18 katten in een kleine kansenflat is wel aardig van het padje af ja...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef Scorpie het volgende:
Die van gisteren was echt vies ja. Het was ook geen bonje, meer geestelijke ondersteuning want die vrouw was helemaal van het padje af.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:30 schreef Marrije het volgende:
Was dat een herhaling? Kan me herinneren dat er al eerder een viespeuk met zoveel katten tussen zat.
John dacht ook, die raak ik nog niet eens aan met een stok van 5 meter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Meestal doet John nog altijd een knuffel met de kandidate aan het einde van de show, deze keer opmerkelijk genoeg niet
Het is idd een herhalingquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Heel irritant trouwens dat ze het er niet even bij zetten of het een nieuwe is of niet.
Oh die afleveringquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wel 1 van de beste afleveringen...dit waren toch de ouders van een fok!ker?
2 hoge bomen in de achtertuinquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die afleveringIk zag nergens een omschrijving staan, niet op TVgids en ook niet op de site van RTL. Staat me iets bij van een schutting? Ik kan het me niet exact meer herinneren.
De aflevering die nu bezig is?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Jup, waren toen ook youtube filmpjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, iemand anders volgens mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn toch de ouders van Semtex ofzo?
jij bent paranormaal!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Vergiftig die bomen dan, zonder het te zeggen. Probleem opgelost!
het zijn slechts fragmenten die eruit zijn gekniptquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef StephanL het volgende:
Die ene fokster waar van dit de ouders waren zei dat haar ouders anders werden neergezet dan ze zijn, maar dit is te niet te faken.
Whehe, waar is dat gezegdquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef StephanL het volgende:
Die ene fokster waar van dit de ouders waren zei dat haar ouders anders werden neergezet dan ze zijn, maar dit is te niet te faken.
Toen het werd uitgezonden voor de eerste keer en iedereen over die ouders heen viel en zij probeerde het te verdedigen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Whehe, waar is dat gezegd?
Wel lekker kort kapseltje van die moeder
oh die! Ik heb deze toen gemistquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef StephanL het volgende:
deze wel,quote:
Skaai, zie hierbovenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:04 schreef Ole het volgende:
[..]
deze wel,
Wie was die FOK!ster nou ook al weer?
topshow! *insert vi-gif*quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]damn
maar als ik het goed begrijp is dit een herhaling ofzo
Aha, ik kijk hier echt nooit naar. Vooral omdat ik de vrouw van Rene Froger niet kan uitstaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
topshow! *insert vi-gif*
is nu voor de derde keer op tv
Niet dus eigenlijk..quote:
Je zal maar met zo'n wijf moeten leven. Denk dat die kerel beter haar weg kan doen dan proberen de buren zover te krijgen dat zij die bomen weghalen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Damn die Anneke is he-le-maal labiel
Kun je kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar hoe komt die lelijkerd aan zo'n ansich mooie vrouw?!
Geld?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Die worden op bestelling geleverd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel eens als blanke jongeman in Latijns Amerika geweest?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Naar buiten gaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die worden op bestelling geleverd.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wel eens als blanke jongeman in Latijns Amerika geweest?
ze denken in Zuid Amerika dat Nederlanders allemaal rijk zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Palomar het volgende:
[..]
Veel geld en dan in een rijtjeshuis wonen met panische buren vlak naast je
Want als je in een rijtjeshuis woont heb je geen geldquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef Palomar het volgende:
[..]
Veel geld en dan in een rijtjeshuis wonen met panische buren vlak naast je
De gemiddelde rijtjeshuis bewonende Nederlander is alsnog rijker dan 95% van de wereldbevolking dus tjaquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Ole het volgende:
[..]
ze denken in Zuid Amerika dat Nederlanders allemaal rijk zijn
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
Die kerel moet dat labiele kutwijf van 'm wat vaker tot de orde roepen.
Maar deze vrouw ziet er niet echt uit als een arme Mexicaanse die voor het geld hier komtquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
De gemiddelde rijtjeshuis bewonende Nederlander is alsnog rijker dan 95% van de wereldbevolking dus tja
Dus dat!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
Maar deze vrouw ziet er niet echt uit als een arme Mexicaanse die voor het geld hier komt. Spreekt ook goed Engels enzo.
Maar geen woord Nederlands. Toch gek na minimaal 7 jaar...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
Maar deze vrouw ziet er niet echt uit als een arme Mexicaanse die voor het geld hier komt. Spreekt ook goed Engels enzo.
Ik weet niet hoe lang zij in Nederland woont, maar Engels spreken is bij veel Mexicanen ook doodnormaal, vooral als ze wat dichter bij de grens met de VS wonenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Palomar het volgende:
[..]
Sterker nog, als je naar de rechter gaat zegt die dat het spandoek weg moet, maar de bomen mogen blijven staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef gimme.shelter het volgende:
Nou moet de conifeer ook nog weg, anders blijft het spandoek staan!
Ik zou dat spandoek maar voor lief nemen en niks meer weghalen!
Waarom? Daar mag en wil hij echt niet meer op. Kinderen zijn het huis uit, dus daar hoeft hij het ook niet meer voor te doen. Gewoon dumpen dat wijf. Zorgt alleen maar voor stress terwijl die kerel zelf die bomen helemaal niet zo'n probleem vindt, maar hij vindt om de een of andere reden dat hij achter haar moet blijven staan ook als haar eisen onredelijk zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
Die kerel moet dat labiele kutwijf van 'm wat vaker tot de orde roepen.
Bedankt voor de schaduwquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
heb niet alles gezien, maar wat staat er op het spandoek?
Je hebt gelijk!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Sterker nog, als je naar de rechter gaat zegt die dat het spandoek weg moet, maar de bomen mogen blijven staan.
Bedankt voor de mooie schaduw oid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Ole het volgende:
heb niet alles gezien, maar wat staat er op het spandoek?
Dat is denk ik inderdaad de echte reden dat ze ongelukkig is. En ze reageert het af op de buurman.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Gia het volgende:
En wat hadden haat ouders ermee te maken? Vader in verpleeghuis, moeder in psychiatrische inrichting, duidelijk waar haar stoornis vandaan komt.
rtlquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef MilaNL het volgende:
Dit gesnoei is wel op kosten van de buurman hoop ik?
vond het wel spectaculair hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef gimme.shelter het volgende:
Eenzijdige aflevering dit. Vanwege een gek als buurvrouw ben je mooi de klos!!
Dat bewijst maar weer eens de domheid van die mensen. Erg naïef om te denken dat je er met zulke acties goed vanaf komt op televisiequote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:23 schreef StephanL het volgende:
Volgens mij waren die mensen ook niet zo blij met de tweede herhaling toen en hebben ze dat geprobeerd tegen te houden. Nu dan maar voor de derde keer op TV![]()
Die ouwe had op z'n werk verteld over de situatie en z'n collega's reageerden begripvol. Die waren natuurlijk als de dood dat ze ook getreiterd zouden worden als ze eerlijk zouden zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens de domheid van die mensen. Erg naïef om te denken dat je er met zulke acties goed vanaf komt op televisie. Dat buiten ze natuurlijk tot op het bot uit.
Bij dat spanddoek had ik al zoiets van 'die lui sporen niet'. Dat doe je toch niet.
Ja, gisteren gedaan en destijds ook al eensquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:10 schreef Montagui het volgende:
Je moet het oorspronkelijke topic nog maar eens lezen!![]()
[rtl] Bonje met de buren #5 HELP de buurman heeft een boom
Er wordt in gereageerd door (uiteindelijk) 2 dochters van de klagers, en ook door een 'buurman'.
moet vast nog ff een weekje brommen tijdens de opnamesquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:57 schreef Disana het volgende:
Die meid lijkt me ook geen lieverdje, en het zal wel niet voor niets zijn dat we de vriend niet te zien krijgen.
Bejaarden he. Die begrijpen niet dat mensen douchen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die ouwe buurman is helemaal nergens voor te porren.... wat een vervelende lui zeg...
"Waarom stoppen ze niet met douchen?"
Dat was ik nog vergetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:23 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Beajaard en ook nog eens Limburgers.
iig voordat dat lek dicht is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die ouwe buurman is helemaal nergens voor te porren.... wat een vervelende lui zeg...
"Waarom stoppen ze niet met douchen?"
Nee natuurlijk niet maar die mensen hebben van het begin af aan niet willen communiceren of opengestaan voor welke oplossing dan ook....quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:25 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
iig voordat dat lek dicht is.
Of zou jij het totaal niet erg vinden als jou bovenbuurman (voorbeeld) de kraan open zet en jou huis vol water loopt.
Amfetamines.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Arme meid is helemaal uitgemergeld door de stress
Misschien is dat ook een deel van de problemen....quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:29 schreef Mascleta het volgende:
Die vriend kijkt alsof die net 3 gram wiet heeft weg lopen roken.
Zoals Roos er nu uitzag vond ik haar niet echt bij die vriend passen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:31 schreef Wolken het volgende:
[..]
Misschien is dat ook een deel van de problemen....
Is een aflevering over een vrouwtje met 18 katten die het verder niet zo heeft met hygiëne. Rob Geus zou zeggen: "Daar word ik niet vrolijk van!"quote:
Gelukkig niet, nee wij hebben (nadat ze eerst nog door een ander gestoord gezin terecht zijn gekomen) twee katten geadopeerd die bij deze vrouw vandaan zijn gekomenquote:
Twee mooie kattenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nee wij hebben (nadat ze eerst nog door een ander gestoord gezin terecht zijn gekomen) twee katten geadopeerd die bij deze vrouw vandaan zijn gekomen
[ afbeelding ]
Ik zag zequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Gelukkig niet, nee wij hebben (nadat ze eerst nog door een ander gestoord gezin terecht zijn gekomen) twee katten geadopeerd die bij deze vrouw vandaan zijn gekomen
[ afbeelding ]
Het zijn broertjes (even oud) de ene is 3 kg en de ander bijna 5quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef StephanL het volgende:
Ik zag ze![]()
![]()
Ze zien er op deze foto wel een stuk voller uit.
Dat zal het dan ook wel zijn ja. Ze zullen vast wel blij zijn dat ze uit dat stink hok weg zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het zijn broertjes (even oud) de ene is 3 kg en de ander bijna 5, was al zo toen wij ze kregen. Het enige wat ik kan bedenken waardoor ze er voller uit zijn gaan zien is dat hun vacht er stukken op vooruit is gegaan
In het gezin waar ze daarna zijn gekomen hebben ze ze met een vangstok uit de meterkast moeten halen...uitgedroogd....ze hebben het in hun jonge leven (2 jr) niet echt getroffenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat zal het dan ook wel zijn ja. Ze zullen vast wel blij zijn dat ze uit dat stink hok weg zijn.
Hmmquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Trusten het volgende:
[..]
In het gezin waar ze daarna zijn gekomen hebben ze ze met een vangstok uit de meterkast moeten halen...uitgedroogd....ze hebben het in hun jonge leven (2 jr) niet echt getroffen![]()
De ene is inmiddels getransformeerd tot schootkat....de ander laat zich nog steeds moeilijk aaien tenzij je op meer dan een meter afstand staat én hij naast z'n broer ligt. Maar komt goed
Ja....alsof die paar uur het verschil makenquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:28 schreef Ole het volgende:
Best lullig dat die dierenarts die ene kat heeft laten inslapen zonder dat ze erbij kon zijn.
Oh myquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:42 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht, deze ken ik alEen conspiracy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede acteurs wel.Amen.
Yes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef pberends het volgende:
Hopelijk veel vechten en veel hekken plaatsen.
Yesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:09 schreef pberends het volgende:
Hopelijk veel vechten en veel hekken plaatsen.
Slapen denk ik. Ze gaan door tot 04:30quote:Op donderdag 1 november 2012 20:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maar nu is het wel stil?
en dan nog even met 2 personen zitten te gamen voor de tvquote:Op donderdag 1 november 2012 20:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
In scene gezet met die muziek
Ik ook dat is gewoon asoquote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou ook hartstikke gek worden van zo'n bas.
Ja, maar typische vergrootglas dames, elkaar lekker opstoken als ze weer wat horen etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 1 november 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
idd, heb ook een paar jaar in zo'n soort studentenhuis gewoondquote:Op donderdag 1 november 2012 20:46 schreef lady-wrb het volgende:
dat zijn hartstikke gehorige huizen. daar heb je al geluidsoverlast als je iets te hard loopt
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tim wat ben je toch een k*nk*r lul. Met je RRRRRrrr
Over het paard getilde prinsen zijn het.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit zijn ook van die standaard agressieve jochies die je op zaterdagavond tegen komt in de stad.
De buurjongens?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou twee van de drie doen. Jullie mogen raden.
idd, gewoon na 10 of 11 uur muziek uit lijkt me vrij redelijk.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben er last van. Dus gewoon na 10 uur het geluid uit...maar ja, blijkbaar hebben ze daar geen zin in.
Met de krullen en die ene blonde die net links in beeld zatquote:Op donderdag 1 november 2012 20:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik zou twee van de drie doen. Jullie mogen raden.
Ja radennnn gekkiequote:
dat is toch ook het format van het programmaquote:Op donderdag 1 november 2012 20:53 schreef WcPot het volgende:
die treurwilg neemt het nog op ook voor die jongens
Die wijven zijn al dood.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een kneusjes zijn het zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |