quote:was a hard rock band formed in 1988, famous for being fronted by singer
. The group recorded two studio albums before dissolving in 1992, when
returned to his solo career. Drummer Hunt Sales said that the group's name "reflects the sound of the band," and
stated that he and his bandmates joined up "to make the kind of music that we enjoyed listening to."
Halve puntjes doen jullie zeker niet aan?quote:
Welke band ?quote:In 1992, the band released its self-titled debut album, which became a commercial success, leading to a slot in the 1993. The band did not release a follow-up record until 1996, with
. The band's third album
was released in 1999. During their initial nine-year run, they became one of the most popular and influential bands in music history, according to music journalist Colin Devenish. They were also ranked #33 on VH1's 100 Greatest Artists of Hard Rock. The band had a large influence on the nu metal genre which emerged during the mid to late 1990s.
!quote:Rage Against the Machine?
Een fanquote:
Nog een kenner!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef belsen het volgende:
Dat zal dan de Hippie shake zijn, denk.
Ik heb dat nummer ooit nog eens gespeeld met een bandje, mocht ik de solo spelen.quote:
Die van K3, of the Swinging Blue Jeans?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer ooit nog eens gespeeld met een bandje, mocht ik de solo spelen.
Nee, die van K3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van K3, of the Swinging Blue Jeans?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef cafca het volgende:
Uitvoerenden hebben allebei (een deel van) K3 beklommen
quote:
Een moreel bonuspunt voor Mark.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:52 schreef Mark het volgende:
Gert en Christian Olde Wolbers om precies te zijn
quote:
Het is wel een beetje een gekke titel, maar wel bestaande woordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef ranja het volgende:
Of is het zo'n nummer met zo'n onzin titel, oy kelele ofzo
En ik niet van Joe Jackson.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef bartrid het volgende:
Ik ken gelukkig geen enkel nummer van K3.
daar ken ik ook niet veel van inderdaad.quote:
Inkomen +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Inkomen het volgende:
Cha Cha Loco? Ofzoot. Die van Body & Soul.
quote:Thewas een Belgische muziekgroep. Ze begonnen met een nieuwe sound ook wel 'happy house' genoemd. Alles begon in discotheek
(Ninove) waar Fred Vandermast en Reinier dj's waren, ze maakten samen de single
die ze samen componeerden en produceerden, samen met de hulp van Star Records werd de single op vinyl geperst. In 10 dagen tijd werden er meer dan 800 exemplaren van verkocht, waarna Arcade Music de cd-single op het Bit-label uitbracht en
begin januari ’99 in de Ultra tipparade [...] De opvolger van
werd 'Let's go to the Party' en kende ook succes in Nederland.
Zekerquote:
quote:I am the big bad wolf and there will be no badder,
All the pigs is doing, is makin me madder.
Some A1 steak sauce, and some Saucy Susan,
will make them know the reason. They're losing their lives.
[..]
Huffin' and a puffin, puffin and a huffin,
keeps me thinkin about Stove Top stuffing.
I could wait for mumfths, and I could wait for years.
I could see myself chewing on those little pigs ears.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:34 schreef belsen het volgende:
Volgens mij niet Green Jelly, maar mogelijk wel Mucky Pup.
inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:34 schreef belsen het volgende:
Volgens mij niet Green Jelly, maar mogelijk wel Mucky Pup.
quote:After releasing three full-length albums and touring extensively throughout the 1990s,disbanded in 1997, and later reformed in mid-2010.[1] They also plan to release a fourth album sometime in 2011.
Nee, wat hardere rock.quote:
Die zijn nooit uit elkaar geweest en recenter. Postzegelfoto:quote:
pipster +1quote:
Welk nummer van wie?quote:, where you goin' with that gun in your hand
, I said where you goin' with that gun in your hand
I'm going down to shoot my old lady
You know, I've caught her messin' around with another man
I'm going down to shoot my old lady
You know, I've caught her messin' around with another man
And that ain't too cool
bartrid +1quote:Hey Joe van Jimi Hendrix
lijkt me Hey Joe van Hendrickx te laatquote:
quote:It gained fame from the 1980s onwards when four bars (5.2 seconds) sampled from the drum-solo (or imitations thereof) became very widely used as sampled drum loops in hip hop, jungle, breakcore and drum and bass music.[1]was used extensively in early hiphop and sample-based music, and became the basis for drum-and-bass and jungle music—"a six-second clip that spawned several entire subcultures
Amen brother!quote:
quote:In het voorjaar van 2003 richtde band
op. Dit doet hij door in de Verenigde Staten met lokale Blues-artiesten een album op te nemen, getiteld
. Op dit album speelt ook zijn neef
mee op rhythmgitaar. Van deze zoektocht naar de blues heeft Paul Ruven de documentaire
gemaakt, die in première gaat op het Nederlands Filmfestival in Utrecht in 2003.
Mainstream!quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:39 schreef ranja het volgende:
Gisteravond zag ik 3 bands: Mr. Love And The Stallions, Novack en Eins Zwei Orchestra.
Wat vinden die van zichzelf dat ze niet zijn?
Daar dacht de Mediamarkt toch anders over, ze mochten de tekst en logo niet meer gebruiken. Toen maakten ze er 'It's Indie' van en gewoon 'niet mainstream toer'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Ben zelf niet zo van die actie. Wel geinig maar die grap is na een keer grinniken ook wel weg![]()
Face Tomorrow?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:09 schreef Bol_Wan het volgende:
Ben zelf niet zo van die actie. Wel geinig maar die grap is na een keer grinniken ook wel weg![]()
[ afbeelding ]
Ook niet Mainstream, wel Nederlands..
Wie?
Noobie +1quote:
Wat van wie ?quote:Give you a night
Deep in moonshine
Yep.quote:If I had Words van Yvonne en Scott?
quote:Well, I'm just a music man
Melodies are so far my best friend
But my words are coming out wrong
Girl, I reveal my heart to you and
Hope that you believe it's true
Gambolputty + 1quote:
oh deze hint gemistquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit het jaar dat Annie in de bioscopen kwam.
wat van wie?quote:An introverted kinda soul,
The earth did open,
swallow whole
quote:
Naast Pure Morning ken ik ook niet veelquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:52 schreef bartrid het volgende:
Ik ken niet zoveel van Placebo dus ik haak af.
Scary Spice?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:06 schreef Darkestrah het volgende:
Dat is Scared of Girls. Ik wist alleen niet dat het iets met Mel B te maken had.
Haha, geen idee dat zij Scary Spice was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Scary Spice?Plus Girls = meidengroep
Die staat thuis wel in de kastquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Bol_Wan het volgende:
Het komt in ieder geval van dezelfde plaat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TSE+1Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Daar kan in mij in vinden (zowel de vergelijking als de voorkeur...)quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef cafca het volgende:
Er is mij regelmatig verteld dat ik op hem zou lijken, nou in ieder geval liever hij dan Rick Astley.
quote:was een Brits gitarist en een der meest invloedrijke figuren uit de revolutie van de folkmuziek in het Verenigd Koninkrijk van de jaren '60.
....
Hij maakte de stemming D-A-d-g-a-d in de gitaarwereld bekend.Hij inspireerde vele bekende artiesten met de akoestische gitaar, zoals Bert Jansch, John Renbourn, Martin Carthy, Paul Simon en ook Jimmy Page, die voor zijn solo White Summer sterk steunde ops "She moved thru' the Bizarre/Blue Raga".
quote:Hot sticky scenes, you know what I mean
Like a desert sun that burns my skin
I've been waiting for her for so long
Open the sky and let her come down
En de strikvraag is dan dat hier niet het origineel opstaat maar een cover van Rainquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef cafca het volgende:
Rain van the Cult
meer dan "Hot sticky scenes" had ik niet nodig
Ik had genoeg aan de "H"quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:27 schreef cafca het volgende:
Rain van the Cult
meer dan "Hot sticky scenes" had ik niet nodig
quote:I am the table
bosbeetle +1quote:
neen de naam van de bandquote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dr Teeth and his Electric Mayhem
quote:Barney ties me to the chair
I can't see, I'm really scared
Floyd breathes hard, I hear a zip
Pee-Pee pressed against my lips
I was shamed
I was shamed
I was shamed
Floyd the barber, natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Subtiel
Goed, de titel dan nog maar..
Ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Johnny Depp speelt de hoofdrol, maar bedoel je die ook?
quote:Use the phone, call your mom
She's missing you badly, missing her son
Who do you know, where will you stay
Big city life is not what they say
Tja, het is een musicalfilm, ik dacht dat moet wel kunnen. Heb net nog wel de vraagstelling aangepast om dat duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oke, ik zocht een diepere link met muziek, vandaar.
Ik heb nu pas door dat het een vervolgvraag is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Tja, het is een musicalfilm, ik dacht dat moet wel kunnen. Heb net nog wel de vraagstelling aangepast om dat duidelijk te maken.
Geen idee over de tekst overigens.
BERKERY+1quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:26 schreef Berkery het volgende:
Fine young cannibals - Johnny come home
Persoonlijk verheug ik me iedere keer op een optreden van Marvin Suggsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dr Teeth and his Electric Mayhem
Goed gedacht, maar nee. Denk aan die band met opvallende haardrachtquote:
net eerderquote:
Recente tweet van een bekende artiest in reactie naar een andere artiest. Waarom 2015?quote:"A sham? Speak for yourself, I never faked anything, go to bed and give me a shout in 2015"
Liam, omdat dan Morning Glory 20(?) jaar bestaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:48 schreef Arn0 het volgende:
Goede band, erg leuk eerste album
[..]
Recente tweet van een bekende artiest in reactie naar een andere artiest. Waarom 2015?
Yep. Waarop Noel dan weer zei dat hij het niet wou, ondanks dat hij met het idee als eerste kwam nog niet zolang geleden. Verwarrendquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Liam, omdat dan Morning Glory 20(?) jaar bestaat
valt nooit een pijl te trekken op die heren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep. Waarop Noel dan weer zei dat hij het niet wou, ondanks dat hij met het idee als eerste kwam nog niet zolang geleden. Verwarrend![]()
Bol_Wan +1
cafca+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef cafca het volgende:
Groeten uit Grollo van Cuby & the Blizzards
3 goed!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef ranja het volgende:
Carribean Queen, African Queen en European Queen
Ja, achter de schermenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prodigal Sons. Is er alweer TVOH vanavond?
Raffishquote:
Biggie Smallsquote:
ranja +1quote:
lijkt ze wel wat op inderdaad, maar neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:20 schreef lubje25 het volgende:
Sophie Ellis Bextor met weinig mak-up op?
Had ik gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha, die heb ik vandaag wel beluisterd. Maar die is het niet.
Soms wel, soms nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emiliana Torrini!
Altijd toch even naar de vorige vraag kijken voor evt. inspiratie. Ook ranja doet eraan, blijkbaar
Nou, vooruitquote:
quote:The group's singer says the moniker is "bad" and should make people realise that it was the first time he or his bandmates had formed a band.
He said: "This is the first band I've been in. A lot of people in bands have a few goes at it before they find the one that works but with us, we all started playing guitar and everything at the same time.
belsen +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |