begintquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef Oliver23 het volgende:
Zo maar eens bij SBS shownieuws alle zure gezichten bekijken op de Afterparty van de Televizierring Gala
Hopelijk komt Bertje van der Veer ook in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |