quote:was a hard rock band formed in 1988, famous for being fronted by singer
. The group recorded two studio albums before dissolving in 1992, when
returned to his solo career. Drummer Hunt Sales said that the group's name "reflects the sound of the band," and
stated that he and his bandmates joined up "to make the kind of music that we enjoyed listening to."
Halve puntjes doen jullie zeker niet aan?quote:
Welke band ?quote:In 1992, the band released its self-titled debut album, which became a commercial success, leading to a slot in the 1993. The band did not release a follow-up record until 1996, with
. The band's third album
was released in 1999. During their initial nine-year run, they became one of the most popular and influential bands in music history, according to music journalist Colin Devenish. They were also ranked #33 on VH1's 100 Greatest Artists of Hard Rock. The band had a large influence on the nu metal genre which emerged during the mid to late 1990s.
!quote:Rage Against the Machine?
Een fanquote:
Nog een kenner!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef belsen het volgende:
Dat zal dan de Hippie shake zijn, denk.
Ik heb dat nummer ooit nog eens gespeeld met een bandje, mocht ik de solo spelen.quote:
Die van K3, of the Swinging Blue Jeans?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer ooit nog eens gespeeld met een bandje, mocht ik de solo spelen.
Nee, die van K3 natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van K3, of the Swinging Blue Jeans?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef cafca het volgende:
Uitvoerenden hebben allebei (een deel van) K3 beklommen
quote:
Een moreel bonuspunt voor Mark.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:52 schreef Mark het volgende:
Gert en Christian Olde Wolbers om precies te zijn
quote:
Het is wel een beetje een gekke titel, maar wel bestaande woordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef ranja het volgende:
Of is het zo'n nummer met zo'n onzin titel, oy kelele ofzo
En ik niet van Joe Jackson.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef bartrid het volgende:
Ik ken gelukkig geen enkel nummer van K3.
daar ken ik ook niet veel van inderdaad.quote:
Inkomen +1quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef Inkomen het volgende:
Cha Cha Loco? Ofzoot. Die van Body & Soul.
quote:Thewas een Belgische muziekgroep. Ze begonnen met een nieuwe sound ook wel 'happy house' genoemd. Alles begon in discotheek
(Ninove) waar Fred Vandermast en Reinier dj's waren, ze maakten samen de single
die ze samen componeerden en produceerden, samen met de hulp van Star Records werd de single op vinyl geperst. In 10 dagen tijd werden er meer dan 800 exemplaren van verkocht, waarna Arcade Music de cd-single op het Bit-label uitbracht en
begin januari ’99 in de Ultra tipparade [...] De opvolger van
werd 'Let's go to the Party' en kende ook succes in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |