quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Margo en Jack moeten hun grijze haren eens laten kleuren.
Nou ik wilde net zeggen, Jack kan wel een Just For Men gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Margo en Jack moeten hun grijze haren eens laten kleuren.
Nou dat viel me gister dus ook enorm op! Wat een grijze kop had die (opeens?)..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik wilde net zeggen, Jack kan wel een Just For Men gebruiken.
Edwin/Ron. Lucas, het vriendje van Edwin, ligt in coma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat GTST een Luke-Reidje aan het doen is met die jongens in het ziekenhuis (ik weet niet hoe ze heten)...
Als het net zo afloopt?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Edwin/Ron. Lucas, het vriendje van Edwin, ligt in coma.
Faalverhaallijn, want Edwin is een waardeloos personage en ook absoluut niet knap.
En het acteerwerk is ook heel erg slecht.
De dokter is the keyword hier, en nee, hij is niet bijzonder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
Edwin/Ron zijn geen vergelijk met Luke en REid..
Ja daar moest ik ook meteen aan denken toen ik het zag bij GTST...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat GTST een Luke-Reidje aan het doen is met die jongens in het ziekenhuis (ik weet niet hoe ze heten)...
Dat doet hij maar al te graag. Dat is zijn hobby. Daar kickt hij op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef alors het volgende:
Kom er maar in Jack, ga Carly maar vertellen hoe slecht ze wel niet is...![]()
Kan Jack zijn standaardriedeltje over of hij niet weet of hij haar ooit nog kan vertrouwen etc etc, weer afspelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat doet hij maar al te graag. Dat is zijn hobby. Daar kickt hij op.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand, gewoon een reden voor een flashback
Jep ... toen ze deze aflevering opnamen, wisten ze al dat het zou stoppen.quote:
Lisa is gewoon een soort cultheldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik weet niet wat sommigen van jullie hier zo leuk vinden aan Lisa Grimaldi.
Ik vind haar een beetje de trailer-trash van ATWT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nope helaas.. dinsdag en woensdag weer..quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond geen LuRe dus??
Dan blijf ik er niet voor wakker..
Me too, ik ben tijdens het zingen van Lisa even verhuisd naar de computerkamer met mn ontbijt, anders krijg ik dat niet binnen...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:20 schreef alors het volgende:
ik kijk nu naar die Lisa afleveringKatie
Doogie
wat een sufheid en wat stelt Katie zich toch verschrikkelijk aan
Het schijnt een goede acteur te zijn die ook al prijzen heeft gewonnen, al zou je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:28 schreef Miam het volgende:
Omdat onze Doogie niks uitstraalt en het een slechte acteur is die eruit ziet als een
dweil.
Dat was leuk gisteravond![]()
Luke + Reid
Spoiler!!!! (let even op bij min 7:30quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Reismuts het volgende:
Wat gebeurt er vanavond tussen Luke en Reid?
Katie en Doogie was weer drama. Het was natuurlijk te verwachten dat zij van die kast af zou donderen.. maar het is gewoon zo jammer dat ze er zo'n flapdrol in hebben gecast. Met die oude zou het leuk geweest zijn![]()
Ik vond het te weinig LuRe naar mijn zin.. heb weer zin in spanning!
Wanneer komen Ali en Casey weer samen? Vind hun zo schattig!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het schijnt een goede acteur te zijn die ook al prijzen heeft gewonnen, al zou je dat niet zeggen.
Even ter vergelijking:
Oude Chris was supersexy, deze Chris is de meest sexloze man ooit.
Oude Chris was charmant, deze Chris heeft totaal geen uitstraling.
Oude Chris was een eikel, deze Chris is een watje.
Conclusie: het is gewoon een totale miscast.
Geweldig meidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef LoveESS het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 26 oktober 2011 12:00 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Spoiler!!!! (let even op bij min 7:30 )
http://www.youtube.com/us(...)1E456/50/BDqvsii-jZ0
mooi he .. <3quote:
gelijk heb je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Echtwel! Daar ga ik vaker kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja dat weet ik hahaha heb al zo vaal gepost hier.. maar om de een of andere reden had ik een black out!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef Miam het volgende:
Je hoeft alleen de url van het youtube filmpje hier neer te plakken hoor,
dan zie je het filmpje verschijnen. hoeft niet tussen tags.
Echt wel !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Originele Liberty was veel beter. In alle opzichten.
dat was ik dudequote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef LoveESS het volgende:
Iemand zei tegen me dat Liberty op Cher lijkt!!! haha dat vind ik nog de beste omschrijving!!!!
Zuchtquote:
Hij was net weer op tv .. echt zo leuk he.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:56 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Zucht![]()
Jammer dat ik het vandaag niet nog een keer kan kijken..
Maar wat was ie leeeeuk gisteravond! Z'n opmerkingen in Yo's... Je merkt gewoon hoe verliefd hij is, maar dan moet Luke er wel in durven duiken.
Wanneer zijn ze er weer?
Ik heb net ff gekeken, gisteravond was het 20 mei in Amerika. Volgende scene is er weer op 28 mei, dus voor ons is dat donderdag (als ik goed reken).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:02 schreef Miam het volgende:
[..]
Hij was net weer op tv .. echt zo leuk he.
De barscene in Yo's vind ik berucht .. 'I can't do this' .. die komt wel binnen hoor.
Luke is best naief .. jammer.
Weet niet wanneer ze er weer zijn! zal eens checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind I can't do this ook zo zielig.. moest echt ff een brok wegslikken, want je merkt dat Reid voor Luke wil gaan, maar het niet kan als Luke zich ook niet voor 100% geeft.
Maar Luke is zo'n whoosie en durft zich nog niet te geven nu Noah zich ineens aan hem opdringt en Lily op hem inpraat..![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik heb net ff gekeken, gisteravond was het 20 mei in Amerika. Volgende scene is er weer op 28 mei, dus voor ons is dat donderdag (als ik goed reken).Donderdag over een week denk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind I can't do this ook zo zielig.. moest echt ff een brok wegslikken, want je merkt dat Reid voor Luke wil gaan, maar het niet kan als Luke zich ook niet voor 100% geeft.
Maar Luke is zo'n whoosie en durft zich nog niet te geven nu Noah zich ineens aan hem opdringt en Lily op hem inpraat..
En spoiler =
Jaaaa, jammer he. Luke is naief .. zonde.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Hij gaf een intervieuw,en fans konden vragen stellen aan de telefoon.. dus heb gewoon gebeld!!! :-))quote:
nou dan weet jij niet hoe leuk Jake is!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom zou je hem willen spreken?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:38 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Hij gaf een intervieuw,en fans konden vragen stellen aan de telefoon.. dus heb gewoon gebeld!!! :-))
Ja... nou ik ben volkomen om... haha.. heb in het holst van de nacht op um zitten wachten!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb weleens interviews gezien met Jake ... ik vind hem niet zo bijzonder.
Dan zou ik liever praten met Roger Howarth.
hihi dankje.. heb het nu voor uhhh de 100ste x beluisterd denk ik!! :-)quote:
Nee hoor, ik ben standvastig. Reid is da man. De enige die daar evt verandering in zou kunnen brengen is Luke. Een mooie avatar met beiden duidelijk erop zou ook mooi zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
HUH???
Gaan "we" nou allemaal onze icons veranderen in Noah dan??![]()
![]()
![]()
![]()
I'll stand by my man Reid...![]()
Dat is een vraag die niet eens beantwoord zou moeten worden!! Natuurlijk Blijft Reid de allerlekkerste man uit atwt!!! duuhhhhh :-))quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:46 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben standvastig. Reid is da man. De enige die daar evt verandering in zou kunnen brengen is Luke. Een mooie avatar met beiden duidelijk erop zou ook mooi zijn
Wow, no way! ik ben niet een Noah fan .. hehe. dat moge duidelijk zijn,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
HUH???
Gaan "we" nou allemaal onze icons veranderen in Noah dan??![]()
![]()
![]()
![]()
I'll stand by my man Reid...![]()
ja?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:10 schreef Koningin het volgende:
Ik vind wel dat ze dat hele Luke en Reid stuk lang trekken....kom op zeg!
Ja, ze moeten niet zo moeilijk doen. Ze passen super bij elkaar, hup Noah aan de kant schuiven en klaar.....quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:18 schreef Miam het volgende:
[..]
ja?![]()
Dat heb ik bij Janet vooral .. dat eeuwige gezanik over niks.
Ik vond zijn stem altijd mooi.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar de meest sexy man uit ATWT is toch de vorige Chris.
[ afbeelding ]
Die stem ook, omg zooo sexyquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Noah is ook iets van 5 maanden blind geweest. 5 maanden waarin hij zich als een enorme eikel heeft gedragen en nu verwacht hij ook nog dat Luke dat allemaal maar gaat vergeten.
Maar de meest sexy man uit ATWT is toch de vorige Chris.
[ afbeelding ]
De Koningin heeft er verstand van!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet zo moeilijk doen. Ze passen super bij elkaar, hup Noah aan de kant schuiven en klaar.....hahaha
Hij is zelf vertrokken omdat hij geen contractverlening kreeg, maar recurring zou worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:35 schreef Miam het volgende:
Reid vind ik de mooiste ..
Zelfs de oude Chris kan er niet aan tippen .. maar was wel een mooiert,
en cute met dat hondje!!![]()
Echt zonde dat ze die weggedaan hebben he.
Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is zelf vertrokken omdat hij geen contractverlening kreeg, maar recurring zou worden.
En dat zag hij niet zitten.
<--------------------------quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:46 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben standvastig. Reid is da man. De enige die daar evt verandering in zou kunnen brengen is Luke. Een mooie avatar met beiden duidelijk erop zou ook mooi zijn
Hij was mijn lieveling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
En deze Mike mis ik, dat is de ''echte''
[ afbeelding ]
Caleb ken ik nog ja, maar je afbeelding doet het helaas niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
En kennen we deze nog ?
Caleb
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
[..]
Hij was mijn lieveling.
Een van mijn favo scene: hij met de originele Rosanna in Joe tijdens kerst terwijl Brian McKnight kwam optreden![]()
Deze Rosanna bedoel ik:
[ afbeelding ]
Ik zie die van jou ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef Axia het volgende:
[..]
Caleb ken ik nog ja, maar je afbeelding doet het helaas niet.
We zijn lekker bezigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
Ik zie die van jou ook niethaha
Op een of andere manier vind ik mannen met lang haar toch zo stoer. Toch raar, want dat hoort bij vrouwen, maar dat heeft vast te maken met de oerman, die lang haar had, en geen tijd en zin om naar de kapper te gaan ofzo!quote:
Was de echte niet blond/rossig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:39 schreef sjampoeh het volgende:
En deze Mike mis ik, dat is de ''echte''
[ afbeelding ]
Ja ik vind het ook wel wat hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik mannen met lang haar toch zo stoer. Toch raar, want dat hoort bij vrouwen, maar dat heeft vast te maken met de oerman, die lang haar had, en geen tijd en zin om naar de kapper te gaan ofzo!
Jaa dat is de ''echte'' en veel liever ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:40 schreef Axia het volgende:
[..]
Hij was mijn lieveling.
Een van mijn favo scene: hij met de originele Rosanna in Joe tijdens kerst terwijl Brian McKnight kwam optreden![]()
Deze Rosanna bedoel ik:
[ afbeelding ]
Daarom gleed ik ook van de bank wanneer de broerlief van Mike Kasnoff langskwam....Mark..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik mannen met lang haar toch zo stoer. Toch raar, want dat hoort bij vrouwen, maar dat heeft vast te maken met de oerman, die lang haar had, en geen tijd en zin om naar de kapper te gaan ofzo!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:49 schreef sjampoeh het volgende:
haha de ''echte'' Paul en Lily
[ afbeelding ]
Toen keek ik al
och god ja, leuk he hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:53 schreef Axia het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendje van Nikki Munson, Ryder
Niemand komt je bekend voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Minstens de helft niet. Voor mijn tijd.quote:
R.I.P.quote:
Ken je niet? Het moet niet gekker worden. Het is de hubby van je geliefde Carly.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ja. Die bovenste is toch Ben, dacht ik?
Die onderste ken ik niet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:32 schreef Axia het volgende:
Hopelijk werkt deze foto:
Bad boy Diego:
[ afbeelding ]
Ik herkende hem daar niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ken je niet? Het moet niet gekker worden. Het is de hubby van je geliefde Carly.
Ben met zijn pratende kutquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:21 schreef Axia het volgende:
de mooie (Ben Harris):
[ afbeelding ]
en de irritante (Andy Dixon):
[ afbeelding ]
Jennifer was die rooie, moeder van Johnny en die is dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef sjampoeh het volgende:
Jennifer mis ik ook inene, waar is zij heen gegaan ? Die advocate of heette ze anders, weet het niet meer
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Jennifer was die rooie, moeder van Johnny en die is dood.
Je bedoelt denk ik Jessica, moeder van Bonnie. Die speelde steeds minder en is er nu helemaal uit. Gewoon vertrokken zonder afscheid, net als Bonnie, Hunter etc![]()
Ze speelt in Law & Order nu of speelde, ik heb haar nog wel een sop tv gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Zoon van Emily, broer van Alison, hij werkte daar, was verliefd op Maddie...quote:
word? word.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
VanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ojaaaaaa komt weer boven idd.. ging ook nergens overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Zoon van Emily, broer van Alison, hij werkte daar, was verliefd op Maddie...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet trouwens steeds denken aan Parker die zegt: eksidin it was an eksidin...
Ik moet trouwens steeds denken aan Parker die zegt: eksidin it was an eksidin...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef alors het volgende:
VanavondIk ga maar weer iets anders doen en maar half kijken ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe erg kun je een langlopende soap verpesten?There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Zo sprak hij het uit.quote:
dat weet ik ook nog goed ja, dat ik toen nog meerdere malen in m'n hoofd heb zitten afdraaien zo van 'dit is raaaaar' (vies eigenlijk, zo klonk het gewoon)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Craig heeft - toen hij erachter kwam - niet eens tegen de politie gezegd dat Parker degene was die Gabriel bewusteloos heeft achtergelaten, dus niks karma.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel een naaistreek anders van Craig dat hij Parker ervoor op wilde laten draaien, karma voor hem.
Je vergeet Liberty.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:04 schreef Anonymousz het volgende:
lucinda
gabriel
jack
carly
janet
margo
parker
thanksquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je vergeet Liberty.
Deze laatste maanden kunnen mij eigenlijk niet snel genoeg gaan.
Meer dan de helft van de afleveringen zijn alles behalve leuk.
Die is doodquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef sjampoeh het volgende:
En kennen we deze nog ?
Caleb
[ afbeelding ]
Edit: dan deze maar
Ik heb gelezen ergens dat die twee vroeger iets hebben gehad, klopt dat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig heeft - toen hij erachter kwam - niet eens tegen de politie gezegd dat Parker degene was die Gabriel bewusteloos heeft achtergelaten, dus niks karma.
Lucinda is een heks.
Wel karma, want al zijn kinderen krijgen iets te maken met een ongeluk of dood.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Craig heeft - toen hij erachter kwam - niet eens tegen de politie gezegd dat Parker degene was die Gabriel bewusteloos heeft achtergelaten, dus niks karma.
Lucinda is een heks.
Haar dochter Sierra en dat liep nogal uit de hand steeds , daarom heeft ze die vete. De zoon die doodging was haar kleinzoon . Maar hij ging dus ook nogal slecht om zijn kinderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb gelezen ergens dat die twee vroeger iets hebben gehad, klopt dat?
They go waaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy back. Craig & Lucinda.
Daarom wil Lucinda wraak nemen; zou het zeker niet erg vinden al hij een paar jaar weg (achter tralies) blijft.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wel karma, want al zijn kinderen krijgen iets te maken met een ongeluk of dood.
Nu ik me bedenk, iedereen die met hem te maken kreeg, moest het bekopen....
Inderdaad, die pruik maakt het net nog een beetje ergerquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja zij is echt nep (net als haar haar!)
Jaaa dat dus!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:28 schreef alors het volgende:
Ik krijg echt zo'n jeuk van Janet he, met haar ongevraagde commentaar op Carly altijddan doet Dusty iets leuks en dan jankt ze weer dat het haar vaders verjaardag is, ja dus? ze was gewoon aan het werk en je maakt mij niet wijs dat ze het de afgelopen 18 jaar ook 'vierde'
hypocriete troll
Zo dat lucht op!![]()
word? word.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef alors het volgende:
Wordt weer een topaflevering vanavondOeh spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Oeh spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even terugkijken, kon gisteravond niet meer wakker blijven..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Inderdaad, Carly volgt gewoon haar gevoel!quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:19 schreef Kaat38 het volgende:
Pfff, zit even ATWT te kijken, wat heb ik een hekel aan Janet en Jack, gadverdamme!
Permanent Carly afkatten
amen to that!quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:13 schreef Reismuts het volgende:
Ik geniet van Meg, Emily en Paul![]()
Hun 3-en vind ik de leukste verhaallijn, na Luke en Reid natuurlijk...
word? word.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef alors het volgende:
morgen en donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casey
EDIT: MOLLY![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door NouMooiNiet op 01-11-2011 23:40:29 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Haha dat viel mij ook al heel erg op. De LuRe fans zijn goed vertegenwoordigd..quote:Op woensdag 2 november 2011 09:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het is hier ook maar stil in het topic.
Totdat er weer een Luke-Reid aflevering komt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Haha dat viel mij ook al heel erg op. De LuRe fans zijn goed vertegenwoordigd..
Ik zit ook gigantisch af te kicken van die 2 mannen, zeker omdat mn internet thuis eruit ligt
Maar Alors:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de diehards, a.s. vrijdagavond om 21:30 op NET5 Criminal Intent
met Eric Sheffer Stevens (Reid)
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op woensdag 2 november 2011 11:36 schreef Miam het volgende:
[..]Wait What?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de diehards, a.s. vrijdagavond om 21:30 op NET5 Criminal Intent
met Eric Sheffer Stevens (Reid)![]()
Dat ga ik kijken!!
Wil hem wel eens in een andere rol zien."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wait What?!![]()
Dat ga ik kijken!!
Wil hem wel eens in een andere rol zien.
Hold the phonequote:Op woensdag 2 november 2011 12:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wait What?!![]()
Dat ga ik kijken!!
Wil hem wel eens in een andere rol zien.
Hehe, zou je denkenquote:Op woensdag 2 november 2011 13:42 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Hold the phone![]()
@Miam: het verbaast me niets dat jij al weet dat hij in die aflevering zit.. verslaafde
ja ik vind een TT ook wel veel eer voor zulke suffe personagesquote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef sjampoeh het volgende:
neee, krijgen ze nog teveel aandacht
Welke bedoel je? Als je die in het ziekenhuisbed bedoelt: Lily zat al jaren in The Young & The Restless voordat het personage Liberty ook maar werd geïntroduceerd in As The World Turns.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef alors het volgende:
Is dat de Young and the Restless Liberty? En de dokter de Ben Harris?
Haha ik moest er gewoon aan denken toen ik die muts zagquote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke bedoel je? Als je die in het ziekenhuisbed bedoelt: Lily zat al jaren in The Young & The Restless voordat het personage Liberty ook maar werd geïntroduceerd in As The World Turns.
En die man is haar vader (en geen dokter).
Die scènes zijn ook eerder uitgezonden dan die van As The World Turns.
Vind ik ook, vervelende vent mag nu toch echt wel weg!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind het een saaie verhaallijn met die silas, zie echt niet de toevoeging daarvan
En dat ie Molly meeneemt aub.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:16 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Vind ik ook, vervelende vent mag nu toch echt wel weg!
Ja dat mag ook!quote:Op donderdag 3 november 2011 17:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En dat ie Molly meeneemt aub.
quote:Op donderdag 3 november 2011 18:39 schreef Anonymousz het volgende:
Gabriel & Craig samen in 1 cel dat wordt leuk
Dat dus... Gelukkig heb ik het op RTL XL gekeken, kon ik alles lekker skippen.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik word dood- en doodmoe van dat gelieg en gejank van Molly...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdamme.
That's what I wanna know!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 november 2011 23:04 schreef alors het volgende:
HOTNESS! wanneer gaan ze weer zoenen??
Ik vind haar helemaal niet zo bijzonder mooi. Haar figuur wel, maar haar gezicht vind ik niet zo mooi als soms gezegd wordt (kromme zin).quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 23:32 schreef LoveESS het volgende:
Heerlijk.. ik zit nog te smilen... die spanning... die glimlach van zowel reid als luke..
ja breng me nu maar weg.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |