Hij is bij veel winkels nu al te koop voor 19 euro...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben zelf geen racegame liefhebber maar mensen die dat wel zijn en GT5 nog willen halen, hij is momenteel van 59 euro afgeprijsd naar 24 bij Nedgame.
Ik denk het wel. De verwachte levensduur van een controller ligt nu eenmaal wat lager dan die van de console zelf, of die van een TV ofzo, want wordt veel intensiever gebruikt...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef no1uknow het volgende:
Doet de Media Markt moeilijk over een PS3 controller die op 2 maanden na geen 2 jaar oud is die kuren vertoont?
Hij is dus 22 maanden als ik het goed begrijp? Dan heb je gewoon garantie, en mogen ze dus niet eens moeilijk doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:24 schreef no1uknow het volgende:
Doet de Media Markt moeilijk over een PS3 controller die op 2 maanden na geen 2 jaar oud is die kuren vertoont?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Space Marines al gespeeld? Ik vond de demo vermakelijk maar wel best moeilijk.
Heb de game niet, wel een uurtje of twee gespeeld en de game leek makkelijker dan de demo. Wat ik gespeeld heb vond ik vrij repetitief.quote:
Niet gek veel nee, maar als je 3 á 4 spellen inlevert hoef je nog maar 15 euro gok ik bij te betalen voor BF3.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:52 schreef marcek het volgende:
Wat zijn de inruilprijzen nou eigenlijk bij de gamestores?
Heb het idee dat het niet veel voor stelt.
Scherper, mooier, duidelijker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Big_Boss het volgende:
Ik heb van de week eindelijk een PS3 gekocht, maar ik heb een vraag over hdmi kabels.
Mijn tv is al een paar jaar oud, een 26'' philips die 720p aankan. Op het moment heb ik mijn PS3 aangesloten via scart, dus speelt hij op een resolutie van 546i. Dus als ik het goed begrijp, wordt het beeld nu "uitgesmeerd" over mijn tv (die een resolutie van 1366x768 px heeft), en wanneer ik een hdmi kabel gebruik en de resolutie op 720p instel, het beeld minder vergroot hoeft te worden. Als ik nu een hdmi kabel gebruik, worden de letters op het scherm dan ook kleiner dan ze nu zijn? Of wordt het beeld alleen scherper? Want op dit moment zijn de letters groot genoeg om te lezen, maar dat wordt een probleem als ze kleiner worden.
Ingeleverd onder het mom van niet geschoten altijd mis, zal nog rapporteren als ik 'm terug heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga het morgen gewoon proberen onder het mom van "ik heb geen zin in moeilijk gedoe met aangetekende brieven om de garantie adhv de te verwachten levensduur te krijgen, scheelt jullie ook gedoe." Als ze moeilijk doen
Ok, dat is duidelijk. Maar blijft de tekst in een game even groot op mijn scherm? Aangezien nu alles wat uitgerekt wordt, en dat niet nodig is als ik een hdmi kabel gebruik.quote:
Nieuwe controller kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef no1uknow het volgende:
Heeft iemand een goede oplossing trouwens voor mijn 'spinning' analog stick? Het rubber op de analog stick zit dus los en die kan ik ronddraaien. Ik ben zelf natuurlijk al op het lijm idee gekomen maar misschien kennen jullie nog andere ideeën?
leesbaarder trust me.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef Big_Boss het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk. Maar blijft de tekst in een game even groot op mijn scherm? Aangezien nu alles wat uitgerekt wordt, en dat niet nodig is als ik een hdmi kabel gebruik.
Kan me er niet zo druk om maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:51 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, 25 posts en nog helemaal niemand heeft gezeikt over de kwaliteit van de Topic Titel
Wat een kut TT nepchinees!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:51 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, 25 posts en nog helemaal niemand heeft gezeikt over de kwaliteit van de Topic Titel
I know, maar bij de meeste reeksen is het inmiddels traditie geworden om de TT af te zeikenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan me er niet zo druk om maken.
Schijnt limited edition te zijn?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Lol. Wie gaat er nou 70 euro betalen voor BF3?
Ik lees dit soort dingen steeds vaker, over de 'oudjes' die kuren gaan vertonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn PS3 is aan het overlijden
Hij wordt niet te warm
Alles blijft koel
maar hij valt gewoon willekeurig uit.
Voeding dus![]()
![]()
het ding is gekocht op 1-10-2009. Het is een fat model.
Zal wel geen garantie meer kunnen claimen, en 150euro is veul te veul.
Ik dacht een half jaar geleden dat het slim was mijn XBOX360 Jasper om te ruilen voor een XBOX360 slim. Maar achteraf had ik mss beter mijn PS3 fat kunnen inruilen voor een PS3 slim![]()
Ik heb 60 betaald voor de limited editionquote:
Ik heb ook nog een oudje die het nog goed doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:54 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik lees dit soort dingen steeds vaker, over de 'oudjes' die kuren gaan vertonen.
Heb mijn fat-model sinds mei 2007 (1e generatie), en hij doet het nog prima. Vraag me af of ik gewoon geluk heb of anderen veel pech...
Ik vind het wel een beetje iets voor de Gamemania om dat te zeggen zodat hun je een nieuwe PS3 kunnen aansmeren.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:14 schreef Godtje het volgende:
Een vriend van me krijgt net te horen bij de gamemania dat je geen HDD meer kan vervangen in je PS3? Dat ze dat niet meer toestaan sinds een firmware ?
Heb ik dat helemaal gemist?
quote:
Dus niks van waar?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje iets voor de Gamemania om dat te zeggen zodat hun je een nieuwe PS3 kunnen aansmeren.
Was een tijdje terug (een jaar of zo?) inderdaad zo vanwege een bug in de firmware, maar dat is allang gefixt.quote:
Oh wat dan? Ik heb sinds mijn launch ps3 al 3x een hd vervangen en ging elke keer goed.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Was een tijdje terug (een jaar of zo?) inderdaad zo vanwege een bug in de firmware, maar dat is allang gefixt.
Tnxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:35 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Was een tijdje terug (een jaar of zo?) inderdaad zo vanwege een bug in de firmware, maar dat is allang gefixt.
Volgens mij kon je met een bepaalde firmware je hdd niet vervangen, maar dat was vrij snel gecorrigeerd in een andere firmware.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh wat dan? Ik heb sinds mijn launch ps3 al 3x een hd vervangen en ging elke keer goed.
http://www.budgetgaming.n(...)s+Deception_PS3.htmlquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:45 schreef Nebo het volgende:
44 euro? Hoe kom je daar bij? Nieuwe games kosten daar op zijn best 49 toch?
Dikke kans dat ie maandag op 49 staat dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)s+Deception_PS3.html
Ze hebben wel vaker van die acties, volgens mij had ik GTA IV destijds ook zo. Stervensdruk natuurlijk op launchdag. Hopen dat die prijs maandag nog telt
Ja, met als verschil dat de oorspronkelijke street date nog niet geweest isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dikke kans dat ie maandag op 49 staat dus
True, ik heb mijn order bij amazon ook maar gecancelled, hij was daar 51 en heb er meteen LA Noire bij besteld. Kwam uit op een eindbedrag van 75 euro, maar als Uncharted na het weekend nog 44 is dan haal ik daar weinig voordeel uit zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:49 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ja, met als verschil dat de oorspronkelijke street date nog niet geweest is
bij nedgame.nlquote:
Voor de Xbox360 al wel, voor de PS3 moeten we denk ik nog afwachtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef GhostWhisperer het volgende:
Weet iemand toevallig of er ook een PS3 box met Modern Warfare 3 komt? Zo eentje waarin een nieuwe PS3 en het spel bijelkaar zitten voor een leuk prijsje?
Tel daarbij op dat FPS games sowieso gay zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
Battlefield zojuist geinstalleerd en even paar minuutjes gespeeld (ben eigenlijk AZ aan het kijken dus was even snel om de connectie te testen enzo...)
Anyway, ziet er goed uit, had ook geen lag, maar je begrijpt wel meteen waarom mensen een hekel hebben aan de PS3 controller als het aankomt op shooters. Fucking irritant om fatsoenlijk mee te mikken.
Ik gok dat het een 360-exclusive is, maar durf het niet zeker te zeggen. Maar als hij zou komen zou hij denk ik al lang moeten zijn aangekondigd. En op bijvoorbeeld de site van de Game Mania staat ie ook niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:22 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Voor de Xbox360 al wel, voor de PS3 moeten we denk ik nog afwachten
Anders is dit topic ook wel handig: [Modern Warfare 3] #4 WE ZIJN ER BIJNA OMG HYPE HYPE
Vond ik ook altijd, als je het echter een paar keer hebt gespeeld wendt het al snel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:30 schreef Yi-Long het volgende:
Battlefield zojuist geinstalleerd en even paar minuutjes gespeeld (ben eigenlijk AZ aan het kijken dus was even snel om de connectie te testen enzo...)
Anyway, ziet er goed uit, had ook geen lag, maar je begrijpt wel meteen waarom mensen een hekel hebben aan de PS3 controller als het aankomt op shooters. Fucking irritant om fatsoenlijk mee te mikken.
Qua SP vind ik het ook meestal niet zo tof, maar wat betreft Battlefield vind ik de MP doorgaans wel erg leuk om te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat FPS games sowieso gay zijn
Yeah, ik ga het ook echt wel de tijd geven enzo, maar ik verwacht toch wel vrij veel frustratie wat dat betreft de eerste weken en een negatieve K/D ratio...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd, als je het echter een paar keer hebt gespeeld wendt het al snel.
Als je je druk wil maken om je K/D ratio kun je beter CoD gaan spelen. K/D is absoluut niet belangrijk in BF.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik ga het ook echt wel de tijd geven enzo, maar ik verwacht toch wel vrij veel frustratie wat dat betreft de eerste weken en een negatieve K/D ratio...
... al verwachtte ik die negatieve K/D ratio sowieso al de eerste weken, omdat je toch eerst de maps en de controls enzo moet leren... want de vorige FPS die ik online speelde was het geweldige BF1943, die toch een stuk minder ingewikkeld is.... (en die speelde ik op de 360)
Voorlopig is het even wachten op de XEOX controller, die in december uit zou moeten komen (was oktober).
absoluut niet belangrijk is ook overdreven. mijn kd is nu iets boven de 2 na zo'n 12 uur spelen wat dus nog gewoon ruim omhoog zal moeten. Ik kan wel constant van vlag naar vlag rennen maar het helpt dan wel als ik mijn gevechten ook win en zo nog meer punten pak en een hogere score per minute haal. Ondertussen natuurlijk wel andere gasten helpen door health packages/tanks maken/reviven etc. maar een hogere kd kan zeker wel belangrijk zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je je druk wil maken om je K/D ratio kun je beter CoD gaan spelen. K/D is absoluut niet belangrijk in BF.
Is dat ooit belangrijk?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je je druk wil maken om je K/D ratio kun je beter CoD gaan spelen. K/D is absoluut niet belangrijk in BF.
Voor mij niet maar volgens mij zijn er bijzonder veel mensen die zich daar wel druk om maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat ooit belangrijk?
Je moet gewoon lol hebben. Ik ben nooit bezig met mijn k/d maar heb wel lol
Zijn echt sukkeltjes als je druk gaat maken over een K/D ratioquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is dat ooit belangrijk?
Je moet gewoon lol hebben. Ik ben nooit bezig met mijn k/d maar heb wel lol
Als je iedere 10 seconden voor je flikker wordt geschoten dan maak je het de tegenstander wel erg makkelijk om te winnen natuurlijk, dus vandaar dat ik me er druk om maak. Altijd zorgen dat je zelf minder dood gaat dan de kills die je maakt, anders ben je negatief voor je team.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo in BFquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je iedere 10 seconden voor je flikker wordt geschoten dan maak je het de tegenstander wel erg makkelijk om te winnen natuurlijk, dus vandaar dat ik me er druk om maak. Altijd zorgen dat je zelf minder dood gaat dan de kills die je maakt, anders ben je negatief voor je team.
Al ga ik 100 keer dood, als ik ook steeds vlaggen capture wint mijn team alsnog...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je iedere 10 seconden voor je flikker wordt geschoten dan maak je het de tegenstander wel erg makkelijk om te winnen natuurlijk, dus vandaar dat ik me er druk om maak. Altijd zorgen dat je zelf minder dood gaat dan de kills die je maakt, anders ben je negatief voor je team.
In BF1943 tellen kills en deaths gewoon mee met dat balkje bovenin. Als iedereen zich laat afschieten dan winnen de tegenstanders.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al ga ik 100 keer dood, als ik ook steeds vlaggen capture wint mijn team alsnog...
K/D ratio is totaal niet belangrijk, ja in TDM, maar dat speel ik nooit.
dat is wel heel simpel gedacht. zo zal je dus echt niet winnen tegen een iets beter team. jouw taktiek werkt alleen tegen falers die je dan dus de vlaggen simpel laten pakken aangezien je anders makkelijk gekilld wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al ga ik 100 keer dood, als ik ook steeds vlaggen capture wint mijn team alsnog...
K/D ratio is totaal niet belangrijk, ja in TDM, maar dat speel ik nooit.
En laten er nou miljoenen falers online spelen, inclusief mezelf.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat is wel heel simpel gedacht. zo zal je dus echt niet winnen tegen een iets beter team. jouw taktiek werkt alleen tegen falers die je dan dus de vlaggen simpel laten pakken aangezien je anders makkelijk gekilld wordt.
Dus als ik als medic 10 mensen revive, 2x neergeknald wordt en 0 tegenstanders neermaai, ben ik negatief voor mn team?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh ja?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Dus als ik als medic 10 mensen revive, 2x neergeknald wordt en 0 tegenstanders neermaai, ben ik negatief voor mn team?
Lulkoek. Het gaat om de punten aantallen en niet om de kills.
Ik eindig altijd met een zwaar negatief K/D ratio, maar heb er wel voor gezorgd dat mijn team deels een positie kan behouden. Dat is allesbehalve negatief.
Back to the topic. Wie heeft Uncharted 3 al? Hij ligt sinds zaterdag al in de winkels.
Interessante prijs!quote:
Niet op de webshop in elk gevalquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hele nette prijs. Landelijke actie?
MM Haarlem niet in de folderquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hele nette prijs. Landelijke actie?
Alsof je die webshop serieus moet nemen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet op de webshop in elk geval
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,203021.html?page=1
Riep iemand hier wit?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Interessante prijs!
Was de witte/zilveren ook niet vanaf deze week te koop?
Zavvi duurt minstens een week, maar al vaak genoeg gehad dat het 2 a 3 weken heeft geduurd voordat ik iets van ze binnen hadquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Pierrre het volgende:
Damn, nog steeds geen battlefield 3 via zavviMeer mensen met dit probleem??
Ik vind de hele MM niks dus ik ben de verkeerde om het aan te vragen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof je die webshop serieus moet nemen.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Zavvi duurt minstens een week, maar al vaak genoeg gehad dat het 2 a 3 weken heeft geduurd voordat ik iets van ze binnen had
Ik heb hem vandaag van zavvi ontvangen. 26 oktober is die verstuurd.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:19 schreef Pierrre het volgende:
Damn, nog steeds geen battlefield 3 via zavviMeer mensen met dit probleem??
Oh, dacht de vierde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Riep iemand hier wit?![]()
Vanaf 9 november![]()
En verkocht.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ontvang ik mijn exemplaar morgen. De steelbook gaat meteen in de verkoop aangezien ik de game (PAL) al enkele dagen bezit. Mocht iemand interesse hebben PM me!
Moet je een windje laten?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Nog 10 minuten, dan verandert de wereld zoals wij die nu kennen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Bij mij 25 oktober volgens mij, heb hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:35 schreef blindgier het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag van zavvi ontvangen. 26 oktober is die verstuurd.
In een bundel met de ps4 dan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Minimaal anderhalf jaar gok ik.
quote:Advisory: Routine PSN maintenance today from 9am to 11am Pacific. Some users may be unable to connect, we apologize for any inconvenience.
¤130 à ¤150?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Stienn het volgende:
Wat is een schappelijke prijs voor een PS3? Zonder games, met een hd van 120 GB? Tweedehands.
Morgenquote:
¤ 100 max. (Nieuw nu voor zo'n ¤ 200 te koop bij verschillende Saturn- en Mediamarktvestigingen.)quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef Stienn het volgende:
Wat is een schappelijke prijs voor een PS3? Zonder games, met een hd van 160 GB? Tweedehands.
Lijkt me wel netjes.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:48 schreef xminator het volgende:
Vraagje:
Ps3 320 gb slim+ gt5+ extra controller+fifa 12 voor 295 euro(gloednieuw). Kopen of niet kopen?
Goede prijs?
Koopje inderdaad. Maar waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:48 schreef xminator het volgende:
Vraagje:
Ps3 320 gb slim+ gt5+ extra controller+fifa 12 voor 295 euro(gloednieuw). Kopen of niet kopen?
Goede prijs?
Mehquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:36 schreef Godtje het volgende:
PSN games nog maar op twee devices te spelen
http://blog.eu.playstatio(...)playstation-network/
Ni No Kuniquote:
Hier heb ik zin inquote:
Vorig jaar op TGS gespeeld en het ziet er echtquote:
Level5 heeft niet zo'n goede naam wat RPGs betreft. Ik wacht daarom nog even op de recensies.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar op TGS gespeeld en het ziet er echtuit. Ik ben benieuwd hoe goed deze gaat lopen in Japan. De wachtrij om te spelen was na mij erg groot. Lang leve een perspas
In Europa zal het wel minder lopen, maar net als Catherine een prima spel worden.
Ik ben ook wel benieuwd naar Catherine maar niet 60 euro benieuwd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar op TGS gespeeld en het ziet er echtuit. Ik ben benieuwd hoe goed deze gaat lopen in Japan. De wachtrij om te spelen was na mij erg groot. Lang leve een perspas
In Europa zal het wel minder lopen, maar net als Catherine een prima spel worden.
Ik ook, maar de eerste indruk was een goede afwerking. Op het eerste gezicht geen wereldschokkende RPG-verrassingen. Aanvallen, verdedigen, etc. Wel een lastige bossbattle.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Level5 heeft niet zo'n goede naam wat RPGs betreft. Ik wacht daarom nog even op de recensies.
Mediamarktquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Koopje inderdaad. Maar waar haal je dat vandaan?
Alleen jammer dat een Vita gelijk is aan een PSP.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het lijkt erop alsof ze er over nagedacht hebben! Dit klinkt goed en volkomen logisch.
twitter:PlayStation twitterde op maandag 07-11-2011 om 01:56:01New this week: http://t.co/3UxkvqRz MW3, Heavy Rain Director's Cut, Skyrim, Metal Gear Solid HD Collection, Chrono Cross, new PS2 classics reageer retweet
Goeie animatie, maar het komt me allemaal net iets te smooth over. Niet alleen animatie, maar ook belichting. Daardoor komt het mij toch niet echt als een tekenfilm over.quote:
Verhipt, dat ziet er vrolijk uitquote:Op maandag 7 november 2011 12:36 schreef kipknots het volgende:
Mis de hype voor Rayman Origins trouwens. Zijn hier mensen die die nog gaan halen?
[ afbeelding ]
Ubisoft is er zelf vrij stil over, maar dat komt door ene Ezio denk ik die nu de boel overschaduwt. Het lijkt me wel grappig wat ik er van gezien en gespeeld heb.quote:Op maandag 7 november 2011 12:36 schreef kipknots het volgende:
Mis de hype voor Rayman Origins trouwens. Zijn hier mensen die die nog gaan halen?
[ afbeelding ]
Waarom niet? Omdat het 2d is?quote:Op maandag 7 november 2011 12:40 schreef Yi-Long het volgende:
Het lijkt me ook wel grappig, maar niet als volle prijs retail game.
Ik pik hem over een paar maanden wel eens op voor 15 euro ofzo uit de budgetbakken.
Ik haal 'm voor Vita. Op de consoles al genoeg te spelen en het lijkt me een heerlijke game voor op dat apparaat. Meer nog dan Uncharted of Gravity Daze.quote:Op maandag 7 november 2011 12:36 schreef kipknots het volgende:
[..]
Goeie animatie, maar het komt me allemaal net iets te smooth over. Niet alleen animatie, maar ook belichting. Daardoor komt het mij toch niet echt als een tekenfilm over.
[ afbeelding ]
Is die al uit dan? Donderdag toch ofzo?quote:Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef Leonos het volgende:
Iemand Metal Gear HD gespeeld ? Is het wat ?
Mjah, ik koop sowieso weinig games full-price, maar Rayman lijkt me niet tof genoeg om meer dan 20 euro aan uit te geven, al kan de demo me nog van gedachten doen wisselen natuurlijk.quote:Op maandag 7 november 2011 12:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat het 2d is?
Zelf pik ik hem niet direct op, maar dat is omdat ik al genoeg te spelen heb. Zal heb wel eerder dan bv Skyrim of Uncharted oppikken.
DC universe is best leuk, heb het eventjes gespeeldquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik koop sowieso weinig games full-price, maar Rayman lijkt me niet tof genoeg om meer dan 20 euro aan uit te geven, al kan de demo me nog van gedachten doen wisselen natuurlijk.
Ik wilde vandaag trouwens even dat DC Universe installeren, maar dat heeft 18GB(!) vrije schijfruimte nodig, en ik kom nog 1 GB te kort op de een of andere manier, maar ik heb geen idee waar ik 50GB aan heb 'verspild, want ik zie maar bij een paar games staan dat ze echt veel HDD in beslag nemen bij de information (Yakuza 4, Valkyria, etc), maar in totaal echt geen 50. Home ook verwijderd trouwens.
Ja, denk ik wel, aangezien poster 'vandaag' meldt:quote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die 360-faceplate heb ik ook. Oranje GameCube. Wat een baas.
PS3 is volgens mij ook 'ceramic white' toch?
Savegames en dergelijke al bekeken? Ik heb hetzelfde probleem, elke keer zit ik weer te kloten met die HDD-ruimte. Ik moet echt een keer een andere schijf, maar ik vergeet het telkens weerquote:Op maandag 7 november 2011 20:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde vandaag trouwens even dat DC Universe installeren, maar dat heeft 18GB(!) vrije schijfruimte nodig, en ik kom nog 1 GB te kort op de een of andere manier, maar ik heb geen idee waar ik 50GB aan heb 'verspild, want ik zie maar bij een paar games staan dat ze echt veel HDD in beslag nemen bij de information (Yakuza 4, Valkyria, etc), maar in totaal echt geen 50. Home ook verwijderd trouwens.
Vandaag hier besteld.quote:Op maandag 7 november 2011 13:42 schreef Leonos het volgende:
Iemand Metal Gear HD gespeeld ? Is het wat ?
Yeah heb ik bekeken, maar kan niet echt iets ertussen vinden dat idioot veel ruimte in beslaag neemt. Dat gaat vaker om KB's dan om MB's.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Savegames en dergelijke al bekeken? Ik heb hetzelfde probleem, elke keer zit ik weer te kloten met die HDD-ruimte. Ik moet echt een keer een andere schijf, maar ik vergeet het telkens weer
Heb je dan niet je HD vol staan met Game Data? Jeweet wel, update's etc. Heb zelf nog een 60 gig HD en moet daar ook af en toe wat geinstalleerde content verwijderen om plaats te maken voor een demo.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah heb ik bekeken, maar kan niet echt iets ertussen vinden dat idioot veel ruimte in beslaag neemt. Dat gaat vaker om KB's dan om MB's.
Ik heb er een 80GB HDD inzitten, en een paar games zijn dan 'geinstalleerd' zeg maar, maar dan gaat het vaak om 5-6GB, dus dat valt ook wel mee. en geen muziek en geen videos...
... dus ik vraag me af waar de ruimte dan aan opgaat.
Op de 360 vind ik het een stuk overzichterlijker wat dat betreft.
Maar goed, dan wacht ik nog wel even met DC Online, of ik probeer het eens op de PC, want er zijn momenteel toch nog klachten over lange wachtrijen en andere probleempjes enzo...
Standalone of als DLC? Ik ben wel benieuwd naar dat gedeelte van RDR, maar RDR zelf lijkt me waardeloos (cowboys zijn gay enzoquote:
Dat vind ik dus ook, dat cowboys gay zijn. Wilde Westen is bullshit. Leek me gewoon echt CRAP. Daarom wilde ik het spel echt niet halen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Standalone of als DLC? Ik ben wel benieuwd naar dat gedeelte van RDR, maar RDR zelf lijkt me waardeloos (cowboys zijn gay enzo)
Hihiquote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oi, die edit!Giana Sisters zijn een rip-off. Extreem suf
Yep, dacht precies hetzelfde over Fallout 3. Guns guns en nog 's guns en dan ook nog 's zo'n rare VATS-system-dingesquote:Maar goed, iedereen vindt RDR geweldig, en ik vind zombies wel tof. Dus Undead Nightmares leek me wel een leuk begin.
Bij Fallout 3 dacht ik ook 'oh noes, Oblivion-de-kut-game-maar-dan-met-guns, maar dat is een geweldige game gebleken. Ook dik 80 uur in gestoken
En shippedquote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vandaag hier besteld.
Ik zal later even laten weten of ik het wat vind
Morgen pics?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Geachte heer/mevrouw Deacon_tigra
Uw bestelling met ordernummer 76xxxx is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Playstation 3 Wit 320 GB + 2 EUR 309,99.
![]()
![]()
Dat is nou het hele idee van 'limited' nietwaar? Drijft de prijs op. Daarom zitten er ook geen games bij.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat er geen games bij die witte PS3 zitten. Daarnaast natuurlijk kut en onzin dat ze dat ding 'limited' maken, terwijl er op zich meer dan genoeg vraag naar is.
Wel een extra controller, maar blijft jammer ja.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat er geen games bij die witte PS3 zitten. Daarnaast natuurlijk kut en onzin dat ze dat ding 'limited' maken, terwijl er op zich meer dan genoeg vraag naar is.
Limited is eindelijk gewoon weer limited.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:07 schreef Yi-Long het volgende:
Moet morgen heel de dag werken, en savonds een afspraak, dus als ik het niet red, volgen zaterdag de foto'squote:
Op DVD branden als AVC-HD, meerder bestanden eventueel met Multi-AVC-HD.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef koei het volgende:
Ik wil wat series bij mijn vriend thuis kunnen kijken. Hij heeft echter geen netwerk thuis (ja, het is een pc-noob) en enkel een PS3. Op wat voor formaten kan ik series op een DVD branden zodat de PS3 ze af kan spelen? Of zijn er andere mogelijkheden? Streamen gaat dus niet werken
Thanks! Kreeg ook de tip dat een losse hdd met FAT gewoon zou moeten werken. Die heb ik nog liggen dus dat ga ik eerst proberen want dat is de minste moeite, maar zo niet dan ga ik dit proberen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Op DVD branden als AVC-HD, meerder bestanden eventueel met Multi-AVC-HD.
http://multiavchd.deanbg.com/
Maar je kan ook met sommige tooltjes remuxen naar .mp4 bestanden en op een USB-stick zetten. (Of mpeg2).
GotSent is een leuke tool.
http://sites.google.com/site/sentry232/
Owja, een losse HDD kan natuurlijk ook ipv een USB-drive of memorycard. Het gaat er meer om dat de PS3 nogal eigenwijs is over de formaten die wel/niet gelezen worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:34 schreef koei het volgende:
[..]
Thanks! Kreeg ook de tip dat een losse hdd met FAT gewoon zou moeten werken. Die heb ik nog liggen dus dat ga ik eerst proberen want dat is de minste moeite, maar zo niet dan ga ik dit proberen!
Heb zelf een 250 gb 2.5" usb schijfje aan m'n ps3 hangen. Heb zelden tot nooit problemen met het afspelen van content. Die problemen komen meestal pas bij HD bestanden. Series en dergelijke nog zelden problemen gehad.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Owja, een losse HDD kan natuurlijk ook ipv een USB-drive of memorycard. Het gaat er meer om dat de PS3 nogal eigenwijs is over de formaten die wel/niet gelezen worden.
Ik begrijp het principe van 'Limited', maar ik vind het jammer dat ze dat dan bij de kleur van de PS3 doen. Doe het dan alleen bij een speciaal kleurtje of printje ofzo, maar een Witte PS3 zou gewoon een standaard keuze moeten zijn, zoals in Azie.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Limited is eindelijk gewoon weer limited.
Standalone. En ik vind het prima dat cowboys gay zijn, want dan kunnen we samen over mannen pratenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Standalone of als DLC? Ik ben wel benieuwd naar dat gedeelte van RDR, maar RDR zelf lijkt me waardeloos (cowboys zijn gay enzo)
Saints, vreemd genoeg gaat het bij mij misschien nog wel worden. Onderbroekenlol en insanity ftwquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Batman blijft voor mij het tofste spel tot nu toe.
Effe Saints en Assasins afwachten , Uncharted was aan de korte kant e Skyrim totaal niet.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij UC2 was dat niet zo, daar het het UK exemplaar zelfs geen NL stemmen. Van het US exemplaar verwacht ik dat helemaal niet.
Ugh. Je wil toch geen spellen spelen met Nederlandse taal. Moet je voor de lol eens bij God of War instellen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik speel geen enkel spel in het Nederlands, behalve Uncharted![]()
Dat klinkt gewoon niet in het Engels
quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Klopt, zie: http://www.gamer.nl/nieuw(...)ember-naar-nederlandquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
En kan het kloppen dat de Mediamarkt d zilveren PS3 slims verkoopt?
Ik vond hem er op het plaatje iig zilver uitzien ipv wit..
Dus dan is ie niet goed? Want mijn fat maakte niet half zoveel lawaai als mijn nieuwe slim...quote:Op zondag 13 november 2011 00:32 schreef Godtje het volgende:
Hij is juist extreem stil vergeleken bij een Fat en vergeleken bij de xbox
Een krakend geluid? Dat verschilt per game.. Als er geen bluray inzit maakt ie dat geluid niet bijv.quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef GlenSpey het volgende:
Maken die PS3 slim's altijd zoveel lawaai? Bij ieder potje MW3 wat ik begin hoor ik de harddisk de eerste paar minuten flink stotteren. Heb soms ook ineens flinke lag (wat volgens het spel zelf niet aan de verbinding ligt). Is dit wel goed allemaal of moet ik er mee naar de winkel? Heb het ding in Utrecht gekocht en woon zelf in Arnhem dus dat doe ik liever niet
Ja een beetje wel, het is alsof de harddisk heel erg druk bezig is en het maar niet wil lukken, want het gaat geruime tijd door...quote:Op zondag 13 november 2011 15:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Een krakend geluid? Dat verschilt per game.. Als er geen bluray inzit maakt ie dat geluid niet bijv.
Sommige games komt het extreem vaak voor : cod of fifa 12 online bijv ook.
Heb het zelf ook.
Dus krakend geluid?
Dat is gewoon de bluray speler, bij spellen zoals COD komt dat extreem vaak voor. Bij BF3 en gt5 heb ik dat bijv. Niet.quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, het is alsof de harddisk heel erg druk bezig is en het maar niet wil lukken, want het gaat geruime tijd door...
229 is al goedkoop.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Agiath het volgende:
Ik ga deze week ook een ps3 halen. Zijn ze nog ergens goedkoop? Media markt stunt deze week niet zo te zien, bij de gamemania hier is ie 229 euro. De goedkoopste versie dus.
Ik heb bij mm een set gezien van een ps3 + 1 controller + Uncharted 3 voor 299quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Agiath het volgende:
Ik ga deze week ook een ps3 halen. Zijn ze nog ergens goedkoop? Media markt stunt deze week niet zo te zien, bij de gamemania hier is ie 229 euro. De goedkoopste versie dus.
Kun je beter bij de Gamemania een PS3 halen en Uncharted 3 erbij kopen.. scheelt 20 euro.quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb bij mm een set gezien van een ps3 + 1 controller + Uncharted 3 voor 299
Goed plan, moet je zkr doen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Agiath het volgende:
Die set is daar al 279maargoed dan koop ik em daar
Nee toch de basis versie gekocht met mw3. Daar ben ik wel ff mee zoet. Tegen die tijd is uncharted misschien al goedkoper. Moet trouwens eerst 1 en 2 nog spelenquote:Op maandag 14 november 2011 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed plan, moet je zkr doen.Uncharted
quote:
Vorige week zou je 320gb slim+gt5+2 controllers+ mw3(of andere spel naar keuze) voor 295 euro kunnen kopen. Geheid als je wacht kan je weer zo een actie krijgen...quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Agiath het volgende:
Stofzuiger volop aan de bovenkant (terwijl hij uit staat uiteraard) maakte hier echt best veel verschil qua fan geluid.quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef GlenSpey het volgende:
Maken die PS3 slim's altijd zoveel lawaai? Bij ieder potje MW3 wat ik begin hoor ik de harddisk de eerste paar minuten flink stotteren. Heb soms ook ineens flinke lag (wat volgens het spel zelf niet aan de verbinding ligt). Is dit wel goed allemaal of moet ik er mee naar de winkel? Heb het ding in Utrecht gekocht en woon zelf in Arnhem dus dat doe ik liever niet
WATquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Mediamarkt Utrecht heb je een 160 gb zonder spel voor 222 euro. Met Uncharted 3 erbij heb je een 320 gb voor 266 euro in een pakket. Aangezien Uncharted 3 los ook al 44 euro kost bij de MM is dat dus verreweg de beste dealquote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Agiath het volgende:
Ze hebben geen idee. Uncharted was awesome in het Nederlands. Het derde deel ga ik ook zeker in NL halen zodat ik de goede stemmen heb.quote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja is dat nou zo raar, anyhoe mijn zwager neemt hem mee vanuit NY, dus speel ik hem alsnog in het Engels.Stelletje taal barbaren
Een beetje respect hebben voor de Nederlandse taal Ja
![]()
Jij moet serieus je hoofd laten nakijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heb het eerste deel ook in het Nederlands gespeeld en vond de voice acting geniaal! Op de common badguy na dan. Die klonken meer als oude mannetjes die in de jaren 50 waren blijven hangen dan als de stoere negers die je op beeld ziet.quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben geen idee. Uncharted was awesome in het Nederlands. Het derde deel ga ik ook zeker in NL halen zodat ik de goede stemmen heb.
Kuifje was overigens helemaal gaaf, die had Vlaamse stemmen
Lees dit soort dingen weer te laat!quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Vorige week zou je 320gb slim+gt5+2 controllers+ mw3(of andere spel naar keuze) voor 295 euro kunnen kopen. Geheid als je wacht kan je weer zo een actie krijgen...
2 weken? Ik had m ook met zo'n actie gekocht en ik had m de laatste week van september ofzo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:47 schreef Stienn het volgende:
[..]
Lees dit soort dingen weer te laat!hoelang zal het duren voordat er weer zo'n actie komt?
Red Dead Redemption? Ook van Rockstar en een soort van GTA in het wilde westen. Uncharted 3 is een topgame, maar misschien wat minder voor jou.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:31 schreef nelisb het volgende:
Ik zoek een nieuwe game voor m'n ps3.
Batman deel 1 net uitgespeeld. Vond hem wel aardig, maar niet super. Alle GTA4 extra content allemaal uitgespeeld.
Eigenlijk zoek ik zoiets.
Multiplayer shooters is ook niet echt iets voor mij.
Misschien saints row 3, uncharthed 3? Ik weet het niet zo goed, dus alle tips zijn welkom.
Nog steeds 40euro..quote:Op woensdag 16 november 2011 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
De Uncharted reeks moet je niet echt over nadenken maar gewoon gaan spelen. Haal anders eerst de eerste twee delen, die kosten niks meer tegenwoordig.
klopt, "nieuwe" slims zijn wat zuiniger kwa stroom en hij heeft wat kleine interne veranderingen ondergaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:48 schreef Ipho het volgende:
Heb sinds een week een ps3 slim 320 gig versie. Maar klopt het dat er verschil is in versies. Bij maten geven de knoppen op de console licht en brand er tevens een blauw lampje van de dvd speler. Ik heb alleen een groen lampje boven de aan/uit knop.
En gos wat maakt mw3 een takke herrie tijdens het spelen in je ps3.
40 euro voor beide games samen ja...quote:
Heb je Way of the Samurai 3 gespeeld, ziet er leuk uitquote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
40 euro voor beide games samen ja...
Apart kun je ze voor minder dan 20 euro per stuk halen/bestellen.
Persoonlijk ben ik helaas niet zo'n fan van de serie. Deel 1 gespeeld maar vond het niet zo heel erg boeiend. Deel 2 aan begonnen maar ben nog niet eens op de helft, maar was meer van het zelfde, maar dan beter, groter, mooier...
.... maar persoonlijk vind ik de gameplay nogal snel gaan vervelen en het verhaal boeit me gewoon niet zo...
Way of the Samurai nooit gespeeld. Ken het spel alleen van naam.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je Way of the Samurai 3 gespeeld, ziet er leuk uitDat wordt mijn volgende game uit mijn backlog denk ik (X360, maar is er ook voor PS3).
je hebt dus een : mgs hd COLLECTION , en dan krijg je mgs1 er niet bij ?quote:Op donderdag 17 november 2011 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
Metal Gear Solid HD Collection binnen
Ik dacht alleen dat er een download code voor MGS1 bij zou zitten maar das dus niet zomaar och, die heb ik nog op de originele PS1 CD' s
Ja, dat dat krom is ben ik direct met je eens!quote:Op donderdag 17 november 2011 01:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt dus een : mgs hd COLLECTION , en dan krijg je mgs1 er niet bij ?
ja dat is wel slecht jaquote:Op donderdag 17 november 2011 07:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dat dat krom is ben ik direct met je eens!
Gayquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:10 schreef Aether het volgende:
http://www.allgamesbeta.c(...)no-kuni-magical.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar maar maaar...quote:Op zondag 20 november 2011 11:43 schreef Pino0 het volgende:
Zag net een paar berichten bij youtube dat PSN weer is down is, kan zelf NIET op battlefield 3, als ik op multiplayer druk blijft ie gewoon staan... iemand anders t zelfde probleem?
Wat is deze?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Streep Ni no Kuni maar van je wishlists jongens. De game is traag, saai en flopt in Japan.
Ik hoop dat dit een (slecht) grapje is.. }:¦quote:Op woensdag 23 november 2011 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Streep Ni no Kuni maar van je wishlists jongens. De game is traag, saai en flopt in Japan.
Helaas nietquote:Op woensdag 23 november 2011 18:51 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een (slecht) grapje is.. }:¦
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |