Of wilde zij hem pijpen maar weigerde hij kan ook en dat ze hem trolled HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er vooraf jolig gezegd: ''zul je zien dat VI die prijs wint...''
haha inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was er vooraf jolig gezegd: ''zul je zien dat VI die prijs wint...''
Sv is een serieuze programma dat lult over ajax en nl elftal. Veel geslijm.quote:
Vooral die Pieter Jan Hagens baalt als een stekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt maar het IDEE is hetzelfde dus zelfde soort programma das wat ik bedoelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sv is een serieuze programma dat lult over ajax en nl elftal. Veel geslijm.
Vi is slap gelul, veel lol, soms voetbal, café gepraat, dankzij sponsors bestaan ze nog. Gewoon een top programma.
Jah, ben net thuis. Boksfilmpje nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je loopt wat achter heb ik het idee
Why? Is je moeder voor de 25ste x gescheiden of?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Aguero het volgende:
En dan hebben we zo meteen ook nog een jubileumtopic.
Kan je netzogoed rtl nieuws, nos etc weggoien. Aangezien je ook bbc kan ontvangenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt maar het IDEE is hetzelfde dus zelfde soort programma das wat ik bedoel
Gast ga bij the debatclub ofsoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Klopt maar het IDEE is hetzelfde dus zelfde soort programma das wat ik bedoel
Idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Die denigrerende Mies BouwmanWat een kutwijf.
Deze mag er ook bij, want je gaat het niet vaker lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
heb het grote gifje alvast in de OP gezetmaar weet niet of dat de bedoeling is, GGMM?
Inderdaad, denkt dat ze beter dan anderen is, ouwe taartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Niet haten jongenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Dat zal het wel geweest zijn. Eerst beetje lacherig en daarna baalt ze welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tozzquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gast ga bij the debatclub ofso![]()
WIJ VIEREN FEEST dus weg met die malaise want nu is het tijd voor de polonaise!
Is ze ook beste presentatrice ever by farquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad, denkt dat ze beter dan anderen is, ouwe taart
Dementerend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet haten jongenAardige vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |